10 kilo afvallen, wie doet er mee Deel 6

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door zustertje, 19 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    ukkie welkom! En veel succes!

Ik wens ook iedereen een fijne jaarwisseling!! Manlief is jarig dus beetje feest vandaag! Volgende week vrijdag viert hij het voor vrienden enzo!
    Komt vandaag wel Fam hoor haha dus druk druk altijd op zo'n dag!

2. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Ukkie: Welkom.

Mama Rianne: Gefeliciteerd met je man. Een steenbok dus hihi. Mijn zus was gisteren jarig en ik ben 6 januari jarig.....

O ja, door alle stress van gisteren wel halve kilo eraf....kan ik er vanavond weer lekker bij eten hihih.

3. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

@Butterfly: we spreken idd snel even wat af!
    @MR: gefeliciteerd met je man!

Rest even niet onthouden, sorry!

@Hier: Druk druk druk met dingetjes regelen in ons huisje. De leisteenvloer ligt er in, dus over 3 weekjes kunnen (met nadruk op dat woord!) we in principe verhuizen, mits alles klaar is natuurlijk!

Ik vind het fijner om na de bevalling te verhuizen, dan kan ik in ieder geval zelf ook nog meehelpen. Met die dikke buik van me gebeurt er toch niks meer nu.
    Straks wat overbodige spulletjes (afval, tegels die over zijn etc.) opruimen, en dan kozijntjes boven in de grondverf zetten en dan heb ik het wel weer gezien voor vandaag. Morgen eerste laklaag, overmorgen tweede laklaag, en dan de vloer op de slaapkamers leggen. We hebben super mooi laminaat gekocht bij de Gamma: http://www.gamma.com/turnpages/slot00002/pdf/pagina.00017.pdf
    (linksonder op de pagina, zilvereiken)

Ps. als Uk druk wordt, betekent dat iets? Hij/zij heeft me de halve nacht wakker gehouden met zijn/haar gedraaikont (lekker dat maagzuur!) en nu ook steeds weer dat gedraai... Voelt als lichte krampjes, maar zit boven/middenin de buik.

@iedereen: Fijne jaarwisseling!!

4. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Misschien is die aan het draaien ofzo?!
    Indalen of was die dat al?

5. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Goeiemorgen meiden

Ik wil jullie allemaal vast een leuke avond en jaarwisseling wensen!!!
    Op naar 2011!!
    Misschien dat ik later nog even terug kom, maar ligt er een beetje aan hoe de dag loopt.

Voor ons een afsluiting van een zwaar moeilijk jaar..
    We sluiten het af met een traan, maar ook met een lach, want ook iets moois om naar uit te kijken in het nieuwe jaar!
    Zal mijn nichtje en opa nooit vergeten, die hebben voor altijd een plekje in mijn hart!
    Op naar een nieuw Jaar!!

6. steenbokje

Koppie ligt al een paar weekjes naar beneden, maar lag nog niet vast in mijn bekken, dus wie weet. Maar ik voel het niet in mijn bekken/lies, dat zou je dan wel verwachten bij indalen toch?

7. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Tja geen idee,ze zeiden altijd dat die van mij waren ingedaald maar ze konden nooit indalen met hun dikkie koppie en mijn smalle bekken :p

8. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Moppie.. Je kunt goed voelen of het koppie of het kontje boven zit hoor. Het koppie kun je niet tussen je handen bewegen, het kontje wel.;) De vk heeft me het verschil toen laten voelen en kon het thuis ook voelen. Maar druk zijn etc zegt volgens mij niets. Sommige kindjes zijn voor de bevalling heel rustig en sommigen heel druk. Verder nog geen tekenen van een aankomende bevalling? Mooie vloer zeg!

Rianne.. Gefeliciteerd!

Melanie.. haha, is het te erg?

Kim.. Nog 1 dagje werken meid en dan wat daagjes vrij!

Patriesja.. Mooi geschreven!

Wendy.. beterschap voor Dane. :(

Hier emotioneel, kan weinig hebben momenteel. Heb weer eens gezeur met mijn ouders/familie ( zie topic lounche) Ben er eigenlijk wel een beetje klaar mee.

De weegschaal was lief vanmorgen. 71.8

Zal maar geen menu plaatsen vandaag!:D

Hopenlijk valt de schade maandagochtend mee.

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hier een leuke ochtend gehad. ochtendje mee geholpen op de administratie. Hoop scannen, cijfertjes etc. helemaal aan mij besteed :D

Moest er vanacht 2x uit voor krabbelende katten ( aan de deur ). worden gek van het binnen zitten geloof ik.
    Levi was ook weer vroeg wakker. MAMA KOM NOU ! IK BEN WAKKER !

Beschuitje, ja gaat hard he. Ja voel me eigenlijk super ! Wel last van vermoeidheid en bekken,maar goed verder hoor je mij niet klagen.

