Hahaha en ben ook weer de eerste. Goedemorgen allemaal. Hier lekker geslapen, scheelt allemaal alweer. Al lekker gedouched en heb net twee boterhammen met 30+ kaas op en een kopje thee. De weegschaal was lief.... wel een maar..... Zit nog op het laagste gewicht, maar zit werkelijk helemaal verstopt. Mijn darmen werken nog even niet mee na die paar daagjes griep en dan de prednison. Ik denk dat als dat alles beter gaat en de prednison weg is, ik wel lichter ben , hahaha!!! Neem het allemaal nu niet al te serieus dus, maar blijf gewoon goed opletten. Ik ga beginnen met boven de boel aan kanten te maken. Even de ramen openen, bed luchten, en hoop dat Maureen zo wakker wordt. We hebben weer een drukke morgen omdat we ALWEER weg moeten. Moet dan echt al vroeg met de kinderen beginnen hoor. Naar het rokershol van mijn ouders. Stinken we na de tijd weer allemaal, bah!!!! Maar goed . Zusje woont nog thuis dus ontkomen we niet aan he . Voor de verandering kook ik vanmorgen niet. Vaak kook ik om zelf eten mee te nemen en dan hebben manlief en Esmee ook eten, maar Harrold moet maar pannekoeken bakken voor hem en Esmee en ik haal onderweg naar mijn werk wel een maaltijd salade o.i.d! Even geen kooktijd vandaag .
Hier heftige buikpijn, geen zin om te werken maar moet wel. Heb vanavond spreekavond en zie daar nu al naar uit haha nee dus. Lange dag. Nou ja morgen weer weekeind, even volhouden. Meiden hou vol vandaag !!!!!
@MvE: Leuke hondjes! @Butterfly: Succes met je drukke dag vandaag en dan genieten van het weekend! Vies is dat hé, bij rokers op bezoek. Vind het altijd zo jammer van mijn kleren. @Beschuitje: Balen van de buikpijn, succes vandaag. @Hier: Lekker geslapen, op tijd wakker. Vandaag weer een drukke dag op het werk, hopelijk wordt het niet te druk. Menuutje vandaag: O: Kwark met muesli T: BB met speculoos en appel L: 3 BB met speculoos en kaas, beker optimel T: Mueslireep A: Kipsticks met aardappelpannenkoekjes en groente T: Glaasje laxo met ?
@MamavEsmee: Oorbellen gaan erg goed! Zo'n hondje hebben wij ook Hier gelukkig (ondanks het etentje van gister) toch weer een kilo lichter. Maar heb nog 2.4 kilo te gaan van de carnavalsweek Ontzettend stom van mezelf, maarja we gaan er maar weer voor. Voel me ook ontzettend opgeblazen, kan niet naar de wc, en heb mijn pil doorgeslikt. Hoop dat dat ook veel scheelt. Drink ook veel te weinig water de laatste dagen. Merk aan mijn handen dat ik veel vocht vast houd. Dus ga vandaag weer beginnen met goed water te drinken, hopelijk scheelt dat ook weer. Fijne donderdag allemaal! Normaal was ik altijd vrij op donderdag, maar dat is verschoven naar vrijdag, dus dat is wel even wennen
Goedemorgen! Gister weer weinig tijd gehad. Moet nog even in het school-baby-huishouden-vrije tijd ritme komen Af en toe post ik korte berichtjes via mijn Iphone maar in dit topic is dat veel werk Vandaag ben ik vrij dus heb vandaag vast wel een gaatje over om te reageren Zometeen eerst de weekboodschappen doen. Morgen en van het weekend namelijk geen tijd. Daarna mag ik van mezelf komen reageren dus tot straks!
goeiemorgen! gisteravond een hele lekker salade gegeten die mijn vriend gemaakt had, daarna niks meer genomen! s'middags had ik wat speculaasjes op dus mocht van mezelf niks meer! de weegschaal staat stil gister en vandaag 70.4, heb nu de hele week gewogen en het opgeschreven: donderdag 10 maart 70.8 kg. vrijdag 11 maart 70.9 kg. zaterdag 12 maart 70.4 kg. zondag 13 maart 70.1 kg. maandag 14 maart 70.4 kg. dinsdag 15 maart 70.3 kg. woensdag 16 maart 70.4 kg. donderdag 17 maart 70.4 kg. mijn menu voor vandaag: O: yoghurt met museli kopje thee vitamine c bruistablet. T: kop thee glas water banaan. L: 2 boterhammen 1x appelstroop 1x smeerkaas, gekookt eitje, glas melk. T: opkikker kip glas water appel. A: shoarma. T: denk weer niks.
