@ chiropractor.. Heb er ook veel baat bij gehad. Na een auto ongeluk bleken er 2 werfels niet goed te zitten, door kraken is dit weer goed gekomen, nek blijft een gevoelige plek. En dit koppelt zich met hoofdpijn. Misschien is een ander hoofdkussen ook een optie?( femke) @ Slapen.. heerlijk geslapen, weer een lekkere lange nacht. Vanavond slaapdienst dus zal wel weer pet worden. @ weegschaal. - 500 gram! Zit nu weer op 71.6 Menu: O: 2 boterhammen 1x boerenmetworst en 1x iets pindakaas en koffie T: water/appel L: flinke schaal yoghurt met een banaan & 4 eetlepels muesli. T: pakje liga evergreen. A: ? eet op het werk. Zag nog hoge hakken voorbij komen. Wou dat ik op iets met een hakje kon lopen. Struikel zo al over mijn eigen benen! Butterfly.. Wat vervelend van het spugen. Ze spuugt vaak he? Fijn dat de weegschaal weer lief was. Geniet van de ochtend voor jezelf. *** Hier dus lekker geslapen, lekker aangekeuteld in bed en in de badkamer. Straks dus lekker zwemmen. Erwin vind mijn bikini ook leuk. En ben er zelf ook erg blij mee. We gaan even met de honden wandelen en dan richting zwembad. Vanmiddag de slaapdienst in, denk tot morgen meiden!
Hey meiden, @ Elsie: Goed dat je gisterenavond niks genomen hebt. Kan me voorstellen dat het moeilijk is, als je vriend naast je lekker een stuk kaas zit te verorberen. @ Femke: Pfff lange vergadering daar krijg je wel hoofdpijn van. Hopelijk helpt de chiropractor inderdaad. @ Butterfly: Fijn dat het met Esmee weer wat beter lijkt te gaan. @ MamavEsmee: Mooi, weer een halve kilo eraf Veel plezier met zwemmen en werkze! @ Bikini: Vanmorgen maar even mijn tankini gepast. Het lijkt wel een vuilniszak. Echt veel te groot. Het is er 1 die je ook strapless kan dragen maar als ik het bandje eraf haal valt heel die tankini naar beneden (tot mn heupen, daar blijft ie hangen hahaha) dus toch maar even nog op jacht voor een (misschien toch wel) bikini. Straks maar even winkelen Want ik wil natuurlijk wel gaan zwemmen op ons weekend weg met die 2 kleine meiden van mijn zus. Hier vannacht lekker geslapen. Was om 9 uur wakker. Weegschaal was ook weer lief. 2 ons eraf. Zit nu op 88,5 kg Deze week 6 ons eraf. Het gaat niet hard meer, maar ik ben er tevreden mee. Nog 3,5 kg te gaan en dan zit ik op mijn streef. Ik heb vanmorgen (nadat ik erachter kwam dat die tankini veel te groot was) ook even mijn kast uitgemest en alle te grote spijkerbroeken gepast. Ze zijn nu toch wel zodanig te groot dat ik ze niet meer wil bewaren. Straks dus maar even fotos maken en op marktplaats zetten. Mijn menu voor vandaag: O: 2 plakjes ontbijtkoek minder suiker 1 beker optimel drink T: niks L: 1 bruine pistolet met; 20 gram kip-kerriesalade 10 gram filet americain 1 beker optimel drink 1 sinaasappel T: 1 appel A: 1 portie (knorr) franse aardappelgratin met broccoli en gehakt (ben benieuwd ik houd namelijk helemaal niet van broccoli) Totaal van 1085 kcal Liefs
@melanie mijn vriend wil altijd nog iets eten na het avond eten en altijd ongezond, dus dat is best wel moeilijk.
@ Elsie: Ik snap dat dat moeilijk is. Ik heb het geluk dat mijn vriend met mij mee lijnt, en dus niet naast mij gaat zitten snaaien. Dan zou ik het ook echt niet volhouden!
Hier naar de kapper geweest. zijn allemaal weer geknipt. Levi bleef stil zitten en liet zelfs 2 verschillende tondeuses toe
Hey meiden.... Poeh drukke morgen gehad. De boodschappen zijn weer binnen, koelkasten schoongemaakt, was hangt lekker buiten, de boel gezogen en gedweild, toiletten en badkamer zijn schoon, heerlijk op schema. Pakket van H&M kwam net binnen , heb vrijdag een mega bestelling gedaan dus zo alles lekker eens uitpakken en bekijken. Met name spullen voor de meiden , ik alleen een zomerjas . Ga zo weer lekker verder rommelen, de was even opruimen, ligt een mandje strijkwerk wat ik weg ga werken. Verveel me zeker niet. Maureen ligt lekker buiten te slapen, Esmee in bed. Die is zooooooo jammerig vandaag. Die is lang niet fit. Nou, ik ga weer verder!!!
