10 kilo afvallen, wie doet er mee Deel 6

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door zustertje, 19 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elsie22

elsie22 Niet meer actief

hier net gegeten, weer eens een keertje vroeg.
    misschien straks bij de thee een speculaasje ofzo.

@melanie mary poppins is heel erg leuk!!

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik duik mijn bed in. Truste

3. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.110
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    @Bikini; Hier nog aan het twijfelen of ik in bikini ga deze zomer. Heb nog een flubberbuikje, striae en een enorm litteken van een operatie een paar jaar geleden :( Leuke bikini's Melanie & MamavEsmee!

Verder ben ik het even vergeten (het is al laat ;)) Kom morgen weer kletsen - ben vrij :D

Weltrusten

4. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Zo de spreekavond weer goed doorgekomen,heb nu het gevoel wel dat ik 'klaar' ben en dat het weekeind is. Haha helaas dus niet.
    Over bikini's gesproken...ik draag er alleen eentje in de zomer als ik op vakantie ben en ga zwemmen maar meer ook niet. Ik bekijk mezelf al jaren niet in de spiegel met bikini. Hoop dat het dit jaar een beetje gaat meevallen als ik nog wat meer kwijt ben.
    We gaan er voor. Heb de draad weer goed opgepakt voel ik.
    Meiden ik ga werken, geniet van deze zonnige dag.
    Hier is het trouwens heel mistig nu..

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen
    Levi ligt nog lekker te slapen

6. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.110
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    Goedemorgen!

@Kaatje; Goedemorgen, lekker. Kan jij even rustig wakker worden ;) Heb je een beetje kunnen slapen vannacht?

@Beschuitje; Hier is het ook zoooo mistig :$ Ben benieuwd wanneer de zon tevoorschijn komt...Werkse vandaag!

@Hier; Weer heerlijk geslapen :) Had er geen idee van dat een mens zo kon opknappen van eindelijk door kunnen slapen ;) Vandaag vrij maar ondanks dat een druk programma; Het hele huis poetsen en boenen - huiswerk maken - lekker uitgebreid koken - en natuurlijk tijd met mijn mannetje doorbrengen :D

7. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Melanie: Jammer dat het eten tegenviel.

@Beschuitje: Hier is het ook heel mistig.

@Hier: Gisteren heel vroeg naar bed gegaan, maar ik kon niet slapen. Nu nog steeds hoofdpijn. Kijken hoe het gaat vandaag, anders ga ik eerder naar huis. Geef vandaag een training aan een nieuwe medewerker, leuk!

Menuutje voor vandaag:
    O: Kwark met muesli
    T: BB met kaas en appel
    L: 3 BB met kaas en ham
    T: ?
    A: Satéburger met aardappels en groente
    T: ?

Fijne dag allemaal!

8. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.110
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    Menuutje vandaag;

O; 2 volkoren beschuitjes met aardbeien, kiwi, kop thee
    T; LU time out koekje, kop thee
    L; Kommetje magere yoghurt met wat muesli, flesje water
    T; Fruitsalade met geraspte kokos, flesje water
    D; Paella met rivierkreeftjes en kip, flesje water
    T; Klein bakje frambozenvla

9. elsie22

elsie22 Niet meer actief

goeiemorgen!

hier mijn menu:

O: yoghurt met museli vitamine c bruistablet kopje thee.
    T: kop thee glas water banaan.
    L: 1 boterham met kaas 1 cracker met appelstroop glas melk.
    T: opkikker tomaat glas water plak kruidkoek, misschien nog een appel.
    A: gebakken aardappels, sla, en vlees uit de vriezer.
    T: ? niks hoop ik.

10. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Goedenmorgen,

Even kleine jubel :)

Gisterochtend na het ontbijt 107.7 gisteravond na het sporten 107.9 vanmorgen net uit bed en na een plas 106.7 :D mag ik dan blij zijn of niet ;)

11. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.110
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    Heel blij! ;)

12. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Thnx Elena

13. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Goedemorgen dames,

Mama Rianne: Super!!!

Blubberbuik: Hier ook hoor. Heb geen striea, wel een litteken van de keizersnede maar die zit onder mijn broekje.....Maar ik weet ook dat ik eigenlijk niet mag klagen want je ziet van die tienermeisjes met driedubbele lovehandles hihi.

En sommige oneffenheden hebben ook niets met gewicht te maken want mijn zus weegt 47 kilo maar heeft veel last van cellies (zo noem ik ze).....

