10 kilo afvallen, wie doet er mee Deel 6

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door zustertje, 19 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Haha Wendy stond je vast goed die oren!
    Hoe gaat het trouwens met je zingen??
    Ja Jurre is een heerlijk mannetje!

En ja die taart is echt heel mooi geworden!!

2. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@femke het is me redelijk gelukt om aan het menu te houden, vanmiddag nog wel een paar speculaasjes op:)

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Haai :)

Femke, gelukkig worden de kosten van de auto vergoed. Maar wel schrikken

Hier maar eens een dagje opgelet qua eten.

O: 2 br brood paté + beker melk
    T: melkbisquit + knijpfruit
    L: Grote schaal gepofte tarwe met melk
    T: Melkbisquit + halve appel
    A: Bord nasi
    S: Straks denk nog een bakje vla

4. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Hey meiden,

@ Femke: Dat dromen hoort volgens mij ook bij de zwangerschap. Mijn zus had dat ook heel erg… Belastingaangifte is altijd leuk als je net een nieuwe huis hebt he… Hadden wij 3 jaar terug ook. Balen van de aanrijding… fijn dat het zo snel weer gemaakt kan worden.

@ Kim: Veel plezier en smakelijk eten!

@ MamavEsmee: Jeetje wat ben jij fanatiek met hardlopen zeg. Knap hoor!

@ Butterfly: Fijn dat het met jou en Esmee weer goed gaat. En een lieve weegschaal. Super meid!

Hier vandaag lekker gewerkt. Wat een verademing is die nieuwe collega zeg… hopelijk blijft dat zo. :D

Vandaag goed aan mijn menu kunnen houden. Alleen vanmiddag 1 pindakoekje gehad. Maar zat laag dus das niet erg.

Mijn menu:

O: 2 vitalu volkoren crackers
    10 gram appelstroop
    1 beker optimel drink

T: 1 appel

L: 2 krentenbollen
    1 kiwi

T: 1 pindakoekje

A: 2 kleine bordjes erwtensoep (lekker makkelijk uit de vriezer)

Totaal van 1119 kcal.

Weegschaal was niet lief vanmorgen trouwens. 3 ons erbij… eigen schuld had ik die stroopwafel maar niet moeten nemen.

Liefs

5. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    @mve, ja dat kan ik zeker wel gebruiken, nu na een paar nachten slecht slapen, wil ik wel weer is even goed slapen!
    Hoe waren de pannenkoeken?

@femke, fijn dat het goed gaat met werken.
    Vervelend van de auto..

@kaatje, dat is niet echt veel toch?

@melanie, netjes hoor je aan je menu gehouden.

Celeno ligt lekker te slapen, hopelijk slaapt hij nu gewoon de hele nacht door.

6. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Melanie: 3 ons erbij door 1 stroopwafel? Dat lijkt me sterk, toch?

@Kaatje: Mooi menuutje vandaag.

@Hier: Lekker op de bank met mannetje. Heb honger, dus neem zo even een cracker met halvajam.

7. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Hoi Meiden, hier nu echt zwaar ongesteld geworden. Lig hier met behoorlijke buikkramp lekker gtst te kijken.
    Belansting: wij moeten bijbetalen :(
    Morgen druk, lange schooldag en spreekavond dus weinig kletstijd

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Zo alle foto's zitten in mapjes. nu nog even uitzoeken wat er nog afgedrukt moet worden, wat onnodig is om te bewaren en dan de rest op een dvdtje branden. Mooi klusje voor het weekend.

Patriesja, valt wel mee toch ? Zijn trouwens twee melkbisquits per keer. dus 4 op een dag.

Beschuitje, weer ongi :(

9. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Oh HELP... ik heb zin in iets lekkers. Gelukkig hebben we niks in huis. Maar heb net, erg genoeg, al een beetje hagelslag gepikt (bij gebrek aan beter), gelukkig is dat pak bijna leeg... maar moet het hierbij laten...

10. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Melanie.. je zinnen verzetten meid! Douchen, boek lezen, fietsen.. iets waarbij je niet kan eten! Mooi menu trouwens, fijn dat je nieuwe collega prettig is om mee te werken! Ja, heb het hardlopen goed te pakken. Vind het erg stoer om elke keer weer lekker zwetend thuis te komen!

Femke.. Geniet van je cracker!;)

Kaatje.. Op zich een prima menu, ik zelf zou niet 2 pakjes melkbiscuits nemen. Maar 1 pakje en 1 pakje vervangen door extra fruit oid. Verder heel netjes toch?!

Beschuitje.. Dikke knuf meid! :(

Patriesja..Duim met je mee.

Hier even gedut, net nog een wasje opgehangen en de vaatwasser uitgeruimd.

Morgen een vroege dienst.. Daarna lekker 4 daagjes vrij. Erwin vertelde gisteren dat we vrijdag a.s naar de film Gooische Vrouwen gaan. Esmee gaat logeren bij schoonpaps en mams. Lief he?!:)

11. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Goedeavond meiden!
    Femke: dat is inderdaad wel handig om te doen, zodat je ook niet teveel op je neemt. Huis is ontzettend schoon! Wat balen van jullie auto!
    Butterfly: fijn dat het beter gaat met esmee, nog wezen sporten?
    MVE: wat voor honden hebben jullie?
    Melanie: mooi menu hoor!
    patriesja: beterschap voor celano!
    beschuitje: :( heb je geen lekkere warme kruik?

