@Hier; Mannetje heeft vannacht eindelijk weer eens een keer doorgeslapen Heerlijk! Hij vond kwart over 6 alleen en mooie tijd om op te staan Hij is nu nog aan het feesten hier naast me Zometeen even lekker hardlopen, daarna op de koffie bij mijn moeder en vanmiddag komt een vriendin op visite. Vanavond nog even strijken en op tijd naar bed want moet morgen weer naar school. Menuutje; O; 2 Volkoren beschuitjes met hagelslag, kop thee, verse jus T; Zelfgemaakte vruchtenshake, flesje water L; 2 Geroosterde boterhamen met smeerkaas en pindakaas, flesje water T; Kop thee, plakje cake, grapefruit, flesje water D; Chili con carne met witte rijst en nog wat rauwkost, flesje water T; Kop thee
goeiemorgen!! hier wel goed geslapen. weegschaal was lief ondanks de chips gisteravond. van 70.4 naar 70.1 mijn menu: O: 2 boterhammen 1x appelstroop 1x smeerkaas kopje thee vitamine c bruistablet. T: kop thee glas water fruit. L: 2 boterhammen 1x kaas met tomaat 1x smeerworst. T: opkikker kip glas water fruit. A: chinees. T: ?
Gisteravond al 21.45 naar bed gegaan. Hadden eerst verjaardag. Om 20.00 uur weg gegaan met Levi. Ferry kwam een uurtje later want die was niet lekker. Ik had het niet meer van de pijn in mijn bekken dus ben er bij gedoken ( in bed ) helaas wel een brakke nacht. Ieder uur wakker door pijn, en om een andere houding aan te nemen kreeg ik nog meer pijn. 2x wakker door buurjongens die niet zonder herrie uit kunnen gaan of thuis kunnen komen. Gisteravond wel alle kleine maatjes 50/56 in de kast gehangen. Heb heeeeel veel 56 maar zo goed als niets van 50 dus dat wordt nog even shoppen. Nu even snel bijlezen, broodjes smeren en dan naar Ballorig Butterfly, hoop dat het niet een echte griep gaat worden
Nou Butterfly ik kan je een hand geven...:x De hele week heel goed mijn best gedaan en nu zelfs een kilo aangekomen !!!!!!!! Ben er even helemaal klaar mee en in alle staten. Zou zo een pak kaakjes leeg eten...maar ja daar heb ik mezelf alleen maar mee
Goedemorgen dames, @Butterfly: Balen van de schaal! Werkze vandaag en ik hoop voor je dat je niet ziek wordt. @Beschuitje: Nou ja, da's raar van de weegschaal! Maar doorzetten! Zal vast komen omdat je ongi moet worden. @Elena: Heerlijk dat je hebt kunnen doorslapen. @Elsie: Mooi menuutje. @Kaatje: Balen van je bekken. Kun je daarvoor naar de fysio ofzo, of is er niet aan te doen. @hier: Niet best geslapen, maar voel me redelijk fit vanochtend. Vandaag ook weinig op het programma staan, mannetje is tot 3 uur thuis, daarna even naar mijn mams. Fijne dag allemaal!
Goeiemorgen meiden @butterfly, beterschap! @elena, fijn dat je door kon slapen @elsie, fijn een lieve schaal! @kaatje, oh balen van je bekken, gelukkig heb ik als ik lig juist heel weinig last van me rug, dus ik kan teminste nog lekker slapen. Lijkt me echt heel vervelend als je snachts ook nog wakker wordt van de pijn @beschuitje, balen van je kilo, maar wie weet is er volgende week ineens veel af. Toch maar even lekker gesnaaid @femke, gelukkig dat je je wel fit voelt, ondanks een slechte nacht. Hier 2 zieke mannen, vriendlief is al een paar dagen niet lekker en nu werd Celeno vannacht ook wakker met koorts Gelukkig is hij inmiddels nu wel lekker aan het spelen. Vandaag hebben we verjaardag van mijn pleegzusje, maar even kijken hoe het met ze gaat straks.
