Kim die zijn i.d. erg lekker! Esmee had ze uitgekozen en dan ligt dat pak open in de kast.. En dan kan ik er niet afblijven he?! Ik verf mijn haar altijd zelf. En bij de producten van Syoss slaat het niet oranje uit. Heb het nu zilverblond.
Goedemorgen meiden! Butterfly: veel plezier met Esmee! Beschuitje: Werkse! Femke: werkse en succes bij de VK MVE: poetse is heerlijk weer om wat in huis te doen, lekker met de ramen open! Hier de oudste naar school gebracht en boodschappen gedaan. Zometen in huis bezig en vanmiddag visite! Mijn menu: O: cornflakes, kop koffie T: 2 glazen water L: shake T: 2 glazen water, kop koffie en een koek A: 125gram gekookte aardappelen, 200gram rode kool,75gram rundertartaat, juslepel jus T: kop thee, 2 glazen water
ontzettend leuke kleertjes, echt mijn smaak! maar dat wist ik al hahaha... alleen jammer dat ik van mezelf niet meer in de grotere maten mag kopen. maat 68 heb ik al zo veel, en aan maat 74 wil ik nog niet gaan beginnen nu.
Goedemorgen meiden! hoe is het hier? allemaal aan het genieten van het heerlijke weertje? Hier alles goed. Vorige week een goeie dip gehad en bijna de hele week op bed gelegen maar nu krabbel ik weer een beetje op! heb voorgenomen om de laatste weekjes maar wat rustig aan te doen. Kamertje is klaar en nu nog wat laatste dingen regelen voordat echt alles af is. Geboorte kaartje en mijn koffertje nog klaar zetten... alles is gewassen dus dat is klaar. De gordijnen hangen eindelijk goed en ook nog een wandplankje opgehangen gisteren... Best raar nu hoor. nog zowat 4 tot 6 weekjes, wat gaat de tijd snel. hoe is het met de andere zwangere? en afvalraces?? ik zal straks eens een mooie foto op de pagina zetten van het kamertje... kunnen jullie even kijken...
Annemie.. Wat een ontzettend lief kamertje! Goed dat je nu je zelf in acht neemt. Een zwangerschap is niet niks hoor! Uk.. haha.. Koopstop? Elena.. 30 km fietsen is ook lekker voor de benen Moet zeggen dat ik me benen vanmorgen goed voelde toen ik met de hondjes aan het wandelen was. 7 km is natuurlijk nieuw. Woensdagavond ga ik weer 5 km achter 1 lopen! Beschuitje.. nieuwe week, nieuwe kansen meid! Lovely.. Mooi menu heb je ! Ja, met dit weer poetsen is heerlijk, jammer alleen dat het met 2 honden en een kindje maar zo kort schoon blijft. Jij ook alles weer schoon? ****** Hier inmiddels boven en beneden alles gezogen/gestoft en gedweild. Witte was hangt buiten te drogen & de aardappels zijn geschild. Ook de boodschappen zijn weer binnen. Vanmiddag genieten van het weer!
Annemie: Mooi hoor! MVE: ja hier weer alles fris, behalve onze slaapkamer op bed ligt een mega grote stapel was wat gevouwen moet worden . Maar heb de deur dicht gedaan hoef ik er ook niet na te kijken
@annemie mooi hoor! hier erg moe omdat sam wakker was vannacht vanavond eten we snitzel gebakken aardappels en doperwten, hoop dat ik daarna niks meer te eten neem, alleen drinken.
Elsie.. Al een oplossing voor het late avondeten? Je zegt zelf dat je vroeg ontbijt? Waarom? Ik eet tussen 8.00-9.30 ontbijt tegen 11.00 fruit rond 12.30-13.30 lunch Rond 15.00-15.30 fruit 17.00 warme maaltijd.
