10 kilo afvallen, wie doet er mee Deel 6

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door zustertje, 19 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    2 klikken met de muis op de pijltjes en dan ist de 3e foto vanaf Links daar begint het

2. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Patriesja: Vervelend oorpijn.
    @MvE: Sportieve dag gehad, en hardlopen en fietsen. Was het lekker weer voor vandaag!
    @Beschuitje: Fijne dag gehad met je schatje?
    @Melanie: Was ook heerlijk weer om buiten iets te doen.
    @Elena: Fijn 2 kilo’s eraf, schiet mooi op naar je streef.
    @Kim: Zo deed ik het ook met geld toen ik het krap had. Hielp bij mij heel goed om op die manier te sparen.
    @Hier: Bedankt voor jullie complimentjes op mijn buik. Ik had zelf het idee dat het meer mijn spek is, maar jullie hebben me overtuigd.
    Super leuke dag gehad. Zijn een stuk wezen wandelen en lekker chinees gegeten. Niet naar bed geweest, dus ben bekaf, maar het was het waard!

3. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Ik heb een heerlijke dag gehad. Vanmorgen even langs mijn ouders geweest ( mijn schatje vindt de koffie daar zo lekker haha en na de vraag komen jullie even een kop koffie drinken konden we geen nee zeggen) Daarna heerlijk in de tuin gezeten in de zon. Nu net de was , strijk en alles ingepakt en klaar gezet. Zo nog een filmpje kijken en een mooie dag is compleet. Lekker relaxed....

Morgen weer aan het werk, moet er nog niet aan denken bleh veel te lekker thuis zo met dit weer.

4. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    Gedsie, zie er nu al tegenop dat ik morgenvroeg naar de tandarts moet :(

Heel vroeg eruit, want ik moet er al om 8 uur zijn, dan maar even terug naar huis denk ik want anders ben ik veel te vroeg op het werk. Na het werk nog een 'Bodyline' training, lijkt me wel erg leerzaam. Alleen jammer dat ik dan weer zo laat thuis ben maarja, dinsdag pas om 13.00 uur beginnen :)

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hier ook de hele dag bezig geweest. Nu afgedraaid dus ga zo douchen en naar bed.

MVE, had je mijn vraag nog gelezen over die kasthangers ? of heb ik over je antwoord heen gelezen ?

Tot morgen

6. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Hey meiden.

Even een update van mij ;).
    Lekkere drukke dag gehad hier.
    Genoten van het weer, vanmorgen naar mijn schoonmoeder gewandeld i.p.v het bos, hebben we het familie gebeuren ook weer even gedaan.

Vandaag nog alle babykleertjes gezocht.
    Ga alles op marktplaats zetten, we zijn hier lekker flink aan het opruimen steeds. Wat een heerlijk gevoel.
    Veel kleertjes gevonden die Maureen nu aan kan. Had van Esmee alles bewaard, maar dan pak je alles uit en valt het gewoon best tegen. De meeste kleren waren echt Esmee... en staan bij Maureen ook helemaal niet. Maureen is meer een stoerig meisje, Esmee was echt een meisje meisje. En mocht ik ooit voor een 3e willen, dan ga ik toch opnieuw shoppen ;). Maar ik denk dat het wel goed zit met onze 2 meiden hahahaha.

Nou, ik ga heerlijk even ontspannen in bad!!!!!
    Lekker even een halfuurtje lezen, even tot rust komen want heb me vandaag weer te druk gemaakt met alles :). Ben ook echt een ramp soms hoor, kan de hele dag doorgaan. Zelfs na het eten nog geveegd buiten etc...!! Geen rust in mijn kont hahaha.

@Femke, ik ben 6 kilo aangekomen in de zwangerschap en vond mezelf ook best wel dik. Het is echt je eigen gevoel denk ik, want ik zie wel dat je zwanger bent hoor. Niet zo onzeker zijn meis. Geniet lekker van het leven in je buik.

Allemaal alvast lekker slapen!!!
    Kom morgen wel weer uitgebreider reageren.

7. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.110
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    Grrrrrr :x Ik zoek gegeven voor mijn afstudeerplan maar kan het totaal niet vinden :x:x:x Frusterend!

Voor de rest wel lekker opgeschoten :)

8. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Hallo dames,

Ik kom ook weer ff buurten. Heb een druk weekend gehad.

Femke: Dat is echt wel een babybump hoor! Die mag je juist accentueren hoor.

Melanie: Lijkt me best moeilijk om een kapsel naar je zin te kiezen. Ik zou gewoon meerdere kapsels uitproberen. Je hebt toch nog ff de tijd.

Zo, ik pak de laptop mee en ga lekker in bed tv kijken. Was pas om 17.00 uur terug van de beautyvakbeurs en heb net na het eten boven nog ff snel gestofzuigd en de toiletten gedaan....nu lekker relaxen.

9. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Kaatje.. Klopt heb ik destijds voor Butterfly gemaakt. Wil best wat voor je in elkaar freubelen, als je een voorbeeld ideetje hebt.

Kim.. succes bij de tandarts, ook niet mijn favo!

Rianne.. Dat ene ijsje zal het hem niet doen hoor.

Elena.. Jammer dat je niet kunt vinden wat je zoekt. Heb je een deadline?

Butterfly.. Drukke dag gehad zo te lezen, heerlijk zonnetje om in bezig te zijn he?

Femke.. Fijn dat de dag zo gezellig was. Maar lekker vroeg er in!

Beschuitje.. Geniet nog even van de aanwezigheid van je vent.

Hier net " de gelukkige huisvrouw" gekeken. Goede film.

Ga zo lekker in bed nog even tv kijken. Tot morgen meiden!

10. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.110
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    Gevonden :D

@MamavEsmee; De deadline voor het gehele afstudeerplan is 15 juni maar moet aanstaande vrijdag al het eerste gedeelte inleveren.

11. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    Goedemorgen meiden,

Hier rare nacht gehad, meerdere keren wakker geweest en ontzettend raar en veel gedroomd.
    Had gedroomd dat de zus van Mel (D) hier was, en samen hebben we een fles alcohol genuttigd (ik drink nooit, en zij ook niet volgens mij) en toen ik terug kwam van het toilet was D ineens spoorloos. Toen ik uit het raam keek, had ze ruzie met iemand en daar was ze bakstenen naar aan het gooien. En ineens kwamen die bakstenen terug door het raam aan de zijkant van het huis (daar hebben we niet eens een raam). Heel vaag allemaal haha.

Zometeen naar de tandarts, zie er ontzettend tegenop, maar dat is standaard bij mij haha. Hopelijk heb ik niks.

Fijne dag allemaal!

12. elsie22

elsie22 Niet meer actief

goeiemorgen meiden!

@elena succes!

hier een lieve weegschaal gisterochtend 70.2 nu 69.7:D hoop dat het zo blijft! ga dan nu ook weer goed opletten, gister toch wel gesnoept, maar ook weer niet te gek.

mijn menu:
    O: 2 boterhammen met appelstroop kopje thee vitamine c bruistablet.
    T: kop thee glas water fruit.
    L: ? eet bij mijn ouders.
    T: ?
    A: ?
    T: niks denk ik.

vandaag een dagje naar mijn ouders toe.

13. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Butterfly: Bedankt meid. Wat een drukke dag gister zeg. Hetw as ook wel echt een dag om lekker bezig te zijn, het weer maakt dat je met een voorjaarsschoonmaak wilt beginnen.

@Wendy: Leuke dag gehad gister op de beurs?

@MvE: Ik had het boek gelezen, de film is dus de moeite waard?

@Kim: Succes bij de tandarts!

@Elsie: Lieve schaal!

