10 kilo afvallen, wie doet er mee Deel 6

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door zustertje, 19 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Denk je dat mijn buik niet blubbert..:D

2. elsie22

elsie22 Niet meer actief

heb rond 17.30 nog een liga evergreen genomen, en we gaan zo lekker eten, dan neem ik vanavond niks meer. alleen een kopje thee en water.

3. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Meiden ik ga dr ook weer vandoor. Even douchen , strijken en dan lekker in mijn bedje. Morgen een lange drukke dag !

4. MamavEsmee

Wat een vroege slapers allemaal!

5. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Uhm... JA!!!

6. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    @mve, ja idd die peuterpuberteit ;) pfff...
    en dat in combi met zwanger zijn is zeker niet ideaal :p
    Leuke bikini!

@femke, hoe was het bij de vk?

@beschuitje, vervelend he als je zo lang moet wachten, voordat je zwanger raakt.
    Als je besluit dat je een kindje wilt, dan wil je het liefst natuurlijk ook meteen.

@melanie, vervelend van die chaos, niet gek dat je nu hoofdpijn hebt :( hopelijk is het snel over!

7. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Beschuitje: Mijn mannetje had dat in het begin ook, maar naarmate het langer duurde werd hij ook ongeduldig en vond het ook spannender. Het ergst vond ik dat je niet weet of je zwanger kunt worden. Jullie dag komt vast snel, dat je zoveel bent afgevallen gaat zeker helpen!

@Melanie: De laatste foto’s die ik van jou gezien ben je best bikiniwaardig hoor!

@MvE: Nee, smurfen zijn niet roze… Leuke bikini

@Hier: Bij de VK was alles goed. Bloeddruk nog net zo laag als de vorige keer, baarmoeder goed gegroeid en hartje snel gevonden en mooi regelmatig.:D

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hallo. zo rust. Weer een slechte nacht en lange dag. Begint me een beetje op te breken dus na het eten boodschappen gedaan zodat ik morgen ff plat kan als levi op bed ligt
    Was ook een calorierijke dag vandaag haha. Hadden 2 jarige op het werk. Dus een koek EN taart op. slecht slecht slecht. maar wel lekker

MVE, ow lekker roze koeken ! 72.1 is toch nog steeds een prima gewicht meis. Mooie bikini !

Uk, omdat je bang bent dat hij maatje 74 over slaat ? ;) Heb hier al meisjeskleding tot 74 liggen haha.

Annemie, spannend hoor de laatste loodjes :) Schattig kamertje

9. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Bikini: met kleding aan ziet het er misschien allemaal strak genoeg uit, maar zonder is dat toch een heel ander verhaal. hahaha... moet trouwens toch morgen mijn tankini maar even passen, want als die ook te groot is, zal ik toch iets anders moeten kopen voor het weekend weg

10. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Ik heb trouwens nog een nieuwe foto (met nieuwe broek)

11. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    @Mel: Jij kan ook een paard laten lachen met je blubberbuik! Je hebt helemaal geen blubberbuik!!
    En ik weet echt niet hoe dat slot werkt, is met een ketting eraan vast hahaha.

Hier heeeeeeeeeeeeeeel goed nieuws wat ik even met jullie kom delen!

Ik ga een stapje hogerop heb ik vandaag te horen gekregen. Ik wordt Visual Merchandiser :D Dat betekend dat ik de 98 mannequins (samen met een parttime collega) onder me krijg, en de uitstraling van de winkel onder mijn hoede ga nemen. Dus dat betekend weer heel veel leuke nieuwe dingen leren!
    Heb er heel veel zin in. Weet nog niet precies wanneer dit allemaal ingaat, en hoe of wat verder. Omdat deze week de winkel in Rotterdam opnieuw open gaat ivm verbouwing, en daar is iedereen nog druk mee bezig. Dus volgende week zal ik waarschijnlijk meer horen, super leuk! :D

Ik ga nu met een vriendinnetje het goede nieuws vieren ;)

12. MamavEsmee

Melanie.. Mijn huid blubbert echt hoor! En heb striae op mijn heupen en geen tiet meer over dus je moet niet zo klagen!:p Wat ben je mooi slank. Mis wel een mooie riem in je outfit!;)

Kim.. Gefeliciteerd zeg!

Elsie.. De dag was zo goed te doen voor je?!

Kaatje.. Is i.d. een mooi gewicht maar wil graag onder de 72 blijven.;) Alweer taart?:p

Wij gaan lekker thee drinken (ja, zonder koek).. Mag vanavond nog wat popcorn van mezelf!:)

13. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@mamavesmee de dag was zo prima te doen!
    hoop dat ik het morgen weer volhoud.

14. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Kim: Leuk! :D Nieuwe uitdaging!

@ MamavEsmee: hahaha... ik miste een leuke bovenkant aan mn outfit hahaha... had echt niks om boven die broek aan te doen (alles wat er enigzins leuk boven was, lag in de was) en riemen heb ik ook geen fatsoenlijke meer... ook allemaal te groot. hahaha...

15. MamavEsmee

Melanie.. Anders komt de broek niet zo mooi uit.;):)

16. MamavEsmee

Oja.. bij pieces heb je leuke accesoires. Heb er een smalle riem weg voor 4,95!

17. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Hallo dames,

Melanie: Wow wat een lijntje! Doe jij veel of heb jij veel aan sport gedaan? Je bent heel mooi atletisch namenlijk..

Kim: Gefeliciteerd! Als het in Rotterdam is dan kom ik een keertje langs hoor hihi. Ik werk in het centrum...

Andere dames: Zwaai en weltrusten voor straks.

18. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Wendy: Sport? Wat is dat? Dat staat niet in mijn woordenboek!

19. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    @melanie, jij hebt echt geen blubberbuik!! wow wat een mooi figuur!

@femke, fijn dat alles goed is!

@kim, gefeliciteerd!!

20. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Ik weet er alles van...

Op die foto, is het meer een gewone spijkerbroek hahahah

Deel Deze Pagina