Goeiemorgen meiden Eindelijk weer een nacht wat beter geslapen, Celeno is 1x wakker geworden, maar zelf weer verder gaan slapen. Dat scheelt. Ik ga zo naar me werk. Fijne dag!
Goedemorgen! Butterfly: veel plezier op de verjaardag , goed dat je toch doorgezet hebt om te gaan sporten gisteravond! MVE: wat een schattige hondjes! Beschuitje: succes vandaag, hoop dat je de dag een beetje doorkomt met de buikpijn Femke: werkse! Elsie: mooi menu hoor Hier alweer een drukke ochtend erop zitten. Oudste is naar school en daarna naar de bouwmarkt gefietst om plantjes te halen. Direct thuis in de bloembakken gedaan en de was buiten opgehangen. Nu ligt m'n huis onder het zand omdat ons kleine dametje in en uit heeft gelopen. Zo direct maar even stofzuigen en dan zien we wel weer wat de dag ons verder brengt. Menu: O: 2crackers met rookvlees, kop koffie T: 2 glazen water, kop koffie L: mueslibol en klein bakje yoghurt met appel T: 2 glazen water, sinasappel A: 125gram gekookte aard, 200gram snijbonen,75gram rundertartaar T: kop thee, 2 glazen water
zo hier net lekker samen met sam een broodje gegeten, hij zit nu ff voor de tv uit te buiken en dan gaat ie over 10 minuten naar bed en dan kan ik ook even rusten. heb sam vanmorgen maar in bad gedaan, was niet de planning zou het morgen doen maar hij zat tot in zijn nek onder de poep dus dan moet je wel vanmorgen hier lekker de bedden verschoont, wc's en badkamer schoongemaakt, was aangezet, vaatwasser uitgeruimd en ingeruimd. vanmiddag wandelen denk ik.
@Femke, vind het heel vies dat roken, alleen die geur al. Moet ook omkleden hoor als ik daar weg kom, omdat ik zelf astma heb heel gevoelig hiervoor. Heb alleen ouders die er geen rekening mee houden omdat ze alleen zichzelf denken. Heb Maureen net ook al gewassen en een schone trui aangedaan voor ze ging slapen. Bah!!!! Verjaardag is om, gelukkig. Was niet bepaald gezellig. Mams was te werken en die kwam thuis en keek al geergerd de kamer rond omdat er speelgoed lag. Ja duh!!!!! Esmee speelt met SPEELGOED. So what??? Ze maakte meteen een sopje en keek ons gewoon weg , we zijn maar weggegaan. Esmee wilde weer naar binnen en ik zij voor de gein "dan blijf je maar hier, mama gaat weg hoor, doei". En mijn moeder meteen: "oma moet van alles doen, druk zat dus kan niet!". Ik maakte een grapje, tuurlijk gaat ze gewoon mee naar huis. Nee, Esmee kan nooit zomaar blijven en wil haar daar niet eens alleen hebben. Heb me ook weer boos zitten maken om mijn vader. Mijn ouders hebben een moeilijke financieele tijd gehad, ook mijn zusjes lijken altijd in geldnood te zitten. Met Harrold zijn familie storten we allemaal elke maand 5 euro op een familierekening en doen dan geen cadeaus met verjaardagen, maar een familiedag eens in de 2 jaar. Ik stelde dit met mijn familie ook voor. Ik bedoel, je geeft cadeautjes over en weer, en ik weet ook niet meer wat ik moet kopen. Mijn vader is zo hebberig met cadeautjes, verteld je wel even precies wat hij wil hebben en hoeveel het kost. Ik kies zelf wel wat. Ik kom binnen en kijkt het cadeautje al uit mijn handen. Ik vind het zooooo irritant. Een verjaardag gaat toch om de gezelligheid? Dat je kinderen en kleinkinderen