10 kilo afvallen, wie doet er mee Deel 6

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door zustertje, 19 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Rianne.. Misschien moet je er juist voor vechten. 1,5 kilo is natuurlijk makkelijk te behalen!

Uk.. Hopenlijk pas je snel weer in je broeken. Zijn je heupen niet breder gebleven?

Femke.. Trusten!

Melanie.. genoten van je frietjes en i.d. morgen weer oppakken.;)

Patriesja.. Zwaai!

Hier 1,5 liggen slapen op de bank.:) Nu afvallers xl kijken. Krijg honger van al het eten wat voorbij komt.;)

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik ga off.
    Truste

3. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    Hey meiden,

Rare dag achter de rug. Een collega is helemaal niet op komen dagen en haar telefoon was ook uitgeschakeld. We konden haar dus nergens bereiken, en het is niks voor haar om helemaal niks te laten weten. Heel erg vreemd dus.
    Daardoor met een onderbezetting gestaan. Ik moest om 17.00 uur 3 tafels leeg halen met kleding, ophangen en opnieuw inhangen (zonder dat iemand ooit heeft uitgelegd hoe of wat) dus ben benieuwd morgen. Moest dat in het laatste uurtje doen, maar had te weinig tijd.
    Ondertussen moest ik de rest ook nog aan het werk zien te houden omdat onze Floormanager ziek ik (ik neem het dan automatisch over). Maar vandaag was het me allemaal even teveel. Was met 100 dingen tegelijk bezig, en de rest neemt totaal geen initiatief zelf, dus was me een beetje aan het ergeren.

Morgen om 08.30 beginnen. Dan loopt ik voor het eerst mee met een andere VM'er. Heb er heel veel zin in! Trouwens ook weer veel nieuwe collectie binnen, dus hoef me niet te vervelen morgen.

Net uit eten geweest met een oud collega, was ook erg gezellig. Zit nu hardstikke vol. Voel me ook echt een opgeblazen olifant.
    Ben ook ongi geworden, dus het gaat lekker allemaal haha.

Slaap lekker! Kom morgenavond weer reageren hoor!

4. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

nu je het zegt... volgens mij moet ik binnenkort gaan shoppen ;)
    oeh, honger... ik heb zin in zoet!

5. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Kimmetje das ook gek een collega die niets laat horen, is diegene nog bovenwater gekomen of niet ?
    Uk shoppen is leuk ! Doe je best haha

Hier weer klaar om naar het werk te gaan.
    Stiekem even gewogen om een tussenstand te zien, gelukkig weer wat onsjes eraf. Nu flink volhouden maar !! :D:D:D

6. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Trouwens...deze maand wordt het zwanger worden weer niets
    Beschuitenman is een week op zakenreis vanaf maandag en ik heb dan mijn vruchtbare week *snik* zal je altijd zien:(

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Mogge
    GEloof dat we een huisdier minder hebben. Ferry vroeg gisteravond of ik Diesel nog gezien had sinds die avond ervoor. Nee dus. Is dus al sinds dinsdagavond weg. Aangezien ze nooit lang weg is gaan we er vanuit dat er iets is gebeurd en ze dus ook niet meer terug komt

Kimm, stress dag dus gister. idd wel raar dat die collega niets heeft laten horen

Beschuitje, beetje invriezen ;) Balen zeg dat hij precies deze week weg moet

8. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.110
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    Goedemorgen!

9. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen!

@Kim: Later nog iets gehoord van die collega? Wat een rare dag op je werk idd. Succes vandaag als VM'er.

@MvE: Afvallers XXL, helemaal niet meer aan gedacht. was het een beetje interresant?

@Beschuitje: Balen dat beschuitenman op reis...

@Kaatje: Diesel is een poes/kater neem ik aan? Hopen dat 'ie nog terugkomt!

@Hier: Redelijk geslapen, voel me best OK vandaag. Zometeen naar de mondhygieniste, hou ik niet zo van, vind het een oncomfortable gevoel. Dan naar het werk en heb besloten dat ik de uren die ik mis door de mondhygieniste niet ga inhalen (doe ik anders wel), maar ik heb deze week al te veel gewerkt en morgen wordt ook een lange dag.

Menuutje voor vandaag:
    O: Kwark met muesli
    T: BB met kaas en appel
    L: 3 BB met kaas en gekookte gelderse, beker optimel
    T: ?
    A: Burrito's

Weegschaal blijft mooi stabiel nu ik me beter aan mijn menuutjes hou, sta nog steeds op +2 kg tov het minste wat ik gewogen heb tijdens de zwangerschap. Sinds het begin van de zwangerschap sta ik nog op -6,5kg.