Kimmetje, een heerlijke avond vol complimentjes dus

Melanie, balen meis. Hoop dat je maandag de motivatie weer vind

Ukkie, succes ! Ik ben begonnen met Sonja. Toen vooral gaan opletten met wat ik at etc. Ben er 12 kg mee kwijt geraakt. En nu dus even niet aan de lijn

Wendy, hoe gaat het met Dane ?

Mve, knuff meis

10. steenbokje

@Patriesja: Na dit rotjaar wens ik jullie alle goeds / blijdschap / voorspoed voor 2011!!!

@MR: Uk is al wel ingedaald, maar koppie ligt nog niet vast, dus nog niet volledig ingedaald ofzo? Heb er ook geen verstand van :p Zie het donderdag wel weer bij de vk :D

@MvE: Kies voor jezelf en je gezinnetje meis! Snap dat je er even doorheen zit, vooral met dit soort dagen, maar probeer met je man en Esmee te genieten van oudejaarsavond en de jaarwisseling. Het wordt ongetwijfeld gezellig ;)

@Kaatje: Klinkt alsof je helemaal je plekje hebt gevonden op het werk! Fijn!!!
    Hier gisteravond een jankende/krabbelende kat in de woonkamer, dus haar maar bij ons op bed laten slapen... De andere twee slapen gewoon rustig in de keuken maar daar wil onze oudste niet bij...

@Hier: Ik voel nog steeds voetjes bovenin, dus zal wel goed zitten hoor, maar Uk is gewoon erg druk vandaag. Vreemd gevoel...

Vanmorgen al weer druk geweest. Eerst naar Franeker naar de garage omdat er al een tijdje een lampje brandde op het dashboard (remmen) maar dat bleek alleen een sensor te zijn. Auto was net door de apk dus maakte me geen zorgen om de remblokjes/schijven anders hadden ze het wel gemeld dat het er aan zat te komen.
    Daarna door naar Drachten, spulletjes ophalen wat binnen was gekomen. Toen naar ons huisje om te kijken wat de mannen gister hebben gedaan *mooi* en nog wat verf gehaald voor de kozijnen.
    Ondertussen heb ik boodschappen gedaan, ben op het postkantoor geweest, en ga nu mijn werkkleding aantrekken om weer naar ons huis te gaan. Ik ga vriendlief op pad sturen om nog even langs de Gamma te gaan om wat spul te ruilen (plafondschrootjes, te kort gekocht, moet langere schroten hebben!!!) en dan kunnen wij komende week de badkamer afmaken :)

Druk druk druk... maar alles op eigen tempo. Uk bepaalt het tempo tegenwoordig, en dat is voor mijn doen vrij langzaam ;)

11. MamavEsmee

Kaatje.. leuke ochtend gehad zo te lezen!

Moppie.. we vieren het ook lekker samen, ouders van Erwin en broer & schoonzus komen hier het jaar uitzitten. Altijd gezellig. Drukke dag voor jou.. Ok, voetjes bovenin!:D

12. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hai dames,

Gisteren geen fut/tijd meer gehad om langs te komen waaien, nu ook heel erg moe. dochtertje eergisteren opgehaald bij oma, lekker drukjes weer. vanochtend niet gaan sporten omdat ik kapot was, rugpijn/migraine en niet goed geslapen omdat de baby heel onrustig was. Na het ontbijten, onze klerenkast uitgeruimd (een hel taak joh) en toen begonnen aan die van mijn dochtertje en de baby. Ben nog niet klaar maar heb ff een pauze ingelast want ben nu nog vermoeider, dochter ligt gelukkig wel te slapen ondanks al die vuurwerk hier om de seconde.
    Nu maar eens lunchen en daarna weer verder, opruimen, stofzuigen, wasje draaien, dweilen. Hoef gelukkig niet te koken vandaag, straks komt mams deze kant op voor een gezellige avondje.

@MvE, dikke knuff meid en denk aan jezelf en je gezin!

@MR, gefeliciteerd met je mannetje.

@wendy, beterschap met Dane.

@Mel, knuff meissie. Maandag nieuwe dag nieuwe kansen.

@Ukkie, welkom en wat goed al 2kg afgevallen ga zo door!

@Femke, lekker geniet ze vanavond van de garnalen.

@Moppie, dat gedraai betekent niks meid. Denk dat je ukkie zich aan het vastzetten is, of gwn mama aan het pesten is haha. Druk zo te lezen, wel aan jezelf en uk denken he!

@Kaatje, irritant he die krabbelende katten aan de deur. Als ik bij mams slaap doet haar kat dat ook.

@Patriesja, ook voor jou een dikke knuff.

@All, zwaai.

13. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Moppie: Doe je wel rustig aan meid.