komen? Het cadeautjje is toch niet zo belangrijk??? Voor hun wel :x. Ik stelde dus voor met cadeautjes te stoppen ( na dit jaar ) nadat hij zijn cadeau had gekregen en hij was het er helemaal mee eens. Keek lacherig en hebberig naar zijn cadeau. Zo kwaad maak ik me dan. Hij wilde meteen stoppen met cadeautjes, Ik ben de eerst volgende die jarig is. Mijn moeder meteen: "nou dat vind ik dan wel lullig". Heb ook boos gezegd dat het niet nu door hoeft te gaan omdat ik als eerst jarig ben, dan geven ze Esmee maar een duurder cadeau, die is 4 dagen na mij jarig. Ik hoef niets.... kinderen vind ik belangrijker. Kinderen doen we wel gewoon. Bah, weer familie ergernissen, en zie je 3 dagen achter elkaar ook iedereen, en zo close zijn we niet dus het waren drie dagen ergeren. Gelukkig is het voorbij . En ben nu eigenlijk zo humeurig en moet ook nog werken. . Blije gezicht trekken, even opfrissen en gaan met die banaan! Moet zo al weg
Butterfly.. Oh wat heerlijk herkenbaar weer. IK heb me jaren uitgesloofd om leuke cadeaus te regelen met verjaardagen etc. Dit jaar krijgt mijn pa een fles drank met een lintje er aan! Laten ze het lekker bekijken! Werkse voor straks. Misschien lijd het je een beetje af! Lovely.. Jij bent klaar voor de lente volgens mij! Elsie.. Wandelze voor vanmiddag! Lekker dat je het huishouden weer aan kant hebt. Patriesja.. Werkse! Kim.. Dat is het betere werk, uiteten en afvallen! Femke.. Rustig aan doen hoor!! ******* Vanmorgen een vroege dienst gedraaid.. daarna naar een vriendinnetje voor koffie en gezellig bijgekletst! Esmee ligt er in en ik ga lekker crimes kijken. Vanavond ga ik uiteten met een ander vriendinnetje.. Lekker! O: 1 beschuitje met vruchtenhagel en koffie T: appel en chocobiscuitje en koffie L: 3 boterhammen 1x appelstroop en 1x boerenmetworst en karnemelk. T: 4 paaseitjes en een peer & veel water. A: ???
Hallo Vannacht weer brak geslapen. Begint me nu toch wel een beetje op te breken,dus vandaag eerder naar huis gegaan.Duik zo even 2 uurtjes mijn bed in. Vanavond om 19.45 20 weken echo Mve, Dat is idd wel veel Vandaag maar 1 pakje op, maar wel tussendoor op het werk 2 broodjes. Heb weer van die honger dagen Butterfly, eet idd 1 a 2 zakjes knijpfruit per dag. mijn zwangerschapsverslaving Klinkt idd niet als een leuke verjaardag Beschuitje, rustig aan meis
Kaatje: Veel succes en plezier vanavond. Zit op mijn werk en we zijn enorm melig hihih. Heb trouwens nog niet teruggelezen want loop 1,5 dag achter... Gisteren op de kinderkledingparty geslaagd. Heb een witte driekwartbroek en een leuk rood shirt van Vinrose (lange mouw, opdruk voor en achter en gekleurde streepjes van schouder naar pols) en een rode polo van Tommy Hilfiger. Nu nog een kledingparty voor mezelf wahahahah!!! Deze week trouwens tot nu toe een slechte week met veel lekkers....
Goedemiddag! Butterfly: laat je niet gek maken door je familie! MVE: ja laat de lente maar komen! Beter nog de zomer! Veel plezier vanavond! Kaatje: succes met de echo! Wendy: meligheid zou wel in de lucht hangen! Heb er ook al 2 dagen last van Avond eten gaat hier veranderen we gaan sudanese kip met rijst eten ...mannetje belde die omdat ie daar enorme trek in heeft.
