10 kilo afvallen, wie doet er mee Deel 6

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door zustertje, 19 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Melanie, denk dat het slapen alleen maar erger gaat worden door pijnlijke nachten ( bekken )

Net een lamp voor de babykamer besteld :D
    Hoor mijn zusje aan komen dus ben er vandoor. tot straks !

2. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Fijne avonden meiden!

3. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje, wat een ontknoping van wie is de mol. Ik had het tot de laatste seconde fout:)

Slaap lekker allemaal!

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hallo :)
    Met de kleine alles goed :D:D Loopt netjes op schema en is nu 437 gram.
    Lag heerlijk dubbel gevouwen met haar benen en met haar handjes naar haar voetjes te krijpen. En het is nog steeds een meisje ;)
    Zal de foto's morgen even posten, geen zin om de scanner nu aan te sluiten.

Ik duik lekker mijn bedje in. Ben kapot.
    Truste

5. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Haha... ikke niet... Heb al die tijd op Soundos gezeten met Patrick op de 2e plaats. Zat er deze keer dus niet heel ver naast :D (Normaal zit ik er ook finaal naast hoor hahahah!!)

@ Kaatje: Fijn dat alles goed gaat met de kleine meid. En nog steeds een meid, is ook een leuke bevestiging met dat behangetje op de muur ;)

6. Jade86

Jade86 Bekend lid

Hey meiden,
    Ik zie dit topic staan en denk meteen 'yes!' Ik ga dit weekend beginnen aan mijn strijd tegen de kilo's. Ik wil graag minstens 7 maar het liefst 10 kilo afvallen voor mijn bruiloft (27 mei)
    Ik heb wel eens vaker geprobeert om af te vallen en in het begin ben ik heel fanatiek. Maar ik geef op zodra ik geen resultaat zie binnen een week (stom stom stom!) Mijn motivatie verslapt als ik geen resultaat zie.

Maar nu ga ik het echt doen! Het is immers voor een goed doel! Mijn plan is om elke dag minstens een half uur op de hometrainer te fietsen, 2 liter water per dag te drinken en een kleinere portie avondeten te eten.
    Ik vind het leuk om hier mee te kletsen en elkaar te supporten. Liefs!

7. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Jade: Welkom en succes met afvallen. Leuk doel heb je :D Komt vast goed met de kilo's!

8. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Zo, dat was me een latertje gisteren ;).
    Collega uit Oosterwolde reed mee en kan ik goed mee praten. Ze woont een straat achter me dus we hebben heerlijk nog een uurtje zitten kletsen in de auto, over familie enzo :p.
    Harrold maakte zich al zorgen, ben altijd 22.30 thuis en nu pas 23.45 uur :).

Het is hier rustig geweest na mijn laatste post.
    Scheelt heeeel wat bijlezen.

Vandaag een dagje NIETS :D.
    Geen verplichtingen, geen gezeur, gewoon een dag voor mezelf en de meiden :). Ga wel flink poetsen in huis, blijft er steeds zo bij deze week door al die drukte. Even fris het weekeinde in, wil zoveel mogelijk vanmorgen doen zodat ik dan lekker op de bank kan duiken als de meiden slapen vanmiddag :D. Vanavond nog een uurtje zumba, verder niet mega veel plannen eigenlijk. Zien wel wat da dag gaat brengen.

De weegschaal, nog steeds verstopping.
    Eet de hele week maisbrood, nu maar volkoren beschuit gekozen.
    En straks maar wat yoghurt met lijnzaad.

Stil is het nog boven, ik duik mijn bed nog eventjes in tot Maureen wakker word en dan lekker in bed de fles geven :).

9. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Welkom meis, en je doel is zeker leuk.
    Kan ik helaas niet meer als doel gebruiken, ben al 2.5 jaar getrouwd hahaha. En dat je motivatie verslapt als je geen resultaat ziet is erg herkenbaar ;). Gaat goed komen meis, maar 10 kilo in 2 maanden???? Lijkt me veel, 7 komt wat realistischer in de buurt.
    Maar goed, misschien lukt 10 ook wel :)

10. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Femke wat een gave uitslag he van wie is de mol?
    Ik moet me echt schamen..gister doodmoe terug van de spreekavond, op de bank wie is de mol kijken met een hele bak celebrations.....ik herken het gevoel van JAde zo erg. Ben nu al weken heeeeeeeel goed bezig. En de laatste twee weken sta ik stil. Wat doet deze domme meid dan ...gaat ze zitten zondigen tja nu kan ik het afvallen helemaal wel vergeten.
    Pffff ik snap mezelf soms niet.
    Nou nu snel werken hopen op een betere dag.
    Zal ook wel door de maandelijkse periode komen.