@Hier: Prima geslapen. Vandaag weer een lange meeting op het werk. Vanmiddag naar de chiropactor. Ben heel benieuwd wat ze voor me kunnen doen. Zou het toch wel heel fijn vinden als ik weer wat meer kan gaan werken.
    Menuutje voor vandaag:
    O: Kwark met muesli
    T: Appel en mueslireep
    L: Broodje kipshoarma met sla en knoflooksaus
    A: 3 BB met kaas en ham

Weegschaal was niet lief vanochtend, ineens een kilo erbij. Mijn buik groeit ook wel heel hard op het moment, dus daar zal het wel van komen. En gister de chinees was veel zouter dan we normaal eten.

14. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Elena.. Hopenlijk krijg je nog inspiratie.;)

Elsie..Veel plezier bij je ouders en fijn dat de weegschaal lief was.:D

Femke.. Lekker menu vandaag, succes bij de chiropractor. Ik vind dat de film wel heel plots stopt. Het heeft een happy ending en ik meen me te herinneren dat Beau in het boek een hallucinatie was en in de film was dat niet. Maar ik vind het boek toch altijd leuker.:)

Kim.. Hoe was het bij de tandarts?

Poeh. Moet wel wennen aan het het tijdsverschil. :)

De weegschaal gaf 200 gram minder aan als gisteren, gister bij de thee nog een friese gevulde koek gehad en later wat borrelnootjes dus ben best happy er mee.

Menu:

O: klein schaaltje yoghurt met muesli en koffie
    T: appeltje & water.
    L: 3 boterhammen met 2x beleg.
    T: sinasappeltje uitgeperst en plakje koek.
    A: portie lasagne met rundergehakt & veel verse groenten.

Vanmorgen de grote boodschappen doen en wil een beginnetje maken in het huishouden met schoonmaken.

Esmee gaat straks naar de psz.

Oja. Heb zere enkels. Gisteren misschien toch te fanatiek gelopen.;)

15. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Goedemorgen meiden.

Hier weer wakker, de meiden slapen nog ;).
    Kon dus even lekker rustig opstarten.
    Vandaag verder met kleertjes wassen en op marktplaats zetten denk ik. Wasmanden zitten nog redelijk vol na het opruimen van gisteren.

@Mamavesmee, je krijgt van de zon zoveel energie..... bedenk steeds wel weer wat nieuws hahaha.

@Femke, aankomen gaat toch gebeuren meis.... ik baalde er wel steeds van als ik weer iets zwaarder was hoor hahah. Stom eigenlijk. Je weet dat je dikker gaat worden van een zwangerschap, maar toch wil je dat ook niet. Komt na de zwangerschap allemaal weer goed hoor.

@Elsie, lieve weegschaal voor jou zo te lezen. Fijn gevoel he :D.

@Kimmetje, vreemde droom inderdaad hahaha. Misschien iets op tv gezien waarin zoiets gebeurde ;). Dan droom ik ook wel eens heel vreemd.

Nou,ik ga het afvallen iets anders aanpakken.
    Blijf stabiel staan, en dat is niet erg natuurlijk.
    Maar ik wil de laatste 13 kilo er nu wel greaag af hebben en het lukt me zelf niet meer door kcal te tellen. Ik word er even te makkelijk in.
    Ik heb een boek van de bieb liggen, dat boek is van der site jij.valtaf.nl en daar staan 84 dagmenu's in.
    Die wil ik gaan volgen. Zit tussen de 1200 en 1400 kcal, elke dag verschillend, en gewoon eten. Veel fruit, brood etc. Misschien lukt het dan die laatste kilo's er toch sneller af te krijgen.
    De zomer komt aan, en ik wil nu toch wel heel graag mijn streef halen.

Menu vandaag:
    O: 2 boterhammen met vruchtenhagelslag, kopje melk.
    T: schaaltje ananas.
    L: 2 boterhammen, 1x smeerkaas 20+, 1x achterham, magere drinkyoghurt.
    T: knackebrod met kipfilet.
    A: tartaatrtje, 150 gram gekookte aardappelen, worteltjes, jus en yoghurt.
    T: sinaasappel en een glas appelsap.

