Goedeavond meiden! @kaatje: Diesel al terecht? @butterfly: Beterschap! Zou het niet een soort van aandacht trekken zijn van je meissie? @mve: wat balen, kom je nu ook echt in oppasnood? @femke: hoe gaat het met werken? @beschuitje: Wat balen dat beschuitenmans op zakenreis is is ie de weekend niet thuis? Wie weet hebben jullie dan toch nog geluk? Hier een paar drukke dagen gehad! En komen ook weer drukke dagen aan. Vannochtend even wezen shoppen, leuk jurkje gescoord bij de v&d en nog wat dingen voor de kids gehaald. Menu vandaag: O: shake, kop koffie T: sultana, kop koffie L: shake, glas sap T: 2 glazen water, druiven A: macaroni T: 2 glazen water, kop thee
Hey meiden, Heb vluchtig bijgelezen maar heb geen puf om te reageren. Vandaag wel lekker gewerkt, en daarna werkoverleg gehad (een hoop discussie om niks). Voel me al de hele dag niet goed. Extreme ongikrampen. Lijken wel weeeen... Vandaag al 2x een naproxen ingenomen en die helpen gelukkig wel wat. Hoop dat het snel overgaat want ik word hier niet goed van. Daarnaast ontzettende zin in alles wat slecht is. Daardoor ook vandaag weer niet van de dropjes en koekjes af kunnen blijven. Slecht... Verder gelukkig een mager dagje qua maaltijden dus ik hoop dat het meevalt allemaal. Nu lekker op de bank helemaal niks meer doen...
Hallo Levi is de hele week al erg moe en niet fit. houden hem morgen dus een keertje thuis van school. Hij ligt nu in de babykamer te slapen, want Ferry is vandaag begonnen met het behang in zijn kamer er af te halen. Zaterdag komt smoeder zijn kamer opnieuw behangen. Vandaag ook de lamp voor de babykamer binnen gehad En zijn nu geloof ik uit het kaartje Moeten nog even een proefdruk bestellen. Diesel Is idd een poes.Nu 6 jaar en ze gaat eigenlijk nooit langer als een uur de deur uit. Kan meerdere dingen zijn 1) ze zit ergens opgesloten 2) heeft een epeleptische aanval gehad en niet overleefd 3) aangereden etc. Butterfly, gelukkig viel de operatie mee en heb je verder geen pijn
Elsie.. Goed dat je in iedergeval nog wat probeerd te eten. Nogmaals beterschap! Kaatje.. Jeetje wat verdrietig, hoe is Levi er onder? Wat gaan jullie doen met Levi zijn kamer qua behang? Levi mag lekker een dagje spijbelen. Butterfly.. als ik de situatie zo lees dan lijkt het mij ook een kwestie van aandacht vragen. Niet leuk maar misschien i.d. iets om met de pedagoog over te praten. Lovely.. Ja, we hebben dan een serieus oppas probleem. Ik werk om de maandag een slaapdienst. @ mams en werk: Erwin zei: die is te oud, wordt toch niet aangenomen. Melanie.. Balen van het extra snaaien. Komt wel goed schatje! ****** Hier weer lekker gerelaxed, nu thee en een sneetje friese smulkoek. En Secret Story kijken.
@mamavesmee niks eten is ook niet goed word je helemaal zo slap van. gaat nu ook al een stukje beter hoor gelukkig.
