@mamavanesmee hier nog steeds geen paaseitjes op!! goed he haha hier veranderd het menu ook want vriend is laat thuis, dus weet niet wat we met eten doen. misschien dat ik als het erg laat word een broodje neem met een eitje ofzo.
@Mel: Oorbellen gaan als een trein En wat super dat je weer bijna op je laagste gewicht zit!!! Nu ik nog
Heey meiden Alles goed hier? @femke, snap je helemaal hoor meis! Mijn lichaam doet ook totaal niet wat ik wil En we zijn nog vroeg in de zwangerschap, dus we moeten nog wel even. Ik zou ook graag veel meer willen, dan ik kan en dat is af en toe wel lastig te accepteren. Maar goed... we moeten positief blijven he! Ik kan nog steeds ontzettend genieten ook van me zwangerschap en al dat getrappel in me buik tja.. en vooral werken staat bij mij nu op een heel laag pitje, het gaat gewoon niet meer. Hier weer een half dagje gewerkt vandaag en helaas weer ERG last van me rug Waarschijnlijk zal ik helemaal boventallig moeten gaan werken, want het blijft erg zwaar.
Hallo Lange dag op het werk, veel hoofdpijn. Straks nog naar de peuterspeelzaal. Duurt ruim een uur die avond. Ben benieuwd Femke, ja ze hebben daar veel kant en klare kaartjes,maar je kan ze dus ook zelf maken Butterfly, ahh stomme prikjes. Groot gelijk hoor. ze kunnen op je werk niet verwachten dat je alles uit je handen laat vallen en komt werken Hier net een pizza naar binnen geschoven en zusje kan hier ieder moment zijn. komt oppassen.
Hier net in mijn uppie zitten eten. Ongezellig maarja... Roland is een kwartier thuis geweest om zich om te kleden en is inmiddels alweer naar de tennisbaan.
Melanie.. Niet heel gezellig nee. Roland sport wel fanatiek he? Patriesja.. Werkt het werk een beetje mee? Je hoort ook wel eens dat ze heel moeilijk doen. Elsie.. Knap dat je er nog af hebt kunnen blijven. Kaatje.. Balen dat de dag zo lang duurde. Heb je een info avond? Lief dat je zusje komt oppassen! ****** Net hardgelopen, ging alleen niet zo leker. Iets te hard van stapel gegaan, dus kon het niet zo goed volhouden. Wel flink gezweet en dus voldaan! Nu lekker gedouched op de bank.
Hoi meiden, ik heb me netjes ingehouden gister. Heb me niet vergrepen aan alles wat lekker was. Vanmorgen even stiekem op de weegschaal gaan staan en wat denk je...100.2 dus ik wil nu niet eens meer zondigen haha dan ben ik hoop ik zondag echt onder de 100 !!!!! Ik ga later op jullie allen reageren, maar dat zal morgen worden, ben gesloopt van vandaag...
ik heb toch 4 paaseitjes gegeten het eten van vanavond is ook veranderd, vriend is net pas thuis en we hebben spareribs besteld, naja hij dan, voor mij kipsate met stokbrood en sla die zal ik dan maar braaf op eten haha
@mve, ja gelukkig heb een hele aardige leidinggevende die erg meedenkt, dus dat scheelt enorm. Ze wil ook geen risico nemen.
Sorry dames, kom morgen weer reageren. Kreeg vanmiddag onverwachts bezoek en ben nu niet zo lekker, flink buikpijn
@ Elena: beterschap! Hoop dat je buikpijn snel weer zakt. @ MamavEsmee: Balen dat het hardlopen niet zo goed ging. Maar meid, je bent toch maar weer geweest. Roland tennist inderdaad best fanatiek. Binnenkort begint de zomercompetitie weer. Dat betekend dat hij dat weer elke zondag de hele dag op de tennisbaan staat. Bah! Heb er een hekel aan. Ongezellig... maar ja, tis zijn ding!