Hey dames.... Een heerlijke morgen gehad. Esmee geniet echt met volle teugen van het zonnetje op haar gezicht. Op het CB ging het goed. Esmee groeit goed. Wel een goed gesprek gehad over regels etc. Hier ben ik heel streng en consequent, Harrold kan dat niet zoals ik het doe. Esmee daagt hem dan in de weekeinden heel erg uit als ik ook thuis ben. Zo ook gisteren, ze heeft alles weer onder gespuugd uit boosheid. Bij papa zoekt ze echt steeds grensen en zijn grensen zijn steeds verschillend . Voor Esmee erg verwarrend. Ook tegen Harrold gezegd dat ik dit ga bespreken en heb het gedaan. Idee van de arts was een gesprek met z'n drietjes te plannen , en heb dit toegezegd. Harrold doet het niet express, maar KAN NIET streng naar Esmee toe zijn en we hebben een pittige peuter dus wat tips voor hem is niet verkeerd. Samen boodschapjes gedaan, Esmee achter het winkelkarretje, zo lief . Die steelt de show overal, ongelofelijk. Wat krijgen we een aandacht als we samen op pad zijn whahahaha!!! Op de fiets, in de winkel, bij het CB, overal . Nu flink aan de poets. Ben het beddengoed aan het wassen, lekker alles even fris voor de operatie. @Mamavesmee, zou spanning dan verschil maken in gewicht? Het is wel spannend allemaal ja, en dan de prednison, werkt niet mee als je wilt afvallen. Ben wel een dikke 1.5 kilo zwaarder hoor, dus kan veel vocht zijn. Dat hopen we dan maar. Vrijdag de prednison weer afbouwen gelukkig. @Annemie, wat een lief kamertje. Mooie foto's meis! Spannend allemaal he, het is niet te bevatten dat je over een paar weken een kindje hebt he, had ik bij de eerste ook hoor. Je leven gaat TOTAAL veranderen . @Uk, erg he, dat shoppen voor de kleintjes. Ik koop voor de meiden ook echt teveel. Heb vrijdag een grote bestelling gedaan bij H&M, allemaal zomerkleren voor de meiden. Ze moeten echt alles weer nieuw. Ik heb alleen zo weinig tijd uitgebreid te winkelen, dus tegenwoordig bestel ik veel online en dan koop je soms nog sneller extra dingen . @Elsie, je kunt rond 17.00 uur ook een stukje koek nemen of een stuk fruit? @Beschuitje,inderdaad, nieuwe ronden en nieuwe kansen meis!!! Soms moet je zo'n snaai week nemen want nu kun je er weer lekker tegen aan. Mijn dag: O: 2 beschuitjes met linera smeerpathe, thee. T: 3 mini milky way ( was de bedoeling niet helemaal ) L: 2 pompoenpuntjes met filet, water. T: fruitsalade en water. A: gekookte aardappelen, spinazie, schnitzeltje. T: worteltjes en een appel.
@mamavesmee sam die word rond 7 uur wakker en dan zijn we tegen half 8 beneden dan ga ik ontbijten, rond 10 uur doe ik dan het tussendoortje en om half 12 eet sam een broodje en vind ik het wel zo gezellig om dit samen met hem te doen, dan neem ik rond 14.30 een opkikkertje dat heb ik dan nodig omdat ik daarna vaak met sam ga wandelen, soms neem ik dan rond 17.00 wat fruit of een liga evergreen en probeer ik na het avond eten niks meer te nemen. vandaag doet mijn moeder de boodschappen voor me, heb het sonja bakker boekje er bij gepakt
Elsie.. Dit is toch ook een mooie oplossing? Wat voor sonja recepten ga je maken? Butterfly.. Je hebt dus een gezellige ochtend gehad met Esmee. Al meer nieuws of de gastouder blijft? ***** Hier inmiddels de was gevouwen en het vlees al voorgegaard. Het zonnetje schijnt hier heerlijk achter thuis.
Annemie: Leuk kamertje!! Hier ff snel een berichtje van het werk. Ben in mijn pauze de stad in geweest en leuke grijze enkellaarsjes gekocht. Heb via marktplaats een leuke speelkeuken met spullen voor Dane gescoord voor 10 euro hihi dus die gaat vriendlief vanavond ophalen. Mijn zus belde net of ik morgenavond weer model kon want ze had niemand. Tuurlijk.....gaan we van tevoren weer heeeel vervelend een hapje eten met die meiden (ze heeft s'middags theorie en 's avonds praktijk en tussendoor 1,5 uur pauze dus dan kom ik ook alvast) en nu waarschijnlijk heeel vervelend op een terrasje.
@Kim: wat voor superslot zit er op je fiets dan, dat het ingewikkeld is? @MvE: Mooi menu vandaag! @Lovely: Gezellig, visite. @Annemie: Fijn dat het wat beter met je gaat. Mooi kamertje hoor. @Butterfly: Goed dat je het gedrag van Esmee en Harrold bespreekbaar maakt. Das de beste manier om tot een oplossing te komen. @Wendy: Veel plezier vanavond. @Hier: Rustig op het werk. Uurtje in bed gelegen, maar niet kunnen slapen, maar ben wel moe. Dan vanavond maar vroeg in bed. Mijn hoofd is helemaal druk, gisteren bij de vrienden een indrukwekkend verhaal gehoord en dat houdt me helemaal bezig. Nu ik zwanger ben lijkt het net of ik dingen niet van me af kan zetten. Heel irritant.