10 kilo afvallen, wie doet er mee Deel 6

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door zustertje, 19 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Melanie: Zo net na de bruiloft zeker, hahaha. Wel vervelend trouwens, voor mij was dat de reden om te stoppen, elke keer geklooi en last van PMS.

@Butterfly: Goed dat je de chips hebt weerstaan.

@Elena: 4 uur is mooi op tijd. Voel je je weer wat beter?

@Hier: Helemaal uitgerust wakker geworden en dat om 8.00. Voel me weer prima vandaag. Ga zo boodschappen doen en dan even naar de stad voor een babyfoon die vanaf vandaag in de aanbieding is en even naar Vodafone, mijn telefoon is stuk. Dan even met mannetje naar de woonboulevard naar spulletjes voor de babykamer kijken. Daar wil ik nu toch wel een keer mee beginnen.

Menuutje:
    O: Kwark met muesli
    T: Appel
    L: Broodje in de stad
    T: Mueslireep
    A: Eiermie met pangafilet, teriyakisaus
    T: Iets lekkers voor bij de koffie van de bakker (moet ik nog heen)

2. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Hier niks eraan en niks eraf! Zal toch vast ergens verkeerd gaan ofzo!

3. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Goedemorgen allemaal :D!
    Zo eindelijk tijd om eens lekker te reageren...ik was erg vroeg op vanmorgen. Moet zo alleen nog even mijn haar doen en dan ben ik klaar. Zit te wachten op iemand die de tv komt repareren. Hij is weeeeeeeeeeeeeeer stuk. Hebben inmiddels al een nieuwe maar ook deze is niet goed. Krijg er zo langzamerhand wel een sik van hoor !!:$

*Uk wat een gave schoentjes zeg voor de kleine ! Helemaal hipperdepip.

*MVE ook al van die leuke meidenschoentjes zeg. Geef mij trouwens ook zo'n leuke schoonma die dit soort dingen doet haha..nou ik denk dat ik tegen die tijd geen klagen heb hoor.
    Die oorbellen zijn leuk he, maar ik heb geen idee hoe het mij zal staan zo´n grote oorbel.

*Kaatje wat een stoer behang voor de kleine Levi. Heeft hij het zelf uitgekozen of hebben jullie dit voor hem gedaan ?
    Wordt het mooi?

*mammarianne een blaar is nit zo best haha en op de loopband opgelopen nog wel . Grappig, nou ja voor jou natuurlijk niet. Sterkte ermee.

*Elena en Elsie gaat het alweer een stukje beter met jullie? Alweer iets meer gegeten inmiddels?

*Lovely ik begrijp maar al te goed dat het echt niet leuk is dat je niet uitgenodigd was. Zeker als je er zo dichtbij zat.

~Butterfly wat leuk dat je zoveel nieuwe kleren hebt gekocht. Ik heb ook zo´n zin om weer lekker nieuwe dingen te kopen. Helaas ben ik er nog niet aan toe. Nog genoeg in de kast liggen wat ik niet meer aan kon en nu langzaamaan weer een beetje begin te passen.

~Kim echt super dat je zo goed bezig bent met die oorbellen. Vast een hele klus om die dingen te maken. Jammer dat het afvallen zo slecht gaat op dit moment. Ik moet zeggen dat het mij ook zoveel moeite kost nu. Het ging zo goed. Nou we stimuleren elkaar hier hoor !!

~Femke, leuk linnen broeken zitten altijd zo heerlijk in de zomer. Welke kleuren heb je gekocht...

~Wendy wat geweldig dat je zangtest zo goed was, wij hadden het al gezegd he naar aanleiding van dat filmpje. Je bent gewoon goed !!

Ik hoop dat ik niemand vergeten ben..........:) anders sorry :D
    Oh ja morgen ga ik weer wegen. Ik ga straks even nieuwe batterijen in de weegschaal doen. Elke keer weeg ik iets anders. Heb toch het gevoel dat het aan de batterij ligt. Misschien wel een beetje op aan het raken..nou ja ik weet in ieder geval dat ik echt een goede week heb gehad dus daar kan het niet aan liggen:p.
    fijne dag allemaal :)!!!

4. elsie22

elsie22 Niet meer actief

goeiemorgen meiden!!

hier gaat het al weer een stuk beter, wel nog een beetje rare buik, wel weer crackers gegeten als ontbijt. gisteravond een broodje gezond genomen.

menu:
    O: 2 crackers 1x appelstroop 1x smeerworst 2 kopjes thee vitamine c bruistablet.
    T: kop thee glas water liga evergeen.
    L: 2 boterhammen met ?
    T: opkikker tomaat glas water fruit.
    A: ?
    T: ?

5. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Goedemorgen!
    Elena: het is mooi weer om te wandelen :)
    Femke: shopse vandaag!

Gisteren weer een drukke dag gehad,na het autorijden wezen oppassen bij een vriendin pas rond half 2 thuis en toen mocht ik het huishouden nog doen en de boodschappen. En was het ook alweer tijd om de kids te halen.
    M'n vent heeft in Deventer geslapen die had een verjaardag, hoop dat ie op tijd thuis is we zouden de stad in gaan.

Vannacht veel liggen dubben over m'n familie, ik heb er aardig genoeg van...mij niet bellen als ze samen gaan eten een broer die boos word omdat ik niet met zijn zoon weg mag als ik oppas. En dat terwijl ik hem eigenlijk nog niet vergeven heb van alle dingen die hij gezegd heeft.
    Ben tot de conclusie gekomen om wat afstand te nemen, laatste tijd zag ik iedereen toch wel vaak en dat doet me geen goed.

Voor vandaag geen menu :)

6. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Elsie: Fijn dat je je wat beter voelt.

@Beschuitje: Zwart en lichtgrijs. Kleuren die mij een beetje slank afkleden. Succes met de weegschaal, ik heb er ook zo een die verschillend weergeeft als ik er meerdere keren opsta.

@MR: Gebeurd soms, misschien nog niet naar de WC geweest? Gister meer gedronken. Ik weeg elke dag en daar zit 3-4 ons verschil in, naar boven en beneden, maar aan het einde van de week zie je dan wel de trend.

@Lovely: Voor je gemoedsrust misschien wel beter om afstand te nemen. Elke keer teleurgesteld worden frustreert alleen maar.

@Hier: Boodschappen weer in huis, zo even naar de stad en dan een beetje in huis aan de gang. Mannetje moest onverwacht gaan werken, collega ziek. Balen, maar die collega is nooit ziek, dus gewoon pech.

7. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Goedemorgen meiden.

Hier al vroeg op, Esmee was 05.00 uur wakker en heeft na de tijd niet meer geslapen. Na wat spoken er om 06.00 uur maar uit gegaan. Wel goed geslapen verder, gelukkig!

Vandaag een drukke dag in de planning, veel was, wil de kledingkasten uitmesten en opruimen. Met name die van de kinderen, want er ligt veel wat ze niet meer dragen. Wil alles op marktplaats zetten ook, het ligt anders ook maar. Vind dat ook zonde.

Vanmiddag nog even lekker wandelen met Maureen.
    Harrold is de naar de stort, dus de schuur is lekker opgeruimd.

Gewogen en was niet zo blij!!!
    Ik heb gisteren zo streng gedaan en ben een kilo zwaarder :x.
    Goed, ik ben nog aan de prednison dus vocht zal de boosdoener zijn, ben nu weer aan het afbouwen dus moet dan wel goed komen. Maar wel balen, doe je zo goed je best en laat je al het lekkere echt staan, ben je zwaarder dan wanneer je lekker chips zit te eten :(.

Menu vandaag:
    O: 2 boterhammen met een dun laagje hagelslag, klein glaasje magere yoghurtdrank.
    T: appel en thee.
    L: -
    T: -
    A: rijst, kip, zoetzure saus.
    T: -

Geen idee wat mijn menu is, zie het wel, wel gezond!!!!!

@Lovely, herkenbaar, als ik mijn familie veel zie gaat het ook mis.

@Shopse voor alle meiden die gaan winkelen.

8. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.110
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    Ik ga nu pas wandelen... heb vanochtend het hele huis gedaan met meneer in de draagdoek. Tot straks!

Oh ja ik voel me ietsje pietsje beter maar houdt nog weinig binnen :(

9. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Butterfly: Balen van de weegschaal zeg. Hier issie ook al een paar dagen niet lief. maar dat is eigen schuld. Vandaag weer streng!

@ Femke: Dat is inderdaad wel mijn bedoeling hahaha... weet alleen niet of Roland het daar ook mee eens is. Maar goed, er bestaat ook nog iets anders als de pil natuurlijk. Balen dat je man onverwacht moet werken...

@ Lovely: Goed om wat afstand te nemen als je denk dat het dan beter gaat. Vervelend zeg!

Hier ook weer mijn bed uit. Was al om 6 uur wakker doordat ik (in mijn droom) getuige was van een vliegtuig wat neerstorte (in onze woonwijk), daarna niet meer echt kunnen slapen. Ben rond 8:30 uur mijn bed maar uit gegaan en even de begroting voor de bruiloft verder aangevuld. Had van de week weer wat dingetjes gekocht dus die moesten er nog op gezet worden.

