10 kilo afvallen, wie doet er mee Deel 6

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door zustertje, 19 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@elena dat klinkt hetzelfde als wat ik heb! alleen hoef ik niet over te geven, ben wel al sinds gister misselijk. rustig aan vandaag dan maar weer.

2. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Elsie en Elena.. Allebei niet helemaal lekker. Rustig aan doen hoor meiden!

Wendy.. Wat een orgineel cadeau van je zus!

Uk.. Shoppen is i.d. niet goedkoop. Maar misschien hoor je bij de groep die wel weer in de mini spijkerbroekjen past.:D

vanmorgen lekker veel fruit gehaald, aardbeien, sinasappels, citroen, appels en bananen. Esmee zat net lekker te snoepen van de aardbeitjes.

Daarna door gereden naar mijn ouders daar gezellig bijgekletst. Mijn pa was aan het schilderen en Esmee was er lekker aan het rond fietsen buiten.

Hoorde van mijn moeder dat ze had gesolliciteerd en dat ze vandaag of morgen uitslag zou krijgen. Dat betekend dat mijn moeder niet meer zou kunnen oppassen. Gun het haar wel maar baal er ontzettend van. Want we hadden wat afgesproken en daar houd ze zich weer niet aan.

Ik ga lekker met een boek de tuin in!:D

3. MamavEsmee

Oja.. Menuutje en weegschaal.

Weegschaal 71.7 viel me mee naar het gesnaai van gistereavond ( bugles met kruidenkaas)

Menu:

O: 2 boterhammen 1x boerenmetworst en 1x iets hagelslag en koffie
    T: appeltje en koffie
    L: veel water en stukje pizza gedeeld met Esmee. Pak zo nog een reepje ontbijtkoek.
    T: aardbeitjes & water.
    A: hongaarse aardappelschotel met extra champignons en doperwten.

4. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Hey meiden.

Even bericht van mij.
    Heb een nachtje in het ziekenhuis gebivakeerd.
    Ben aan mijn neus geopereerd. Ze hebben mijn bijholten helemaal schoongemaakt, en een neusschelp kleiner gemaakt. Ook hebben ze wat meer ruimte gemaakt van binnen. Ik heb geen pijn gehad, en nog steeds niet. Ben nu alleen erg moe, vanmorgen weer thuis gekomen en ben een paar uur opgeweest, maar zak nu een beetje in. Manlief is aan het stofzuigen en ik mag even liggen. Heerlijk hahahaha.

Ben blij dat het achter de rug is, mag niet te druk doen komende dagen omdat mijn neus nog erg gevoelig is en snel kan bloeden.
    Nu dit voorbij is kan ik het dieet weer makkelijker oppakken.

Reageer later wel even.

5. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Elsie: Beterschap. Buikgriep schijnt te heersen trouwens.

@XXL: Ga het toch maar even terugkijken.

@Uk: Maandag over een week! J

@Wendy: Spannend een zangtest, ik vind je iig goed!

@Elena: Beterschap!

@MvE: Niet netjes van je moeder dat ze zich niet aan de oppas afspraak houdt. En dat ze je daar nu pas van op de hoogte stelt helemaal niet!

@Butterfly: Beterschap en een dikke knuff meid!

@Hier: Netjes op tijd terug van het werk. Ben een kwartiertje langer gebleven om iets af te maken. Zo even lekker een uurtje het bed in en dan hopelijk er weer fit uit.

6. MamavEsmee

Butterfly.. Gelukkig is alles goed gegaan. Geniet van je mannetje wat voor je zorgt!

Femke.. Mijn moeder zou in eerste instantie gastouder worden, toen ik weer aan het werk moest hoorde ik dat mijn moeder de thuiszorg in ging voor 2 dagen. Toen een gastouder moeten regelen. Uiteindelijk wou mijn moeder toch wel oppassen. Dus geregeld dat zowel mijn moeder als schoonouders zouden gaan oppassen ( gaat om maximaal 2 keer 2-3 uurtjes) Uiteindelijk had ze er nog 1 dag werken bij en nu dus 4 dagen intotaal. Prima hoor maar ik baal er wel van, ookal heeft ze haar goed recht. Voelt heel dubbel allemaal. En baal er echt van!

