@Butterfly: Afvallen gaat misschien langzaam, maar er gaat wel wat af, als je trend zo doorzet kom je er ook. Soms lukt het niet om meer af te vallen. @MvE: Hoe is het nu met je kaak? @Elena: Vermoeiende nacht Mooi menuutje. @Wendy: Jij bent vriendjes met de weegschaal! @Patriesja: Balen dat het niet lekker gaat met je rug. @Melanie: Gelukkig werd je beheersing beloont vanochtend! @Uk: Hoest nu met jou en de kleine? @Kaatje: Leuk, geboortekaartjes! Wat voor 1 heb je uitgekozen? @Hier: Heb idd antwoord van de bedrijfsarts, mag weer minder gaan werken, als ik denk dat dat helpt. Ga dat morgen met mijn leidinggevende bespreken (die in Argentinië zit). Baal er wel van, maar het lukt me gewoon niet om meer te werken. Nu het besluit genomen is, ben ik wel meteen een stuk rustiger in mijn hoofd. Lekker gegeten bij mijn mams vanavond, stamppot rauwe andijvie, mmh al lang niet meer gehad. Slaap lekker allemaal!
@femke, heel goed van je meis! Het is gewoon beter, je moet nu aan jezelf en je kindje denken en werken komt straks wel weer.
Goedemorgen meiden. @Femke, sluit me bij patriesja aan, dat werken komt allemaal wel weer hoor. Nu ben jij en de kleine belangrijker dus geniet van je extra tijd, het is erg lekker en fijn wat meer vrij te zijn. Vond ik tenminste. @Kaatje, hahaha de pindakaas uitgelepeld. Maar goed dat kcal tellen even je niet op je prioriteitenlijstje hoort . Ach, hoef je je niet voor te schamen, je bent zwanger hoor. Dat is altijd een goed excuus whahaha. Ik at de vreemdste dingen maar het MOCHT, omdat ik zwanger was hahaha . Eet je eens wat meer, niemand kijkt je raar aan . Ik zei dan altijd: "tsja, ik moet wel eten voor twee!". Kom er net achte dat de afspraak van CB en huisarts op dezelfde tijd staan . Wat stom zeg. HA zo maar bellen of Esmee later kan . CB is niet zo makkelijk te verzetten. Ga de meiden verzorgen. Mochten we eerder kunnen komen, moeten ze wel klaar zijn he.
Femke, eentje met veel kleur en een meisje met een toverstafje. Alleen schrok Ferry van de prijs ( 30 kaartjes voor 93 euro ) dus heb hem nu nagemaakt op kaartje2go.nl en dan scheelt het 50 euro. Gister gelijk proefdruk besteld om te kijken of de kwaliteit niet achteruit gaat Fijn dat de bedrijfsarts achter je staat ! Gewoon aan jezelf denken,wat anderen daar ook van vinden. Je moet nog 22 weken en het wordt alleen maar zwaarder Butterfly, succes bij cb en ha
goeiemorgen! hier mijn menu; O: 2 boterhammen met appelstroop, vitamine C bruistablet roosvicee ferro. T: kop thee glas water 2x mandarijn. L: 2 boterhammen 1x appelstroop 1x smeerworst. T: opkikker totmaat glas water banaan. A: gebakken aardappels sla en gehaktbal. T: ?
@Werken: Jullie hebben gelijk, ik moet er alleen zelf heel erg aan wennen dat mijn lijf niet doet, wat ik ervan vraag, ik voel me ook best schuldig dat het niet lukt. Ik moet me erbij neer leggen, maar dat vind ik nog wel moeilijk. @Butterfly: Succes bij de ha en cb. @Kaatje: Dat klinken als leuk kaartjes, en niet duur. Op kaartje2go kun je je eigen kaartje maken? @Elsie: Mooi menuutje vandaag. @Hier: Begin later vandaag, we hebben een afscheidsborrel van onze oude assistent. Kan ik meteen door na het werk en hoef ik niet 2 keer naar de stad te rijden. Wel OK geslapen vannacht, heb alleen wel weer hoofdpijn, begin er haast aan te wennen. Menuutje voor vandaag: O: Kwark met muesli T: BB met kaas L: 3 BB met kaas en ardennerbhw. T: Appel en mueslireep A: ? T: ? Fijne dag allemaal!
Elsie.. Zou het erg knap vinden als je er af kunt blijven! Mooi menu! Elena.. lekker gelopen? Butterfly.. Lastig, een dubbele afspraak. Hoe was het met de meiden? Fijn dat je schoonmams kon oppassen. Kaatje.. lekker!!!!!! Femke.. Lastig he?! Je eigen grenzen goed aangeven als je dat jaren niet hebt gedaan! Je doet het voor het kleine mensje in je buik. Kaak gaat redelijk.. Wel wat pijn maar ik ruik nog niet uit mijn mond en kan er met poetsen gewoon wel bij zonder dat het veel pijn doet dus een ontsteking zal er nog wel niet zijn. *** Een lange nacht gemaakt, heerlijk geslapen! Droom heel veel op het moment. Kan me de dromen ook goed herinneren dus wordt soms wat vreemd wakker. Ben dan nog helemaal met de droom in mijn kop. De weegschaal was lief na een halve zak paaseitjes gisteren.. 71.7 Vanavond lekker weer hardlopen! Menu: O: 2 boterhammen 1x boerenmet worst en 1x pasta en koffie T: flesje water/koffie en een fruitkick. L: 3 boterhammen met beleg. T: glas verse sinasappelsap en een peer. A: macaroni.