Verder komt mijn schoonmoeder vanmiddag en mijn vriend is gelukkig ook vrij want ik vindt het niet echt prettig om met haar alleen te zijn. De laatste tijd ook weer gezeik geweest. Mijn zwager van 48 woont bij mijn schoonmoeder 68 en die is pas geleden eindelijk naar een kliniek gegaan. Hij zou 6 weken moeten blijven maar was met 2 weken alweer thuis, met de nodige smoesjes eromheen. Zodra hij thuis kwam is hij dus de hort op gegaan en 3 nachten niet thuis gekomen. Nu is dat wel vaker gebeurt en dan gaan we het riedeltje van politiebureaus en ziekenhuis afbellen......maar het brengt toch weer spanning. Joh, ik kan een boek schrijven over dingen die ik allemaal heb meegemaakt...pppfff. Ik heb daar allemaal geen zin meer in, vooral nu ik een kindje heb.

14. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Butterfly.. Hoe is de operatie gegaan?

Beschuitje.. stoer dat je toch lekker in bikini gaat!:) Nog 2 daagjes meid, dan heb ook jij weekend!;) Fijn dat het lijnen weer goed gaat.

femke.. Mooi menu heb je vandaag! Vandaag wel een 1/2 dagje?

Wendy.. jeetje, dit klinkt allemaal wel heftig! En i.d. sommige meiden in bikini, dan denk ik ook. Nou dan mag ik er ook nog wel zijn hoor!:D

Rianne.. Je was weer flink aangekomen he? Goed dat je de strijd weer aan gaat meid. En nu knallen he?!:D

Elena.. Geniet van je " vrije" dagje! Lekker menu heb je. Maak je de paella helemaal zelf?

Elsie.. Goed menu heb je!

Melanie.. Wat vond Roland van je bikini? Sexy?!:D

Zo.. zit eindelijk even op mijn kont.

Een ontzettende heftige dienst gehad, ook nog eens amper geslapen. Het gesprek vanochtend met mijn leidinggevende ging niet door dus kon om 9.00 lekker naar huis.

Esmee was door opa naar de psz gebracht dus kon ik lekker mijn 5 km rondje rennen.:D

Daarna Esmee opgehaald en even op visite bij schoonpa en ma.

Net beneden alles gezogen, toilet is schoon en gedweild. De was is opgevouwen en weggepakt. Vanmiddag even wat boodschapjes doen.

Menu:

O: 2 boterhammen 1x 30+ kaas en 1x light salami, karnemelk en koffie
    T: appel & 1/2 sneetje krentenbrood & 1 glas cola light en water.
    L: 2,5 snee krentenbrood, 1 gekookt ei en een kop warme melk met iets honing.
    T: Appeltje
    A: zelf pizza maken met tomatensaus, champignons, ham , kaas & ananas. Daarbij een lekkere salade.

Gewicht, geen idee. Heb niet kunnen wegen.:D

15. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.110
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    @Wendy; Begrijpelijk dat je er helemaal geen zin in hebt. Zulke types wil je het liefst heel ver van je kinderen vandaan houden.

@MamavEsmee; Paella maak ik helemaal zelf ja :) Balen dat je weinig hebt kunnen slapen. Hoe ging het rennen? Echt lekker he met dit weer? Ik heb zelfs mijn 3kwart broek al aan ;)

@Hier; Vanochtend 3 wasjes gedaan en opgehangen. De hele badkamer gesopt en gedweild. Nu even pauze houden en zo de huiskamer even stoffen, zuigen en dweilen en dan ben ik voor vandaag weer klaar :) Vanmiddag nog lekker wandelen met de kleine man en vanavond nog wat huiswerk maken. Nu gauw weer terug naar me boek en zon :D

16. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Elena..Vanmorgen was het nog best wel frisjes. Dus had mijn lange loopbroek aan. Maar heb mijn 3/4 broek al wel aangehad.:D Jij bent ook al lekker druk geweest! Wat ben je aan het lezen?

Ik ga ook even het zonnetje opzoeken. Ben nu aan het lezen in de " eetclub" van Saskia Noort. Spannend zeg!

17. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.110
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    @MamavEsmee; IK ben het verloren symbool aan het lezen van Dan Brown. Erg goed boek :)

18. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    EINDELIJK ben ik lekker thuis. Ik ga nu even heerlijk genieten van de zon. Boekje erbij en verstand op nul ;)

19. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    MvE,viel wel mee hoor wat ik was aangekomen,laagste wat ik had gezien was 106.2 geloof ik en ik bleef smorgens eigenlijk altijd rond de 107.2 of 107.7 hangen ben al blij dat de 3,5 die ik al kwijt was er niet meer bij is gekomen dan was ik helemaal frusty geweest ;)

20. elsie22

elsie22 Niet meer actief

hier al de hele dag niet lekker, misselijk en moe:( heb dus ook geen zin in eten!

Deel Deze Pagina