Hey meiden Allereerst: Voor jullie allemaal een heel, gelukkig, gezond SLANK en (voor de meesten ook) een vruchtbaar 2011!!! Allemaal een leuke oud&nieuw gehad? @ Ukkie: Welkom en heel veel succes met afvallen. Super dat er al 2 kg af is! Ik doe hetzelfde dieet als jij. Ook kcal tellen met een max van 1200! @ Mama Rianne: Nog gefeliciteerd met je man! @ Moppie: Mooie vloer hoor voor de slaapkamer. Fijn dat het eind van de verbouwing nu echt in zicht is. Meid, je bent 38 weken zwanger dan ga je toch geen leistenen lopen sjouwen meid! Foei!!! @ MamavEsmee: Vervelend dat het weer hommeles is in de familie. Zal zo je topic eens lezen Jij bent op tijd met Esmee dr voorjaarscollectie @ Patriesja: Je hebt inderdaad een rotjaar gehad meid! Hopelijk word 2011 het tegenovergestelde! Knuf meid! @ Butterfly: Vervelend dat je weer zon last hebt van je astma! Hoop dat het snel weer beter gaat! @ Kaatje: Wat een uberschattige foto van levi! *smelt* Hier een leuke oud en nieuw gehad. Gisteren lekker gewerkt. We waren eerder gesloten (16.00 uur) maar er moeten er altijd 2 blijven tot 17.30 voor spoedgevallen. Daar was ik er 1 van. Was wel gezellig met mij lieve collega uiteindelijk nog maar 5 patienten gehad in die tijd en lekker veel kunnen doen Na het werk naar huis, opfrissen en omkleden en toen door naar mijn ouders waar we lekker gegourmet hebben. Was erg lekker Uiteindelijk rond 2 uur naar huis gegaan, en lekker gaan slapen. Nu net beneden, zo te horen in Roland ook net uit bed gerold. Kunnen we zo weer naar pap en mam met de hele familie. Gezellig met alle zussen Vanmorgen toch maar op de weegschaal gestapt en het viel me niet eens tegen. Ben in december wel flink aangekomen (was te verwachten) maar ik had verwacht boven de 100 te zitten. Mijn gewicht was vanmorgen 98,6 kg. Ben dus in 2010 precies 32 kilo afgevallen. Wel balen want op 1 september was dat 41 kg maarja, dat is verleden tijd en ik zal er vanaf Maandag weer helemaal voor gaan om weer zover, en zelfs verder te komen. Dadelijk even een nieuwe banner enzo aanmaken. Vandaag en morgen proberen om niet meer aan te komen in ieder geval. En toch nog wel genieten van wat lekkers en vanaf Maandag aan de slag. gewicht kwijt in 2010 Emma -15 kilo !!! Femke -13.8 kg Judith - 20.2 kg Melanie - 32 kg Liefs
Goedemorgen meiden, De beste wensen allemaal!! Mijn weegschaal viel me ook nog mee. Heb gister echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel gegeten, niet normaal. Woog vanmorgen 83.4 kg. Wel jammer, want ik woog 80.4 kg, maar goed, ben dus in 2010 wel precies 20 kg afgevallen. Dus vanaf maandag weer lekker opnieuw verder!
Iedereen een gezond, gelukkig , vruchtbaar en slank 2011 toegewenst!! **** Gisteren echt veel te veel gesnoept van al het lekkers. Was dan ook TOP ZWAAR vanochtend. Vandaag en morgen nog met mate genieten van het lekkers en dan even een weekje streng! Gisteren buiten de vingino kleding nog een paar setjes kleding online besteld.. gisteren dus even voor 200,00 aan kleding besteld voor onze tut. Ook wel weer erg leuk allemaal. Als de kleding binnen is de kast van Esmee even goed opruimen. Menu vandaag: O: 1 boterham met jam en 2 perssinasappeltjes uitgeperst en koffie. T: Koffie en cola light. L: 2 boterhammen met een klein beetje eiersalade en een bekertje optimelk drink. T: appelbeignet. en thee/water. A: 6 mini pizaatjes en een kopje soep. ******* Nog niets gehoord van mijn familie.. Heb ook geen zin om zelf contact te zoeken. Vanmiddag denk ik even bij vrienden langs om nieuwjaar te wensen.
@MamavEsmee: Leuk he Vingino Wij verkopen dat ook! Echt super leuke kleertjes hebben ze! Hier knallende koppijn, keelpijn en niezen. Vrees dat er een griepje aan komt. Straks naar een vriendin toe, samen met haar kleine naar de Mac... Ik ga voor de lekkere nieuwe milkshake! Pak denk ik verder niet zo heel veel, zal wel kipnuggets worden. Ben niet zo'n Mc Donalds freak..
allereerst de beste wensen... een nieuw jaar, met nieuwe voornemens.. Ook hier moeten de kilo's eraf... liefst 15 vandaag eerst nog een verjaardag.. morgen restjes eten en vanaf maandag gaan we er strak voor... sneeuw is weg, dus kan beginnen met fietsen naar school (20 min. heen en vervolgens ook weer terug en 's middags nog een x) dus aan de beweging zal het niet liggen.. nu nog een goed eetpatroon gaan bedenken wat ik goed kan volhouden en niet schadelijk is als ik komend jaar zwanger mag worden... s6 allemaal! liefs jannie
Kim.. Vingino is heeeeel leuk!! Maar helaas ook vrij prijzig en aangezien Esmee ( en waarschijnlijk heel veel kindjes) zo ineens een groeispurt krijgt en alles ontgroeit en dus dingen soms maar kort aan kant. Gelukkig dus een goede deal kunnen maken op marktplaats. Kiezeltje en Noppies is ook zo leuk!! Verkopen jullie dat ook? Veel plezier bij de MAC! Jannie.. Welkom! 15 kg is goed te doen hoor! Wat ga je doen voor dieet? Calorieen tellen?
