Hey meiden, Mag ik me eigen ook aanmelden hier , ben op 2 december begonnen maar heb het er erg moeilijk mee
heey meiden Deel 6 alweer!! @elsie, welkom en succes met afvallen! @emma, wat goed van tim! is dit de eerste keer dat hij ging logeren? @kim, oh leuk donderdag Weltrusten allemaal die inmiddels al weg zijn @zustertje, ja het gaat hier een stuk beter, veel minder misselijk gelukkig! Hoe gaat het met jou? Ohja de 28e weer een echo, dus bijna! met 12 wk! @elsie, ik ben niet meer aan het afvallen, ben zwanger maar het is hier zo gezellig dat wel allemaal mee blijven kletsen!
@ Kim1990: Welkom en succes! Vervelend dat je het zo moeilijk hebt meid. Hoop dat je hier de steun kan vinden om je er doorheen te slepen
@ Elsie: www.caloriechecker.nl is een hele handige site. Daar kun je precies invoeren wat je per dag eet. De site geeft dan aan hoeveel kcal dit menu bevat. Ik vul hem altijd 1 dag van te voren in, zodat ik precies weet wat ik per dag kan eten. Probeer verder zo gevarieerd mogelijk te eten. Dus als ontbijt de ene keer gewoon brood met mager beleg, andere dag crackers met mager beleg of magere yoghurt met muesli of iets dergelijks. Ik houd altijd 1200 kcal aan als maximum... Hoop dat je hier iets aan hebt.
elsie en Kim welkom ! Ik ben hier ook een zwakke lijner..op dit moment doe ik er helemaal niets aan...sterker nog ik eet echt te veel gewoon. In januari pak ik het allemaal weer op, kan de motivatie nu niet vinden helaas. Jullie veel succes. PS morgen ga ik testen
Meiden, deel 6 alweer . Ben nog op, ja een latertje, we hebben 2 films gehuurd en wat laat begonnen te kijken. Ben bij de eerste film met Maureen op de arm in slaap gevallen. Zo hebben we heerlijk gelegen, Maar ga nu zo wel naar bed. @Moppie, die kookboekjes klinken wel leuk!!! Heb er wel interesse in. Of is iemand me al voor geweest? Dan heb ik natuurlijk pech. @Zustertje, het gaat goed met de meiden en mijn man . Geniet nog altijd heel erg en het gaat relaxt hier. Het is wel druk, en heb weinig tijd voor mezelf. Maar dat wisten we toen we voor de tweede gingen. We hebben een peuter lopen en met een baby erbij word komende jaren gewoon erg druk. Heb wel heel veel dingen die ik wil gaan doen en wil gaan oppakken. Komt allemaal wel goed. @Mamavesmee, beterschap meid. Hoop dat een lange nacht je goed doet? Heeft Erwin ook vakantie? Meiden, slaap lekker allemaal.
Nieuwe meiden, welkom!!!! Ik volg Sonja Bakker en vul dit aan tot 1200 kcal, mits ik geen trek heb. Er zitten moeilijke dagen bij waarop je net op 850 kcal komt, dat kan ik niet volhouden. Ik vul dit dan aan tot 1200 kcal. Op zich gaat het goed. Ik heb twee kinderen en de dagen zijn zo druk dat ik helemaal niet aan eten denk en vergeet het ook snel, waardoor ik om 11.30 mijn tussendoortje nog moet nemen. Neem dan de lunch ook later waardoor ik tot het avond eten ook niet zo lang hoef te wachten. Vind de avonden wel lang en moeilijk.
@Kim1990: welkom en succes met lijnen! @Beschuitje: *stuurt heel wat +jes op beschuitje af* @Butterfly: kookboekjes zijn er nog hoor! Pb maar even @Hier: ook een latertje... Heb het boek "veilig bevallen" uitgelezen en moet eerlijk zeggen dat ik me er nu erg bewust van ben dat het PIJN gaat doen. Tsjah... daar ontkom je niet aan als het 100x op elke pagina genoemd wordt Ik zal jullie mijn dagmenu besparen, aangezien ik vandaag mijn kerstpakket kreeg (collega kwam m langs brengen) en daar te veel lekkere dingen in zaten... Morgen herkansing!
