@Mamavesmee, nog geen nieuws over de gastouder. Wacht tot ze iets hoort over de sollicitatie die ze heeft gedaan, als we daar aangenomen wordt ben ik haar kwijt als oppas en gaan we het traject starten voor een nieuwe gastouder . Al hoop ik echt dat zij blijft. En ja, dat ik zo begon te eten gisteravond kan best komen door spanning. Even lekker eten en snoepen maakt de grote spanningen even wat zachter he . Whahahaha!!! @Wendy, och meis... wat rot voor je dat je nu alweer uit eten moet hahahaha. Ik leef met je mee hoor. Esmee is ook helemaal in to the kitchen. Wil haar een geven voor haar verjaardag. Ze is in juni toch jarig. En 10 euro is een koopje trouwens. @Femke, hahaha wat betreft het slot van Kimmetje, daar dacht ik ook jah. @Kimmetje, wat voor spectaculaire slot heb je dan???? hahahaha. Zat er geen bijsluiter bij?
Heey meiden Het is idd heerlijk weer vandaag, allemaal lekker aan het genieten ervan @butterfly, fijn dat het zo goed gaat met je meiden het is toch afwachten hoe een tweede is en hoe de eerste veranderd door een broertje/zusje. @femke, vanavond weer naar de vk, zeker altijd weer spannend! Ik heb morgen weer controle. @mve, ja gelukkig gaat het vandaag wat beter met hem, eet en drinkt ook weer wat beter, dus denk dat hij niet meer ziek is. Af en toe nog last van de peuterpuberteit @annemie, ziet er leuk uit! fijn dat het weer wat beter gaat en idd verstandig om het wat rustiger aan te doen. Hier is het ook erg rustig aan doen, anders heb ik gelijk erge last van me rug. Iedereen ook druk aan het poetsen voorjaarschoonmaak Hier weer even aan het bijkomen van een half dagje werken. pff ben ook erg verkouden bleh! Gelukkig is Celeno weer wat beter te spreken, dat scheelt!
@mamavesmee ik heb meer op de dingen van overdag gelet, en heb voor deze week gewoon een menu gemaakt wat we gaan eten, vandaag eten we krieltjes, doperwten en snitzel. dinsdag: paella. woensdag: vlees uit de vriezer gebakkan aardappels en sla. donderdag: weer vlees uit de vriezer gekookte aardappels en sperziebonen.
Elsie.. Gewoon iets meer variatie dus? Butterfly.. Haha.. i.d. verzacht het allemaal wat. Dus nog even afwachten! Femke.. Jammer dat je niet de slaap hebt kunnen vatten. Patriesja.. Fijn dat het beter gaat. Die peuterpuberteit is soms nog lastiger he?! **** Hier vanmiddag geslaagd voor een nieuwe bikini.. Heb nu een shopverbod! Mijn bikini was echt veel te groot. Heb nu een beugelbh met iets vulling en een slipje. Ben er blij mee! Oja..Bij de italiaan nog een klein ijsje gehad. Ik had pistache , Esmee wou proeven en het ijsje niet meer afstaan dus " mocht" haar smurfen ijs. Die krijgt ze dus nooit meer!!:x
Ben trouwens ook weer bezig met een poging wagen tot afvallen! NU MOET het eigenlijk wel omdat iemand me begeleid die stage loopt op de sportschool en die steekt er veel energie in Maar pfffff valt me weer zwaar vandaag!
@mamavesmee idd wat meer variatie, merk toch dat ik vaak voor hetzelfde kies, en dan heeft het niet echt effect denk ik.
@Butterfly: Spannend hoor, met jullie oppas. @Patriesja: Fijn dat het beter gaat met Celeno. Jij ook succes morgen! @Elsie: Mooi menuutje hoor voor de week. @MvE: Leuk hé shoppen voor nieuwe kleren een maatje kleiner. Smurfenijs is niet echt lekker nee, beetje chemisch... @MR: Succes! @Hier: De pasta weer achter de kiezen, 't was heerlijk. Gevulde pasta van de AH met champignonnevulling, verse champignons en een potje fungi saus van Grande d'italia. Niet superslank maar wel superlekker!
