10 kilo afvallen, wie doet er mee Deel 6

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door zustertje, 19 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Mannetje zijn telefoon was leeg en hij was wezen borrelen! Dus weer veilig thuis :D

2. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Lovely: Fijn dat er niks aan de hand was met je man, en hij weer veilig thuis is.

Hier lekker geshopt. Niet zo veel gekocht. Een paar oorbellen, haarbloemetjes en kim heeft me nog een broek (chino) aangesmeerd bij haar in de winkel ;) :p hahahah wel een hele mooie! (vind ik dan...)

Nu net weer thuis. Even lekker een sinaasappel gegeten en nu even zitten. Heb pijn in m'n rug, nek en schouders (heb ik altijd na het shoppen)...

3. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Wendy: De meeste chefkoks zijn mannen…

@Melanie: Super lieve weegschaal!

@MvE: Raar die keelpijn, hoe is het er nu mee?

@Kaatje: Hoofdpijn inmiddels afgezakt?

@Lovely: Fijn dat er niets aan de hand was.

@Hier: Alle klusjes voor vandaag er weer opzitten en een uurtje naar bed geweest. Wat een heerlijk weertje vandaag! Zo meteen de vrachtauto van mannetje naar zijn collega brengen en dan heeft hij ook lekker weekend.

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Lovely, gelukkig niets aan de hand
    Femke, ja hoofdpijn is gelukkig weer weg. Lekker even een uurtje naar bed !
    Ferry is een stuk fietsen met Levi dus heb die tijd gebruikt om Levi zijn kleertjes op marktplaats te zetten

5. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Hey dames.... hier een leuke dag gehad :).
    Vanmorgen is mijn mams geweest om op te passen en Harrold en ik zijn samen naar Stenden Hogeschool in Leeuwarden geweest, daar ga ik studeren en er was een open dag vandaag.
    Heb nu een beeld van de school en de omgeving gekregen, inhoud wist ik wel en heb vragen kunnen stellen aan een docent van de deeltijd SPH. Dat het allemaal pittig gaat worden ben ik goed van op de hoogte, heb ook mijn leefsituatie uitgelegd en gevraagd of het haalbaar is, hoe de studenten dit combineren. Het gehele beeld wat ik in mijn hoofd heb van hoe het zou zijn klopt. Dat is wel een fijn gevoel. Ik ga er voor!!!!! De school en studie zijn beide helemaal mijn ding en voor mijn toekomst is het beter dit wel te gaan doen.
    Spannend vind ik het allemaal wel, kan aan de andere kant niet wachten tot ik me aan kan melden :D.

Daarna doorgereden naar de MC Donalds en daar hebben we samen lekker gegeten, een menu chicken sensation :p.
    Daarna naar huis gegaan, heb vanmiddag nog heerlijk gewandeld met Maureen en wat boodschappen gedaan.

Nu spits, dus ik moet weg!
    Esmee zit in bad, Harrold is aan het douchen en ik moet snel even de boel opruimen en stofzuigen.
    18.15 komt schoonmams oppassen.
    We gaan een avondje op stap met 2 zusjes en de aanhang.
    We gaan uit eten bij de pizzeria, en daarna poolen met z'n 6en!!
    Heb er onwijs veel zin in :D. Maar ik moet haast gaan maken nu ;)

Doei meiden!

PS: mijn dag...... is een beetje erg slecht :p
    Vandaag lekker even een dagje genieten hoor ;).

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Butterfly, spannend meis. Maar komt helemaal goed met je opleiding !
    Veel plezier vanavond

7. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Butterfly veel plezier vanaaf!

8. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Butterfly: Fijn dat de school je zo goed beviel en je er helemaal achter staat om eraan te beginnen. Gezellig avond voor de boeg! Veel plezier!

Hier net het avondeten achter mijn kiezen... lekker zeg. Ik kan echt de hele week uitkijken naar de frietjes die we altijd op zaterdag eten. (erg he?!) Tis altijd zo weer op. Nu weer een weekje wachten... maarrr... morgen eten we lekker pannekoeken :D

9. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Butterlfy: Veel plezier. Leuk poolen....is voor mij ook alweer een tijd geleden.