Kaatje fijn dat de echo goed was

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    MOgge

Jade, welkom

Butterfly, lekker een dagje niets

12. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Kaatje: Fijn dat alles goed is met de kleine.

@Melanie: Ik heb heel lang Karin gedacht en op het laatst dacht ik Art.

@Jade: Welkom!

@Butterfly: Geniet van je dag niets.

@Beschuitje: Balen van je eetbui. Maar, vandaag weer met frisse moed aan de slag gaan!

@Hier: Lekker geslapen, heel diep. Heb nu wel hoofdpijn, maar verwacht dat dat wel wegtrekt. Vandaag nog een relatief drukke dag en dan weekend!

Menuutje voor vandaag:
    O: Kwark met muesli
    T: Mueslibrood met kaas, appel
    L: 2 Mueslibhm met kaas
    T: Mueslireep
    A: Frietjes met satekroket

Met de weegschaal gaat het goed, ben nu 2 kg aangekomen. Door me goed aan mijn menuutjes te houden wil ik dat een paar weken zo houden. Volgens mij eet ik genoeg voor de beeb. Moet alleen niet meer snoepen…

Fijne dag allemaal!

13. elsie22

elsie22 Niet meer actief

goeiemorgen allemaal!

hier te kort geslapen, schoonmoeder en haar vriend waren er gisteravond, ze gingen pas tegen 23.00 weg, en sam was alweer om 6.40 wakker, zelf vannacht om 2 uur ook nog een keer wakker geworden, dus kort geslapen en ben dus best moe, vandaag maar rustig aan doen.

mijn menu:
    O: yoghurt met museli kopje thee vitamine c bruistablet.
    T: kop thee glas water speculaasje.
    L: 2 boterhammen met?
    T: opkikker tomaat glas water appel/banaan.
    A: ?
    T: hoop dat het me lukt om niks lekkers te nemen.

weegschaal was niet zo lief, van 70.4 naar 70.8:(

14. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Jade welkom!

Kom straks verder reageren :) heb eerst even rijles!

15. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Jade welkome!

De rest.. Kom straks even reageren.

Nu eerst met de kleine meid een broodje eten, we hebben lekker uitgeslapen en daarna boven de boel aan kant gemaakt.

Straks even oppad voor knipjes/elastiekjes en luiers.

Gisteren heerlijk gegeten.. kip in kerriesaus met tropischevruchten, aardappeltjes en sla.. Peren bavarois na.. Jummie!

Weegschala ga -900 kg aan.. Had eergisteren iets te veel pannekoeken gehad en gisteren een streng dagje!;)

Ga dus mooi opgewicht het weekend in..

Vanmiddag als Erwin thuis is en Esmee op bed 5 km hardlopen!:D

16. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.110
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    Blegh ik snap echt niets van Duits! Helpt vast ook niet dat ik op zp zit en niet oplet :p

17. MamavEsmee

Melanie.. Knap dat je nee hebt gezegt tegen friet van de snackbar. Roland zal wel balen dat je weer zo streng bent!:D

Butterfly.. geniet van je vrije dagje meid.. Nou ja vrij. In huis bezig en de meiden aandacht geven kost ook veel tijd en energie maar is wel lekker he?! Ben je bezig met een goed boek? Ik heb bij de boek wat boeken van Saskia Noort meegenomen. Ze is goed!

Elsie.. De weegschaal schommelt veel bij jou hè? Ik zou van 200 er bij of er af niet te veel in de stress schieten hoor! Het is al goed dat je regelmatig en gezond eet. Misschien nog iets minder calorieen eten?

KAatje.. Fijn dat alles goed was met de kleine meid! Ben benieuwd naar de foto's!

Lovely.. Hoe ging de rijles?

Femke.. Gek op muesli?:D En het is hardstikke netjes om maar 2kg aan te komen, je bent al op de helft!:) De hoofdpijn weggetrokken?

Beschuitje.. Je had dus niet echt je dag gisteren! Maar celebrations zijn wel erg lekker he?!:D Vandaag weer oppakken hoor!!

Jade.. Je hebt een mooi doel, maar ik zou wel realistische blijven.;) 7 kg is i.d. een mooi streven!

Hier een gezellige ochtend gehad met Esmee.

