10 kilo afvallen, wie doet er mee Deel 6

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door zustertje, 19 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

Poeh, duur dametje :p Maar erg mooie schoentjes!
    Ik ga binnenkort voor zwarte Puma's voor Mini :)

2. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Uk.. heeft de smaak van d'r moeder :D! Maar de schoentjes waren nog iets ruim, hebben er een inlegzooltje bijgekocht en ze kan, als ze niet al te hard groeit er van het najaar ook nog mee. In de zomer heeft ze altijd teva's!

Butterfly.. Heb jij nog belang bij 2 paar teva's? Maat 20,5 en 23,5.

3. MamavEsmee

UK.. Puma's zijn voor jochies i.d. schattig!

4. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

Scapino.nl - PUMA BABYSCHOEN

zo lief! maar ik wil dan de zwarte met witte strepen...

als Mini een meisje was geweest, had ze die ook gekregen hoor :p

5. MamavEsmee

Die zijn i.d. lief!:)

6. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@mamavesmee ben nog niks afgevallen maar ook niet erbij, vanmorgen geen tussendoortje genomen alleen een glas water had echt geen trek.
    wat een leuke schoenen voor esmee!

@uk die schoenen wil ik ook wel voor sam hihi!:D

7. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

welke maat schoenen draagt een pasgeboren baby eigenlijk? :p
    ik bedoel, over 4 maandjes mag hij in de wandelwagen ipv de kinderwagen. dan moet ie wel schoentjes aan...

8. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    #4148 Mama Rianne, 25 mrt 2011
    Laatst bewerkt: 25 mrt 2011
    @Uk: Was zeker gezellig meid........Ukkiepukkie is een schatje een heerlijk mannetje,een lekker baby mannetje ;) babykriebels krijg je ervan :p
    Lief dat ik hem even mocht knuffelen en lekker zijn flesje mocht geven.......
    Als je je weer goed voelt geef je maar een gil dan gaan we ff shoppen of dat je hier een keertje komt!
    Jurre is een schatje ;) maar ook een dikke boef en niet altijd lief hoor :D

9. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Hey meiden.

Gaat hier helemaal super!
    Ben weer lekker bijgeslapen, de meiden slapen.
    Vanmorgen met Esmee even lekker gefietst en langs mijn mams geweest. Esmee begint zich wat te vervelen, had maandag en dinsdag ook geen zin in leuke dingen i.v.m de operatie in het vooruitzicht. Er is met Esmee vandaag ook niets aan de hand. Ze is weer lekker vrolijk. Ze heeft haar week niet gehad denk ik.
    En nu extra aandacht van mama doet haar heel erg goed zeg :).

Bij mijn mams was de buurvrouw!
    Die heeft me verbaasd aangekeken en kreeg grote complimtenten omdat ik heel erg was afgevallen. Pas nu een rokje die ik heel lang niet aan kon, en als je dan een kleinere maat aan kunt valt het mensen pas op :D. Ze prees me helemaal de hemel in, wordt daar zo verlegen van :). Schiet je meteen in de verdediging.... ja maar... er moet nog 13 kilo af etc. Heb uiteindelijk maar gewoon gezegd: "dank je wel, erg lief dat je het zegt". Ik werk er ook keihard aan, en doe ook grote moeite, dus hoef geen slechte dingen te zoeken whahaha.
    Mijn mams kon het niet zo hebben, die dook meteen met haar hoofd weg en zat me geegergd aan te kijken. Afvallen wil zij ook, maar lukt niet en dan kan zij een ander geen compliment gunnen.

Maar ik bruis weer van de motivatie :D.
    Gaat ook erg goed vandaag.
    Weegschaal was lief, 83.5 kilo. Bijna laagste gewicht dus alle stress heeft geen kilo's extra gekost :). Een halve kilo en dan laagste gewicht. Heb ook geen behoefte aan lekkere dingen, ga er lekker tegen aan. Gisteravond alleen een appel op. Geen mega lekkere dingen din huis dus ga het weekeinden goed tegemoet

Menu vandaag:
    O: 2 beschuitjes met boerenschouderham. )
    T: lotus speculoos koekje, appel, 1.5 paaseitje, koffie.
    L: 2 boterhammen met linera smeerpathe, kom bruinebonen soep.
    T: druiven en een kiwi.
    A: kip kerrie met appel en ananas, rijst, en roerbakgroente.
    T: ???