Rianne.. Succes! Hier ook een lastige dag vandaag! elsie.. Klopt, variatie helpt i.d. goed. Ook af en toe wisselen van broodbeleg en hoeveelheid calorieen! Dus ipv altijd brood eens kwark of yoghurt met muesli of beschuitjes of een krentenbol, geroosterd brood of een fruitsalade of een roerei of salade.. Tal van mogelijkheden! ****** Hier het eten op. Had de hoeveelheid aardappels verkeerd ingeschat.. Moest ook alvast koken voor morgen ( heb ik een slaapdienst) Dus maar 1 grote aardappel op en 250 gram bietjes en vlees. Neem straks als Esmee op bed ligt nog een schaaltje yoghurt met een eetlepel muesli. **** Morgenvroeg gaan we lekker zwemmen, samen met mijn zusje en een vriendin met zoonje. Misschien dat een vriendinnetje van mij ook nog komt met de kleine. Kan ik meteen mijn nieuwe bikini aan!
Hier lekker pasta met spinazie en een beetje pesto achter de kiezen. Heerlijk ! Zo op de fiets en lekker even flink fietsen. Vandaag een heerlijke dag gehad , de kids waren lief op school. Morgen weer spreekavond dus zal wel laat worden. Wat een leuk kamertje Annemie. Je kijkt er vast nu wel steeds meer naar uit, nu het allemaal klaar is. Ik begin toch ook wel steeds meer te verlangen nu hoor. De maanden vliegen voorbij en nog steeds niets.. Butterfly goed dat je een gesprekje aangaat samen met je man. Het kan nooit kwaad een paar tips te krijgen toch? MVE ohh ik lees roze koeken bij jou die zijn zooooooooooo lekker. Goed dat je vandaag weer streng bent. Enne een smurfen ijsje blergh...klinkt niet lekker haha
@mamavesmee vind het vaak moeilijk om te verzinnen en dan pak ik toch vaak weer hetzelfde, dus sonja bakker helpt wel idd voor de variatie.
@MvE: Hahaha, de kleur is de enige reden dat kinderen het kiezen volgens mij. @Beschuitje: Frusterend is dat als het zolang duurt. Deze ronde gaan jullie er weer voor toch?
Ja wij gaan er zeker weer voor deze ronde. Ik vind het moeilijk te merken dat mannen ( in ieder geval de mijne en ik hoor ook van vriendinnen) er toch anders in staan. Hij heeft zoiets van ja komt het dan komt het en vind het ook totaal niet erg als het niet zo is die maand. Ik ben er ook niet gestressd over maar ik moet zeggen dat ik toch door de maand heen elke keer denk wat voel ik, ben ik al vruchtbaar, moet ik al ongesteld worden en ga zo maar door. Nou ja in principe wil ik er zeker niet gestressd over doen maar ja ...heb niet echt het goede voorbeeld. Mijn zusje deed er 3 jaar over om zwanger te worden. Ben soms gewoon een beetje bang dat dat ook mijn voorland is. Alhoewel het aan haar man lag.
