Femke, mooie buik ! Is denk vooral je eigen gevoel. heb het op het moment ook heel erg. Groei rond dus heb achter nu weer die zwemband waar ik eindelijk vanaf was door het afvallen
@MamavEsmee: Meestal duurt het 2 dagen, dus ik verwacht dat je het maandag of dinsdag binnen hebt! @Elena22: http://flowerseverywhere.hyves.nl/ Hier kun je lid van worden (als je hyves hebt tenminste), dan kun je alle modellen zien! Zometeen even naar het winkel centrum hier in de buurt. Moet een nieuwe tankini hebben voor de zomer, maar heb nog niks gezien waarvan ik denk WOW! Dus hopelijk hebben ze daar iets...
@Melanie: Bedankt @Kaatje: Thanx. Ik moet nog een beetje wennen aan het idee dat ik dikker worden. Ik groei idd ook rond. Groei de laatste dagen heel erg hard.
Heey meiden @melanie, ik zou denk ik ook voor een ander kapsel gaan, het is best leuk hoor @butterfly. lekker even naar het bos, veel plezier! @femke, ook lekker even wandelen, het idd weer mooi weer Mooie buik hoor! @elsie, mooi weer wat eraf. @kim, jij ook een fijne dag! @mve, hopelijk is het een beetje gezellig op de verjaardag! @elena, gelukkig weer wat beter. @kaatje, veel plezier in de speeltuin! Hier de hele week al erg verkouden en me oor ging al een beetje dicht zitten afgelopen dagen. Nu kon ik vannacht niet slapen van de oorpijn Gelukkig doet het nu niet meer echt pijn, maar hoor helemaal niks aan een kant, zo irritant!
@Patriesja: Thanks! Hopelijk heb je aankomende nacht minder last! Eindelijk geslaagd voor een leuke strapless tankini met bloemetjes en ruches, heel schattig Nu wil ik eigenlijk nog een mooie rayban zonnenbril, en dan ben ik klaar voor vakantie
Femke.. Ik zie een mooie zwangere buik hoor! Rianne.. Kun je het in het weekend ook goed volhouden? Patriesja.. Olijfolie en een watje in je oor. Beterschap! Kim.. De post is traag momenteel he? Iritant! :x Melanie.. Ik vind het kapsel nogal oubollig. Je bent een leuke jonge meid. Het kapsel mag dan best wat hipper! ***** Vanmorgen 40 minuten achter elkaar hardgelopen, ik ging echt lekker.. Esmee gaat niet slapen ben ik bang dus die halen we er zo maar uit, gaan we lekker op de fiets naar mijn ouders ( 16 km totaal..) Menu: O: 2 volkorenboterhammen met appelstroop en koffie T: 2 glazen water, appel en een glas 7-up light. L: kommetje magere yoghurt met muesli en cup a soep tomaat. T: taart en wat chipjes/hapjes. A: Mc Donalds. *** Wel veel bewogen dus moet kunnen toch? Oja. Vanmorgen even veel als gisteren.. Baalde best want had goed opgelet.:x
@MamavEsmee: Super irritant inderdaad! Zit al een week te wachten op een tegoedbon van een webshop. Grrr... @Mel: Zie nu pas de foto's! Maar vind ze idd ook een beetje oudbollig zoals MVE zei, en je hebt zo'n mooi haar!!
@elena ik voel me alweer beter hoor, eet weer normaal alleen merk wel dat het er wel ingehakt heeft, ben weer best snel moe en slap. vanmiddag dan ook weer lekker even geslapen. @femke mooi buikje hoor! @hier vandaag wel wat lekkere dingen gegeten, morgen weer streng!
Hey meiden, hier goed nieuws. Vanmorgen woog ik 101,1 dus ik ben in ieder geval de twee aangekomen kilo's weer kwijt. Zit nu op 13,7 totaal afgevallen. Nu heel goed mijn best doen komende week en dan wie weet onder de 100. Melanie ik zag je kapsel en dacht meteen wat mve ook dacht. Ik vind het een beetje oudbollig. Kan het niet anders zeggen. Fem je hebt een prachtige mooie buik. Niet onzeker zijn. Msschien een keer een buikband dragen dan zie je meteen dat je zwanger bent ( niet dat ik het niet zie hoorrrrrr) De rest sorry ga even niet reageren verder, mijn schatje gaat morgen weg dus ik ga nu echt even tijd met hem doorbrengen. xx
@ Kapsel: Ben eigelijk wel blij dat de meesten hier het ook niks vinden. Dacht al dat ik zo'n zeurpiet was hahaha... Mijn moeder en Roland vonden het namelijk wel mooi. Hier vandaag de hele dag lekker buiten bezig geweest. We hebben de hele achtertuin aangepakt. Alle voegen mosvrij gemaakt met een voegenreiniger (en dat zijn er nogal wat want we hebben tegels van 20x20cm), de borders aangepakt. Onkruid eruit een hoop gesnoeid en een hoop dode/dorre planten eruit gehaald. Daarna is Roland de hele tuin met de hogedrukreiniger te lijf gegaan terwijl ik lekker in het zonnetje ben gaan zitten. Nu is alles weer mooi schoon... alle groene aanslag weg. Daarna nog even naar het tuincentrum geweest, wat nieuwe planten gekocht en wat zomerspul. Net er meteen maar in gezet. Dadelijk als de zon uit de tuin is even water geven en dan is het helemaal klaar. Alleen het gras ziet er niet uit... daar moeten nieuwe zoden in, maar daar is het nu nog niet de tijd voor. Nu even zitten en zo maar eens gaan eten. Weet alleen nog niet wat. Tot nu toe vandaag een karig menuutje. Geen tijd om te eten hahahaha... Tot nu toe: O: 2 plakjes ontbijtkoek minder suiker 1 beker optimel drink T: niks L: 2 krentenbollen T: niks A: ? Ook geen fruit op dus vandaag. Gaat m ook niet meer worden ben ik bang... Liefs