Hier niet goed aan me menu gehouden..heb gesnoept!
    Morgen maar weer met volle moed verder!

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    mve, fruit smaakt me op het moment niet zo. Ben ook niet echt een fruitmens. Daarnaast heb ik geen koffie pauze en een appel of sinaasappel ofzo eten aan mijn werkplek is niet echt handig.

Ik ga off. truste

13. MamavEsmee

Lovely.. We hebben 2 shih-tzu's

Kaatje.. is alleen al 400 calorieen aan liga's!;):D

14. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

goedemorgen-goedemiddag-goedeavond!

@Femke: veel/raar dromen hoort bij de zwangerschap. zijn het wel leuke dromen?
    @Lovely: en, huis weer schoon?
    @MR: wat een lading foto's :p had ze allemaal via mn mobiel zitten kijken vanmiddag.
    @MvE: nacht is goed gegaan, werd weer om 5u wakker van Mini's gebrabbel :)
    Je bent er maar druk mee, met het hardlopen. wanneer had je die wedstrijd? (van het werk toch?)
    @Patriesja: gaat zn gangetje hier :)
    Vervelend dat Celeno nog steeds ziek is. Lijkt het al wel wat beter te gaan? Gelukkig overdag wel, lees ik.
    Hoe gaat het met jou en de kleine?
    @Beschuitje: warme kruik? hopelijk is het snel voorbij!
    @MvE: shih-tzu's, zijn dat van die hele kleine hondjes?
    Ik wil heel graag een rottweiler, maarja... mag niet :(

@Hier: moe na een zware dag... morgen weer een! straks laatste voeding en dan duik ik er tegelijk met Mini in...

15. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Beschuitje: Belasting betalen is K** Balen van je heftige ongi. Hopelijk komt het volgende maand niet terug;)

@Kaatje: Alle foto's weer bijgewerkt dus.

@MvE: Lief van je man!

@Lovely: Foei, gesnoept;)

@Hier: Moe, ga lekker slapen. Tot morgen!

16. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    @UK: Als ik wat doe doe ik het goed he ;) :p haha

17. MamavEsmee

Femke.. Vriend.:D

Uk.. Ja, shih-tzu's zijn minihondjes, zal zo even een foto zoeken!;) jammer dat je zo vroeg wakker bent. Hoe ging het met eten vandaag? Die wedstrijd heb ik 15 april a.s.:)

18. MamavEsmee

Niet onze hond maar het soort hond.

We hebben een zwart/witte en een bruin/zwarte.

19. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    @kaatje, ik eet gewoon veel ;) ;)

@mve, thx! oh wat lief van hem!

@uk, ja als hij nu maar eens snachts weer gaat slapen ;)
    Eten komt vanzelf wel weer.
    Met de kleine uk goed, die is de hele dag druk in de weer ;) met mij aardig, als ik maar erg rustig aan doe.

@mve, leuk hondje :)

20. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    @Mamavesmee, ik dacht dat jullie echt van die grote honden hadden joh. Typisch, we kennen elkaar hier allemaal niet ehct persoonlijk, toch schets je in je hoofd helemaal een beeld van iemand, en hoe die zal leven, terwijl je het helemaal niet weet hahaha. Zo dacht ik in het begin dat Melanie een type was als Lisa, die zangeres, die idols toen had gewonnen whahhaha!! Stom niet, en ze lijken niet eens op elkaar ;). Maar de hondjes zijn dan wel onwijs lief.

@Belasting, we krijgen ook terug, minder als vorig jaar, maar nog 1700 euro. Altijd leuk :).

@Lovely, heb inderdaad nog gesport. Was toch wel even heerlijk hoor. Wel zwaar, was ziek geweest namelijk, dus moest even doorzetten.

@Kaatje, geen zin in fruit herken ik wel, had ik de laatste maanden van de zwangerschap ook. Heb het mezelf gedwongen wel te eten :). Maar als het op je werk niet makkelijk is vergeet je het ook. Drinkflesjes fruit misschien?????

@Uk, hahaha zware dagen meis?? Is een pittige bezigheid hoor, kinderen. Poeh!!!!!!! ;).

Nou meiden, ik ga nog wat dingetjes opruimen en naar bed.
    Morgen WEEEEER een drukke dag, zusje jasrig dus weer 10.00 uur in de auto. En ook nog late dienst, de laatste deze maand, want voor de operatie woensdag werk ik niet meer. Dus heb even een mini vakantie ;). Vrijdag dan eindelijk even helemaal niets :D, en het weekeinde ook niet. Ja, zaterdag open dag op de school waar ik ga studeren en lekker uit eten met zusjes en aanhang :). Als dat maar goed gaat :p.

Lekker slapen allemaal!!
    Heb vandaag niets extra gezondigd, hele avond niets gegeten ook :D, goed he! En ook geen trek eigenlijk. Ben benieuwd naar meneer weegschaal ;).

Deel Deze Pagina