@Jannie: Welkom, en heel veel succes met afvallen! @MamavEsmee: We verkopen alleen Vingino, en dat is inderdaad erg prijzig! Zeker als ze er zo uitgegroeit zijn inderdaad. Maar toch schijnen sommige mensen daar niks om te geven als ik zie wat daar over de toonbank vliegt haha.
@ Jannie: Welkom en succes met afvallen! Hier inmiddels weer terug van pap en mam. Was wel gezellig met zijn allen bij elkaar! Nu al veel te veel gesnoept van alles hapjes en dergelijke... vandaag mag het nog zullen we maar zeggen hahaha
Lieve allemaal, Heel heel veel liefde en geluk voor het nieuwe jaar gewenst !!! Patriesja voor jou helemaal, want jouw jaar was heftig... Jannie van harte welkom. Ik ga maandag ook weer van start. Hier ligt nog veel te veel lekkers dat vandaag en morgen nog op gegeten mag worden. De restjes gaan maandag de clico in en dan gaat het grote afvallen weer beginnen. Ben er zooooooooo klaar mee. Ik zag een foto van mezelf van gisteravond...pfff...kan wel huilen.... Bedankt voor de schoppen onder mijn kont, hol of wat dan ook Zustertje wat eng om te rijden he met die dikke mist. Gelukkig konden wij in 1 minuut bij mijn zus zijn dus hadden wij er geen last van. Moppie ik lig dubbel om jou. Jij zegt neeee joh ik ga nog niet bevallen hoor tegen mij, maar het gaat toch echt deze maand gebeuren. ( of je moet een olifantendracht willen ) Gaat dan snel hè? Ik heb een vriendinnetje dat nu haar verlof is begonnen. Het is mijn beste vriendin dus wel heel bijzonder als zij haar eerste kindje krijgt straks. Melanie jij bent wel de topper met afvallen van het afgelopen jaar hè? Ik ga mijn best doen om jou te volgen... Kimmetje hopen dat je niet ziek wordt hoor. Ik begin net weer iets beter te worden met mijn maag, maar nu ook weer verkouden. Pff ik weet niet wat er allemaal in de lucht hangt hier hoor. Kaatje wat een leuke foto zeg van Levi. Heb je die speciaal gemaakt om door te sturen naar familie enzo? Nou meiden ik heb net heerlijk de kerstboom de deur uit gedaan. Huisje schoon gemaakt en ook nog even bij opa en oma wezen nieuwjaar wensen. Alles weer gedaan. Morgen een dag helemaal niets moeten en niets hoeven...heerlijk. Daarna weer aan het werk, moet er nog niet aan denken eigenlijk...
hey meiden de allerbeste wensen voor 2011 !! veel liefde gezondheid en geluk maar wel minder kilo's en aangezien ik maandag weer op ga letten ga ik nu de frietpan aanzetten
Hier ook beneden het huis weer lekker aan kant. kerstboom naar boven ( en straks op marktplaats ) Beschuitje, nee hebben nu een spiegelreflex camera gekocht, en willen allebei ( Ferry en ik ) wat meer leren over fotografie,dus zijn lid geworden van een forum. Deed daar mee aan een opdracht, waarbij je iets in het thema van oud&nieuw op de foto moest zetten. En dat was dus mijn idee van oud&nieuw op de foto zetten
Ik heb de foto's van de fotoshoot via de mail binnen! De cd-rom krijg ik nog maar alvast een voorproefje! Met zijn 3tjes!
Leuke foto's mve! Iedereen gelukkig nieuwjaar! Vanaf maandag is alles weer rustig hier en zal ik weer mee schrijven .
@ MamavEsmee: mooie foto van jullie 3en! Je ziet er echt supergoed uit meid. Superfoto ook van Esmee... ga even op je hyves spieken
Hee lieve allemaal! De allerbeste wensen voor het nieuwe jaar en dat er maar heel veel kilo's af mogen en dat de enige reden om nog kilo's aan te komen is omdat je zwanger bent. Wij hebben gisteren nog een top avond gehad. uiteindelijk lagen we pas om 5 uur op bed. Misschien komt het daardoor dat we er nu ook om 5 uur in de middag uitkwamen, we waren wel wakker maar heerlijk genoten van onze laatste nieuwjaarsdag samen. Straks (oeps moeten we nu al eigenlijk zijn) naar de familie van mijn kant, die hebben altijd een nieuwjaarsborrel, met oom's tantes en nichtjes en neefjes. Erg gezellig. Kom morgen even bijlezen en kletsen... (misschien even een buikfoto plaatsen, ben zo trots, wat groeit hij ineens... Fijne avond allemaal!!