@Mamavesmee, ken het merk schoentjes niet. Maar de maat spreekt me wel aan, Esmee moet nog nieuwe schoentjes hebben dus ben erg benieuwd. Ze valt nu steeds, dus haar nieuwe laarsjes zijn helemaal beschadigd en lelijk geworden. Vind het zonde om nu nieuwe dure schoenen te kopen. Als je een foto wilt plaatsen?? Je hebt vaak leuke spullen voor Esmee dus het kan best wat zijn voor mijn Esmee.

@Lovely, he bah, nee, dat is niet leuk van je moeder. Lekkere moeders hebben wij hier zo bij elkaar zeg. En als ze zich zo schuldig voelde had ze beter haar mond kunnen houden. Heb je een goede band met je moeder? Of net zo bagger als bij mij?

Plannen vandaag:
    Beetje aanrommelen, Harrold is te mountainbiken en als hij thuis komt ga ik met Esmee naar de bibliotheek. Even eruit met haar, even extra aandacht. Vanavond na het eten blijft Harrold bij de kinderen en ga ik er lekker even opuit!
    Ga lekker een paar uur rond neuzen in Assen.
    Wil zelf wat nieuwe rokjes en een zomerjas.
    De bestelling van H&M viel erg tegen. De zomerjar die ik had besteld zat voor geen meter. Wat een lelijke jas. De broekjes voor Esmee waren veeeeeeel te groot. Vind het zonde die nu te houden, want over een jaar past ze het nog niet, zo groot!
    Dus kan haast alles terug sturen. Zal Maureen de rokjes en broekjes nog even passen. Winkel meestal met mijn zusje, maar dan zijn we negen van de tien keer alleen in winkels voor haar en moet je altijd rekening houden met een ander. Ik ga heerlijk alleen.
    Even de tijd aan mezelf en kan naar welke winkel IK wil. Heerlijk :D.
    Lekker relaxt passen enzo.

Nu eerst weer aan het werk hier!!

10. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

haha babykriebels, bij mij kriebelt het eventjes niet hoor :p maar wie weet gaat je man ooit nog overstag ;)
    idd binnenkort lekker shoppen en ik kom zeker ook bij jou langs wanneer ik weer durf te autorijden ;)

11. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

@Butterfly: dat is idd goed voor je motivatie :D

12. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Komt wel goed,eerst maar goed herstellen ervan enzo hoor. Take your time

13. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Ik ben sporten nu!!

Mzzl ;) laterssssss :p

14. MamavEsmee

Butterfly.. Ik kan ook het beste alleen winkelen! Geniet van het shoppen. Teva's zijn slippertjes met klitteband en een harde zool. Is echt voor de zomer. En ze kunnen ook in het water ik zweer er bij. Jammer dat je mams je geen complimentje gunt. Mijn moeder vind het ook lastig om postieve feedback te geven. Ze zal ook nooit zeggen , ik ben trots op wat je hebt bereikt oid. Of met afvallen ofzo. Wel leuk dat de buurvrouw zo enthousiast was!:D

Uk.. begrijp ik goed dat je Rianne op kraamvisite hebt gehad? Wat leuk!!:D

Rianne..Sportze!

Hier weer een rondje van 5 km gedaan! Kwam net over.. Pfff.. Zit me nu helemaal lek te zweten dus snel onder de douche.:)

15. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

Ja, echt super leuk!! :)

Ik heb de was er in zitten, bezig met keuken schoonmaken en ga zometeen wat boodschapjes doen want het is nog lekker weer dus lekker even een flink eind wandelen. Heb een supermarkt vlakbij, maar ga eens een eindje verder naar het winkelcentrum om nog wat meer boodschapjes te doen.

