Mamavanesmee,vertel mij wat over die mannen haha...het lijkt soms of mannen het gewoon niet zien hè? soms is het zo heerlijk om het even van je af te kunnen kletsen. Ik moet zeggen ik heb ook geen klagen met mijn lieve man. Hij kookt in de weekeinden en als hij vrij is !! Ook probeert hij op de dagen dat hij vrij is of tijd heeft mij zoveel mogelijk te helpen in het huishouden, ik kan m zelfs de was laten doen !! Datkostte in het begin wel even want ik vertrouwde het niet haha maar hij doet het prima, dus ja dan mag je het vaker doen Maar goed jij bent het weer even kwijt. Hier zijn we druk met de boel aan het schoonmaken, bedden verschonen, wasjes draaien en losse rommel weggooien die ik bewaar en eigenlijk niet meer nodig heb ( lege schoenendozen enzo je kent dat wel) Het gaat zo heerlijk dat ik bijna zelfs de kerstboom wel op wil ruimen maar ja dat doe ik zaterdag wel. Dan is het morgen nog een beetje gezellig.
Mannen..... ook ik weet er alles van. Het huis is werkelijk chaos momenteel, terwijl ik altijd alles op rit heb om 13.00 uur en vind dat zo fijn. Met Harrold thuis blijft alles liggen, pak ik ook minder snel dingen op. Hij is nog tot woensdag vrij, moet donderdag en vrijdag weer werken. Ben wel blij als het weer zover is hoor . Merk aan Esmee ook dat ze het ritme wat kwijt is omdat papa elke dag thuis is. En die geeft sneller dingen toe dan mij waardoor ze dan veel naar hem trekt en van mij niets moet hebben. @De Wii, heb gisteravond dus spelletjes geleend van mijn tante en die hebben we gespeeld. Het ligt of aan de spelletjes..... of de WII is gewoon heel erg saai. De spelletjes die we gedaan hebben waren zo kinderachtig. Mario karting, en een hond verzorgen, en een olympische spelen mario, zat ook nog boogy star bij, moet je zingen en dansen. Dat was op zich wel leuk. We lenen de Wii met spellen een week, maar moet zeggen dat ik er nu al klaar mee ben . Als ik hem zou kopen is het puur alleen voor de WII fit!!! Beetje zonde hem daar voor aan te schaffen vind ik. Harrold vind het helemaal niets, die zou dan graag wel de playstation willen omdat die spellen mooier zijn. Maar als we beide een WII al niets vinden dan een playstatuin ook niet denk ik. Vanmorgen boodschappen gedaan, wat andere regeldingen gedaan en jaaaa..... ben door gereden naar de SPORTSCHOOL. Heb me toch lid gemaakt. Er loopt een actie, nu aanmelden is een maand gratis onbeperkt sporten. Ga eerst 1 keer in de week om te kijken of dit wat is. Komende weken dus lekker alles lessen weer uitproberen. Heb altijd Zumba en bodybalance gedaan. Vanavond ga ik ook heen voor de lancering. 1 keer in de drie maanden start er een serie nieuwe lessen en dit wordt feestelijk geopend. Als ik het echt leuk vind en denk echt dit vol te houden ga ik toch onbeperkt. We maken hier thuis dan een wekelijkse planning wie wat wanneer wil doen en wie wanneer thuis is de voor kinderen. De sportschool is nu in de weekeinden hier ook open, dus dat is voor mij wel een groot voordeel. @Beschuitje, de WII vond ik niet heel bijzonder maar kan ook komen omdat we gewoon saaie spellen hadden hoor. Maar heb je ook het WII fit spel met bord? Want dat lijkt me wel leuk. Heb het spel niet geprobeerd omdat mijn zusje hem niet kon vinden . @Moppie, hoe is het met je? Harrold heeft maandag tot woensdag nog vrij. Daarna heb ik de kids weer de hele dag. Zal ik een van die dagen bij je langs komen? Hoef ik het hele spul ook niet mee te sjouwen . @Mamavesmee, heb zin weer te werken ja. Even weer andere dingen doen dan alleen thuis zitten. Vind het nog altijd lekker thuis, maar ja, mis mijn werk wel, alleen al om de sociale contacten. Je wereld wordt zo klein. Al moet ik wel zeggen dat ik het heeeeel druk heb steeds. De zolder moet nog opgeruimd. Ben er twee keer even aan toe gekomen, toen alleen 2 dozen uitgepakt maar de inhoud ligt nu uit de doos op de grond . Schiet niet op he. En wil voor ik weer moet werken de fotos van beiden kinderen op orde hebben. Hou elke maand bij en moet nu dubbel . Haal veel teveel werk op mijn hals geloof ik. Vraag me echt af hoe ik straks SPH erbij moet gaan doen hoor. Maar dit is een kans die ik niet moet laten schieten. Zucht.......... Oef.... Erwin lijkt op Harrold. Precies dezelfde acties. Vaat op het aanrecht laten liggen, wasgoed door de hele badkamer en slaapkamer laten slingeren. Ik moet echt steeds zijn rommel opruimen. Zoooo vermoeiend. Zoooooo, harrold is aan het oliebollen bakken. Heb er al 4 op heel erg!!! Ik MOET dus vanavond wel sporten . Weegschaal best lief. Na de chips en nootjes afgevallen . Stond op 84, morgen denk ik niet meer. Morgen nog even genieten van het lekkers en ik begin 1 januari weer met streng lijnen. Ik ga niet wachten tot maandag, want stel het dan alleen maar uit. Heb alle Sonja boodschappen voor het weekeinde al in huis. Dus.......... Mijn menu: O: 2 boterhammen met kaas. T: niets. L: 2 bolletjes met knakworst, 2 oliebollen. T: 2 oliebollen en een stukje appel. A: frietjes en een kaassoufle T: ????? OEFFFFF slechte dag!!!!!!!
