Ik kan wel huilen, alles was schoon gewassen..... Net een uur mama tijd, Esmee wakker en hele bedje onder gespuugd , ze is al dagen niet lekker en spuugte gisteren ook al zo. Nu weer....... het arme meiske. Ze zit in bad en ik ga weeeeeeer soppen en wassen
aaah arm kind altijd zo zielig! En idd je blijft aan de gang als ze spugen, balen is dat Beterschap voor je meisje!
Melanie: Dan zit het vast in je genen....ben benieuwd hoe je er in je trouwjurk uitziet . Butterfly: Knuf voor jullie alletwee! O ja, dit zijn de enkellaarsjes die ik vanmiddag in mijn pauze heb gekocht.... Bekijk bijlage 139032
Leuk hé, en voor die 25 euro kon ik ze toch niet laten staan?? En ik weet wat je bedoel. Ik was hoogzwanger in de zomer had veel last van vocht en liep op maat 40 slippers terwijl ik normaal 38 heb wahahah.
Ik weet niet wat ze de laatste tijd heeft, ze spuugt zo vaak!! Zoveel heeft ze ook niet gegeten, ze heeft nog pap gehad vanavond en daar misschien teveel van gehad. Ze wilde vanmorgen ook al niet eten en vanmiddag ook niet, de hele dag eigenlijk al niet. Ze is nu ook warm..... en lijkt ook echt wat ziekjes. Gisteren de hele daginhoud ook al uitgespuugd . Ik blijf bezig en had de tijd voor mezelf nu ook zo nodig... maar ja, we slepen ons wel weer voort.
@ Butterfly: Arme jij en arme Esmee! Beterschap! @ Wendy: hahahah... een foto in trouwjurk gaat nog wel een tijd duren... hoewel ik er net nog naar heb zitten kijken Leuke laarsjes! Dat je daarop kan lopen!!!
Tja, je moet toch wat hé. Ik ben 1.62 en mijn vriend 1.93 hihihihi....maar dit is idd wel een van de hogere hakken die ik nu heb hoor.
Ik denk dat ik hals, nek en nieren zou breken als ik op zo'n hakken ga lopen. Maarja... met mijn 1.90 hoef ik het voor de lengte ook niet te doen. Juist niet, aangezien Roland "maar" 1.83 is.
Moet wel zeggen dat er weer van alles heerst, bij ons op het kdv zijn er op de babygroep ook weer veel kleintjes die spugen. Sterkte meis!
ohja zucht dat vocht! dat had ik idd ook en nu zijn mijn voeten soms ook al iets dikker, dus dat wordt vast nog wat. Maar nu met me rug is het ook niet ideaal Ik ben idd ongeveer even lang als jij.
Ze ligt er weer schoongewassen in.... en mijn avond is om . De wasmachine even afwachten en dan de lakens maar weer erin doen, kan het morgen weer lekker buiten hangen. Voordeel: geen trek . De geur van zopas zit vers in mijn neus dus geen lekkers in de planning whahaha!! Ga zo nog even lekker douchen en met een boek lekker mijn bed in. Meiden, slaap lekker en tot morgen!
goeiemorgen! gisteravond niks meer genomen! hadden ook vrij laat gegeten dus had ook geen trek, maar had het wel even moeilijk toen mijn vriend naast mij kaas ging zitten eten. maar niet genomen. O: 3 volkoren cracker 2x appelstroop 1x smeerkaas vitamine c bruistablet kopje thee. T: kop thee glas water plak kruidkoek. L: 2 bruin afbakpistoletjes met filet american glas melk. T: opkikker kip glas water fruit. A: paella. T: niks hoop ik.
Goeiemorgen meiden Hier goed geslapen, alleen vroeg wakker, maar moet toch al vroeg naar het amc voor controle. @butterfly, hoe gaat het met Esmee? @kaatje, vandaag beter geslapen? @elsie, knap hoor niks genomen! Netjes hoor je menu! Eerst vandaag dus even voor controle, daarna ga ik even met mijn moeder ergens koffie drinken. Nog even een paar winkeltjes in en even een paar boodschappen doen. Daarna nog even naar haar huis, kan Celeno even met zijn vriendje spelen, het wordt ook weer lekker weer
Goedemorgen, @Melanie: Wow, slanke den! @Kim: Gefeliciteerd met je promotie! @Butterfly: Balen meid, dikke knuff! @Wendy: Mooie schoenen. @Hier: Lekker geslapen, ben alleen nog wel moe. Vandaag een lange vergadering op het werk en dan zal de dag wel weer ongeveer voorbij zijn. De VK gaf me gister nog een tip om eens een keer langs de chiroprakter te gaan om te zien of die iets kan doen aan mijn hoofdpijn klachten, daar ga ik vanmiddag maar eens achteraan bellen. Heb ook wat last van mijn nek en schouders en dat zal de hoofdpijn die ik heb niet ten goede komen denk ik. Menuutje voor vandaag: O: Kwark met muesli T: BB met kaas, appel L: 3 BB met kaas en vleeswaar T: Mueslireep A: Vissticks uit de oven met gebakken krieltjes en groente. T: ? Fijne dag allemaal!
Goedemorgen meiden. Wat weer een heerlijkie dag he? De oppas komt straks, zodat ik even lekker een paar uur voor mezelf heb. Ga even weekboodschappen doen, morgen naar het ziekenhuis dus de rest van de week weet ik niet hoe ik me voel. Ga even lekker shoppen ook . Met Esmee lijkt het allemaal weer goed. Ze is net wakker hoor ik, dus ga haar zo uit bed halen. De weegschaal lief . Het vreetweekeinde heeft toch niet zoveel schade aangericht en het is toch veel vocht geweest. Bijna weer laagste gewicht, en deze week wil ik onder de 83 komen hoor . Ben weer op de goede weg. Maar dat gaat wel goed komen. Ga hier maar wat doen! Tot later, dan kom ik even reageren.
Goedemorgen Redelijk geslapen. Maar 2x wakker geweest dus is te doen. Femke, ik heb zelf ook erg veel last van hoofdpijn gehad ( voor mijn zwangerschap trouwens ) hier bleek mijn nek helemaal vast te zitten. Na een paar keer goed kraken was het zo goed als over Hier gaat het ook weer lekker weer worden denk. Straks naar de kapper, en vanmiddag lekker met Levi naar buiten als hij op tijd wakker is