Goedemorgen! Elsie: mooi menu! Femke: Goed aan jezelf denken,de rest komt straks wel weer. Mve: mooi menu, hoe gaat het met het hardlopen? Hier heerlijk geslapen, lag er vroeg in was kapot! Vandaag hopelijk een rustige dag,moet het huishouden doen en een vriendin komt op de koffie, heb eigenlijk geen zin, maar vind het lullig om nu nog af te zeggen. Mijn menu: O: weightcare shake, kop koffie T: 2 glazen water, kop koffie, sinasappel L: salade T: 2 glazen water, plakje indische cake A: 125gram aardappels, rode kool en 75gram tartaar T: 2 glazen water
Goedemorgen meiden, Ik ben weer terug hier! Laatste dagen ontzettend slecht gegeten ivm carnaval. Dus vanaf vandaag weer goed aan mijn calorieen houden! Vandaag lekker vrij, moet nog veel oorbellen maken, dus heb het nog druk vandaag!
Goedemorgen meiden, @ Kaatje: Herkenbaar die pot uitlepelen hier alleen met chocopasta ipv pindakaas. @ Femke: Fijn dat je weer minder kan gaan werken hoop dat je je snel weer beter voelt. @ Butterfly: Das inderdaad niet handig, 2 afspraken op dezelfde tijd. Nog iets kunnen regelen? @ MamavEsmee: Fijn dat je kaak niet ontstoken lijkt te zijn houden zo! Lieve weegschaal hoor. Doe mij zon lieve weegschaal na een halve zak paaseitjes @ Kim: Loopt het goed met de oorbellen? En ach met de carnaval slecht gegeten dat kan ook bijna niet anders natuurlijk. Dat hoort erbij! Nu gewoon weer lekker ertegenaan! Hier ook weer uit mijn bed gerold, en een lieve weegschaal: 5 ons eraf! Sta nu op 90,4 kg Dat wil zeggen dat ik de 40 kg grens weer behaald heb. 40,2 kg om precies te zijn. Nog 2 ons en dan heb ik een gezond gewicht. (BMI onder de 25) en nog 9 ons en dan zit ik op mijn laagste gewicht van een half jaar geleden (schaam) Hoop as Dinsdag in ieder geval onder de 90 te zitten. Inmiddels lekker gedoucht en ontbeten. En ook maar weer met de lactulosestroop begonnen want ik zit weer ontzettend verstopt hopelijk doet het snel wat, voel me opgeblazen namelijk. Mijn menu van vandaag: O: 200 gram optimel vanille yoghurt 30 gram cruesli balans T: niks L: 1 bruine pistolet met; 30 gram filet americain 1 appel 1 beker optimel drink T: 1 kiwi A: 300 gram nasi goreng Heb gisteren voor 2 dagen gekookt omdat Roland om 19:00 uur al op de tennisbaan moet zijn. Die eet daarna dus pas. Dus dan kan ik gewoon wel op tijd eten Totaal van 1103 kcal. Vandaag een rustig dagje. Even wat poetsen en naar de winkel en wat was doen en verder lekker op mijn gat. Vind dat ik dat wel verdient heb na het harde werken van de afgelopen dagen. Liefs
@mamavanesmee jij dus ook paaseitjes gegeten haha! nou heb er vandaag nog niet aangezeten hoor! heb het nog netjes bij de mandarijntjes gehouden en bij 2 glazen water en een kop thee. ga zo sam een broodje geven en dan word ie door mijn schoonmoeder op gehaald, daar gaat ie elke week een middagje heen. heb vanmorgen lekker alle bedden verschoont, en ben nu lekker alles aan het wassen, lagen 4 wassen. maar dat is al bijna klaar, ook de keuken schoongemaakt. net even op de wii fit geweest, je moet wat he als je om 6.50 beneden bent omdat je kind om 6 uur wakker is en niet meer van plan is te gaan slapen haha!