Naar het dorp geweest voor wat boodschapjes, nog geslaagd voor een leuke riem voor mezelf. Inmiddels de was opgehangen, beneden gezogen/gedweild en het toilet gedaan. Nog even een broek strijken die ik vanavond aan wil.

Erwin komt zo thuis, gaan we lekker puntjes knakworst eten!:)

Menu:

O: 2 boterhammen 1x appelstroop en 1x hagelslag en een kopje koffie
    T: 1/2 peer met Esmee gedeeld en een kopje koffie & water.
    L: 2 puntjes met 4 knakworstjes en augurk en mosterd en een glas optimel.
    T: banaan & fruitkick.
    A: klein frietje oorlog en kroketje.
    T: nacho's met dip in de bios!:D

18. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@mamavesmee het is vervelend dat ik zelf nog geen boodschappen kan doen, dan zou ik alles via sonja bakker gaan doen, maar dan misschien iets extra's erbij nemen, want heb dat een keer gedaan en had toen echt veel honger.

19. MamavEsmee

Elsie.. Je kan ook beetje van SOnja en een beetje van jezelf doen? Veel groenten, 2 stuks fruit en ontbijt en lunch goed varieeren!;)

20. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Hey meiden.

Zoooooo, de ochtend vloog voorbij.
    Voornamelijk druk aan de poets geweest, Esmee een beetje bezig houden, Maureen even in bad gedaan, fles gegeven.
    Heb onwijs veel gedaan en was ook echt nodig.
    Boven lekker gezogen en gedweild, ook beneden, de vloer droogt nu dus heb even tijd om te forummen ;).
    De wasmachine is zo klaar, dus lekker de was buiten hangen. Ga nog even lekker was vouwen en strijken zometeen, is dat ook maar weer weg. Ben heerlijk op schema :D, wat een lekker gevoel na zo'n chaotische week.
    Ik had lekker de tijd voor de meiden, niet overhaasten omdat we weg moeten, wat heerlijk zeg. Esmee helpt druk mee als ik aan het schoonmaken ben hahaha, zo lief :).

Wil straks vast aardappeltjes koken voor de ovenschotel vanavond ( bloemkool room met gehakt ), bloemkoolroosjes vast klaar maken.
    Ga dan ook meteen een flinke fruitsalade maken :D.
    Er ligt nog een meloen, ananas, moet ze allemaal slachten :p, kan ze anders ook haast weggooien ben ik bang. Ga een lekkere cocktail maken ( deed mijn kraamhulp die ik had toen Esmee geboren was ).

En nog even de tuin in denk ik.
    Onkruid wieden, boel even aanvegen.

Nog best een drukke middag als ik het zo lees :).

@Mamavesmee, het is gewoon al heerlijk lekker een dag bij huis te zijn met de meiden. Ook dan heb ik het druk, maar dan lekker alles op zijn tijd. En moest hier ook echt wel even flink aan de slag hoor.
    Blijft er zo bij als je steeds moet vliegen, maar dat herken je wel :p.
    Lees momenteel wel een boek, maar kom er haast niet door, door alle hectiek steeds. Weet zo de titel van het boek niet eens ;). Saskia Noord is goed he, welke ga je lezen? Karin Slaughter is ook heel goed. Jij houdt wel van een beetje spanning of niet?

@Elsie, ik heb ook een tijdje een beetje van mezelf en een beetje van Sonja gedaan, werkt wel goed op zich. Maar ik vond de boeken een beetje saai worden. Als je het dieet vaak gedaan hebt vind ik het heel eentoning en saai worden. Ik plan dan weer liever zelf mijn menuutjes. Dan kun je gewoon veel meer varieren en dat bevalt mij weer goed. En je schommelt wel veel, is bij mij momenteel ook zo, misschien inderdaad toch iets lager gaan zitten in kcal?

@Elena, daar kan best wat inzitten meis :p.

@Femke, meusli meusli meusli ;) hahahaha!!!
    En 2 kilo aankomen is erg weinig, gaat goed toch? Komt wel goed met jou hoor.

@Melanie, hahaha ja echt Lisa van X-factor. Stom he, zo kan je dan een beeld bij iemand hebben. Toen ik een foto van je zeg moest ik zo lachen want het leek totaal niet op lisa ;). Wat goed, friet geweigerd :D. Gaat weer goed bij jou of niet?

Nou dames, dit was het weer eventjes.
    Ik ga weer even lekker aan de slag.
    Nog genoeg te doen vanmiddag.

Deel Deze Pagina