Elena.. Dan Brown is goed! beschuitje. Jij ook lekker aan het lezen.. Geniet van het zonnetje. Rianne.. Ik meen me te herinneren dat je onder de 100 zat nog niet zo lang geleden vandaar. **** Vanmiddag een poging tot lezen gedaan, ben na 2 blz in slaap gevallen en heb bijna 45 minuten liggen slapen. En al lekker bijgekleurd. Net met Esmee op de fiets naar het dorp voor make-upjes en wat boodschapjes voor de pizza. Net samen pizza klaargemaakt en die staat nu in de oven. Esmee heeft haar eigen stukje belegd. Het eten met Esmee gaat de laatste tijd wel iets beter. Ze probeerd dingen. Van de week at ze een half bordje bietjes op. Mmmm lekker zegt ze. Nou we wisten niet wat we zagen. Zou er toch hoop zijn???? Nu Erwin nog. *** Het ruikt hier trouwens heeeeeeeeeerlijk!
Ohhhhh datte ja dat is al meer dan een jaar geleden hoor daar denk ik niet meer aan! Ik was zelfs naar de 110 gegaan oh nee 110,5 dus kan je nagaan hoever ik gezonken was
Rianne.. Dan valt het i.d. mee. En nu richting de 100 he?! Krijg je oorbellen. ***** Hier inmiddels de pizza al weer op. Hij was goed gelukt, smaakte lekker. Voor herhaling vatbaar. De keuken is weer schoon en meneer vaatwasser doet zijn werk.
@mamavesmee fijn dat de pizza lekker was! hier nog niet gegeten, maar heb ook totaal geen honger! misschien zo even aan mijn vriend vragen of ie toch een beschuitje voor me wil maken. heb echt geen zin in warm eten.
Bij de 105 krijg ik oorbellen anders duurd het nog zolang Ja hihi das al zolang terug maar daar heb ik laatst nog wel aan gedacht hoor Komt hopelijk allemaal goed
Hey meiden, @ Femke: Hoe is het gegaan vandaag? Heb je het vol kunnen houden? @ Mama Rianne: Je mag zeker blij zijn. Nu doorzetten he @ Wendy: 90% van de vrouwen heeft last van cellies. Dus daar zou ik me maar niet al te druk om maken hahaha Heftig verhaal zeg over je zwager! @ MamavEsmee: Roland vond mijn bikini erg mooi. Vooral bij mijn borsten (verrassend he?!) Ik moet zeggen dat hij daar ook wel heel mooi zit. Dat valt meestal niet mee met cup E. haha na 2 bladzijdes in slaap gevallen, doe je goed. Fijn dat Esmee de laatste tijd wat beter eet! Hopelijk blijft het zo! Lekker zeg zelfgemaakte pizza! Mmm! Hier vandaag wel lekker gewerkt. Was niet zo druk. Mede daardoor (en door de naderende ongi) de hele dag lopen snaaien. Honingdrop en pindakoekjes. Roland is nu ook nog naar de friettent. Tis wel prima hoor morgen pak ik de draad wel weer op. Ga dadelijk lekker genieten van de friet. En morgen maar weer dealen met die kilo zwaarder op de weegschaal. Zal mijn menu dus maar niet plaatsen! Liefs
Wie is gek op centerparcs? http://www.zwangerschapspagina.nl/gratis-aanbiedingen/265701-gratis-centerparks-voucher-40-korting.html
Hier een k*t dag. Stom gezeik op het werk. Toen een over vermoeid kind thuis dat niet naar bed wilde en zich dus hysterisch op de grond laat vallen. Heel handig met een mama die hem niet kan tillen ( en dat weet hij dondersgoed ) Gelukkig slaapt hij nu. Ferry heeft curcus tot 22.00 uur dus even een avondje rust voor mezelf Elena. weer 2x wakker dus redelijk. Jij een goede nacht gehad dus Femke, de dag een beetje door gekomen ?
Balen kaatje een rotdag. Nu even lekker tijd voor jezelf. Ja kids voelen dat aan hè dan gaan ze je pakken op je zwakke plek. MVE dus ook zo lekker in het zonnetje gelegen. Zelfs geslapen heerlijk. Hier ook niet veel gelezen, maar meer lekker met mijn ogen dicht in de zon. Melanie een keer een zondigdagje moet kunnen, morgen de draad weer oppakken. Mammarianne jij bent dus ook druk bezig om onder de 100 te komen? Wie weet kunnen we elkaar oppeppen om door te gaan. Ik kijk zo uit naar twee cijfers.... Elsie beterschap meid.... enne een beschuitje is goed te doen meestal bij weinig eetlust.
maar dan heb je wel de motivatie! anders denk je misschien bij de 105: nou heb ik die oorbellen toch al @hier: lange dag gehad, denk dat ik er zo in duik wanneer mini de laatste fles heeft gehad (nog 2 lange uurtjes...) daarnet 63 op de schaal! dus nog 4kg van de 25 te gaan
Ja dat zei mijn mams precies zo UK Beschuitje ja misschien wel een strak plan idd Ik verlang al heeeeeel lang naar de 2 cijfers! Vorig jaar Maart zien staan op 99.9 maar door een weekendje weg weer wat eraan gegeten en daarna niet meer kunnen oppakken! En veel gebeurd toen ook in de Fam en ja dan word ik een emoeter!
@Elsie: Mooi menuutje vandaag! Hoe voel je je nu? @MR: Op de goede weg! @Wendy: Wat een gedoe met die zwager, vervelend zeg. @MvE: Vandaag idd weer een halve dag gewerkt. Mmh, lekker zelf gemaakte pizza! @Melanie: Heb het gelukkig wel vol kunnen houden, maar ben slecht in orde. Jij een baaldag qua eten, wel genoten van de frietjes? @Kaatje: Altijd vervelend gezeik op het werk. Kinderen voelen dat ook perfect aan, als je niet lekker in je vel zit. @Uk: Gaat goed met lijnen! @Hier: Niet fit, maar denk dat ik een griepje onder de leden heb ofzo. Net lekker gewandeld met mannetje naar de winkel. Moet een beetje blijven bewegen om conditie te houden, gaat zo snel achteruit.
Femke: ik vertrouw mijn schaal voor geen meter! pas wanneer ik weer in mijn broeken pas, geloof ik dat cijfertje vergeten te wegen bij de vk, ook stom! nouja, over een paar weekjes dan maar weer...
hahaha nee joh, mijn benen zijn nog moddervet, en heb een blubberbuik. loop lekker rond in mn joggingbroek. who cares! en pyamabroek wanneer ik niet naar buiten hoef. erg he! oh en anders hebben we de zwangerschapsbroeken maatje 44 nog wel
@femke nog steeds niet lekker wel 3 beschuitjes gegeten en kopje thee gedronken als avond eten. ga op tijd naar bed en hopelijk morgen weer wat beter.
@Uk: Groot gelijk! @Elsie: Beterschap! @Patriesja: ***zwaai*** Kun je het allemaal nog een beetje volhouden? @Hier: Knolletjes op, dus lekker naar bed en morgen weer fit op! Slaap lekker allemaal!