Daarna nog even lekker warm terug mijn bed in, en rond 10 uur gaan douchen... lekker rustig aan dus. Nu net ontbeten.

Zo meteen even naar het postkantoor. Moet 2 pakketjes wegbrengen. Verder weinig plannen vandaag. Even naar het tuincentrum...

Mijn menu vandaag:
    O: 200 gram optimel vanille yoghurt
    30 gram cruesli balans

T: niks

L: 2 meergranenboterhammen met;
    30 gram 20+ kaas en;
    20 gram ham
    1 appel

T: 1 sinaasappel

A: 250 gram supercrunch ovenfriet
    1 kroket
    1 lepel halfvolle frietsaus
    1 lepel curry

Totaal van 1155 kcal.

Liefs

10. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Butterfly: Balen van de schaal. Zeker aangezien je gisteravond de chipjes hebt weerstaan.

@Elena:Beterschap.

@Melanie: Jeetje wat een nare droom, kan me voorstellen dat je daarna niet meer kon slapen. Mooi menuutje vandaag!

@Hier: Babyfoon gekocht en telefoon afgeleverd bij de winkel. Ook nog even de laptop weggebracht, die was super traag geworden, gaan ze even kijken wat ze daar aan kunnen doen. Heb gelukkig ook nog een laptop van het werk, dus ben niet zonder internet:)
    Ga zo even liggen, ben best druk geweest vanochtend. Merk dat ik moe wordt en ik wil hoofdpijn voorkomen.

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Een brakke middag
    Gisteravond om 23.45 werd Levi krijsend wakker, hij wilde niet slapen. Natuurlijk net toen ik eindelijk sliep. Was zo moe dat ik hem voor het eerst in 2.5 jaar bij me in bed heb genomen met het idee dat hij niet zou gaan slapen en Ferry hem dan weer terug kon leggen als hij thuis kwam.
    Nou meneer viel dus als een blok in slaap naast me. Ferry kwam later thuis en toen was er eigenlijk geen plek meer voor mij+voedingskussen haha dus ben er om 02.00 tussen uit gekropen ( al die tijd wakker geweest ) en in Levi zijn bed gekropen ( niet voor herhaling vatbaar ) en daar constant liggen draaien. Op een gegeven moment hoorde ik Levi zeggen dat hij moest poepen. In de veronderstelling dat het ochtend was ben ik zijn bed uit gekropen ( letterlijk ) en hem op het potje gezet. Bleek het 05.00 uur te zijn. Heb hem toen weer in de babykamer gelegd en is hij zowaar in slaap gevallen. Werd om 09.00 uur wakker.
    Zouden vanochtend met zijn allen grote inkopen doen bij de Aldi, en Levi krijgt toch een driftaanval hier thuis. Was gewoon doodop dus heb hem met een dekentje op de bank gelegd en ben alleen naar de Jumbo geweest. Levi ligt sindsdien op de bank te slapen.

Lovely, denk dat het idd goed is even afstand te nemen. Ga je dingen vaak heel anders/helderder zien.

Butterfly, ook een vroeg ochtendje dus

12. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Melanie.. wat goed dat je een begroting bij houd voor de bruiloft. Mooi menu vandaag! Jammer dat je zo naar gedroomt hebt en daardoor vroeg wakker was.

Butterfly.. Jij bent goed geslaagt gister! Draag je geen broeken? Balen van de weegschaal zeg! Wel knap dat je zo gemotiveerd bent.

Femke.. Goed dat je aan je rust denkt. Wat voor babyfoon heb je gekocht?

Lovely.. Misschien is even afstand nemen wel goed. Ik moet hier ook zo af en toe even het contact minderen. Ik dacht dat het contact met je moeder goed was?

Elena.. Stoer, dat je toch het huis hebt gepoetst terwijl je niet lekker was.

Kaatje.. Jeetje, wat een nacht! Schiet het op met de kamer van Levi? Die wordt vandaag toch behangen?

Beschuitje.. Esmee is enigst kleinkind dus dat heeft zo zijn voordelen.;) Jeetje, rust er een vloek op tv's bij jullie? ;)Succes met klussen, misschien blijft er een zaadje hangen.:D

Zo.. had ook even tijd om te komen kletsen.

Gisteren veel te veel lekkers gehad. Gisteravond bij de koffie een lekkere koek en een glas baileys en chips/popcorn dus de weegschaal was niet zo lief. Eigen schuld.
    Wel een hele gezellige avond gehad.

