10 kilo afvallen, wie doet er mee Deel 6

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door zustertje, 19 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Butterfly: Hoe is het met Esmee?

@Kaatje: Leuk is dat hé oude foto’s doorkijken.

@Beschuitje: Balen va je ongi…

@Hier: Best OK geslapen, heel raar gedroomd. Knoop van alles aan elkaar in mijn dromen, droom ook heel veel. Vandaag weer een paar korte meetings op het werk, dag zal wel snel voorbij gaan.

Menuutje voor vandaag:
    O: Kwark met muesli
    T: Appel + bb met speculoos
    L: 3 bb met speculoos en kaas
    T: Mueslireep
    A: Gebakken krieltjes met vissticks (uit de oven) en groente.
    T: ?

Fijne dag allemaal!

2. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    @Femke: Inderdaad erg druk met de oorbellen! :D
    @Butterfly: Hoe voel je je vandaag? Al ietsje beter? Jij gaat ook veel te hard van stapel he? Volgens mij kun jij niet stil zitten haha.
    Hoe is het met Esmee?

Hier lekker geslapen. Had van mij alleen wel wat langer gemogen...
    Vandaag weer werken tot 18.00 uur en daarna met een vriendin uit eten, heb haar al heel lang niet meer gezien ivm werk/drukte. Dus dat wordt wel gezellig!
    Vanaf morgen ga ik er echt weer streng tegenaan!

3. elsie22

elsie22 Niet meer actief

goeiemorgen!

hier kort geslapen, kon niet echt in slaap komen! vandaag dus rustig aan en hopelijk lukt het me vandaag weer om me aan het menu te houden.

menu:
    O: yoghurt met museli kopje thee vitamine c bruistablet.
    T: kop thee glas water fruit.
    L: 2 boterhammen 1x appelstroop 1x smeerworst.
    T: opkikker tomaat glas water fruit.
    A: ?
    T: ?

4. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

@butterfly: heb je Esmee nog gewekt vannacht? En voel jij je al iets beter?

5. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Goedemorgen!
    Butterfly: hoe is het nu met Esmee?
    Beschuitje: Werkse!
    Femke: Werkse, lukt het je allemaal op het werk?

Hier heerlijk geslapen! Vandaag het hele huis eens goed poetsen.
    Lijnen lukt me al 2 dagen niet echt, morgen mezelf maar eens een flinke trap onder de kont geven ;)

Menu:
    O: 3 crackers met hagelslag, kop koffie
    T: koffie, 2 glazen water
    L: salade, glas sap
    T: 2 glazen water, appel
    A: hutspot en rundersaucijsje
    T: thee, 2glazen water

6. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    [​IMG] Kado van ons. Had een nijntje slaaptrainer besteld die komt nu via bol.com helemaal niet meer dus al ergens anders besteld en hopen dat die snel komt……..
    [​IMG] Helaas heb hem niet zelf gemaakt ;) maar een buurvrouw van mij :D
    [​IMG] Dit was Maandag toen zijn we lekker met de kids naar de MAC geweest :D

7. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Verjaardagsfoto's van Jurre zijn feestje zondag

8. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

Wat een heerlijk mannetje!

9. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Thnx Uk

10. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Elsie.. PRima menu toch?!

Lovely.. Succes met poetsen!! En ik vind je menu netjes hoor. Inmiddels je verslag af?

Uk.. Hoe is bij jullie de nacht gegaan?

Butterfly.. Hoe is het met Esmee. Je snapte gelukkig wat ik bedoelde. IK ben wel eens een zieke collega tegen gekomen in de stadt en dan denk ik. Als je ziek genoeg bent om je ziek te melden blijf dan ook thuis.;)

Femke.. Lekker menu! En hopenlijk een korte dag op je werk. Vind je dromen niet vermoeiend?IK wordt dan altijd zo raar wakker.

Kim.. Gaan de bloemenoorbellen hard?

Hier een goede nacht gemaakt, Esmee is nog even op de psz.

Inmiddels hier ons bed aan het luchten en de het beddengoed in de was. Vaatwasser draait.

Vanmorgen begonnen met het trainen voor de 10 km. :D

20 minuten hardlopen, 3 minuten wandelen & 20 minuten hardlopen. Heb daarin 6,6 km afgelegt. Best goed toch?

Menu tot nu toe.

