10 kilo afvallen, wie doet er mee Deel 6

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door zustertje, 19 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Kaatje: Ben benieuwd naar het resultaat!

@Patriesja: 5 uur is idd wel erg vroeg!

@Melanie: Super dat je onder de 90 zit!!! Is je laafste gewicht ooit toch? Een supermijlpaal! Leuk dat jullie de ringen op gaan halen.

@Mijn vader: Het is idd zijn kleinkind en we maakten er vroeger altijd grapjes over dat mijn baby de jongste baby is die hij ooit zou vasthouden (ik ben niet zijn biologische dochter). En we maakten plannetjes dat hij op zou gaan passen, oppasopa zou worden voor ons kindje. Hij heeft de schildersziekte en is daardoor erg verandert, maar stiekem had ik gehoopt dat dit voor hem toch aanleiding zou zijn om wel weer contact te zoeken. Nu dat niet zo blijkt te zijn, moet ik even slikken.

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Net terug van boodschappen doen en er zit al 1 baan op ! haha moeilijkste baan ( scheve muur en uitsparing vensterbank ) rest zal stuk sneller gaan

3. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

Goedemorgen! (nouja...)

@Wendy: leuk, Blijdorp!! geslaagde dag dus ;)
    @Femke: lijkt standaard voor jou: hoofdpijn en moe.... Hoe is het met de misselijkheid? Denk je wel een beetje aan jezelf?
    Dikke knuffel! jammer dat je vader nog geen contact op heeft genomen :(
    @Annemie: dat is schrikken, jeetje... kan me voorstellen dat je na het trapincident even een potje hebt zitten huilen. zou er zelf ook emotioneel even helemaal doorheen zitten! *knuff*
    @Butterfly: ah je stond er alleen voor? lijkt me zeker pittig!
    @Beschuitje: niet elke dag wegen! zal vast gewoon vocht zijn, of 1x flink naar het toilet en je bent het weer kwijt... kop op meis!
    Ik was ook zo emo na het stoppen met de pil, maar jij bent inmiddels al weer een tijdje gestopt dus weet niet of het daar aan ligt...
    @Patriesja: wat een gehoorzaam mannetje! ik heb het hier ook al geprobeerd, maar Uk lacht me dan gewoon uit :p Zal het over een paar maandjes nog eens proberen ;)
    @Melanie: jij hebt het telkens maar over uitslapen!! Luizenleventje?
    Gefeli met je laagste gewicht, idd nu doorzetten. hoeveel moet er nog af?
    @Kaatje: plaats je foto's op hyves? Ben benieuwd naar hoe het er uit ziet op de muur ;)

@Hier: Pfft ik ben bekaf na weken lang de nachtvoeding doen (Ukman wordt nog niet eens wakker wanneer er een bom naast hem af gaat!). Na de eerste voeding (tussen 4-6) kom ik nl. niet weer in slaap, terwijl de laatste voeding tussen 22-24 was. Ik heb WALLEN onder mn ogen :(
    Gisteravond afgesproken dat Ukman de voeding voor zijn rekening zou nemen, en toen Uk begon te brabbelen heb ik geprobeerd mn man wakker te maken, maar no way dat dat lukte! Dus mezelf maar weer uit bed gesleept, fles gemaakt en een tevreden Ukkie weer in bed gelegd na een kwartiertje (nieuw persoonlijk record!), maarja... ik sliep altijd al slecht, en probeer dan maar weer eens in te slapen :(

4. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    @melanie, oh leuk de trouwringen! En mooi en knap hoor zoveel al afgevallen!!

@femke, kan me goed voorstellen hoor meis, dat het even slikken is, wie weet.. zoekt hij nog contact?
    Knuff!!

@kaatje, het zal nu idd een stuk sneller gaan ;)

@uk, hahhahah luistert hij nog niet, jeetje wat ongehoorzaam zeg ;)
    Wat vervelend dat je weer zo slecht kan inslapen, dan ben je na een tijdje wel op idd :( en mannen... tja.. die worden meestal niet wakker :p Gelukkig die van mij wel, als ik hem wakker maak, maar niet uit zichzelf.

5. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@uk hier ook een man die niet wakker word, maar ik maak hem echt wakker. maar wat hier wel helpt is dus afspreken dat hij de fles mag gaan geven s'ochtens, vind het niet erg dat ik wakker ben maar dan hoef je er niet uit.

@hier ik ga sam lekker in bed leggen en zelf ook even liggen, slecht geslapen denk ik en was vroeg weer wakker.

6. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Kom alleen even zwaaien!

Hele drukke dienst gehad.. Een erg korte nacht dus ben nu op! Wel veel kunnen doen op het werk.

Toen ik thuis kwam had Erwin samen met Esmee lekker vis opgehaald op de markt.

Daarna ben ik gaan hardlopen, zit nu uit te puffen op de bank, straks douchen en lekker op de fiets weg! Wil nog even kijken voor een zomerjas. ( moet ook nieuw he?!:D)

Menu:

O: 2 boterhammen met 1x chocopasta, koffie en water.
    T: appeltje en water.
    L: 1 gebakken visje en een glas optimel.
    T: banaan & flesje sportdrank en denk nog een reepje ontbijtkoek.
    A: kom soep 1/2 stokbroodje kruidenboter ( kant en klaar) en 2 picolinni's.

7. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Oja.. MELANIE.. YOU GO GIRL!! :D

8. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

Helaas, bij de tweede fles is mn man al naar zn werk :(
    Eerste fles geef ik rond 5-6u, dan 3 uurtjes later in bad, en dan rond 10-11u de tweede fles.