Beetje gewijzigd omdat ik niet alle producten in huis heb nog.
    Moet eigen broccoli eten met een hamlapje, maar dit lijkt me geen slecht alternatief.

Ik ga aan de slag, Esmee is wakker!!!!
    Maureen zo lekker in bad doen, vanmorgen even het parkje in denk ik. Vanmiddag komt de kapper voor mij :).
    Vanavond even een bakje thee drinken bij een vriendin.

16. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.110
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    Goedemorgen!

@Elsie; Bedankt!
    @Hier; Tot iets te laat gestudeerd ;) Maar ben wel een flink stuk opgeschoten en dat is het belangrijkste. Vandaag even lekker in huis rommelen alvorens ik aan het examen Engels begin (peace of cake-heb in Amerika gewoond). Vanmiddag nog 2 college's en dan gelijk naar huis om te koken. De maandagen zijn hier altijd zo lekker hectisch :p

Mijn menu;

O;2 volkoren boterhammen met smeerkaas, kopje koffie,flesje water
    T; 1 pruim, 1 appel, flesje water
    L; pistoletje gezond, pakje taksi ;)
    T; liga, 2 plakjes ontbijtkoek, flesje water
    D;Aardappelpuree met mais en kipschnitzel van de grill, flesje water
    T;Bakje yoghurt met fruit

17. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.110
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    @MamavEsmee; Boodschappen... goed dat je het zegt... moet ik ook nog doen...... Mag wel opschieten :p

18. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    @MamavEsmee: Een gaatje :( Dus moet weer terug komen voor een nieuwe afspraak haha. Was ook alweer lang geleden dus had al zo'n vermoeden.
    @Butterfly: Haha heel vaag inderdaad, heb ook vanalles door elkaar gedroomd maar de helft weet ik al niet meer.

Oja, helemaal vergeten te vertellen! Was gister al begonnen met veel water te drinken en het weer goed op te pakken. En het resultaat was er eindelijk! 8 ons eraf.
    Nu dus weer doorzetten, want ik wil echt onder die 80!
    Zat nu precies op 83 kilo vanmorgen. Laagste gewicht was 80.4 kg.

Vanavond training op het werk, dus wordt waarschijnlijk noodles van de Wok of iets dergelijks, maar ga GEEN friet eten!

Tot morgen!

19. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Goedemorgen!
    Kim: balen van het gaatje!
    Femke: succes bij de chiropactor!
    mve: mooi menu hoor!
    butterfly: variërend en gezond eten is vaak wel goed hoor! Hoop dat dit een beetje voor je werkt

Mijn menu:
    O: shake
    T: kop koffie, 2 glazen water, peer
    L: shake
    T: 2 glazen water,eierkoek
    A: 125gram rijst, 200gram sajoerboontjes 75gram kabeljauwfilet
    T: 2 glazen water, kop thee, bakje yoghurt

Hier de oudste weggebracht, dochter ligt op de bank die voelt zich niet echt helemaal fit.
    Zometeen maar even wat in huis doen, is ook wel heel erg nodig naar het weekend.
    Vanmiddag even wat papieren inleveren bij de gemeente en misschien nog even de stad in als m'n meissie het aankan.
    Vanavond ga ik eindelijk hardlopen!

20. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Goeiemorgen meiden

@kim, succes bij de tandarts!

@elsie, fijn een lieve schaal :)

@femke, werkse! Hopelijk kan de chiropactor iets voor je doen.

@mve, ik moet ook wennen aan het tijdverschil.
    hmm lekker hoor en toch wat eraf :)

@butterfly, succes met de dagmenu's!

@elena, succes met je examen!

@lovely, goed hoor dat je gaat hardlopen, succes vanavond!

Hier redelijk geslapen, gelukkig geen oorpijn meer gehad en me oor zit ook niet meer helemaal dicht.
    Denk dat ik toch even die paar uurtjes ga werken, heb namelijk vandaag gebaren cursus.
    Heb die al eerder gehad en was erg leuk, we hebben namelijk een slechthorend meisje op de groep.

Deel Deze Pagina