O: schaaltje yoghurt met muesli en een kopje optimel.
    T: na het hardlopen een kinderbanaan en een glas energiedrink.
    T2: Nu een cappuchino en 1 evergreen.
    L: ?
    T: Fruit.
    A: Pannekoeken!:)

11. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    @Mamavesmee, ja dat snap ik ook nooit. Als je niet kunt werken omdat je ziek bent, ben je thuis, en in bed. Ik meld me eigenlijk nooit ziek, als ik echt te ziek ben om te werken ga ik vaak toch en sturen mijn collega's me gewoon naar huis. Zondag was ik ook echt ziek, maar ja, toch doorzetten he. Maar ben weer redelijk de oude :D, dus me weer beter gemeld. Voelde me gisteren wel heeeeeeel schuldig hoor, was nog ziek gemeld en ben wel naar mijn paps gegaan die jarig was. Dus had een heel naar gevoel. Einde van de dag voelde ik me weer zo beroerd :(. En weer gesport, gaat goed he :).

------------------------------------------------

Ik heb Esmee gisteravond niet gewekt, we hebben even bij haar bedje staan luisteren en klonk goed. Ze is vannacht zelf een keer wakker geworden en na even jammeren sliep ze weer.
    Het gaat verder goed met haar. Alleen dikke pech, ze struikelt steeds over haar voetjes. Ze was ook echt moe. Had haar gisteren niet meer naar bed gebracht dus niet geslapen tussen de middag. Dat houdt ze nog lang niet vol.
    Vanmorgen verjaardag van ons nichtje, die is 1 geworden, dus daar ook weel druk gespeeld.

Met mij gaat het weer als vanouds.
    Werd vannacht drijfnat van het zweet wakker.
    Moest twee keer echt schone nachtkleding aan doen en vanmorgen nergens meer last van. Weegschaal laagste gewicht, en dat met prednison :D. Nu de week streng afmaken :).

Ik ga aan de poets in huis.
    Het is een bende hier, moet nodig flink gesopt worden.
    Dagen niet gedaan. Erg he :);):p

12. elsie22

elsie22 Niet meer actief

tot nu toe lukt het me vandaag om me aan het menu te houden! en heb vanmorgen lekker gewandeld, wat was het koud met die wind! brrr

@butterfly fijn dat je je beter voelt.

13. MamavEsmee

Butterfly.. de ziekte kiemen er dus lekker uitgezweet!:D Fijn dat je je weer beter voelt meid.. Sporten gaat i.d. goed! Het is ook zooooo leuk om te doen!

Elsie.. de wind is i.d. erg fris. Brrrrrr

Vandaag de belasting papieren weer opgehaald en we krijgen lekker wat centjes terug!:D

Net geslaagd voor een nieuwe zomerjas voor Esmee en lederlook jack voor mij.:)

De hond is inmiddels bij de trim ( nr 2 ;)) dure week zo alles bij elkaar.

Esmee is vanmiddag niet naar bed geweest. Houd er niet van om even snel op en neer naar de trim te gaan ook al is het om de hoek.:).

Ons bed is weer opgemaakt en straks nog even een ander wasje vouwen wat weer droog is. En dan gaan we morgen zo weer verder!;)

We zitten nu lekker aan ons fruit en ik een cappuchino en Esmee thee.

L: 3 boterhammen 1x appelstroop, 1x chocopasta en 1x boerenmetworst & een kopje karnemelk.

14. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@mamavesmee het was erg fris en vanmorgen scheen de zon ook niet dus het was best koud.

15. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Heey meiden

@elena, lekker maar tot 12 uur naar school :) wat doe je voor opleiding?

@beschuitje, jammer dat je weer ongi bent geworden.

@femke, hoe gaat het nu met werken?

@kimm, gezellig uit eten! :D Veel plezier!

@elsie, en heb je je aan je menu kunnen houden? ik lees het al ;) en lekker gewandeld! Hier is inmiddels het zonnetje gaan schijnen :)

@uk, hoe gaat het met je en je mannetje?

@lovely, vanaf morgen weer streng ;)

@rianne, leuke foto's! Lekker verwend je mannetje?
    En leuke taart!

@mve, heel goed hoor 6,6 km, ik doe het je niet na ;)
    Oh lekker pannenkoeken!! :D jummie!

@butterfly, fijn dat jij je weer beter voelt.
    En Esmee ging ook wel weer goed? Wat heeft ze?

Zo ik lig lekker met me lappie op bed.
    Vanmorgen gewerkt, maar heel weinig, maar wel hele drukke kids :p
    Celeno is nog steeds niet fit, vannacht weer slecht geslapen.
    Hij wordt steeds wakker door het hoesten :(
    Gelukkig gaat het overdag wel goed.

16. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Hier lekker weer een heel eind op weg.
    De was hier voor een groot deel ook weer weggewerkt :). Badkamer en slaapkamers schoongemaakt, wil nog even boven stofzuigen en dweilen. Maar Esmee slaapt ;), dus het houdt op. Misschien straks als ze wakker is.