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Zo ik kan even een half uurtje op mijn kont zitten.
    Uit het werk door gereden naar Leen Bakker. Gordijnen besteld voor de babykamer
    Daarna Ferry opgepikt en door naar de verfhal, nieuw behang en verf voor Levi zijn kamer gehaald.
    Nu even rust en dan straks postkantoor en Levi op halen van psz. Boodschappen doe ik vanavond wel.
    Het is dit behang geworden
    Spatten op vliesbehang Rasch FLASH nr. 760729 | Kinder - Tienerkamer behang | verfenbehanghal
    Hier komt zijn bed voor te staan, dus die breekt de muur door 2-en
    Zijn andere muur verven we in die middelgroene tint uit het behang.

Uk, nee poes nog niet terug. gaat niet meer gebeuren ook denk
    Lekkere nacht gehad ! SToer ! Levi zijn eerste echte loopschoentjes waren ook puma's. Volgens mij maat 15 ofzo ?

MVE, schattige schoentjes

17. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    Hey meiden,

Ik ben weer terug! Drukke week achter de rug. Morgen nog een dagje werken en dan lekker weekend.
    Geen plannen, maar dat vind ik ook weleens lekker!

Het afvallen gaat dramatisch slecht. Ik voel me net een olifant, ben ook aangekomen, maar dat is ook niet zo raar. Heb erg slecht gegeten, en veeeel te weinig gedronken.
    Morgen na het werk uit eten met een collega, en dan zweer ik voorlopig alle etentjes af, want ik wil de zomer in onder de 80 kg!

@MamavEsmee: Wat een schattige schoentjes voor Esmee! :)
    @Butterfly: Complimentjes kan ik ook nooit mee omgaan, ik zeg ook altijd meteen, er moet nog genoeg af haha. Lekker alleen shoppen, heerlijk vind ik dat! Veel plezier :D

Heb knallende koppijn, waarschijnlijk ivm ongi. Dadelijk lekker een warm bad nemen.
    Vanavond worden er een hoop oorbellen opgehaald, dus dat betekend weer centjes! :)

18. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    @Mamavesmee, lopen gaat goed he. Ik mag een week niet sporten :(, baal er wel een beetje van maar goed, heb iets meer vrijheid nu voor mezelf hahahaha. Volgende week maar weer sporten.
    Positieve feedback kan mijn mams ook niet, alleen maar negativiteit over alles en iedereen. Kreeg alleen een compliment dat mijn borsten na de geboorte van Maureen zo klein waren geworden ;). Tenminste iets toch hahaha.

@Kimmetje, alleen winkelen doe ik het liefst. Als er iemand mee gaat voel je je ook zo bezwaard als je even lekker wilt passen. Ze zuchten meteen zo, en ik kan uitgebreid aan het passen gaan hoor, heerlijk! Dus lekker een paar uur alleen, heb er nu al zin in :p.
    En die oorbellen, je had een site he?? Denk dat ik wel een bestelling wil doen. Zie ineens iedereen lopen met die dingen joh!!! Het is echt een trent aan het worden ook.

@Kaatje, jullie hebben het er maar druk mee :D.

@Mamarianne, sportse!!!!! Ging het goed?

Ik ga zo lekker even naar de bieb met Esmee.
    En het pakket van H&M wil ik terug brengen, haast alles kan terug, op wat shirtjes voor Esmee na. Was iets te enthousiast met de maten voor de meiden.

19. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    @Butterfly: Helemaal mee eens! Ik shop ook het liefst alleen, lekker de winkels bekijken die IK leuk vind, heerlijk! :D Ik heb er speciaal een hyves voor aangemaakt, dus ik zou zeggen, neem een kijkje ;)

Net lekker een warm bad genomen. Heb 2 gigantische blaren aan de onderkant van mijn voet. Heb net mijn sleehakken weer aan gedaan, wilde ze even inlopen, maar ik was iets TE enthousiast geloof ik.
    Morgen maar weer mijn Ugg-jes aan!

20. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Hoi Meiden, kom net uit mijn werk. Later reageer ik meerrrrrrrrrrrr
    Even van de laatste zonnestralen genieten

Deel Deze Pagina