MvE: probeer wel te genieten van vandaag hé...

Kaatje: Jij nog gewerkt vandaag?

Dane heeft tot nu toe wel alles binnengehouden maar heeft nu wel 39.1 koorts. Arme knul...

14. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    zwaai zwaai

ik zie er toppie uit ben klaar voor de avond ! :D
    ga zo naar mijn ouders tim ophalen .... eerst langs de ha de papieren voor het ziekenhuis voor de gyn heb vandaag gebeld we krijgen vragenlijsten die moeten we invullen en dan bellen ze voor een afspraak ! wordt toch wel erg echt nu.. bleeeeeeeeeeeh
    maar goed doe het expres nu ! en dan volgend jaar op naar een top jaar

meiden mocht ik niet meer langs komen allemaal een gezellige avond (ook mve ! laat je niet op de kast jagen he mop)
    en beterschap voor de mama's en kids die het nodig hebben

om 12 uur toost ik op het afgelopen jaar het heeft een traan en een lach gebracht ! maar ook een nieuwe groep vriendinnen !! wat hebben we een jaar achter de rug
    ben benieuwd hoeveel kilo we al samen kwijt zijn haha
    zullen we een lijst maken
    kunnen we lekker trots zijn op elkaar:D

gewicht kwijt in 2010
    Emma -15 kilo !!!

15. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    He meiden.

Vandaag een vreemde dag!
    Astma klachten beginnen weer licht en heb meteen de longarts gebeld gisteren, bellen ze me vanmorgen om 09.00 of ik 11.00 in het ziekenhuis kan zijn. Meteen oppas regelen ( had een drukke planning en die liep geheel in de soep ).
    Wij dus 10.00 naar het ziekenhuis, bloed prikken, blaatesten, door de scan en sputum op kweek laten zetten. Weer een week een hoge dosering prednison en dan weer afbouwen. Wat een gedoe zeg.

Vandaag een vreetdag ingelast!
    Toen het toch allemaal zo liep meteen maar Mac donalds gegeten op de terug weg. Een menu kipsate :D, ter afsluiting dan ook maar een mc flurry magnum/brownies. Vanavond lekker oliebollen, hapjes, wijn, bessen jus en alles waar ik zin in heb. Want na vandaag is het echt even afgelopen!!! Morgen begin ik echt streng........ ga er voor!!!

Gisteren heerlijk gesport.
    Halfuurtje attack, en toen nog een halfuurtje body balance.

@Beschuitje...... nou ja, misschien kun je hem wel aan me slijten???
    Ik weet niet wat jullie ervoor willen hebben?

Meiden, een goede jaarwisseling, geniet van de avond.
    Veel geluk en liefde voor jullie allemaal in 2011.

En tot volgend jaar!!!!

16. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Moppie: Mooi laminaat hoor! En gewoon het tempo van uk aanhouden hoor! Nog maar een paar weekjes en dan is het zover!

@Patriesja: Het is een moeilijk jaar voor jullie geweest idd, maar 2011 gaat vast jullie jaar worden!

@MvE: Dikke knuff meid, gedoe met je familie is altijd lastig en ingewikkeld!

@Kaatje: Vanochtend nog gewerkt? Moeten jullie katten binnen blijven vanwege het vuurwerk?

@HvJ: Sterkte meid en een hele leuke avond gewenst!

@Wendy: Beterschap voor Dane.

@Emma: Goed om de papieren nu in te vulle en op naar een top 2011!

@Butterfly: Wel fijn dat je zo snel kunt komen in het zh. Mmmh lekker, de Mac!

@Hier: Vanmiddag naar de Mac geweest, mmh, al 2,5 maand niet meer geweest. Een heerlijk chicken sensation menu genomen. Daarna m'n gebruikelijk Mc Donalds dip, dus van half1 to 4 liggen slapen. Hoop dat ik het dan vanavond vol hou. Zometeen eten we een soepje met stokbrood en vanavond allemaal lekkere tapas!

@ALL: Allemaal een heel fijn uiteinde gewenst en dat 2011 helemaal jullie jaar mag worden!

17. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    gewicht kwijt in 2010
    Emma -15 kilo !!!
    Femke -13.8 kg :D

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wendy, werk op vrijdag altijd tot half 1
    Dane nog wel koorts dus.gelukkig wel alles binnen gehouden

Butterfly, vervelend zeg die astma :(

19. MamavEsmee

gewicht kwijt in 2010
    Emma -15 kilo !!!
    Femke -13.8 kg :D
    Judith - 20.2 kg :D

20. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Durf me niet op de lijst te zetten. Ben sinds november maar 2,5 kilo kwijt en schommel nu steeds met een halve kilo. Nu wilde ik er ook maar 5 vanaf.....ik woog vanochtend 62,5.

Deel Deze Pagina