mVE, waaronder? Dat diesel weg is ? Heeft Levi niet eens in de gaten. Die wil haar normaal alleen maar pakken waarop zij altijd hard weg rent Een stoer printje. iets met zandkleur, groen etc. wat iig bij zijn bed en legertent past, zodat hij daar jaren mee vooruit kan Ik ga off. nog ff tv kijken ( help mijn man is klusser ) en daarna lekker douchen en naar bed. truste
@Esmee, we denken zelf ook dat het een vorm van aandacht is hoor. Ze voelde misschien ook aan dat ik naar het ziekenhuis moest, en er even niet was. Jaloers naar Maureen toe is ze nooit geweest, ze accepteerde alles, maar misschien toch een nasleep ervan. Het lastige is, Harrold en ik reageren er beide anders op. Harrold vind het moeilijker dan mij om consequent en streng te zijn. Ik vind dat ook niet altijd makkelijk, maar met onze kleine meid MOET dat wel. Als we samen een weekeinde thuis zijn daagt ze ons ook tegen elkaar uit, zoals afgelopen weekeinde. Ze zoekt steeds haar grens, bij mij weet ze tot waar ze kan gaan, en accepteert het dan ook. Bij Harrold verschilt het nog wel eens en dat vind ze leuk, dus moet ze hem steeds hebben. Als hij dan niet streng genoeg is als hij zegt nee, neem ik het wel eens over. Papa zegt nee, dus het is nee. Voor mij is het dan ook heel moeilijk. Harrold doet het niet bewust. Maa wil het wel met de pedagoog erbij bespreken. Was ook haar idee, gewoon om eens te kijken wat Harrold dan moeilijk vind en hoe we haar gedrag nu goed kunnen aanpakken, en op 1 lijn kunnen zitten. Want als we blijven verschillen zal Esmee nooit weten waar ze aan toe is, of Harrold is te zachtaardig, of ik TE streng??? Wil ook niet zeggen dat ik het altijd goed doe. We hebben gewoon een pittige meid, maar deze week maakt het ze ons wel heel moeilijk hahaha. En de peuterpuberteit is in volle gang, alles is nee, ze weet heel goed wat ze wil en geeft dit ook echt aan. Vind het ongelofelijk wat ze allemaal begrijpt en door heeft, en dan is nog niet eens 2 jaar. Hier net een appel op, ga lekker douchen en mijn bed in. Ik ben zooooooo slaperig en vermoeid. Ga een lekkere lange nacht pakken. Afgelopen nacht niet echt vast geslapen. Je bent in het ziekenhuis toch steeds wel wakker. Tot morgen meiden!!! Dan kom ik weer streng mee afvallen. Al ben ik vandaag voor mijn gevoel al goed begonnen en kan de prednison ook weer afbouwen.
@mve: Pff is wat, maar had je mams niet gezegd dat ze op zoek naar werk was? Dan hadden jullie je er tenminste op kunnen voorbereiden!
Hallo dames, Mijn ventje is een beetje zielig. Toen ik hem vanmiddag van het kdv ging halen zeiden de leidster al gelijk dat ik Dane maar even in de gaten moest houden want hij was buiten gevallen en sindsdien liep hij mank. Alsof hij bij iedere stap door zijn knie ofzo ging. Echt zo'n naar gezicht. Maar hij lijkt geen pijn te hebben, is vrolijk en mag overal aanzitten. Er is ook niets opvallend dik ofzo. Volgens mij ging het vanavond wel wat beter met lopen. Even morgenochtend aankijken als hij uit bed komt.......
Ze zou gastouder worden van Esmee ( afgesproken toen ik zwanger was) dit ging niet door omdat ze bij de thuiszorg ging werken voor 2 dagen. Na een jaar toch soms wat uurtjes oppassen met mams en schoonouders afgesproken dat hen de uren opvang samen zouden opvangen ( nare ervaring met de gastouder). Daarna heeft mijn moeder er nog een ochtend werk bij gekregen, mijn zusje inmiddels ook een kleine dus daar past ze ook op. En dan nu nog 1,5 dag er bij. Is ze alleen de dinsdag nog vrij. Nee, ze heeft niet gezegt dat ze opzoek was naar werk voor erbij. Ik reageerde ook niet zo leuk volgens mij.
Goedemorgen! mve: kan me wel voorstellen dat je wat fel reageerde hoor! Want jullie moeten nu weer zoeken naar een andere oplossing. Hier heerlijk geslapen! Nu ff koffie drinken en opmaken, kids zijn al aangekleed. Straks hun wegbrengen en dan een uurtje rijden. Gisteravond belde m'n moeder heel raar en onzeker op, volgens mij voelde ze zich schuldig ze was namelijk bij de mac donalds geweest met mijn broer en zus + kids en heeft mij niet uitgenodigd, terwijl ze wist dat ik alleen was met de kids en ook nog eens 5 min ervandaan woon. Vond het ook best rot om te horen...ze doen altijd van alles samen en word pas achteraf erover ingelicht!