Dan is mijn kerel heel anders die pakt dingen sneller op dan ik het doe maar ja ach verschil moet er zijn he
Het verschil moet er toch zijn . Harrold hoeft thuis nooit veel te doen. Als ik thuis ben doe ik het huishouden en is het klaar als hij thuis komt. In de avond hoeft hier dan niets meer. In de weekeinden helpt hij wel, ik moet het dan wel vragen en dan doet hij het ook wel. Als hij dan vakantie heeft is het voor mij gewoon omschakelen, maar ja, voor hem immers ook.
Hallo dames, Hier ook weer terug. Dane is nog steeds heeel erg aan het hoesten en heeft op het kdv ook een paar keer overgegeven. Heb hem net zijn hoestdrank gegeven en heb nu kamillethee met honing voor hem, gelukkig is hij net als mama een theeleut. Ook redelijk geslaagd voor kleding maar wat een hoop zwart zeg. Heb alleen wel 2 skinny broeken gekocht (waren maar 11 euro) maar zonder te passen. Dus toen ik thuis kwam....je raadt het al....te klein. Maarrrrrrr.....mijn zus zei ook dat het niet veel scheelt, dus juist een stimulans om in het nieuwe jaar weer flink van start te gaan. Op naar de 60 kilo, het zijn er nog maar 3,5 maar is zooooo moeilijk.
Hallo mve, ja waren lekker de frietjes Ja is hier zo gegroeid. Ferry was of ziek thuis, of al om16.00 uur klaar. En ik altijd pas 18.30 thuis. Nu dan 17.30 Ja mannen zijn idd niet van het meest logische geslacht
Ja mamarianne ik keek ook altijd naar afvallers xl dus denk dat ik wel weer ga kijken voor de stimulans haha...er komt nu ook een programma voor kinderen hè? Zielig hoor die te dikke kids...als je jezelf nou volpropt moet je zelf weten maar die kids vind ik zo sneu dat heb je als ouder toch in de hand lijkt mij of heb ik het nu mis? butterfly ooh heerlijk en ongezonde dag. Ik eet al de hele week alleen maar wit beschuit en droge kaakjes..ik zou een moord doen voor een lekkere vette hap haha maar kan als ik er aan denk weer misselijk worden dus toch maar niet. Even over de WII wij hebben de WII fit met plank enzo. Ik vond dat eerlijk gezegd ook het leukst om te doen hoor. Er zitten veel verschillende spellen bij, ik deed meestal steppen op het bord daar werd je echt lekker warm van Dus ik kan m niet aan je slijten hmm jammer...Weet je ik doe het eigenlijk niet meer sinds ik mijn hometrainer heb. Daar fiets ik nu iedere avond op ( nou ja nu ff niet maar vanaf maandag weer wel ) Kaatje alweer 11 weken tjonge gaat hard joh....voel je je goed ?
Hey meiden, Hier lekker gewerkt, het is zo ontzettend druk, de dagen vliegen echt voorbij! Ontzettend fijn dus Dit weekend nog lekker genieten van het lekkers, en dan maandag echt weer er tegenaan! Wil mijn laatste kilo's er echt af hebben nu! Verjaardag was gister erg gezellig Veel vriendinnen van haar had ik al een tijdje niet meer gezien vonden dat ik er super goed uit zag! (En dat na mijn aangekomen kilo's haha). Dus dit is zeker weer een stok achter de deur om door te zetten! Ga nu lekker slapen, weltrusten allemaal.
