10 kilo afvallen, wie doet er mee Deel 6

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door zustertje, 19 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Had die chippies vanmiddag niet moeten nemen... smaakt naar meer.

Heb ook al 1 pannekoek te veel op. :(

2. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@butterfly toen sam een week of 3 was ben ik voor het eerst weer samen met hem en vriend naar de winkel gegaan en toen werd ik niet lekker in de winkel en later samen met een vriendin had ik dit weer. dit zorgde ervoor dat ik de winkel niet meer indurfde, gelukkig had ik het overwonnen en ging het een hele tijd heel goed, tot begin januari toen kreeg ik een enorme terugval, ook gewoon lichamelijk herstel enzo huisarts zei een postnatale depressie, zijn nu bijna 3 maanden verder en het gaat al stukken beter, alleen de winkel in gaan lukt nog niet. maar komt weer goed.

3. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.110
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    @Hier; Vanmiddag nog een lekker Italiaans ijsje gegeten :D (komt hier met lekker weer altijd een echte Italiaan door de straat, zooooo lekker) Nog een heel eind wezen fietsen en boodschappen gedaan om verse babyhapjes te maken. Nog even op visite geweest bij vrienden en zometeen nog even naar mijn moeder en dan lekker op bed CSI kijken. Kom morgen weer kletsen, ben nu al moe en moet nog afwassen, naar mijn moeder, baby in badje en op bed doen dus ben nog wel even bezig voor ik kan ontspannen.

Weltrusten!

4. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Hi meiden!
    Sorry ff geen puf op iedereen te reageren vandaag:).

Hier druk weekend gehad, neefje was te logeren harstikke gezellig maar ook wel zwaar hoor 3 kids! Vanmiddag gedonder met m'n broer, die had voor de deur gestaan om zijn zoontje te halen en wij waren er even niet...tja bel dan ff van tevoren dat je eraan komt. Maar hij vond dat wij hem maar hadden moeten bellen. Dus vroeg hij of we zijn zoontje naar zijn ex konden brengen, daar had ik totaal geen behoefte aan mens spoort voor geen meter dus die hoef ik niet te zien en daarnaast vond ik het zijn verantwoordelijkheid. Hij uiteindelijk met heel veel moeite weer bij ons gekomen om hem zelf weg te brengen....mijn humeur weer volkomen verpest!
    Sorry moest het ff kwijt;)

M'n menu
    O: yoghurt met appel en druiven, kop koffie
    T: koffie, glas water
    L: 2bb met zelfgemaakte tonijnsalade
    T: kop koffie, bakje chips
    A: tilapiafilet,geb aard, salade
    T: 2 glazen water

5. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    @butterfly, ja idd de combi zwanger met kwaaltjes en een dwarse peuter is zeker niet ideaal :( heb er op dit moment vaak weinig geduld voor.
    Hoe is het met jou met 2 kids?

@kaatje, oh heerlijk zeg even lekker slapen!

En ik zie verder allemaal lekkere dingen voorbij komen :D

En allemaal lekker weg geweest met dit heerlijke weer :D echt genieten he! Morgen is het Lente! en dan is me zusje jarig!

Hier weer een hele strijd gehad om van alles en nog wat ;) ik hoop dat dit snel over is... zucht...
    Gelukkig ligt hij nu lekker te slapen!

6. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    @Elsie, je hebt een heftige periode gehad dus. Nu begrijp ik het ook hoor. Hoop dat het snel weer goed komt meis.

@Patriesja, het gaat hier heel goed met de twee kinderen. Maureen is een erg lieve,rustige baby. Daar hebben we het erg mee getroffen. Ze is altijd vrolijk en lacht altijd. Esmee is sinds de geboorte van Maureen ook erg veranderd in een lief zorgzaam meisje, en een hele lieve grote zus voor haar zusje. Het is allemaal wat drukker nu ;). Maar zeker de moeite waard.

Meiden :(:(:(
    Ik ga biechten.

De hele dag ging goed tot de thee.
    6 chocokoekjes op en nu een schaaltje borrelnootjes... ben onverzadigbaar. Ik MOEST eten..... zucht ;).
    Vrees voor de weegschaal, heb zo goed mijn best gedaan.
    Alleen door de prednison niet echt motiverend want hou vocht vast, stoelgang blijft wat slecht dus de weegschaal werkte al niet mee.
    Nu smaakt alles lekker en geniet er dus maar van :p.
    Dit wordt een rare week, moet geopereerd worden dus veel eten zal ik deze week niet doen denk ik whahahaha. Komt wel goed.

Ik ben doodop, kruip met de laptop denk ik maar in bed.

7. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@butterfly dat is zeker heftig! nog steeds is het niet helemaal over, maar het gaat al veel beter gelukkig. binnenkort kan ik hopelijk zelf weer met de hulp van mijn moeder of schoonmoeder boodschappen doen.

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Zo te zien heeft bijna iedereen wat lekkers op vandaag. Ik ook :)
    Vanochtend een stukje hazelnoot schuimtaart op verjaardag. Vanmiddag een cornetto :)

9. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hé dames,

Geen puf meer om op iedereen te reageren, ben bekaf. Wel een hele leuke dag gehad. Was erg gezellig met de vrienden vanmiddag.

Slaap lekker allemaal!

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik duik ook mijn bedje in. Heb bandenpijn. Buik wordt nog dikker haha

Truste

11. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    Ik zal maar niet posten wat ik vandaag allemaal gegeten heb :)
    Voel me ook echt ontzettend slecht, maar morgen ga ik het echt weer oppakken!

