10 kilo afvallen, wie doet er mee Deel 6

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door zustertje, 19 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@elena je bedoelt denk ik mij hihi * schaam* voor zoveel snoep vandaag, had er echt even zin in en kon me niet inhouden.

2. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    @Mamarianne, je bent blij te lezen dat het met mij ook even niet goed gaat met afvallen?? Je bedoelt het anders denk ik dan hoe het er staat :p;), dat hoop ik tenminste!!!
    Waarom moeilijk?? Tsja, door de weeks gaat het heel goed en val dan ook af, en in het weekeinde eet ik het er weer aan. En dan is het meer de avond ook hoor, dan zit ik lekker gezellig met Harrold op de bank en vinden we bij de koffie een stukje chocolade wel erg lekker, en dan nog een drankje en wat lekkers. Op zich een goede methode als je op gewicht bent ;), maar niet als er nog wat af moet. Tsja, deze week gaat het goed, vrees altijd weer voor de weekeinden :(.

@Wendy, het is soms heeeeeeel vermoeiend!!!! ;)

Voel me nog niet super.
    Leven gaat wel door met twee kinderen als je ziek bent, zwaar hoor.
    De meiden liggen nu op bed. Maureen was de hele middag wakker dus lag 19.00 in diepe slaap na de pap. Esmee ligt net.
    Ze is bij thuiskomst gevallen.
    Ze rende voor me uit en ze mag de oprit niet af, en ik wilde haar achterna en dan rent ze nog harder. En struikelde en knalde met haar voorhoofd op de stoep. Dikke buil...... :(. Ze schrikt dan heel erg en houdt van schrik de adem in, met dat ze bij kwam hoorde ik kraken in haar hoofd :(:(:(. Heel raar. Maak me eerlijk gezegd toch wel zorgen. Heb haar kaak bekeken en gevoeld, en de tandjes bekeken, maar er is niets raars te zien of te voelen. Leek ook echt in haar hoofd.

Ga denk ik lekker even in bad.
    Mijn darmen zijn van slag, voel me de hele dag al zo draaierig, net al zit ik een draaimolen. Zou morgen het werk bellen of ik donderdag zou komen of niet. Ben op zich wel op de been, moet met twee kinderen wel maar ben de oude niet. Maar voel me ook schuldig als ik me toch ziek meld.

3. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.111
    1.798
    113
    Kraamverzorgende
    @ Beschuitje & Elsie; Nee ik bedoelde beschuitje van paar dagen geleden ;)

4. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Butterfly.. als je oppad gaat naar verjaardagen etc dan zou ik ook gaan werken.;) Jeetje, wat schrikken met Esmee. Kraken?:( Klinkt niet goed. Misschien vanavond eventjes wekken om te kijken of ze wel helder is?

5. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@butterfly kraken? dat klinkt niet goed! zou dr ff in de gaten houden.

6. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    "zwaai" ! Kom later vanavond wel even bijlezen :)

7. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Nu als het goed is wel :) (ik heb je als vriend toegevoegd)

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Netjes bijgelezen,maar druk bezig dus eigenlijk geen tijd om te reageren ;)

Vanochtend 3 uur bezig geweest met de belastingaangiftes. Stom gedoe. Laat het volgend jaar dus mooi doen door iemand.

Paniekaanvallen : Gaat nu stukken beter. af en toe nog last van maar weet dat ik er nu weer extra vatbaar voor ben door vermoeidheid dus even een stapje terug zetten en mijn rust pakken

9. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Patriesja: Beterschap voor Celeno.

@Elena: Heerlijk dat de baby doorslaapt! Hoe is het op school?

@Beschuitje: Fijn dat het goed ging met de directeur in de klas, kan me voorstelleb dat dat spannend is.

@Butterfly: Esmee maar goed in de gaten houden als ze zo hard gevallen is. Sluit me aan bij het wekadvies van MvE.

@Kaatje: Rotklusje is dat altijd belastingaangifte doen.