Kaatje: Mooie echo's. Vooral die met dat bellenblazen is erg schattig.

Melanie: Allemaal lekkere dingen dus. Hier ook hoor. Ik vrees alweer voor de weegschaal.

Femke: Wahaha daar heb je wel gelijk in! Ook handig voor later, een zoon die kan koken...geniet van je weekend met mannetje.

MvE: hoe is het met je keel?

Beschuitje: Jouw tijd komt ook echt wel meid. Bij mij was het raak in ronde 9.....

Hier: Lekker in de tuin geweest met Dane. Net gegeten en straks wil ik ff een momentje voor mezelf. Ik ga denk ik ff lekker in bad....Tijd voor papa om even op Dane te letten!!!

10. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Kaatje: Fijn:)

@Butterfly: Gaat helemaal goed komen met je opleiding. Geniet van "geniet"dag, die heb je ook nodig af en toe.

@Melanie: Toen ik nog streng lijnde had ik dat ook! Lekker, morgen pannenkoeken.

@Wendy: Dat vind zijn toekomstige vrouw ws ook:D

@Hier: Vergeten kip uit leggen... Naar de Mac geweest, oeps:). Verder had ik wel een goede dag, dus als ik me verder in hou komt het ws wel goed.

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Net samen met Levi gedouchd. Die ligt nu in bed. Ik ga zo een uurtje op verjaardag bij een vriendin. Ferry kan helaas niet mee ivm opvang Levi dus baalde wel een beetje omdat ik haar familie niet ken.
    Gelukkig gaat mijn buurjongen van 16 ook,dus ik ga ff samen met hem.

12. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Even uit mijn kop..;)

Kim.. Zie nu ineens heel veel vrouwen/meisjes met die bloemenoorbellen lopen! Grappig om te zien. En je nichtje een leuke broek aangesmeerd!:D

Melanie.. leuk dat je een nieuwe broek hebt. Ik heb sinds vorige week ook een heuze Chino!:cool: Moest er erg aan wennen, maar krijg er veel complimenten op. Wat voor kleur heb je? Ik heb een poeder roze, draag er een wit shirt en spijkergilet op. Lekker stoer!:) De weegschaal is LIEF voor je zeg! Fijn dat het lijnen weer zo goed gaat!!

Femke.. Gek op de MC :p Fijn dat het door het rusten s'middags goed met je gaat!

Lovely..Gelukkig niets aan de hand, zou ook ongerust zijn!

Kaatje.. Gelukt met de kleding op marktplaats zetten?

Rianne.. Het lijnen al weer op kunnen pakken?

Butterfly.. Fijn dat je nu ook een beeld hebt hoe het op school is. Veel plezier vanavond.:)

Hier een leuke dag gehad, vanmiddag lekker wezen fietsen!

Menu is een beetje slecht!:)

O: yoghurt met muesli en koffie
    T: niets
    L: 3 loempiaatjes en een glas optimel.
    T: kitkat en koffie
    A: gebakken krieltjes met een gehakt bal en salade en een eetlepel satésaus.

Ga straks eerst wat sinasappeltjes uitpersen!;)

13. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Kaatje: Zag je buikfoto op hyves. Jeetje, wat issie gegroeid! Mooi hoor! :D Veel plezier op de verjaardag, komt vast goed!

@ MamavEsmee: Lekker menu heb je :D Ik heb een spijker-chino. Lichtblauwe wassing... Deze:
    http://burner1.pixburner.com/erez/erez?src=maw/live/5103.081.20129%20a.tif&tmp=Medium&width=325&height=445&quality=90&sharpen=15&format=jpeg&fill=ffffff

Vind m op de foto eigelijk helemaal niet mooi. Mij staat ie beter hahahah...

Ik wil graag ook nog een ander kleurtje voor de zomer...

14. MamavEsmee

Melanie.. Mooie broek! :) Zal even een fotootje van de mijne zoeken!