Hey meiden, @ Buttefly: Balen van je snaaiaanval gisteren. Als je er maar van genoten hebt! Gewoon vandaag de draad weer oppakken. Fijn dat je een gesprek met zn 3en hebt aangevraagd. Hopelijk kan Harold leren betere grenzen te stellen. Lijkt me voor zon kleintje niet onbelangrijk. @ Femke: Leuk dat je buikje goed begint te groeien! @ Kim: hahaha dat is echt de slechtste smoes die ik ooit heb gehoord. Ik weet niet hoe het slot werkt @ MamavEsmee: Heb me gisteren verder gelukkig in kunnen houden. Weegschaal viel ook niet tegen. 1 ons erbij, dacht dat dat veel meer zou zijn. Jij ook geen lieve weegschaal zie ik. Roze koeken heerlijk! Moet een keer kunnen meid. Dat heb jij er zo weer af. Leuk een nieuwe bikini. Heb van de week ook zitten kijken. We gaan over 2 weken een weekend naar centerparcs. Maar ik geloof niet dat ik een bikini al aandurf. @ Annemie: Jeetje wat schiet jouw zwangerschap op zeg. Alweer bijna 36 weken. Fijn te horen dat het weer goed gaat. Houden zo nu he! Je hebt je energie nog hard genoeg nodig. Lekker rustig aan! Mooi kamertje hoor! Echt schattig! @ Lovely: Hahaha slim om de deur achter je dicht te trekken zodat je die stapel was niet ziet alleen jammer dat je m op een gegeven moment toch weer tegenkomt he! @ Wendy: Wat een rotdag heb jij vandaag zeg! Veel plezier! @ Rianne: Succes weer! Hier vandaag weer gewerkt. Wat een chaos! Het liep echt voor geen meter. Heb nu ontiegelijke hoofdpijn. Hopelijk zakt het snel. Mijn menu vandaag: O: 200 gram optimel vanille yoghurt 25 gram cruesli balans T: 1 appel L: 3 meergranenboterhammen met; 30 gram filet americain 1 sinaasappel T: 2 pindakoekjes (oeps) A: 1 portie lasagne met veel groenten Totaal van 1264 kcal. Komt door die stomme koekjes. Maar aan de andere kant. Er was ook taart, dus dan heb ik me met mijn 2 koekjes nog best ingehouden hahaha Liefs
Femke.. Dit ijs was paars met roze.. niets met smurfen te maken volgens mij.. Beschuitje.. Voor een vrouw is het denk ik ook heel anders. Al was het bij ons onverwachts. Kan me goed voorstellen dat je soms de dagen afteld! Jullie tijd komt vast snel en tot die tijd ga je nog mooi wat kilootjes afvallen en lekker slank de zwangerschap in! **** Hier nog even een wasje in de machine, is alles lekker weg.Zwemtas staat klaar en net nog wat yoghurt op. Nu lekker relaxen!
Melanie.. je menu ziet er toch prima uit. En je bent hardstikke slank, als ik na een zwangerschap in bikini kan dan kun jij dat ook! Waar gaan jullie heen? **** Deze bikini is het geworden!
Leuke bikini mve !! En ja hoor tot die tijd ga ik gewoon nog even door met afvallen en probeer ik in ieder geval een stuk lichter te zijn. Slank kan ik niet beloven haha want dan moet ik nog wel 20 kilo. Ga ik wel doen , maar of ik niet zwanger wordt binnen die tijd.... Melanie balen van je hoofdpijn joh, hoop dat het snel minder wordt.
@ MamavEsmee: We gaan een weekend met mijn zus, haar man en 2 dochters (2,5 en 6 weken) naar Centerparcs, het meerdal. Gezellig! Enne... die bikini... ik heb echt een blubberbuik en van die lovehandles. Heel mooi in een bikini (NOT) vooral met die lage broekjes van tegenwoordig. Vind die van jou wel leuk trouwens!
Ik kan me niet voorstellen dat jij een blubberbuik hebt, als ik die slanke dennenfoto's zie !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hoi dames! Ik kom morgen weer kletsen. Was om half 6 thuis, gelijk de keuken ingedoken. Net lekker gegeten (tandoori wraps met thaise komkommersalade) Nu even de afwas doen, baby onder de douche en flesje geven en dan duik ik me bedje in. Moet morgen vroeg de deur uit (7 uur) dus even bijtanken vanavond. Fijne avond en tot morgen!