MVE: ja voor onze manier is mijn band met m'n moeder wel goed, we hebben slechtere periodes gekent. We doen wel leuke dingen samen, maar het blijft vaak wel oppervlakkig.Ik zou nooit een goed gesprek met haar kunnen voeren. @ de rest *zwaai* kom morgen verder lezen moet me nu gaan opmaken voor het stappen!
Hey meiden, Hier vanavond naar een trouwbeurs geweest. We gingen eigenlijk voor een trouwauto, maar de auto die ik mooi vond is te klein voor mij en mijn jurk Heb nog wel een proefkapsel laten doen, maar weet niet zo goed wat ik ervan vind. Niet echt bijzonder... zal wel eens foto's plaatsen. Ze heeft een met een stijltang mijn haar gestijld en daarna met een krultang de linkerkant een grove krul in gezet (grover als mijn eigen krul in ieder geval) en de rechter kant is stijl gebleven om het verschil te laten zien...
Vind het op zich geen verkeerd kapsel. Dit was de mijne Voorkant http://i54.tinypic.com/vybdy0.jpg Achterkant http://i51.tinypic.com/23tjk39.jpg Voor 25 euro bij mijn kapster Zit aan de binnenkant helemaal vast met kleine witte clipjes en een bus haarlak Ik ga off. Zo mijn bed in. Truste
Melanie, voorkant had ik nog niet gezien. Denk dat het bij jou wel mooi is om iets qua pony ofzo een beetje over je voorhoofd te laten vallen
Goedemorgen meiden. Hier lekker geslapen, gisteren een drukke dag gehad. Vriendin kwam onverwachts langs en is blijven lunchen, daarna nog gewandeld met Maureen, dingen in huis gedaan, na het eten vloer gezogen en gesopt. Voor gisteravond hadden we twee films gehuurd. * My new daughter ( met Kevin Kostner ) * Tsunami ( koreaanse film, was wel heftig ) We hadden wat chipsjes erbij, paar toastjes me gyrossalade, paar rolletjes ham met monchou en komkommer en tomaatjes. Weegschaal hetzelfde gebleven , dus ben er blij mee. Vandaag dan ook streng. @Mamavesmee, nee draag zelden broeken. Vind het niet lekker zitten. Het meeste vet zit rond mijn buik, daar moet een broek dus altijd groter en dan valt die onder niet mooi. Als ik mijn streefgewicht heb wil ik zeker weer een broek hebben hoor. Nu passen rokjes mooier . @Kaatje, voor jou was het het ook een maffe dag dus met Levi . Die is lekker bezig geweest hahahaha. Kinderen he haha. @Melanie, ik vind de achterkant wel heel erg mooi hoor! De voorkant is gewoontjes, mag nog wel war extra's mee zoals een pony ofzow. Vind het erg mooi!!!! Ik ga de meiden uit bed halen, het wordt mooi weer dus we willen even naar het bos vanmorgen. Kan Esmee even rennen en vliegen . En een lekkere wandeling heb ik wel zin in . Tot later meiden, fijne ochtend!!!
Goedemorgen: @Melanie: Vind het niet zo heel mooi, zeker de voorkant niet. Jij hebt zo'n mooie bos vol haar, daar is wel iets mooiers mee te doen. @Kaatje: Mooi bruidskapsel. @Butterfly: Gezllige avond gehad gister zo te lezen. Fijn dat de weegschaal gelijk gebleven is. @Hier: Lekker geslapen! Het is hier prachtig weer. Vandaag komen zwager en szus met de kids. Gezellig We gaan van het mooie weer profiteren en lekker een eind wandelen. Eten wordt vandaag een drama, hier is mijn menuutje: O: Broodje uit de oven T: - L: 2 broodjes van de bakker met kaas en grillworst T: Stukje gebak bij de koffie A: Chinees T: -
goeiemorgen! 100 gram afgevallen! ondanks dat ik gister weer gewoon normaal heb gegeten. wel een beetje op gelet, maar gisteravond bij de koffie/thee wel een lekker koekje genomen. mijn menu: O: 2 boterhammen 1xappelstroop 1xsmeerworst 2 kopjes thee vitamine c bruistablet. T: kop thee glas water kruidkoek. L: ? T: opkikker tomaat glas water fruit. A: ? T: niks denk ik.
Goedemorgen meiden, Hier lekker geslapen, wel kort, maar dat is standaard voor mij. Geen plannen vandaag, waarschijnlijk komt dat meisje voor de oorbellen vandaag. Zou fijn zijn want het zijn er zoveel dat bijna heel mijn bureau vol bloemen ligt haha. En dan heb ik eindelijk mijn centjes. Verder niks in de planning, moet komende week weer 6 dagen werken ivm koopzondag, dus lekker rustig aan. Morgen een lange dag, eerst vroeg naar de tandarts, daarna werken, en dan nog een training van het werk, dus waarschijnlijk weer laat thuis. Maar gelukkig is het dan de laatste training dus dan zijn we er vanaf! Fijne zondag allemaal!