Hai dames, Ik was bij pagina 515 bij het lezen, en toen ik wilde reageren vond ik de quote knop niet (besefte achteraf dat die gesloten was) *muts*. Hier al sinds 5u wakker, kreeg maar geen slaap terwijl man en dochter in dromenland liggen. Straks sporten, huishouden, koken en dan zwangerschapszwemmen. Morgen de high tea, als de treinen! Ff teruglezen.
Ben ik weer, Elsie, welkom en succes per januari meid en goed dat je al bent begonnen met sporten. Kim, bah wat een vieze mannen zeg. Als ik iets haat dan is het iemand die vreemdgaat bah. Glazenhuis, wat is dat? Kim90, welkom meid en hopelijk vind je hier je steun met het afvallen. Volg je een speciaal iets? Moppie, pijn gaat het zeker doen dat is 1 ding zeker maar wie weet valt het bij jou allemaal wel mee? Denk aan het resultaat meid (l)! Foto's, heb leuke voorbij zien komen op de andere topic! Kaatje, voedingtops zijn idd handig bij het voeden heerlijke dingen. Hema heeft lekkere basic zwangerschap/voedings kleding. Melanie, gefeliciteerd met je 5jr samenzijn. Hier vorige maand 5jr samen. MvE, buikpijn is gelukkig als sneeuw voor de zon verdwenen. Dank je voor het vragen en beterschap meid. Sneeuw, hier gisteren ook een dikke pak (zo'n 25cm). Gisteren, wezen shoppen voor ons allen incl. uk. Leuke kleertjes gekocht, oliebollen gegeten en genoten van het sneeuw (nadeel was de weg maar goed we zijn veilig thuis gekomen). Beschuitje, en al getest? Butterfly, welke films heb je gekeken? Emma, super dat je ventje het goed heeft gedaan met uitlogeren. Hier gaat dochterlief dit weekend ook naar oma toe.
Vandaag: O: kommetje magere yoghurt met kellogs, peer T: wiener melange, peer, flesje water L: 2x bb met geitenkaas, tomaat, kop rooibosthee T: banaan, flesje water A: gehaktballetjes in tomatensaus met ei, salade B: 45min lopen, 45min BBB, 45min XCO, uurtje zwangerschapszwemmen
@Hvj: Het glazen huis zamelt geld in voor het Rode Kruis. En dan vooral voor mensen met HIV/Aids. Er zitten radio Dj's in die alles doen om geld in te zamelen voor dit goede doel, en zitten tot kerstavond opgesloten. @Kim1990: Welkom en succes met afvallen! Ik ga vanaf vandaag ook weer serieus beginnen, wil er eigenlijk voor de feestdagen nog wat afhebben, maar dat wordt krap aan denk ik. Maar er moet nog wel wat af kunnen! Ga me maar eens omkleden, zometeen weer werken!
Goedemorgen dames, @Elsie: Ik deed hetzelfde als MvE, 1100-1300 kcal per dag, maar ben nu gestopt met lijnen want ik ben zwanger. Ik heb een profiel op valtaf.nl om m'n menuutjes bij te houden en dat helpt enorm. @Kim90: December is een moeilijke maand om te beginnen, maar het kan natuurlijk wel! Kom hier regelmatig posten als je het moeilijk hebt, er is hier bijna altijd wel iemand die je dan een hart onder de riem kan steken. @Beschuitje: Spannend!!! Vertel, vertel! @Butterfly: Lekkere avond gehad dus! @HvJ: Mooi menuutje! @Hier: Liefde is: Mannetje is mijn auto aan met schoonmaken (komt net thuis uit de nachtdienst)! Was weer ubervroeg wakker (6.12), maar dat kan ook niet anders als je al om 9.00 in bed ligt. Menuutje vandaag: O: 2 Vitalu crackers met halvajam T: BB met smeerkaas en ham L: 3 BB met smeerkaas en ham T: Appel en 2 taai taai A: Zelfgemaakte pizza met geitenkaas, ham, ananas, champignons T: Iets lekkers Kom met dit alles op 1224, kan dus nog wel iets nemen vanavond! Ben afgelopen week toch weer afgevallen, een kilo ongeveer, mee kan niet meer eten als ik nu doe. Zal na de derde maand wel beter worden hoop ik.