Wil voor de vakantie toch echt weer onder de 80 zitten.
    Morgen als het goed is ongi worden, of overmorgen.. Dus dan zal ik me misschien ook minder opgeblazen voelen. Had de laatste keer namelijk pil doorgeslikt, dus voel me echt een olifant.

Slaap lekker allemaal!
    Weekend gaat echt veel te snel :x

12. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Hier was de weegschaal niet zo loef maar dat was te verwachten.
    Vandaag pak ik het direct weer op, net ontbijtje op.
    2 beschuitjes met linera smeerpathe.

Moet gaan vliegen, meiden zijn wakker en de oppas komt half 9, ik ga lekker op pad met Esmee vanmorgen. Op de fiets :).
    Ze moet naar het CB, even boodschappen halen, lekker door het park, denk nog even langs mams. Lekker ochtendje dus.

Tegen lunch tijd kom ik pas weer denk ik!

13. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Goedemorgen allemaal, heel veel plezier op deze zonnige maandag ! Het schijnt net zo mooi als gister te worden, dus butterfly ik ben jaloers op jou. Lekker op de fiets. Ik moet gewoon weer werken zo.
    Vandaag ook niet durven wegen, na een week met zondigen enzo. Ik heb het vandaag weer helemaal gehad met het snoepen dus ik ga verder. Hopen dat ik wel weer wat afval, want die twee kilo van mijn ongesteldheid zijn er nu vast nog niet af na dat gesnoep. Ik ga dr weer voor.
    Allemaal een heel fijne dag vandaag !!!!!!!!!

14. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen,

Wat een heerlijk weertje! Ik word er helemaal vrolijk van!
    Vandaag is mijn baas voor het eerst weer in NL na een reis van 14 dagen, die zal wel willen vergaderen. Verder geen drukke dag op het werk.
    Vanavond weer naar de VK. Ben benieuwd, ik verwacht dat alles goed is, maar vind het elke weer spannend. Mijn buikje groeit iig goed, zo langzamerhand, kun je bij mij ook zien dat ik zwanger ben (eindelijk!).

Menuutje voor vandaag:
    O: Kwark met muesli
    T: BB met kaas, appel
    L: 3 BB met kaas en grillworst, beker optimel
    T: Mueslireep
    A: Pasta met funghi saus
    T: ?

Fijne dag allemaal!

15. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.110
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    Goedemorgen!

Het ziet er nu al prachtig uit buiten :)
    Zometeen nog even wat rommelen in huis en dan klaarmaken om naar school te gaan. Voor school nog even naar de Apple winkel om een nieuwe laptoptas en muis te kopen. En dan tot half 5 school.

Fijne dag allemaal!

16. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    Goedemorgen,

Volgens mij is het weer heel mooi weer! Wilde eigenlijk op mijn nieuwe fiets naar het werk gaan, maar ik weet nog niet hoe het slot werkt :)
    Dus dat wordt morgen maar op de fiets dan!

Ik ga maar eens wat ondernemen! Geniet van het weertje als je vrij bent :D

17. elsie22

elsie22 Niet meer actief

goeiemorgen!

ik ga vandaag eens kijken of ik een beetje sonja bakker in mijn menu kan krijgen, vanmiddag als het goed is even boodschappen halen met mijn moeder samen.

mijn menu:

O: yoghurt met museli kopje thee vitamine c bruistablet.
    T: kop thee glas water plakje ontbijtkoek.
    L: 2 boterhammen met appelstroop glas water.
    T: opkikker kip, glas water, appel.
    A: ?
    T: ?

18. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Melanie.. Heb je je sterk kunnen houden?

@ biechten.. gisteren 2 grote roze koeken & stroopwafel * schaamt zich dood* :) De weegschaal was dan ook niet lief. Heb immers gisteren ook nog gefietst en hardgelopen & dan nog aankomen.. + 300 gram 72.1

Kim.. Het is nog best fris vandaag dus misschien wel slim om met de auto te gaan!:D

Elena.. Succes op school vandaag! Wanneer ga je weer hardlopen?

Femke.. De dag goed doorgekomen bij vrienden, vind dat ook altijd gezellig! Succes met werken.

Elsie.. Hopenlijk werkt een beetje van Sonja en een beetje van jou goed.

Butterfly.. Dus geen lieve weegschaal. Je hebt natuurlijk ook best wat spanning voor de operatie! Veel plezier met Esmee vanochtend.

Kaatje.. Hoe is je nacht gegaan?

Patriesja.. Hopenlijk gaat het nu wat beter met Celeno.

Gisteren vroeg naar bed gegaan. Lekker geslapen.. Weegschaal + 300. Vandaag een dagje streng.

O: klein beetje yoghurt ( gedeeld met Esmee want die wou ook yoghurt en muesli.) en een glas water.
    T: fruit & water/koffie
    L: 3 boterhammen met 2x beleg en thee.
    T: fruit & een liga.
    A: gekookte aardappels, rolladeschijf & ? ( straks boodschappen halen dus even kijken wat ze hebben aan groente.

Straks Esmee weer naar de psz.. Ga ik boodschappen doen, honden uitlaten en wil boven even schoonmaken. Is dat ook weer klaar.:)

19. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    @MamavEsmee: OOOOH lekker roze koeken! Dat is lang geleden :D

Hier al een flesje water leeg, wil er echt weer tegenaan vanaf vandaag!

Vanavond komt vriendinnetje (kapster) mijn uitgroei verven. Hoop dat het goed uitpakt (mijn haar slaat gauw door naar oranje achtig) dus ben benieuwd...
    Hoef morgen pas om 1 uur te beginnen dus kan anders nog naar de kapper haha.

20. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@mamavesmee ik hoop dat het werkt!

Deel Deze Pagina