Goedenavond! @Femke; Geen dank hoor, vertel je alleen maar wat ik zie Toen ik zwanger was voelde ik me ook echt zo'n olifant terwijl ik maar 10 kg totaal was aangekomen en tot op de laatste dag mijn eigen kleren heb gedragen, het is toch het idee dat in je hoofd zit... @Kimmetje; Thanks voor de link, heb me aangemeld Wat leuk dat je bent geslaagd voor een tankini! Ik moet eerdaags ook nog maar wacht liever nog even... @Patriesja; Beterschap! @Beschuitje; Netjes dat je die 2 kg alweer kwijt bent. Geniet nog maar even van je man! @Lovely; Zwaai terug! Heb heerlijk genoten van het weer @Melanie; Dan ziet de tuin er gelijk heel anders uit he? Je mist eigenlijk alleen nog de echt "tropische" temperaturen Och morgen maar in de herkansing. @Hier; Vandaag lekker wezen wandelen, echt heerlijk! Even op visite geweest bij schoonouders en mijn moeder (mijn vader is 2 jaar geleden plotseling overleden dus vandaar dat ik niet mijn ouders zeg) Bij thuiskomst had ik alleen verschrikkelijke hoofdpijn dus heb net even 2 uurtjes gelegen met Damian. Het is nu alleen nog een zeurende pijn op de achtergrond maar kan zometeen in ieder geval studeren. @Menu; Hier vandaag een beetje ongezond maar heb ruim 2,5 uur gewandeld dus voel me er niet zo heel slecht over Morgen weer een dag hoor... Oh enne was ruim 2 kg verloren afgelopen paar dagen dus zo'n ramp is het toch niet. Weeg nu 61,1 kg Mijn streefgewicht is 55 kg dus ben al hard op weg
@Elena: Graag gedaan, kijk maar lekker rond @Mel: Wat zijn jullie goed bezig geweest!! Net zijn de oorbellen opgehaald, ze had niet genoeg geld bij, dus de rest wordt overgemaakt (zijn nichtjes van mijn oom) dus dan is het wel te vertrouwen haha. Ik ga proberen een standaard weekbedrag in mijn portemonnee te doen, en als het op is, is het op, heb ik over dan neem ik het mee naar de week erop. Misschien dat sparen dan wat beter werkt. Er word zoiezo iedere maand een bedrag naar mijn spaarrekening geboekt, maar moet echt geld apart zetten voor mijn vakantie, en dat schiet er bijna iedere maand bij in. Denk dat dit beter gaat werken Vanavond geen plannen meer. Denk dat ik zo nog eens mijn kast ga uitpluizen en MP wat uit ga breiden. Fijne avond allemaal!
Elena.. Wow, 2,5 uur gewandeld. Lekker wat zonnestraaltjes kunnen mee pakken. Wat heftig dat je pa 2 jaar geleden plotseling is komen te overlijden. Studeerze! Melanie.. Kan niet wachten tot wij met de tuin bezig kunnen. Moet het eerst niet meer vriezen s'nachts. We gaan echt drastische veranderen. Fijn dat het bij jullie lente klaar is! Kim.. Ben erg benieuwd naar de oorbel. Beschuitje.. Heel veel plezier met je mannetje. 3 dagen voor je eisprong moet kunnen toch? Misschien is je eit wel iets eerder **** Vanmiddag heerlijk gefietst. Op de terug weg van de verjaardag langs de mac. Viel wel een beetje tegen, maar goed. T: stukje appeltaart, 2 stukjes ei met rookvlees. A: 1 wrap met honing/mosterd dressing, kleine friet & kleine milkshake appel/peer. Zo'n 700 calorieen verbrand met bewegen vandaag! Als ik vanavond niet aan het snaaien kom dan moet de weegschaal wel lief zijn.
@ mamavEsmee: Grootse plannen met de tuin. Wij hebben de achtertuin 3 jaar geleden nieuw aangelegd (nieuwbouwhuis) Gelukkig meteen naar ons zin gedaan, dus daar kunnen we voorlopig mee vooruit. Af en toe een keer wat nieuwe plantjes erin, maar verder is de basis gewoon ok. Tis puur bijhouden dus! Aanstaande dinsdag is het mooi weer zag ik. Kan ik lekker met een boek in het zonnetje 's middags! Avondeten zijn pitabroodjes met kipshoarma en een beetje knoflooksaus geworden. Ik hoop dat ik het hierop red vanavond... heb niet het idee dat ik wat gegeten heb. Heb nog honger hahaha... Kom vandaag op 974 kcal. Dus kan nog wel iets nemen als ik echt nog honger houd.
thx meiden! Ik heb vanmiddag eerst in bad gelegen en de rest van de middag geslapen. Heb vandaag ook helemaal niks gedaan. Gelukkig doet mijn oor niet echt pijn meer, hopelijk komende nacht ook niet meer. Maar wel erg irritant dat mijn oor ook dicht blijft zitten.
Ja gaat redelijk MvE vanmiddag wel een ijsje gehad hoor zulk lekker weer en even lekker gewandeld met zijn allen Maar echt vreetbuien valt mee Heb het idee dat het wel beter gaat dan voorheen....... Melanie ik vind het ook niet zo dat kapsel! *bloos* Hair & Beauty - Foto s Hier staan foto's hoe mijn haar ong zat,nog wel een stuk korter!!