Vannacht goed geslapen, vanmorgen naar intratuin geweest voor plantjes en ideeën opdoen voor de achter tuin, Erwin gaat een veranda maken, nieuwe bestrating er in etc etc. Leuk!!:D

Menu:

O: 2 beschuitjes met aardbeien en koffie
    T: appel, sausijzenbroodje en koffie ( intratuin)
    L: kommetje yoghurt met wat muesli en aardbeitjes.
    T: water, water, water & een klein reepje bonbonbloc ( 134call)
    A: Gebakken aardappeltjes, sperzieboontjes en een kipfiletje uit de oven.

Voor vanavond gaan we rolletjes met augurk maken en natuurlijk wat chipjes.:D

13. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Kaatje: Jeetje wat een nacht. Je zult wel gebroken zijn!

@MvE: Een alecto DBX-88. Had er zoveel positieve verhalen over gelezen dat dat me wel een geschikte leek. Balen van de schaal, maar iig weet je waar het komt;) Met je menuutje van vandaag komt het weer helemaal goed met de schaal.

@Hier: 2 uurtjes in bed gelegen, net toen ik bijna in slaap viel begon de buurman met een kettingzaag;) Er maar uitgegaan want ik lag me alleen maar te irriteren. Ben wel uitegrust dus dat scheelt.
    Zo naar mijn moeder, kopje koffie drinken. Heb haar de hele week nog niet gezien en de hond is er ook (na de scheding heeft ze de hond alleen in het weekend), dus heb er zin in.

14. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Femke.. Mooie babyfoon! Hebben wij ook..:D Veel plezier bij je moeder en knuffelze met de hond.

Hier inmiddels beneden alles gezogen/gedweild, vaatwasser uitgepakt, wasje opgehangen en de douche helemaal uitgesopt en gereinigt met schimmel & vochtplekken reiniger.. BLING!:D

15. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

au au au er is een hoek van mn kies afgebroken op een muisje! gelukkig over een paar dagen naar de tandarts ;)

O: -
    L: chicken foccacia salsa whatever van de mac, bah, kip met kaas en tomaat is geen goede combi!
    T: beschuit met muisjes
    T: gevulde koek

jemig wat een flut menu! *zucht*
    ik ga een eind wandelen nu de zon nog schijnt!

16. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Nou het tv verhaal krijgt nog een leuk staartje....
    Komen ze de tv maken. Hebben ze drie onderdelen bij zich om te kunnen vervangen..blijkt het onderdeel dat ze nodig hebben KAPOT te zijn. Nu kon de tv niet gemaakt worden, moest meegenomen worden voor reparatie. Zitten nu met een leentv.
    Na anderhalf jaar tobben, twee tv's verder dus nog steeds geen goede tv. Ik ga maandag de manager bellen en zeker weten een klacht in dienen.....GRRRR ben woest !! Oh ja en ik heb ook nog eens de hele ochtend thuis moeten zitten in mijn vrije weekeind....

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ferry en ik hebben Levi zijn muren behangvrij gemaakt, geplamuurd en gaan er straks na het eten een laag structuur op zetten. HOpen dat het in één keer mooi denkt, kan morgen de groene latex erover

MVE, smoeder was moe dus Ferry heeft gezegt dat ze thuis kon blijven. Komt nu hopelijk volgende week zaterdag. vier zondags mijn verjaardag dus dan kan het niet.
    Was jij trouwens diegene die vorig jaar ofzo van die kast hangers had gemaakt voor in een kinderkamer ?

Femke, irritant he. lig je net lekker en wordt je wakker gehouden door een ander
    Wij hebben ook een alecto. wel een ander type maar een prima ding

Uk, auw !

Beschuitje, zou ook zeker bellen.

18. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @MvE: Heerlijk weer een schoon huis.

@Uk: Auw!

@Beschuitje: Wat een ge*** met de televisie zeg. Kan me voorstellen dat je pissig bent.

@Kaatje: Is het gelukt met Levi's kamer?

@Hier: Een gezellige middag gehad met mijn moeder. Het avondeten weer achter de kiezen. Nu even kijken wat we gaan doen vanavond, geen bal op tv, misschien een spelletje.

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Levi zijn muur is gestructuurd. MOrgen nog even groen schilderen, en even kijken wanneer smoeder tijd heeft om te behangen. Verder doe ik morgen niets want mijn lichaam wil nu niets meer.

20. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.110
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    Goedenavond!

Ik kom EINDELIJK even reageren ;)
    Was het vanmiddag al van plan maar er kwam een vriendin op visite en die is gelijk blijven eten. Ze is pas net weg en de klein man ligt op bed dus eindelijk een beetje mamatijd...

Even teruglezen hoor ;)

Deel Deze Pagina