Kim, duidelijk en wat goed zeg inzetten voor HIV. Werk ze! Femke, dank je. Lekker je avondeten, geniet ervan! Pfff ik heb nu slaap maar ga dat niet doen anders sta ik over een half uurtje nog niet op, en het gevolg zal dan zijn meer hoofdpijn en niet kunnen sporten. Zo ik ga de kleine uit bed halen, ontbijt geven en onszelf inpakken om de deur uit te gaan! Dames laters!
@Hvj: lekker vroeg Ik was rond die tijd ook wakker, even de kat naar buiten gelaten (standaard om 5u) en ben nog gaan liggen, maar slaap niet echt meer de laatste tijd. Ben wel helemaal uitgerust! Wat heb je allemaal gekocht voor Uk? @Femke: lief van je mannetje zeg! @Hier: paps en mams komen straks helpen met de grote kledingkast af te breken en naar de stort te brengen. Ik ga alle kleding in kratjes stoppen en opstapelen, om zo ruimte te maken voor het wiegje. Je weet maar nooit... daarnaast hebben we straks toch geen ruimte voor die kast in onze nieuwe slaapkamer, en wordt er gewerkt aan een inbouwkast Gister heel wat spulletjes gratis weg gedaan via mp, straks 2 kookboeken op de post doen en Butterfly mag de rest van de kookboeken op komen halen haha! En dan begint het overnieuw met spullen uitzoeken en op mp zetten Nesteldrang op en top, maar wat een troep krijg je daar van!!!
Goedemorgen! @HVJ: mooi menu! En wat heb je lekker veel beweging! @Femke: wat lief van je vent! Mooi menu heb je @moppie: hihi nesteldrang nu toch echt begonnen! Is wat hé, als je er eenmaal aan begint ga je alles aanpakken. Hier slaapt de jongste gewoon nog! Ik zit lekker aan de koffie en de oudste speelt met lego. Zo maar brinta voor ons maken. Zometeen naar de Lidl kijken of ze nog kleine skipakken hebben voor N. M'n zus wou even mee, maar heb er geen zin in. Ze gebruikt me namelijk gewoon enige reden dat zij mee wil is omdat ze wil dat ik een skipak voor haar zoon voorschiet.Ze weet ineens heel goed mijn telefoonnummer en stuurt me berichten via facebook. Terwijl als ze niks van me wil, ze niks van zich laat horen. Ben geen dombo! Zo das eruit . Mijn menu voor vandaag: O: Brinta, kop koffie T: 2 glazen water, mandarijn L: 3 crackers, 1xkaas,1xsalami,1xrookvlees T: 2 glazen water, appel A: pizza? T: kop thee Vanavond gaan we de woonkamer verfen! Heb er helemaal zin in .
Iemand van de dames nog belang bij een aantal nachthemdjes/pyama's? Satijn/kant spul, ooit gekregen met kerst/verjaardagen etc. Blijkbaar moet ik dat sexy vinden ofzo, maar mn vriend houdt er ook helemaal niet van En ik ben niet meisjesachtig genoeg hahaha Foto's straks in mn album. Is allemaal maat 38/40/M. (die goeie oude tijd...) edit: http://www.zwangerschapspagina.nl/members/34640-albums5725.html als niemand het wil hebben gaat het in de container voor het Leger