@MvE: Fijn dat het goed gaat met je kaak. @Melanie: Je harde werken is beloond! Super, 40 kg eraf! @Wendy: mmh Mcdonalds! Balen van je schouder. @Butterfly: Balen van de boete, is altijd zon zonde van het geld. Fijn dat Maureen weer goedgekeurd is. @Patriesja: Vervelend dat het steeds zo slecht gaat met je rug. Als het niet gaat met werken, dan gaat het niet. @Kaatje: Hoe was het bij de peuterspeelzaal? @Beschuitje: Oeh, spannend, onder de 100 zondag ga je ws wel halen! Wie is de Mol nog gezien? @Elena: Beterschap! @Hier: Drukke dag op het werk, maar voel me nog best OK. Leidinggevende gesproken en die was heel begripvol. Moet me vooral niet schuldig voelen, zei hij. En ik moet een lijstje maken met dingen die ik doe/kan doen en wat eraf zou moeten. Geeft een goed gevoel dat hij er zo op reageert. Mijn collegas zagen ook al dat het niet gaat, dus die reageerden ook lief. Al met al een grote opluchting.
Zo lange saaie avond. Van 20.00 tot 21.15 kinder ehbo gehad. Niets geleerd wat ik nog niet wist. Daarna stoelen opgeruimd en dvd gekeken van een dagje op de peuterspeelzaal. Leuk om te zien wat ze daar doen als je er niet bij bent. MVE, was een ouderavond op de psz, met als thema kinder ehbo. Kwam dus iemand iets over vertellen. Beschuitje, super !nog even volhouden en je zit onder de 100 Elena, ow jee buikgriep ? Femke, fijn zoveel begrip op het werk Ik ga off. Morgenochtend nog een ochtendje werken en dan weekend. Morgenochtend komt svader oppassen. Laat dus een mooi stapeltje meisjeskleding op tafel liggen haha. Hoef ik ook mijn mond niet voorbij te praten Truste
goeiemorgen!! @femke fijn dat je baas mee denkt. @kaatje haha dat weet ie het idd. vandaag een dagje naar mijn ouders toe dus zal hier niet veel zijn vandaag. mijn menu: O: yoghurt met museli vitamine c bruistablet. T: kop thee glas water fruit. L: ? T: ? A: ? T: ? gisteravond na het eten niks meer genomen, en heb gister overdag heel veel water gedronken, wanneer het glas leeg was weer gevuld.
Ohh meiden ik heb een dip...ik ben nu iedere dag aan het wegen STOM ja ik weet het ! Vanmorgen weer 100.8 en ik wil zoooo graag zondag onder de 100 zijn. Heb wel 5 keer op de weegschaal gestaan en heb 5 keer iets anders zien staan. Ik snap er niets van. Heb dat wel vaker. De weegschaal staat stabiel en hij is nieuw met goede batterijen. Dat heb je met die digitale dingen bah als je een beetje scheef naar achteren staat dan weeg je lichter. Ik weet nu even niet waar ik aan toe ben:x. Heb ook al een beetje de balen in, moet dinsdag of zo ongesteld worden en voel me al sinds gister erg saggo hahaha...nou ik hoop dat een dagje werken me goed doet, dan ben ik vanmiddag wel weer gezellig
Trouwens Fem ik heb de mol gezien....pfff ik hoopte op haar, maar nu is ook zij eruit !!! Nou dan weet ik het nu niet hoor , wat denk jij wie is de mol?
@Werk: Het is idd heel fijn dat mijn baas zo meewerkt oe zo begripvol is. Vandaag nog 1 dag 6 uur en dan volgende week weer 5. @Beschuitje: Balen van de schaal, maar dat is het nadeel avn elke dag wegen. Bij mij zit er soms ook 6-7 ons verschil in per dag. Is maar net of je naar de wc geweest bent etc. @De mol: Ik weet het niet, ik dacht ook zij, maar nu @Hier: Lekker geslapen, alleen veel te kort voor mijn gevoel. Mannetje gaat vandaag de nachtdienst in, dus heb het rijk alleen vanavond. Menuutje voor vandaag: O: Kwark met muesli T: Appel en mueslireep L: Broodje op het werk T: ? A: Mc Donalds T: Niets meer.
Hier een lieve weegschaal, 7 ons eraf. Vandaag dus weer goed verder!! Vandaag werken, maar hoef gelukkig maar tot 18.00 uur Fijn weekend allemaal!