@MvE: ben je elke dag aan het lopen?

9. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@uk dat is vervelend! sam krijgt zijn eerste fles tussen 6 en 7 doordeweeks is mijn vriend dat al weg, maar in het weekend doet hij het 1x.

10. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Lieve meiden bedankt voor jullie lieve reacties. Ik denk dat het zeker wel met de hormonen te maken heeft. Ik moet zeggen dat laatste weken heb ik het ook niet meer echt naar mijn zin met mijn collega's. Er zijn dingen die al maanden spelen maar eigenlijk alleen maar erger worden. Zal er niet te veel over uit wijden, maar het wordt hoog tijd dat ik volgend jaar eens de kleuters verlaat en lekker een andere uitdaging aan ga ( groep 4 of zo?)
    Wat betreft de kilo's.....
    Ik heb voor het douchen ( na het ontbijt:) ) nog even een keer goed gewogen en ik denk dat de schade toch mee valt. Ik had de weegschaal misschien toch niet goed staan :( Ik was nu al veel lichter:(. Morgen weeg ik nog een keer goed voor het voorlopige resultaat en dan pas weer na de ongesteldheid. Ja ik weet het , ik was degene die zei dat je niet elke dag moet wegen Melanie. Je hebt helemaal gelijk !
    Het kwam vast door de blijdschap dat ik nu eindelijk onder de 100 zou zitten. Vandaag ben ik weer heel goed bezig, straks nog even flink fietsen, misschien wel even flink naar de wc en wie weet ben ik morgen wel weer op mijn 'gewone'gewicht.
    Bedankt in ieder geval voor jullie lieve woorden.
    Ik zit ook dit weekeind alleen, mijn schatje slaapt een nachtje in Friesland. Dat is ook zo ongezellig. Heb gewoon even een algeheel dipje dus...tijd voor de LENTE :D

Melanie echt respect joh ! Al meer dan 40 kilo lichter. Hoeveel woog je eigenlijk op je zwaarst? Of wil je dat niet zeggen?

Wendy Blijdorp is leuk !

Annemie gaat het wel weer een beetje met je? Ik kan me voorstellen dat je je rot schrok. Denk goed aan jezelf hoor !

Uk tegenwoordig heb je heel goede cremes voor wallen hoor haha nee ik zal je niet plagen. Wat rot dat je zo'n slaaptekort hebt.

Kaatje ik ben heel benieuwd naar het kamertje.

Ik denk dat ik zo maar even de tuin in duik nog. Lekker beetje rommelen, het is zo lekker weer. Ben nog niet buiten geweest.
    Vanavond lekker all you need ik love kijken ( dat is wel een voordeel van alleen zijn, lekker mee sniffen zonder dat die man dan heel hard moet lachen om mij ;)) Oh ja en lekker zelfgemaakte nasi uit de vriezer, dus niet koken :p

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
  12. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Kaatje: Hahaha... weet je man dat je deze foto hebt geplaatst hier? hahaha Die bak koffie (denk ik) heeft ie wel verdient hoor... ziet er goed uit!

@ Uk: Ja ik weet het. Ik heb een luizenleventje. Als ik niet hoef te werken slaap ik uit. hahaha... ik geniet ervan zolang het nog kan ;)

@ Beschuitje: Kan me je dip helemaal voorstellen hoor meid. Fijn dat het uiteindelijk toch mee lijkt te vallen. Op mijn zwaarst was ik 130,6 kg...

Hier inmiddels weer thuis. De ringen opgehaald. ze zijn zo MOOI! :D En ze werden nog gezellig ingepakt en we kregen nog een fles zijn mee. Daarna meteen door naar mijn ouders om te showen. :D

Over een kwartiertje de oven aanzetten, dan kunnen we rond half 6 eten, want we moeten tussen 18:15 en 18:30 alweer aanrijden naar de (potentiele) feestlokatie. En daarna door naar het feestje.

Zal zo wel even een foto plaatsen van de ringen :D

13. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

@Beschuitje: Ach, nog even 1,5 maand doorbijten, na 3 maanden wordt het makkelijker - zeggen ze!

Geniet van je avondje All You Need!!! Ik ga ook kijken :)

@Kaatje: Hhahaha harde werker hoor, maar mooi behangetje ;)

@Melanie: houd je de ringen geheim, of wil je een foto met ons delen?
    edit: ik had de laatste zin nog niet gelezen :p ben benieuwd ;)

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Melanie, haha maakt hem niet uit hoor. zolang ik hem hier maar niet in zijn ondergoed plaats ;)

Kamertje klaar ( de muren dan )
    http://i55.tinypic.com/msy9hg.jpg

Commode staat er al in. Kast en ledikant zetten we er zo bij ( vloer is aan het drogen ). Oude dingen er af gehaald ( meetlat etc ) en laat helaas wel beschadigingen achter maar stoor me er niet zo aan. iig geen zin om het over te schilderen :D Hang er wel iets anders overheen

15. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Zo kregen we de ringen mee, hangend in een zakje aan een fles rose

16. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    En een foto van de ringen (niet zo duidelijk, maar kan hem niet duidelijker krijgen met onze flutcamera)

(de rechterring is de mijne en heeft 3 steentjes)

17. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Kaatje: Mooi hoor, echt superbehang! :D

18. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    @kaatje, ziet er mooi uit!

@melanie, oh wat leuk gedaan aan die fles :) mooi hoor!

@mve, met dit weer krijg je meteen zin om een zomerjas te gaan kopen he ;)

19. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

@Kaatje & Melanie: MOOI! ;)

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Melanie, mooi !!