@butterfly jeetje wat een rot situatie! hier lekker gewandeld samen met mijn moeder en sam, het was wel fris met de wind maar wel lekker, sam zat lekker warm ingepakt in de wagen
@Kim: Lieve schaal! En vrijdag vrij is ook lekker, went vast snel. @Elena: Hoe gaat het op school? @Elsie: Soms heb je dat, dat je even stilstaat. @Patriesja: Lekker gewerkt? Kun je het nog volhouden? @Lovely: Weer druk dagje gehad dus. Plantjes voor het voorjaar, dat wil ik van het weekend ook even doen, staat zo gezellig. @Butterfly: Ik ben zelf 2,5 jr geleden gestopt en sindsdien vind ik zo vies! Het zit ook in je haar enzo. Wel erg dat je ouders geen rekening met je houden. Zo was ik niet als roker, als er iemand was die er niet tegen kon, ging ik naar buiten. Jouw ouders roken dus ook waar de baby bij is? Dat vind ik gewoon aso. Balen dat het zo ongezellig was bij je ouders. @MvE: Gezellig uit eten, veel plezier! @Kaatje: Spannend, 20 weken echo, succes vanavond! @Hier: Lekker geslapen vanmiddag, was er aan toe. Nu zo eten, mannetje is alweer thuis.
Hey meiden, @ Butterfly: hahaha ik als Lisa van x-factor?! Bijna!!! Vervelend van dat roken he vind dat ook zo stinken. Wij hebben een patient in de apotheek en als die geweest is weer je dat door de geur die hij verspreid. Ik hoef m dan niet eens te zien en kan zo zeggen dat hij geweest is. Hele lieve man verder, daar gaat het niet om, maar stinken pfff Niet gezellig dus bij je ouders. Vervelend is dat zeg. Ben blij dat dat hier niet zo is. Wij hebben het er ook al over gehad om te stoppen met cadeaus. Wij hebben met aanhang erbij een gezin van 12 man, dus verjaardag zijn per jaar een dure aangelegenheid. Wij hebben elk jaar wel een familieweekend, kunnen we dat geld dan mooi voor gebruiken. Kindjes blijven wel gewoon cadeautjes krijgen Wij zijn er alleen nog steeds niet over uit of we dat nu gaan doen of niet. Hebben het er al 2 jaar over. @ Beschuitje: Balen van de buikpijn meid. Hoop dat het gauw afzakt. @ Kim: Lekker toch, Vrijdag vrij. Scheelt weer een koopavond. Fijn dat je ondanks het etentje toch een kilo kwijt bent. Met je gewicht komt het vast wel weer goed hoor! Even doorzetten weer! @ Kaatje: Slim dat je met die hongerdagen een broodje extra pakt ipv gaat snaaien! Balen van die brakke nachten steeds. Hopelijk wordt dat nog wat beter. Hier vandaag wel lekker gewerkt. Audit weer achter de rug. We zijn weer goedgekeurd voor een jaar. Viel me alles mee deze ronde. Vandaag ook goed aan mijn menu kunnen houden. Roland belde vanmiddag of we vandaag geen frietjes zouden halen. NEE dus!!! Mijn menu vandaag: O: 2 plakjes ontbijtkoek minder suiker 1 beker optimel drink T: 1 appel L: 3 meergranenboterhammen met: 30 gram filet americain 1 sinaasappel T: niks A: Spaghetti (150 gram spaghetti, 200 gram saus (rundergehakt, pastasaus en groenten)) Totaal van 1094 kcal. Weegschaal was trouwens weer niet lief. 1 ons erbij (is te overzien, maar had m liever eraf gehad) Liefs
@Melanie: Fijn dat de audit goed verlopen is. Jammer van de weegschaal, maar met jou mooie menuutjes komt dat weer helemaal goed! @Hier: Avondeten weer achter de kiezen. Was lekker. Daarna een potje Bonanza gespeeld, kaartspelletje waar mannetje en ik helemaal verslaafd aan zijn. Straks de finale van "wie is de mol"!