Hallo dames, Kan niet uitgebreid reageren want ik zit op mijn werk. Hier 1 ons zwaarder maar dat valt nog mee want had gisteren gebakken eieren voor de lunch, handje chips, na het eten nog een cakeje.... Gisteren wel 15 min op de crosstrainer gestaan en "papa en mama tijd" dus genoeg calorien verbrand hihihi... Heb wel weer enorme pijn in mijn schouder/nek. Morgen weer naar de fysio maar wil niet echt helpen. Vorige nog gekraakt maar daar zat het dus ook niet. Menu: O: 2 plakjes ontbijkoek T: wiener melange L: Macdonald (wrap of hamburger) T: Mandarijn en/of/of niet breaker A: Kippensoep, brood
Zo, de ochtend is weer voorbij. Esmee en Maureen slapen nu net beide. Ga zo dus even goed aan de slag in huis, want 14.00 moet ik alles weer bij elkaar pakken en de auto in. Esmee kon 15.00 naar de dokter dus moet haar wakker maken straks. Met Maureen op het CB ging het goed. Prikjes gehad dus brullen, ze was helemaal van slag. Daar nog lekker een fles melk gegeven. Esmee was bij beppe dus ik had nog even tijd de dorp in te duiken. Volgende week veel verjaardagen dus cadeautjes verzamelen. Ga voor mijn paps een chocoladepakket maken, is gek van chocolade dus heb een mandje gekocht en die gevuld met mini snickers, marsjes en twixjes en die moet verder nog gevuld . Hij is dinsdag jarig, woensdag mijn nichtje, heb 2 leuke boekjes gekocht en verder wil zusje graag geld omdat ze voor de zomer buitenspeelgoed willen kopen. Mijn zusje is donderdag jarig, dus daar moet ik nog wat voor bedenken. Bij de Hema foto's af laten drukken voor onze moeders. Meteen lijsten gekocht. Schoonmams was er super blij mee . En oeps...... heb een boete twee weken geleden te hard gereden. Ik ga aan de poets, heb 1.5 uur!!! Ook hier vanavond nog een uurtje sporten . Vandaag denk ik lekker balance ( yoga ) of attack, maar dat is wel heftig en heb het nog niet gedaan dus ben bang dat ik dat niet vol ga houden eigenlijk.
@ Butterfly: jeetje, wat een verjaardag allemaal inderdaad. Hier inmiddels boodschappen gedaan en de was weggewerkt. Nu eerst even eten en straks nog even poetsen. Lekker rustigaan... ben niet vooruit te branden hahaha (zoals gewoonlijk) Kreeg net een telefoontje dat onze trouwringen klaar zijn... leuk! Die gaan we dus zaterdag ophalen!
Zo, voor ik weer kan vliegen even 15 minuten pauze!!! Zit aan een kopje thee en een schaaltje fruit ( appel/banaan ). Anders komt die portie fruit er niet meer van vandaag. Hier inmiddels gezogen, gedweild, bed verschoond, badkamer en toiletten schoongemaakt, en ben nu wel klaar voor vandaag. Zometeen Esmee wakker maken, kan zij ook nog even wat eten en drinken. En dan naar mijn moeder met de auto, van daar ga ik met de fiets van mams even snel naar de HA. Een heel gedoe allemaal zeg hahahaha. Pff, werk belde nog. Zoontje van mijn collega is vannacht opgenomen in het ziekenhuis met ernstige keelontsteking. Hij had late dienst. Moest een late dienst opgevangen worden dus...... nou, sorry... ik wil heel graag maar als ik het pas het eind van de ochtend hoor kan ik niet meer mijn hele planning omgooien. Esmee naar de dokter etc. Moet dan maar weer oppas zoeken, dat is het probleem niet. Maar ik heb gezegd dat ze eerst maar verder moeten zoeken en vinden ze niemand, wil ik wel, maar kan dan pas van huis als Harrold thuis is. Ze stond helemaal achter me. Ben ook niet meer gebeld .
Elsie.. Geniet van je middagje " rust" Melanie.. Vandaag dus vrij ipv dinsdag? Alles kunnen doen wat op je lijstje stond? Leuk dat de ringen klaar zijn. Best vroeg, niet? Butterfly.. Wat een drukke dag voor jou zeg. Goed dat je het zo met je werk hebt kunnen regelen. Zo doe ik het ook vaak. Prima, wil best maar pas wanneer Erwin thuis is. Wendy.. Werkse vandaag! Lekker menuutje. ******* Hier vanmorgen naar mijn ouders geweest, daar even een bakkie gedaan. Daarna thuis cupcakes gebakken met Esmee. 1/2 pakje dus dan zijn ze ook nog wel een keer op. ( zonder dat ik ze allemaal op eet.) Net de was gevouwen, vanmiddag nog even met Esmee naar de bieb. En voor mezelf kijken voor een leuk boek. Menu is veranderd: T: 1 kiwi en koffie/water. L: 3 geroosterde boterhammen, 1x chocopasta en 1x ham/roomkaas en komkommer & een beker karnemelk. T: 2 paaseitjes ( dan zijn ze ook op!)en een kopje koffie en straks nog een peer. A: macaroni
@ MamavEsmee: Best vroeg inderdaad... was een leuke actie, vandaag dat we ze al zo vroeg besteld hebben. Maarja... wij zijn met alles zo vroeg hahaha, geloof niet dat er veel mensen zijn die hun trouwjurk 15 maanden van te voren kopen