Het is helemaal betrokken hier, was gewoon fris buiten. Heb Bones opgenomen, dus ga dat lekker kijken.

Vanmiddag met Esmee naar de bieb & denk ik een ijsco eten.:D

7. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @MvE: Daar zou ik ook van balen. Je rekent er gewoon op dat ze oppast. Als ze wil werken is dat natuurlijk prima, maar dan was het wel netjes geweest om jullie daar van te voren van op de hoogte te stellen.

8. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Ben ik alweer ;).
    Manlief had gezogen en ik vond de vloer zo vies dat ik wilde dweilen.
    Dat in een rustig tempo gedaan en zit nu lekker een waterijsje te eten, erg lekker even. Schoonmams had mijn was al gevouwen dus dat ruim ik eventjes op zo. Voel me best goed eigenlijk, alleen soms even een beetje wazig voor mijn ogen, komt ook door de narcose natuurlijk.

Ga straks weer een lekkere fruitsalade maken.

Mijn dag:
    O: 2 boterhammen met kaas, dun plakje suikerbrood, jus.
    T: paar blokjes chocolade.
    L: bakkerbart puntje met filet, kopje bruine bonensoep.
    T: fruitsalade van banaan, appel, druiven, kiwi.
    A: kipfilet, rijst en hawaisaus.
    T: ontbijtkoek en een schaaltje komkommer.

Harrold is de rest van de week thuis omdat we niet wisten hoe ik uit de operatie zou komen, en voor de kinderen is het wel fijn dat hij thuis is. Hij had dus weer chocolade gehaald :), en dat kan ik niet weerstaan. Nu is het afgelopen, uit, basta!!!!!!
    Ik MOET er weer tegenaan, geen operatie die me zenuwen zal opleveren, nu moet ik weer op dieet!!!!
    Ga dus ook weer mijn menuutjes plannen, blijft er nu ook steeds bij :).

9. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    @Mamavesmee, ik snap je gevoel, jij zit nu ook lekker met de gebakken peren. Je gunt het je moeder wel, maar zij heeft ook dingen belooft. Vervelend weer meis. Jammer dat ze er niet eerder eerlijk over is geweest, dan was het nu niet zo rauw op je dak gekomen. Ze kan dat toch gewoon bespreken???
    Hier is het ook helemaal betrokken, geen zon meer te zien. Maar dat was in het noorden voorspeld :(.

@Wendy, spannend meis, een zangtest. Zie je er tegenop?
    Sux6 ermee :).

@Zieken, beterschap!!!

10. MamavEsmee

Butterfly.. Wel fijn, wat extra paar handen in huis. Geniet er nog even lekker fijn. ;) I.d. ze had even kunnen overleggen. Mijn zusje zal ook wel blij zijn. NOT!;)

@ zon.. Hoop dat de was een beetje droogt.

11. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Meiden: Bedankt voor de complimenten over mijn zangkunsten *bloos*. Ben op zich niet heel zenuwachtig. Zal morgen wel komen hihi. Moet zeggen dat het repeteren en optreden vorig jaar met mijn "collega's bandje" daarin wel heeft geholpen.

Butterfly: Wel rustig aan doen hé.

MvE: Ik begrijp zeker dat je baalt.

Femke: Lig je al hihi?

12. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.110
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    Blegh weer overgegeven :( Ook meer pijn in me buik gekregen...
    Gelukkig vind Damian het niet erg om op het grote bed te spelen...

13. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Heey meiden

@femke, er zijn ook wel dagen bij, dat ik helemaal uitgeteld thuis kom hoor, zoals gister, maar als ik vrij ben gaat het een stuk beter.
    Hoe gaat het met jou?

