Goedemorgen dames! Ik ga eerst even een kop koffie pakken want kan me ogen amper openhouden Damian heeft van 11 uur gisteravond tot 4 uur vanochtend liggen spoken (hij is weer verkouden en kon moeilijk ademen) en was vervolgens weer vrolijk om half 7 wakker dus heb net aan 3 uurtjes geslapen. Meneer ligt vrolijk in de box te kletsen en mama gaat zich even naar het koffie apparaat slepen
Kaatje: Jeetje wat vroeg.. Elsie: Mooi menu vandaag. Femke: Goed dat je het gelijk aangeeft. Echt op jezelf letten hoor. Butterlfy: Ik bleef ook een tijd hangen maar dan komt er ineens weer een periode dat er wel weer wat vanaf gaat. Komt goed. MvE: Lieve weegschaal! Hier: Ik heb heel die weightcare niet nodig. Er is weer 5 ons af en gister toch lekkere dingen op, maar kleine dingen. Dus in 2 dagen 1,2 kilo. Het zit er in het weekend snel aan maar gelukkig ook weer zo vanaf...pfjoehh. Menu: O: 1 beschuit met chocohagel T: wiener melange, rijstwafel choco van snack a jack L: ? T: ? A: kip tandori
@Kim; Groot gelijk dat je niet verder gaat met zo'n date. Ik had hem ook gelijk de deur gewezen! Wat dan nog als je iemand anders had leren kennen met carnaval, dat zijn zijn zaken niet! @Uk; Wow, zit je mannetje nu al in maatje 62? Dan heb je een lekker groot ventje nietwaar? Damian zit nu in maat 62. @MamavEsmee; He bah, dat klinkt echt heel naar *** Duim, duim, duim *** Super hoor dat het hardlopen zo goed gaat! Houdt je je voortgang ook ergens bij of niet? Mijn Ipod/Iphone + Nike kit houdt het zelf bij en zet het dan in een schema, erg leuk om te zien @Kaatje; Wat een rare mensen die blijven zitten, je kan op zijn minst de deur toch open doen Hier komen ze jammer genoeg bijna nooit, woon 2 hoog Vind het wel jammer want er zijn wel een paar goede doelen waar ik voor wil geven. Wanneer moet je nu weer naar de vk? Oei weer zo vroeg wakker, gelukkig heb je nog even kunnen dutten. @Beschuitje; Geniet van je vrije dag! @Butterfly; Druk avondje ja Gebruik de avonden hier om lekker bij te komen @Wendy; Heerlijk he zo'n behandeling Lekker een cakeje @Elsie; Lekker hoor! Je kan ook Floradix tabletten of Mama Fit tabletten slikken he voor je vitamines en ijzergehalte. Gebruik beide hier.
@elena ik heb die mama fit idd ook geslikt vlak na de bevalling toen ze op waren geen nieuwe gehaald. maar misschien moet ik dat toch doen.
@Hier; Mannetje dus een slechte nacht gehad en is nu toch ook weer nukkig (dat krijg je met zo weinig slaap). Vandaag even het huishouden doen en vanmiddag de administratie en aan de studie. Mijn menu voor vandaag; O; Kop koffie, 1 cracker met kip kerrie, 2 rijstwafels, verse jus T; Flesje water, kop thee, 1 pakje Liga continue L; Flesje water, bruin pistoletje met komkommersalade, bolletje met pindakaas T; Fruitsalade, flesje water, kop thee D; Aardappels, kipschnitzel en haricots verts met spekrolletjes, flesje water T; Kop thee, banaan, flesje water @Weegschaal; Zal straks ook even wegen.