@Hier: We hebben een gastouder! Leuke vrouw, kwam goed over. Ze is super flexibel in de opvang en dat is voor ons perfect ivm mannetjes wisselende diensten. Ze zorgt ook voor 3 pleegkinderen, die een moeilijk achtergrond hebben. Vooral hoe ze het gedrag van jongens corrigeerde en wij rustig met haar konden praten, met 3 jongens tussen de 8-12 erbij maakte indruk. Helemaal happy mee!

10. elsie22

elsie22 Niet meer actief

ik heb na de bevalling van sam last gekregen van paniekaanvallen, ook door oververmoeidheid. het gaat nu gelukkig een stuk beter en heb er al een hele tijd niet meer gehad, ik let nu ook heel goed op mijn rust. ook door hormonen word het versterkt.

11. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Yep Butterfly ik bedoelde het anders ;) bedoelde meer dat ik blij ben dat ik niet de enige ben waar het even niet zo lekker mee gaat! En ja weekenden zijn altijd balen en zwaar!

12. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    @Mamavesmee, ja als ik alle verjaardagen langs ga, ga ik ook werken natuurlijk ;). Maar heb me vandaag te groot gehouden, was eigenlijk te slap om zo druk te zijn. Dus kijk het morgen aan. Als ik me morgen nog zo voel blijf ik lekker op de bank liggen en dan maar geen feestjes. Hoop voor mezelf niet dat ik het nu erger heb gemaakt. Zou morgen het werk bellen om te laten weten hoe en wat.

Heb er al aan zitten denken Esmee te wekken vanavond.
    Maak me er echt zorgen om en het zit me echt niet lekker ook.
    Kan altijd de dokterswacht bellen als ik het echt niet vertrouw.

Zit zelf nu lekker met een dekentje op de bank.
    Ben alleen weer zo moe. Heb vandaag echt teveel gedaan.
    Net twee kopjes thee met honing op, heerlijk voor de keel even.
    Krijg flinke keelpijn/steken, tandvlees doen vreselijk zeer steeds :(,hoofdpijn. Zo een paracetemol en denk maar lekker naar bed.

13. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Hahahaha okee, had ik ook wel gedacht :p.
    Maar je kunt hem op twee manieren opvatten...... woord/zinspeling ;).

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hier de hele avond al bezig met foto's uitzoeken. Omdat de laptop steeds uitviel hebben we een back up van alle foto's gemaakt. maar nu hadden we dus foto's op de gewone pc en op de harde schijf. Veel dubbele mappen etc. Moet allemaal uitgezocht worden en dan uitzoeken wat er nog afgedrukt moet worden. Rest branden en opschonen.
    Morgen maar weer verder. Wel schattig om steeds een kleine Levi tegen te komen

Femke, fijn zeg al een gastouder ! Je moet het idd treffen dat je iemand vind waar je gelijk een klik mee hebt

Butterfly, als je het niet vertrouwd haar gewoon even wekken en kijken of ze goed aanspreekbaar is. Stel dat er wel iets is zou je je later voor je kop slaan dat je niet bent gaan kijken

Ik duik mijn bed in. truste

15. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Hier vanavond even bij mijn ouders geweest. Was wel gezellig. Wel heel slecht een stroopwafel gehad. Hopelijk is de weegschaal morgen toch nog net zo lief als vanmorgen...

Nu even gtst terugkijken! :D En dan douchen en naar bed.

Liefs

16. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum

Ja klopt sorry had het misschien wat anders moeten formuleren ;)
    Moet je wel wat te vriend houden :p anders geen vervoer meer in Juli naar Take That!!
    Ik had aangegeven in Heerenveen he maar das wel erg om voor jullie is Wolvega misschien een betere plek dan evt?

17. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.111
    1.798
    113
    Kraamverzorgende
    Oeps gisteren niet meer gereageerd :) Nu ook weinig tijd want moet over 40 minuten de deur uit en moet de kleine nog klaarmaken voor vertrek. Kom vanmiddag weer terug (heb maar school tot 12 uur :))

18. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw

hahaha ja het gaat hier zooooooooooo snel dat kletsen.. ;)

19. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Meiden de ongesteldheid is eindelijk in aantocht,ik denk vanmiddag doorzetten of zo. Ben ik daar ook maar weer doorheen. Vandaag een lange werkdag..incl cursus :(

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen

Deel Deze Pagina