Goedemorgen meiden, @ MamavEsmee: Jammer dat je niet bent kunnen slagen voor een jas. Maar toch wat andere dingetjes gekocht Jammer dat je terug moet met de BHs maar een omvang kleiner is ook niet gek @ Beschuitje: Heb je mijn voor-foto nooit gezien? Daar was ik echt niet slank. Voordeel ik wel dat ik 1.90 lang ben, dus zag er (gelukkig) niet uit als 130 kg. En? Was de weegschaal lief? Oh niet dus! Balen meid! Volgende week gaat het vast weer beter! @ Butterfly: Beterschap! Goed dat je van de chocolade afgebleven bent. Gemeen van je man om die in de auto klaar te leggen Maar misschien ook wel weer goed bedoelt! Hahaha misschien kan ie volgende keer beter een zak wortels klaarleggen @ Patriesja: Beterschap voor de mannen. Hoop dat ze snel weer opgeknapt zijn. Gisteren naar de feestlocatie geweest. Die zaal is zo gaaf geworden. We hebben meteen het 1 en ander besproken qua mogelijkheden en de zaal ook meteen vastgelegd. De arrangementen die we willen bespreken we een andere keer. Daar moeten we nog over nadenken, maar het belangrijkste ligt vast! Helemaal gelukkig! Daarna een feestje van Roland zijn oom die 50 is geworden. Was erg gezellig. Was s avonds een buffet maar daar heb ik niks van genomen (had het er niet eens moeilijk mee) Wel lekker 1 wijntje gedronken. Smaakte naar meer maar daarna toch maar weer over op spa blauw en cola light hahaha Weegschaal is sinds gisteren stabiel gebleven Kreeg nog de halve familie over me heen dat ik elke keer als ze me zagen weer slanker was en dat ze dat heel knap vonden maar dat ik nu toch wel een keer moest ophouden en niet moest doorslaan lief bedoeld maar ik doe toch lekker waar ik zelf zin in heb. Legde uit dat ik er nog 5 kg af wilde, en kreeg van iedereen de reactie, maar dan echt stoppen he?! Ja ja! Lag uiteindelijk om 2 uur in mijn bed (veel te laat voor mij) ben nu brak! Zal zo even mijn menu voor vandaag plannen. Liefs
Mijn menu: O: 2 plakjes ontbijtkoek minder suiker 1 beker optimel drink T: niks L: 1 bruine pistolet met: 20 gram filet americain 1 appel 1 beker optimel drink T: 1 kiwi A: 1 portie jachtschotel met rundergehakt, champignons, prei en aardappelschijfjes. Totaal van 980 kcal. Beetje laag... even kijken waar ik het nog mee ga aanvullen.
@melanie, fijn dat de locatie goed is bevallen en dat het belangrijkste is vastgelegd En mooi compliment als iedereen vindt dat je niet meer hoeft af te vallen! Celeno is toch nog even gaan slapen, kan je nagaan hoe ziek hij zich voelt.. En dan gaan we zo toch nog even naar de verjaardag, dan blijven we maar eventjes. Fijne dag!