Elena.. kop koffie doet vaak wonderen he?! Nee, houd het nergens bij. Heb je een tip? Zag weer prima menuutjes voorbij komen! **** Hier weer lekker aan de poets geweest.. De was is bijna klaar en het eten voor vanavond staat ook klaar. Het regent buiten! Bah.. had zo gehoopt op het zelfde weer als gister! Menu: O: 2 boterhammen 1x kookworst en 1x appelstroop en chocokoffie T: chocokoffie en een peer & water. L: ? T: water & fruit. A: gebakken aardappeltjes met doperwten/wortel en een kipburgertje.
hier begint langzaam het zonnetje te schijnen! hopelijk vanmiddag nog dan kan ik even naar buiten hier vanmorgen de wc's en badkamer schoon gemaakt en veel was opgevouwen.
ben net even op de wii fit geweest, hopelijk kan ik zo mijn conditie weer opbouwen en ook door te wandelen natuurlijk, en dan kan ik later weer naar de sportschool als het weer helemaal goed gaat @elena mooi gewicht hoor.
@Eslie; Ja vond ik ook Wil er nog 8,4 kg af en dan zit ik op mijn streefgewicht Leuk is de Wii Fit he Ben helemaal verslaafd Je kan ook gaan beginnen met hardlopen of lijkt dat je niks? Ik en MamavEsmee zijn ook gewoon begonnen en nu gaat het echt super goed
@elena het lijkt me opzich wel leuk, maar ik heb er niet zoveel tijd voor of eigenlijk ik ben de hele dag met sam thuis en s'avonds is mijn vriend vaak wat later thuis dus dan heb ik geen zin meer hihi en op de wii fit kan ik mooi doen als hij aan het spelen is of slaapt. ik was wel weer begonnen op de sportschool maar toen sam een half jaar was ging het met mij ineens niet goed en daar ben ik nu nog van aan het herstellen en is de sportschool nog even te heftig voor me.
@elena dat ga ik zeker doen, en krijg binnenkort een nieuwe fiets dus dan kan ik ook lekker gaan fietsen met sam
Hier gezellig gelunched met mijn zusje & Esmee.. Was gezellig. L: 2 minipistoletjes met roomkaas/achterham en komkommer en 1 gekookt ei. 1 beker karnemelk. Net 2 kopjes chocokoffie op..
Ben er ook weer. Boeiende vergadering gehad. Voornamelijk clienten besproken, we hebben een pittigge client die de laatste tijd agressief wordt en zijn werk weigert. Mijn collega ziet het even niet meer zitten en nu gaan we het samen oppakken. Ik ga de gesprekken voeren. Maandag met ortopedagoog in gesprek hoe we dit gaan aanpakken. Leuk leuk leuk!! Hou van uitdaging. Zie het helemaal zitten. De boodschappen zijn ook weer binnen . Wow, Maureen is over een paar dagen 4 maanden en zij zit in maat 68 al, zij is heel lang, juist voor de lengte al maat 68. Mijn menu: O: 2 beschuitjes met een dun laagje hagelslag, glas melk. T: pakje sultana, water, thee. L: 6 boterhammen, 2x vlokken, 1x magere smeerpathe. T: mandarijntje, klein bros koekje. A: aardappelen, sperzieboontjes, komkommer met yoghurtdressing, schnitzel. T: ??? Die boterhammen...... erg he hahahah!! Ik had zooooo'n trek en had zin in alles wat ongezond was. Heb gewoon boterhammen extra gegeten om te voorkomen iets lekkers te pakken. Vanavond lekker even een uurtje Zumba!!! Heerlijk. Ga de fles voor Maureen maken .
Goedemiddag! Damian is nog steeds een beetje aan het klooien met zijn slaapschema... Erg jammer want heb niks aan mijn studie kunnen doen. (Begin er alleen aan als het mannetje echt diep slaapt anders kan ik elke 5 minuten stoppen en dat heeft weinig zin) Volgende week ga ik weer gewoon 3 dagen naar school dus kan dan lekker doorwerken en loop toch voor op schema dus zo'n ramp is het niet.Gelukkig nog wel het een en ander in huis kunnen doen.Nu even lekker knuffelen en spelen met de kleine man en dan als vriendlief thuiskomt nog een stukje hardlopen. Gelijk maar even een afspraak gemaakt voor de kapper morgenochtend Oh ik ben stout geweest vanmiddag Ik heb een klein blikje cola extra genomen met 3 paaseitjes Zal wel een extra rondje lopen straks