Ik MOET met het eten gaan beginnen, we eten een ovenchotel, en ik wil op tijd eten aangezien ik nog even wil sporten om 18.00 uur. En de ovenschotel moet wel een uur de over in, en aangezien ik 16.45 toch wel wil eten.........!
    Mar of dat hem gaat worden weet ik niet.
    Vanavond komt er iemand om de belastingsaangifte te doen, dus hoop ook dat we wat terug krijgen :).

Mijn menu:
    O: 2 mais boterhammen met tartaarworst, thee.
    T: klein stukje appelkruimeltaart, thee.
    L: 2 maisboterhammen, 1x kipfilet, 1x tartaarworst, kopje soep.
    T: water en een snack a jack kokos, schaaltje druiven.
    A: ovenschotel kip/tomaat.
    T: ??? schaaltje meloen, of yoghurt... weet nog niet!

17. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Hallo lieve dames,

Patriesja: Mooi buikie meid!! (heb gelijk ff gespiekt hihi)

Mama Rianne: Wat een lekker ventje! Die van mij wordt in juli alweer 2....Ik ga binnenkort het thema maar verzinnen. Voor zijn 1e verjaardag had ik Mickey Mouse Clubhouse (uitnodiging, slingers, bordjes, bekers, vlag, tafelkleden, balonnen, taart...o ja, en ik liep met van die oren hihi)

Hier: Lekker een lange tuk gedaan met Dane, ik blijf zo moe joh. Straks alvast eten voorbereiden en vanavond de kinderkledingparty. Ben benieuwd.

18. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    @wendy, thx! Vervelend dat je zo moe blijft, wel lekker dat je dan even hebt kunnen slapen tussendoor!

19. MamavEsmee

Wendy.. veel plezier vanavond. Niet te veel geld uitgeven he?! * zegt de kookverslaafde :D* Lekker is dat he? Een extra dutje doen.

Patriesja.. Hoop dat Celeno snel weer goed slaapt s'nachts, kun jij nu ook wel gebruiken he? Goede nacht rust!

Butterfly.. lekker menu heb je! Veel plezier met sporten. Fijn dat je weer bij bent met het huishouden.

De middag goed doorgekomen, net even stroop gehaald voor op de pannekoek.

Heb laatst in het pannekoekenhuis, ananas/ham & kaas gehad, ga ik straks ook maken!

Ook nog met Esmee naar de kapper geweest.Zo'n 10 cm af gegaan. Een lekker kort koppie nu!:D

20. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Kim: Veel plezier met je vriendin vanavond.

@Elsie: is het je gelukt om je je aan je menuutje te houden?

@Lovely: Werken is druk, maar het gaat wel goed. Heb vandaag een overzichtje gemaakt voor mijn baas wat ik nu nog wel doe en wat niet. Kan hij er even doorkijken of hij het er mee eens is. Huis gepoetst?

@MR: Leuke foto’s en wat een mooie taart!

@MvE: Ik vind deze dromen idd ook heel vermoeiend, wordt ook raar wakker idd. Het gaat super met hardlopen of niet? 6,6 km in 40 minuten is heel goed! Lekker is dat hé, een ham, kaas ananas pannenkoek.

@Butterfly: Fijn dat alles OK is met Esmee. En fijn dat jij weer beter bent!

@Belastingaangifte: Mannetje heeft de papieren gisteren ingevuld. Wij krijgen heel veel terug (meer als 5000 euro):), omdat we vorig jaar dit huis hebben gekocht. We hebben we een voorlopige teruggave, maar dat was nog niet aangepast op de nieuwe hypotheek en verder kunnen we allerlei andere kosten aftrekken. Ik was aangenaam verrast!

@Patriesja: Gaat goed, kan 5 uur goed volhouden.

@Hier: Lekker gewerkt vanochtend.:) Vanmiddag even naar bed geweest, maar niet geslapen. Het gaat goed vandaag, ik voel me goed. Heb geen hoofdpijn. Even horen hoe laat mannetje thuis is vanavond en dan ga ik beginnen met koken.
    Mannetje moet eerst de auto wegbrengen, hij had maandagochtend een aanrijding gehad. Meisje boven op hem gebotst.:x Niet heel veel schade, maar toch 800 euro. Gelukkig was het niet zijn schuld en was het meisje goed verzekerd. Omdat wij die auto all risk hebben verzekerd hoeven we niet te wachten tot haar verzekering uitkeert voor de auto gemaakt kan worden. Snel laten maken en vergeten dat het gebeurd is.

Deel Deze Pagina