Hallo dames, Even een kort ego berichtje als dat mag... Ik baal als een stekker. Ik heb weer die allergische reactie. Ik denk dat het door de zon komt. Vorige keer was het na de zonnebank en nu na een dagje dierentuin in de zon.....ga maar weer de dokter bellen en ik hoop dat er nu wat gebeurt want hoe zie ik er dan straks uit in de zomer!! In het echt zie je pas goed hoeveel vocht er onder zit...ppfff. View attachment 137020
@Butterfly: bueno, kibbeling, yum! En wat is je man toch lief voor je Milka is ook mijn grote verslaving. Welk had je gekregen? Wel super dat je het kon weerstaan, wow! enne, een ons per gevuld eitje aangekomen? nee toch? het is gewoon vocht en is er over een paar daagjes weer af hoor @Elena: dus jij bent ook weer een beetje uitgerust na een nachtje slapen? @Beschuitje: aaahhh pasen... ik moest even diep nadenken over die kip wassie lekker? @Patriesja: het hangt wel in de lucht he! Sterkte met je 2 zieke mannen @Wendy: je kijkt idd niet echt vrolijk Hopelijk vindt de dokter waar het vandaan komt, en kan er wat aan gedaan worden. @Elena: heerlijk zo'n dubbeldeurs koelkast! Maarre, ook die zijn heel snel te klein hoor whahaha
Hier terug van Ballorig Zoetermeer. Vond het behoorlijk tegen vallen. Erg klein ook. Hadden een dochter van een vriendin mee ( 14 jaar ) zodat die lekker met de kleintjes kon spelen en opletten. Kregen we bij de ingang al gelijk te horen dat ze niet mee mocht het speelgebeuren in, omdat begeleiding alleen vanaf 18+ mag, en eigenlijk mochten kinderen tussen de 12 en 18 helemaal niet naar binnen, maar ze maakte wel een keer een uitzondering. Stemming was gezet dus. Daarbij was Levi erg moe en had totaal zijn dag niet. Na 2.5 uur maar weer weg gegaan. Even langs de mac. Ik een cheeseburger + ijsje en Levi wilde niets. Dus die heb ik thuis gelijk op bed gelegd en meneer was ook gelijk vertrokken. Femke, bij levi ben ik naar de fysio voor mijn bekken geweest. Heb toen oefeningen mee gehad en tips waar ik op moet letten met tillen etc. Verder kunnen ze er niet veel aan doen, behalve rust houden. Dus denk dat de vk binnenkort wel zal roepen dat ik minder moet gaan werken Melanie, fijn de locatie vast ! haha allemaal goed bedoeld natuurlijk maar net of je standaard annerexia krijgt als je blijft lijnen Wendy, vervelend zeg
@hier: hangerig mini-Ukje in bed gelegd met muziekbeestje erbij, toen de muziek afgelopen was begon hij te huilen. bij me gepakt, viel zo in slaap. na een half uurtje maar in het wipstoeltje gezet, ben benieuwd hoe lang hij nog blijft slapen. meestal is hij dan zo weer wakker. hoop het niet...
haha ja ik was niet duidelijk, ik heb een paas chocolade kip op ...en inmiddels nog veel meer. Sultana, kaakjes en straks een patatje met een kaassoufle..deze dag komt niet meer goed, morgen weer in de herkansing..*Schaam*
@ Beschuitje: Lekker genieten vandaag! Morgen gewoon weer oppakken en dan zondag pas weer wegen dan hoef je de schade van vandaag ook niet te zien @ Kaatje: Nou dat dacht ik dus ook... er zit nog genoeg vet hoor. Iedereen doet net alsof ik vel over been ben. Als dat zo was had ik geen maat 42!!! @ Wendy: Oeh dat ziet er inderdaad niet lekker uit. Is niet te hopen dat het van de zon komt... Knuf meid! @ Elena: Zo... doe maar duur Hier inmiddels nog goed aan mijn menu gehouden. Denk dat het toch bij die 980 kcal gaat blijven. Heb geen honger, nergens zin in... dus dan vind ik het niet nodig om nog iets extra's te nemen. Misschien vanavond nog!
@Melanie: jij bent vrij lang toch? Dan is maat 42 geen straf. Ik bedoel, maatje 36 zou je waarschijnlijk echt niet staan omdat je dan zo'n dunne lat gaat lijken door je lengte. Mijn schoonzus is ook erg lang met maat 42/44 en lijkt gewoon super slank, maar bij haar lengte past het ook gewoon niet om dunner te zijn. wat is je bmi op dit moment?