Helaas mag ik ook niet op het lijstje. Ik was begin dit jaar 10 kilo lichter en nu zit het er weer allemaal aan...voel me zooooooooooooo zwak ! ( misschien zelfs nog wel meer erbij..maar mijn voornemens zijn goed... geef me maar een grote schop onder mijn kont !) Mammavanesmee balen van je emo bui en familie perikelen. Hier ook al hommeles tussen schoonouders en zwager hoor ik net..hoop dat je wel een leuke avond hebt. Butterfly ik zal eens vragen wat we voor de WII willen aan mijn mannie. Moppie wie weet komt de kleine nog net voor het nieuwe jaar haha dat zou een mooie zijn IEDEREEN EEN HEEL FIJNE AVOND GOEDE JAARWISSELING EN HET ALLERBESTE EN ALLE GOEDS VOOR HET NIEUWE JAAR ( laat het vooral heel slank zijn voor ons )
*Geeft beschuitje een hele harde schop onder haar hol* Dat je maar snel wat kilo's mag verliezen, en ze daarna weer mag aankomen met een goede reden
Ook wij wensen jullie vast een goed uiteinde. Doe voorzichtig met vuurwerk en voor wie niet meer online komt. Tot volgend jaar !
woei! het werd uiteindelijk toch nog een vrij drukke middag: 37 grote (zware) leistenen naar buiten getild, en heeeeeeeel veel kleine stukken die over waren van het zagen. daarna andere troep opgeruimd in de woonkamer, vloeren geveegd, buitenom opgeruimd, leisteen plinten naar binnen getild, en toen deed mijn buik zeer nog steeds... dus nu doe ik niks meer!!! behalve zometeen een lange warme douche nemen!! @MvE: veel plezier vanavond met je schoonfamilie!! @Hvj: rustig aan meis! Fijne avond met je mams vanaaf! @Emma: 15kg is een super resultaat!!! daar kan je echt trots op zijn En inderdaad erg mooi gezegd. we toosten straks op het afgelopen jaar. voor de meesten niet altijd even makkelijk geweest, maar het gaat gewoon een super mooi 2011 voor ons allemaal worden!! *dikke knuffel voor emma!* @Femke: ook een super resultaat in 2010! knap hoor! @MvE: koploper van de lijst hahaha! wow! moet je je handtekening niet aanpassen? @Butterfly: naar van je astma meis... kan het te maken hebben met het mistige weer, dat het ineens op komt zetten? @Beschuitje: *schop* gaat volgend jaar helemaal goed komen. geniet nog maar even vanavond ps. de kleine komt nog niet hoor! @MR: ik doe met je mee vanaf eind januari waarschijnlijk @Kaatje: wat een mooie foto!!! Alle meiden een heel fijne avond gewenst!
Moppie.. Nee, 19 kg lijkt me mooi als onderschrift.. Heb ik wat speling! Volgens mij ben jij echt " gek" welke zwangere gaat leisteen lopen tillen?! FOEI MOPPIE Kusje op je buik en lekker rusten nu! Rianne.. We gaan je er door slepen hoor! Beschuitje.. Met jou komt het ook helemaal goed hoor. ******* Heb net een uur lekker liggen slapen.. Was zo lui.. Oja.. Een goede deal op marktplaats gemaakt! 1 spijkerbroek, 1 spijkersalopette/broek en een jurkje van Vingino ( nieuw) voor 50,00 Esmee d'r basic voor het voorjaas is binnen, alleen nog wat leggings en longsleeves er bij en ze is klaar!
Goedemorgen Iedereen nog heel ? Hier een kort nachtje. vanavond op tijd er in dus. Levi werd wel wakker, dus even beneden geweest, vond het natuurlijk super gezellig. 1 uur weer naar bed. 2 uur was hij nog klaar wakker en ben ik lekker gaan slapen. Vanochtend nog een keer op de weegschaal gaan staan. 2 kg erbij in 7 weken. gaat nog best goed
Iedereen een heel goed en gelukkig 2011 toegewenst!!!!! Hopelijk brengt het voor iedereen mooie dingen en gaan de meiden die dat willen weer veel kilo's verliezen!!! Vannacht rond 03.00 waren we thuis (we waren in het midden van het land) en ik heb naar huis gereden door hele dikke mist wat was ik blij dat we eindelijk veilig thuis waren. Vandaag een drukke dag met familie bezoeken maar misschien kom ik vanavond nog wel even kletsen!
@Kaatje: hahaha nee joh! @Zustertje: dan ben je er ook lekker vroeg bij Gelukkig zijn jullie veilig thuis gekomen! @Hier: Lekker vroeg gaan slapen, kort na middernacht. We hebben gister ook een drukke dag gehad qua verbouwing, dus beiden bekaf. Zometeen weer naar ons huisje
Sjips, ik ben al 38w! Ok, alles kan... MAAR IK WIL HET NOG NIET! Ben er nog niet klaar voor... Nu mag het wel trouwens, hahaha, want vandaag is mijn nieuwe aanvullende verzekering in gegaan die de eigen bijdrage van een poliklinische bevalling en de kraamzorg volledig vergoed. Scheelt 500,- totaal!!
Goedemorgen allemaal! Allemaal het goed het nieuwe jaar ingekomen? In ieder geval iederen: De allerbeste wensen voor het nieuwe jaar! Hier een super gezellig uiteinde gehad, met lekker tapas, mooi vuurwerk en dronken vrienden, hihi. Het was 3.50 toen we thuis waren! Ook hier dichte mist en voorzichtig rijden. Vandaag een lekker dagje niks, alleen m'n moeder komt even langs met de hond.
Hallo dames, Hier in ieder geval allemaal met een geod humeur wakker. Dane heeft wel last gehad van wat hoesten en dan moest hij huilen omdat het pijn deed. Ach ja, we hebben gelukkig nog een heel weekend om bij te komen. Ik ga denk ik maandag weer echt beginnen want we hebben nog lekkers in huis hihi. Mag eigenlijk niet klagen hoor. Weeg nog steeds lichter dan voor mijn zwangerschap en vanochtend keek ik naar mijn buik (hield hem een beetje gespannen natuurlijk) en zie weer een klein beetje buikspier aan de zijkant terugkomen, behalve als ik zit want ik veranderd dat in een rol wahahah. Maar ik zal en moet in die nieuwe skinny broeken passen!
Lieve meiden Allemaal een gelukkig nieuw jaar!!! @moppie, je weet het idd nooit ik beviel zomaar ruim 6 wk te vroeg maar die van jou blijft vast nog even lekker zitten!! Hier in die 12,5 week nog maar 1 kilo aangekomen en dat na kerst en oud&nieuw waar ik erg veel lekkers heb gegeten!!