Goedemorgen. Sinds ik met dat voedingskussen slaap gaat het slapen gelukkig een stuk beter, en is ook de pijn met opstaan een stuk minder. Ik blij Zou vanmiddag bij een bekende langs gaan, die heeft 5 tassen met meisjeskleding waar ik in mocht snuffelen maar ze ligt gevloerd met een longontsteking, dus ga nu volgende week even die tassen halen en dan zoek ik ze thuis uit Butterfly, gister gemist wat er met Esmee was ( vluchtig bijgelezen ) ga het vanmiddag uit het werk even teruglezen en reageren Wendy, hoe gaat het met Dane ? Lovely, dat zou ik idd ook niet leuk vinden als ze met het hele gezin gaan en jou niet uitnodigen
goeiemorgen! hier nog steeds misselijk en buikpijn wel gegeten hoor, maar niet van harte. menu: O: 2 crackers met appelstroop vitamine c bruistablet kopje thee. T: kop thee glas water kruidkoek. L: 2 beschuitjes met ? glas melk. T: opkikker tomaat glas water fruit. A: broodje gezond, meestal op vrijdag patat maar nu echt geen zin in. T: niks denk ik.
@Butterfly: Je hebt heel wat te stellen met Esmee, lastig hoor. Is maureen weer opgeknapt? @Lovely: Werken gaat goed als ik het maar niet teveel doe, haha. Hoe is het met jou? @Melanie: Balen van je ongikrampen, hoe is het nu? @Kaatje: Beterschap voor Levi. Zorgelijk van Diesel, ik hoop voor jullie dat ze nog terugkomt. @Wendy: Hoe is het nu met Dane? @Elsie: Beterschap. Wat een hoop zieken! @Hier: Lekker geslapen. Ik werk vandaag vanmiddag, heb management review. Belangrijkste vergadering van het jaar. Met de directeur erbij evalueren wat we vorig jaar gedaan hebben en wat de plannen zijn voor dit jaar. Altijd een leuke meeting. Mannetje kookt vanochtend zodat ik het straks alleen hoef op te warmen J Gisteravond liep het allemaal anders dan gedacht, toen hebben we even snel frietjes gegeten. Menuutje voor vandaag: O: Muesli met kwark T: Niets, laat ontbijt L: 4 bhm met kaas/light kaas T: ?, we krijgen iets bij de vergadering A: Burritos in de herkansig. T: ?
Lovely.. dat is i.d. niet zo leuk van je moeder. Lessen gaat goed he?! KAatje.. Leuk dat je tussen de kleertjes mag kijken! Elsie.. Mooie menu vandaag! Femke.. Werkse vandaag. Je klinkt enthousiast. LEkker menu heb je! **** Hier slecht geslapen. Esmee werd wakker omdat ze een plas moest. Zou dat de eerste tekenen zijn van bed zindelijk? Overdat is ze dat al! Boven is alles al weer aan kant, alles was weggevouwen/in de kast gepakt. Zo eerst even eten en dan stofzuigen/dweilen etc. Vanavond krijgen we visite, gezellig! Oja.. Weegschaal 71.6 Menu: O: 2 boterhammen met 1x kaas en koffie T: appel L: ? T: banaantje & Liga A: frietjes met een snack. Ga vanmiddag 7 km hardlopen.
@MvE: Dat klinkt idd als de eerste tekenen van bed zindelijkheid. Zou mooi zijn! Wat een heerlijk weer is het vandaag! Wordt er helemaal blij van!
@MvE: hmz, vervelend dat je moeder dat niet even eerder vertelt... Zou mooi zijn als Esmee nu 's nachts ook zindelijk is! @Butterfly: fijn dat alles goed is gegaan! Beterschap met de meiden... @Femke: spannend @Elena: beterschap... @Patriesja: heerlijk he, dat zonnetje. Geniet van je weekend! @Melanie: sterkte met de krampen @Kaatje: poes nog niet terug? @Wendy: hoe is het met Dane's knie? @Lovely: voelt niet fijn, als je moeder je zo "vergeet" *knuff* @MamaRianne: was gezellig vanmorgen! Jurre is een prachtig ventje @Hier: Gister een lange vermoeiende dag gehad. Volgens mij schrijf ik dat elke ochtend hier? Maar wist niet wat me overkwam toen ik pas om 6u wakker werd. Mini had om 21:00 de laatste fles gehad, huiluurtje, en daarna naar bed gegaan. Wij zijn er ook heerlijk vroeg in gedoken en ik heb heerlijk geslapen
Femke.. het weer is i.d. zacht, jammer dat er geen zonnetje schijnt. Elsie..Is de weegschaal inmiddels wat liever voor je?! ****** Hier geslaagd voor voorjaarsschoentjes voor Esmee. Die kreeg ze van schoonmams. Esmee heeft een dure smaak haha.. Ze mocht zelf kiezen uit 3 schoentjes. Ze is er erg blij mee. Zal even een fotootje zoeken. Net koffie en een peertje op. Denk dat ik tussen de middag lekker een eitje bak voor ons.