@beschuitje, jammer van deze maand idd.

@kaatje,

@elsie, beterschap!

@rianne, goed hoor!

@mve, lekker uitslapen! :) en een lekker dagje gehad zo te lezen!

@uk, het is wel weer om lekker te wandelen!

@wendy, toch nog wat kunnen werken? het is ook veel te mooi weer om binnen te zitten he!
    Succes met je test!

@elena, beterschap!

@butterfly, vervelend zeg, beterschap!

Hebben jullie ook allemaal zo genoten van het heerlijke weer :D
    Jammer dat het nu alweer minder wordt.
    Ik heb alweer lekker weekend!

14. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Oh wat vergeten... (ik schuif tegenwoordig alles af op zwangerschapsdementie ;))

@kaatje, vervelend zeg je kat weg, al terug inmiddels?

15. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Butterfly: Fijn dat het goed gaat, wel even rustig aan doen hé?

@Wendy: Ben benieuwd hoe het gaat!

@Elena: Hé bah, beterschap.

@zon: Hier schijnt 'ie nog lekker!

@Hier: Lekker in bed gelegen, niet geslapen, maar wel uitgerust. Mannetje komt later thuis, moest ver weg gaan lossen. Jammer, maar het is niet anders.

16. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Patriesja: Hier gaat het wel, heb gewoon geen energie door de hoofdpijn. Als ik het heel rustig aan doe gaat het het best.

17. elsie22

elsie22 Niet meer actief

hier nog steeds niet echt lekker:( heb ook echt geen zin in warm eten ga ik ook niet doen denk ik, worden weer crackers of beschuit als ik dat weg kan krijgen! vanmiddag wilde ik een banaan en kiwi eten maar de banaan ging er net aan in dus de kiwi maar laten liggen. normaal heb ik om deze tijd wel trek maar nu echt niet.

hoop dat ik me morgen beter voel! je word er ook zo moe van! net wel even lekker buiten in het zonnetje gezeten.

18. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Het avond eten is hier friet geworden.
    Ook niet zo'n probleem, de middag liep even anders dan anders.

Maureen voelde vanmorgen al zo warm aan, heb haar getempt en ze was toen 37.4 graden, na haar slaapje gloeide ze zo, ze was toen al 39.4 graden. Lekker pyjama aan gedaan, zetpilletje gegeven en de fles gehad. Ze lag heerlijk bij me te slapen, ze ligt nu in de kinderwagen te spelen. Zal haar zo even weer tempen.

Esmee is de hele week al zoooo vervelend aan het doen met eten.
    Drama, niet in de kinderstoel willen. Ze heeft alleen niets te willen, ze moet van ons in de kinderstoel, al wacht ze tot wij klaar zijn en eet zij niets. Ze wil steeds op een gewone stoel eten, maar er dan op staan. Gebeurd gewoon niet, in de kinderstoel weigert ze ook te eten. Zoooo lastig, kunnen we het met de pedagoog dinsdag mooi over hebben. Ze heeft van zondag tot dinsdagavond elke avond overgegeven. Werd er echt niet goed van :(.
    Ze is van de week erg moeilijk aan het doen steeds, en waarom???

Harrold is nu even met haar in de auto weg, hij moest bier halen.
    Zijn broer komt vanavond darten, ik ga lekker in bad en met de laptop en een boek vroeg mijn bedje in. Maar eerst de kinderen he ;).

19. elsie22

elsie22 Niet meer actief

hier maar weer beschuit gegeten, buik is echt van slag, bah. voel me wel wat beter worden gelukkig, heb nog even wat was op gevouwen en wat opgeruimd, sam ligt al lekker in bed die was moe.

20. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Is het niet een stuk aandacht van Esmee ofzo? Omdat ze het nu moet delen met haar zusje?
    Sorry als het al eens geroepen is hoor maar weet het zo ff niet

Deel Deze Pagina