15. MamavEsmee

Kan het niet vinden.. iri.

16. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    hahaha... ik kon m in eerste instantie ook niet vinden...

17. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.110
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    @Elsie; Kun je je eetschema niet een beetje verschuiven zodat je het niet zo moeilijk heb rond de klok van 5?
    @Femke; Goed he :D Ben ook wel tevreden hoor met maatje 38 maar wil er gewoon net iets strakker uitzien op mijn bruiloft :) Vandaar ook dat ik zo fanatiek sport (om de dag 30 a 35 minuten hardlopen) Lekker zo'n hangdagje.
    @Lovely; Ik heb voor mezelf een nieuwe broek, 2 shirtjes en 2 vestjes geshopt :D Spannend dat je 30 maart voor je theorie mag, beetje goed geleerd al?
    @Uk; Toen Damian nog zo klein was schoot het zelf eten er bij mij ook steeds in maar ik begon me steeds slechter te voelen, moe, uitgeput, futloos en niet echt gezond. Toen heb ik het roer omgegooid en nu zit ik weer lekker in me velletje, voel me lekker gezond en heb dan ook het gevoel dat ik een betere mama kan zijn voor mijn mannetje.
    @Beschuitje; Zondigen moet af en toe kunnen hoor ;)
    @MamavEsmee; Met zwangerschapskilo's meegeteld ben ik 23 kg afgevallen :D (10 van de zwangerschap en 13 van mijn Amerika avontuur)
    @Kaatje; Taai taai is lekker :p Hopelijk is het toch nog een beetje gezellig.
    @Melanie; Gezellig een meidenavondje!
    @Wendy; Een speelkeukentje voor jongens kan best hoor, waarom niet :(
    @Butterfly; Stenden?! Leuk!!! Wou ik ook gaan studeren hierna maar ivm het werk vriendlief kunnen we niet zo ver verhuizen en elke dag heen en weer zie ik niet zitten. Ga nu maar Internationale Bedrijfseconomie studeren in Amsterdam hierna. Leuke en lekkere slechte dag ;)
    @Melanie; Leuke broek!

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    mve, ja staat er op. Nu hopen dat het verkocht wordt :)

Zal ik hier ook even mijn buikfoto plaatsen dan :D Eergister had ik een partij bandenpijn en daarna ben ik opeens gaan groeien

19. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    @kaatje: mooie buik hoor! Je bent mooi zwanger! Je straalt gewoon :) vind dat altijd zo mooi om te zien.
    @elena: goed geslaagd dus :D heerlijk hoor! Geleerd? Nee, maar weet wel veel hoor, ga aankomende week eens goed aan de gang.

Wij liggen lekker op bed, oudste heeft zijn matras naar onze slaapkamer gesleept en de jonste ligt tussen ons in. Haar neefje ligt op haar bed en ach dit is ook wel gezellig!

20. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    We zijn net een halfuurtje thuis :), echt een mega gezellige avond gehad ook. Heerlijk gegeten, ik had een pizza met veeeel vis, zalm, garnalen, haring, zooo lekker. Elke hap was super genieten.
    Poolen was ook erg leuk.
    Schoonmams net weer naar huis gebracht.

Ga zo denk ik lekker mijn bed opzoeken.
    Ben benieuwd naar de weegschaal morgen.
    Voor het douchen woog ik laag, en heb de hele dag gesnaaid.
    Hier even mijn dag:

O: 2 beschuitjes met linera smeerpathe.
    T: niets
    L: MC Chicken Sensation met frietjes en cola.
    T: 2 kitkats :), meuslibol met Esmee.
    A: pizza met veel vis en verschillende smaken ijs met slagroom :)
    T: niets meer, water en een flesje cola.

Vanavond tijdens het poolen water gedronken.
    Mis fruit :), heb nog wat liggen van de cocktail, misschien neem ik nog even een schaaltje. Wel lekker en ijskoud nu :D.
    Nou dames, lekker slapen en hoop op lieve schalen morgen :p.

Deel Deze Pagina