10. elsie22

elsie22 Niet meer actief

goeiemorgen!

hier nog steeds niet helemaal lekker:( heb dan ook weinig zin in eten en al helemaal niet in iets lekkers.

menu:

O: 2 crackers met appelstroop kopje thee vitamine c bruistablet.
    T: kop thee glas water appel.
    L: 2 boterhammen met ? glas melk.
    T: opkikker kip glas water ?
    A: ?

11. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.110
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    Mijn menu voor vandaag;

O;2 volkoren crackers met kip kerrie, 2 bekers melk
    T; banaan, flesje water
    L; 2 boterhammen met 1 x appelstroop, flesje water, kiwi
    T; opkikker, 2 rijstwafels, flesje water
    D; 2 kleine pannenkoeken, flesje water met scheutje limonade
    T; Kop thee met 2 biscuitjes

12. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    2 ons eraf vanmorgen! Ik moet er ook gewoon voor vechten :)

Nou xxl pffff die 2 vrouwen oh oh oh niet zo best he in 12 weken maar 1,5 en 5,2 kwijt ofzo!
    En die mannen dan ooohhhh helemaal geweldig ;) haha

13. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

@ xxl.. vond het niet heel bijzonder, maar wel leuk om na te kijken. I.d. die 2 vrouwen. En maar smoesjes bedenken. Zat me dood te ergeren.

Rianne.. Goed dat er weer wat af is. Geeft de burger moed.

Kim.. Klinkt griezelig. Hopenlijk duikt ze snel weer op.

femke.. Fijn dat de weegschaal stabiel blijft.

Beschuitje.. de weegschaal is dus lief. Houden zo.:D Werkse vandaag!

Elena.. Vind je menu wel wat karig! :p

Elsie.. Net menu, hopenlijk ben je snel weer beter te pas.

Heerlijk uitgeslapen, net al een wasje aangezet, de douche schoongemaakt en de vaatwasser uitgepakt. Ontbijt is achter de kiezen en even koffie opdrinken en dan met de honden uit.:)

14. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@mamavesmee het gaat al iets beter hoor, nu alleen een raar gevoel in mijn buik! en nog weinig eetlust, maar probeer toch wat gezond te eten nu.

15. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

@beschuitje: wat vervelend dat je man net in je vruchtbare week weg is :(

@shoppen: kost geld, wat ik helaas niet heb. ben ook niet zo'n shopper eigenlijk. ik wacht op de grote uitverkoop bij de h&m zodat ik online wat spulletjes kan bestellen ;) maar wil eigenlijk nog wel naar de h&m hier vlakbij, babyspulletjes kopen haha ookal heb ik nu al veel te veel in maat 68...

@Kaatje: diesel is de kat? het wordt lente, sommige katten blijven dan een paar nachtjes weg. hopelijk komt ze snel terug!

@Femke: +2kg is erg netjes voor 20 weken!! wanneer hebben jullie de 20w echo?

@Elsie: geluk bij een ongeluk dat je geen trek hebt? beterschap!

@Rianne: natuurlijk moet je er voor vechten! Maar houdt voor ogen wat het eindresultaat is wanneer je doorzet ;)

@Hvj: meissie, gaat alles goed met je twee prinsesjes? En met jou? x

@hier: weinig nieuws. eten gaat bagger, wil ook even niet meer op de schaal staan. straks maar weer een eindje lopen. twee uurtjes, rondje boodschappen doen en rondje park...

16. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@uk misschien wel goed dat ik geen trek heb in lekkere dingen haha! probeer wel gewoon gezond te eten.

17. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Ja ik zat me al te ergeren in het filmpje die blonde vond ik zo raar overkomen haar manier van praten en haar houding! Bah bah!
    Ok misschien kan het door de insuline komen maar die andere vrouw heeft gewoon staan eten ofzo denk ik?!

18. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Hallo dames,

Ik zit hier maar van achter mijn bureau naar buiten te kijken....ppffff. Straks in mijn pauze maar ff lekker naar buiten.

De afgelopen 2 dagen wel redelijk gegeten maar niet echt afgevallen. Ach ja, als er maar niets bij komt hé.

Morgenmiddag heb ik trouwens een Zangtest. Krijg ik van mijn zus voor mijn verjaardag. Ben best zenuwachtig. Moet je ineens gaan zingen voor een professioneel iemand die er dan wat van gaat vinden hihih.

En zondag ga ik met mijn zus naar de beautyvakbeurs. Drukke dagen maar wel leuk....

19. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Wendy wat leuk die zangtest!! Komt vast goed want je kan echt zingen :)
    Ja ik zou ook maar ff lekker naar buiten gaan in je pauze straks :) tis weer heerlijk weer!

20. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.110
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    Menu veranderd; Veel thee en droge crackers. Had gisteravond al overgegeven en nu net weer. Heb ook buikpijn :( Even een dagje rustig aan doen... Ga nu even op bed liggen...

Deel Deze Pagina