KIm.. Nog geen post van je gehad, zal dinsdag wel komen, niet? Drukke werkweek heb je voor de boeg. Succes. Butterfly.. Nee, dan zitten broeken i.d. niet mooi! Dan is een rokje/jurkje een goede optie, ik ben gek op rokjes! Femke.. Veel plezier vandaag en je menu valt toch best mee?! Lovely.. Hier ook geen diepgaande gesprekken en luchtige onderwerpen. Vind het wel goed zo. Leuke avond gehad? **** Hier een korte nacht, de wekken gezet zodat Esmee meteen weer goed in het ritme zit. Ik ga straks hardlopen en daarna douchen en naar schoonouders, daar zijn Erwin en Esmee dan ook al. Vanmiddag verjaardag. Mijn broertje is jarig en morgen mijn pa. Ze vieren het voor de kinderen vanmiddag. Zal wel weer gemaakt gezellig zijn.
Oeps was in slaap gevallen tijdens het typen gisteravond Ga maar even verder waar ik gebleven was; @Beschuitje; Vervelend dat je man net weg is tijdens je meest vruchtbare week, hopelijk is het snel raak voor jullie! @Femke; +2 kg is netjes hoor voor 20 weken @Butterfly; Hoe voel je je nu? Lekker hoor dat je man ook een weekje vrij is kan jij even rustig aan doen.Hoe is het nu met Maureen? Super dat je je motivatie weer terug hebt enne complimentjes zijn toch heerlijk! @MamavEsmee; Balen van je moeder :x Hopelijk kan je een oplossing vinden voor je oppasprobleem. Hier een moeder die alleen aan zichzelf denkt :x:x Wat goed dat Esmee zelf wakker werd voor een plas! Wat een leuke schoentjes... ik wil ook een meisje!!! Ik zal maar niet zeggen hoe duur mijn schoenen dan zijn Het huis gaat ook door (net als de baby) ongeacht of ik nou ziek ben of niet... wat hebben wij mama's het toch zwaar he @Kaatje; Is je kat alweer terecht? Leuk trouwkapsel @Melanie; Vervelend dat je ongi krampen zo pijn doen Vind het proefkapsel inderdaad niet denderend. @Kaatje; Nu al aan het spijbelen Fijn dat het slapen nu iets beter gaat! Stoer behang. @Wendy; Wat goed van de zangtest en super goed dat de eigenaar je zelf les wilt geven! @Lovely; Oh das echt niet leuk als je zulke dingen pas achteraf hoort @ Het weer; Hier was het gister nat,beetje koud en bewolkt :x Nu schijnt de zon weer @Uk; Wat fijn dat ukkie zo'n goede nacht had gemaakt Lekker is dat he?! Oh die Puma's zijn stoer! Van de week maar even langs de Scapino Damian's eerste Nike's zijn al te klein.... moet wel zeggen dat hij grote voetjes heeft. @Elsie; Hoe voel jij je nu? @Shoppen; Hier winkel ik ook het liefst alleen maar op zijn tijd is het ook erg gezellig met een vriendin. @Kimmetje; Oorbellen business gaat goed dus? Zou je me eens een linkje kunnen sturen? (misschien via pb als het hier niet mag) Zo volgens mij ben ik weer bij!
@Hier; Voel me gelukkig alweer een stuk beter Zometeen lekker hardlopen en daarna even douchen en de was aanzetten. Vanmiddag gaan we naar de duinen, een lekkere lange wandeling maken, heerlijk! Het is ook echt prachtig weer Daarna nog even langs mijn schoonouders en mijn moeder en vanavond moet ik nog even leren want heb morgen een examen.
Goedemorgen Levi kwam om 08.15 nieuwe tijd. Zijn nu net beneden. Lekker ontbijt op bed, nog even lekker doezelen. Ferry zit ff vistv te kijken, daarna ff naar het speeltuintje verderop. kan levi ff glijden etc MVE, gefeliciteerd met je broertje en vader Elena. nee denk ook niet dat ze nog terug komt Gelukkig voel je je weer wat beter ! Succes morgen Fijne dag allemaal !
@Elsie: Fijn dat er weer wat af was. @MvE: Veel plezier met hardlopen. @Elena: Heb nog meer dan genoeg reserves Fijn dat je je weer beter voelt. Ook veel plezier met hardlopen. Is het perfect weer voor. @Hier: Net mijn eerste buikfoto gemaakt. Ik vind dat ik er gewoon dik uitzie, wat vinden jullie? Eerlijk zijn! Bekijk bijlage 140144