Hey meiden, Sorry, heb niet bijgelezen... Hier gaat het ronduit K**!!! Durf niet meer op de weegschaal. Die zal inmiddels wel weer rond de 100 hangen ben ik bang. MAANDAG GA IK ER ECHT WEER VOOR! Het MOET gewoon!!!
Dikke knuffel voor mijn lieve nichtje!! Ik heb besloten me maandag ook pas te wegen en er dan echt weer tegenaan te gaan, want dit werkt zo echt niet. Lieve meiden, allemaal een fijne dag. En een hele fijne jaarwisseling mocht ik jullie niet meer spreken! Dat het maar een gezond jaar mag worden, met veel geluk, liefde, en een hoop kilo's minder!
nou ik sluit me aan bij kim en melanie nu doe ik ff lekker waar ik zin in heb en maandag ga ik weer knallen .. dan mogen er weer 3/4 kilo af !! en goedemorgen trouwens !! ik duik mijn bed terug in heb hoofdpijn maar dat zakt al en tim is lekker naar opa en oma zoals altijd op vrijdag ik ben alleen thuis ! ga de deur niet uit lekker tutten en in bad ... meer staat er niet op het programma
Hé Dames, Even uit m'n hoofd: @Beschuitje: Fijn dat je weer opknapt, je hebt het flink te pakken gehad zeg! @Emma: Hoe is het meid? @MvE: Erg is dat hé, een man die chaggie is. Zijn dat net kleine kinderen idd. Gelukkig is mijn mannetje eigenlijk nooit chaggie. @Afvallers XXL, dat keek ik ook altijd. Ga het nu ook wel weer kijken. Vind het soms wel schokkend om te zien. Mensen weten niet wat ze zichzelf of hun kinderen aan doen. Weten dan zo weinig over eten en wat gezond is voor je. @Dames die weer gaan beginnen de komende dagen: Heel veel succes en volhouden!!! Ik ben weer boven water! Wat een drukke dag gister! Na een lange dag werken, meteen hup de auto naar vriendin en daar een paar uur geweest en toen naar mijn tant haar verjaardag. We waren om 10.30 thuis. Gisteren was geen beste dag, de hele dag last van m'n buik (ik denk m'n darmen) en wel 10 keer naar de wc in 8 uur. Vanochtend weer opgestaan met hoofdpijn, misschien toch maar een keer een paracetamol nemen, anders kom ik er niet af. Vandaag gaan we niet zoveel doen, een paar boodschapjes en kijken naar het carbidschieten. Vanavond naar een vriend, tapas eten. Hoop dat er een paar dingen bij zijn die ik mag eten. Hoorde al garnalen cocktail, maar ik lees net dat dat wel kan. Dat scheelt want ik ben gek op garnalen.
Trouwens laatst was er een gezin in groeten uit de rimboe die hadden toen ook mee gedaan aan dat programma xxl he nou echt waar shock shock die waren gewoon bijna het dubbele weer aangekomen van wat ze waren afgevallen!! Echt dat vind ik zooooooo zonde en waarom doe je dan mee aan zo'n programma als je het er toch weer aan eet!
heey meiden! Ik wil me even aansluiten bij jullie. Ik ben nu precies een week bezig met afvallen! En vanochtend precies 2 kilo eraf.....ben er best blij mee, maar nog lang niet genoeg natuurlijk! Ik vind dat ik het goed volhou, zelfs met al dat lekkere eten voor mijn neus met de kerst.... WAt houden jullie aan als dieet? Ik begon met sonja bakker en nu ben ik gewoon op caloriendieet gegaan. Ik wil maximaal 1200 calorien per dag eten. Komt ongeveer overeen met sonja, maar dat wat ik lekker vind. Nou meiden!!! Heel veel succes ermee! Allemaal alvast een fijne jaarwisseling
Goedemorgen dames, Alvast iedereen een goede jaarwisseling toegewenst!!! Ik hoop dat het met Dane in 2011 qua gezondheid beter gaat. Gisteren om 23.00 uur nog met hem bij de huisartsenpost gezeten. Hij bleef om de 1/2 seconden hoesten en gooide alles eruit (vanochtend ook een kurkdroge luier). Dokter zei dat het heerste en nog een drankje meegekregen. Hoesten is nu gelukkig minder en hij heeft papflesje nu nog binnen. Maar hij heeft wel pijn in zijn keeltje. Arme jongen.....
@MR: Nou idd, dan heeft al het advies van de coach niet veel geholpen! @Ukkie: Welkom! @Hier: zo maar eens aankleden, zit nog lui op de bank te wezen...