Vanmorgen een hele stapel was weggewerkt en foto's gemaakt van de spullen die ik straks op marktplaats wil zetten. Daarna even naar het winkelcentrum gefietst. Wat een heerlijk weertje zeg Moest vaatwastabletten hebben en ben even gaan kijken voor een bikini... en geslaagd! Hij was wel wat duurder dan gepland maar ik kreeg 20% korting dus dat scheelt weer Dit is m: Lage bikinislip maat S - XL lijkt heel simpel maar hij is echt heel mooi (vind ik) en hij zit ook super! Nu net thuis. Had heel slecht een lekker broodje laten beleggen bij bakker bart. Mijn lunch is dus gewijzigd naar een bruin bartje met tonijnsalade. Kom daardoor iets hoger uit, maar niet TE hoog. Nu even wat drinken en spullen op marktplaats zetten en dan zo nog even aan de poets.
Melanie.. Dus toch in bikini? Vind de bikini erg mooi! Genoten van je lekkere lunch? Butterflly.. je ochtend nuttig besteed hoor ik! En leuk dat het pakket kleding binnen is, geniet van het snuffelen. Kaatje.. Allemaal weer hip. ***** Vanmorgen lekker gezwommen, Esmee die genoot met volle teugen. Is gelukkig ook nog even een uurtje gaan slapen. Voor dat we naar het zwembad gingen even langs de lidl geweest voor boterbabbelaars en zag krentewegge liggen. Dus de lunch is veranderd. L: 2 plakken krentewegge met boter en 2 kopjes thee. Net een uurtje in de tuin gezeten met een boek. De huid op mijn borst en in mijn gezicht gloeit er van. Heerlijk! Ik ga mijn spullen pakken en Esmee uit bed vissen! Tot morgen meiden.
Hoi meiden, even snel een berichtje van mij. Vanmorgen gewogen en 103..dus zwaar aangekomen na mijn vreetweek. Ik zat zo dicht bij onder de 100 en nu lijkt het weer zo ver weg. Baal als een stekker. Nou vandaag en gister weer streng geweest dus ik hoop dat het werkt. Zo meteen vroeg eten want ik heb spreekavond op school. Tot laat bah ben nu al versleten van vandaag. De kids waren druk en met 31 en dat wel heel heftig ( vooral voor je stem, je komt er zowat niet meer bovenuit joh...pfff.) Nou ja ik stop met mijn geklaag, ik ga even koken en dan weer snel weg. tot morgen x
@mamavesmee werkze! ik kan het tot nu toe weer goed volhouden, vanmiddag bij mijn opkikkertje een glas water en een appel&kiwi genomen, vriend is nu al lekker thuis, dus hoop vandaag wel op tijd eten.
@ Beschuitje: Pfff.. nog een zware avond voor de boeg dus. Succes meid! En met dat gewicht komt het wel weer goed hoor. De draad weer goed oppakken nu, en dan zit jij zo onder de 100!
Hier een beetje een rare dag. Net pas mijn fruit gegeten. Was het bijna vergeten. Vanmiddag het hele huis gepoetst. Welliswaar even vluchtig maar alles heeft weer een keer een poetsdoek gezien hahaha... Zo meteen maar vast aan het eten beginnen. Moet 40 minuten in de oven en moet het een en ander aan groenten snijden, dus kan maar vast klaar staan. Dan kunnen we als Roland thuis komt meteen eten.
@Patriesja: alles in orde met de kleine? @Butterfly: fijn dat Esmee zich al weer wat beter voelt. @Rest: sorry heb niet verder dan vandaag bijgelezen... @Hier: lekker van het zonnetje genoten, eindje gewandeld, boodschapjes gedaan... nu even relaxen op de bank want Mini slaapt eindelijk! Heeft tijdens het wandelen alleen maar om zich heen liggen kijken (normaal valt hij in slaap) en daarna een tijd naar me liggen grijnzen hier op de bank, en uiteindelijk in slaap gevallen.
@ Kaatje: Ik vind een bikini bij mij ook niet mooi, met die blubberbuik maar ik begreep hier gisteren dat ik niet moet zeuren! hahaha... De meeste tankini's vind ik me trouwens nog minder mooi staan. Accentueren die lovehandles nog meer. En ik een badpak voel ik me net een bouwvakker. Heb ik helemaal geen figuur. hahaha... dus ik vond een bikini toch de beste optie. @ Uk: Jullie ook lekker van het zonnetje genoten dus... heerlijk he. Hoop dat het weertje voorlopig zo blijft!
haha hier ook een badpak hoor. Maar behalve een blubberbuik ( nu ff niet meer dan ) zit ik ook nog eens onder het striae en littekens van kijkoperaties.
@Kaatje: Ik hoop dat het bij mij ook zo goed helpt! @MvE: Misschien helpt een ander kussen wel, maar wil eerst horen wat de chiropractor zegt. Lekker gezwommen? @Melanie: Toch een bikiniJ Mooi hoor! @Beschuitje: 31 kinderen is ook heel veel! Succes met de spreekavond. @Butterfly: Succes morgen! @Hier: Iets langer gewerkt dan de planning was en nu betaal ik de rekening al. Hoofdpijn en duizelig Niet meer doen dus.
@ Femke: Vervelend zeg... niet meer doen inderdaad! Hoop dat je je snel beter voelt! @ Kaatje: Aha... vandaar. Ja dat heb ik niet. Hier net het avondeten achter mijn kiezen. Was niet vies, maar kan ook niet zeggen dat ik het erg lekker vond. Morgen nog een keer, want was voor 4 personen. Ach ja... hoef ik morgen niet te koken hahaha laten we het positief bekijken. Net even kaartjes besteld voor mary poppins voor 23 april. Nu al zin in