Butterfly.. je meiden moeite met het verzetten van de tijd? Esmee wou gistermiddag niet slapen maar lijkt er nu wel in mee te gaan. Veel plezier met wandelen! Mooi menu vandaag. Lovely.. Veel plezier met hardlopen vanavond! Ik loop inmiddels al met gemak 5 km, afgelopen zondag 40 minuten achter elkaar hardgelopen, al lijkt mijn enkel het nu niet zo leuk te vinden. Gelukkig 2 daagjes rust en woensdag ochtend of evt avond pas weer lopen. Kim.. Balen dat je een gaatje hebt! Wel super goed dat de weegschaal lief was. Melanie.. Hier hadden we de tuin zoals we graag wouden alleen gooide een zwangerschap roet in het eten. We hebben een mooie vijver maar er ligt nu een ijzerrekwerk over heen ivm Esmee, ook hebben we verschillende hoogtes in de tuin waardoor Esmee nooit lekker kan fietsen of rennen etc. Dus de vijver gaat weg, ook wordt alles gelijkvloers en gaat de grote border langs de zijkant van het huis weg. We krijgen dus veel meer ruimte. Ook komt er een schommel/glijbaan voor Esmee en ruimt voor een groot zwembad. patriesja.. Wat leuk dat jullie zo'n cursus krijgen aangeboden! Veel plezier. Fijn dat je oor beter lijkt te gaan. Elena.. In Amerika gewoont, voor school of voor fun. In iedergeval succes gewenst. Lekker menu heb je vandaag! Gelukt met de boodschappen? **** Ben blij dat ik even op mijn kont zit. Mijn enkel voelt niet fijn, als ik er morgenvroeg nog last van heb dan even met de dokter of fysio bellen wat te doen ivm hardlopen. Vanmorgen lekker druk geweest, het hele huis is weer schoon, de was is weg, boodschappen zijn allemaal binnen en weggepakt. De koelkast lekker uitgesopt. Ook al vast lasagnette gemaakt, hoeft dat alleen nog maar even in de oven. Voor Erwin verse worst gebraden met aardappeltjes en groente. Ben benieuwd of Esmee de lasagnette lekker vind. Ga even een wasje vouwen en dan met een kopje thee CSI kijken. ( heb een dvd box gehuurd bij de BIEB)
Variatie, dat schoot er een beetje bij in. Ik eet wel gezond, let ook goed op wat ik eet, maar het is de laatste tijd altijd hetzelfde. Ontbijt altijd beschuit met redelijk hetzelfde beleg, fruit steeds hetzelfde, ik kon even geen variatie toe passen. Stom he hahaha!! Maar met deze menu's varieer ik weer heeeeeeeel veel en dat is mijn doel, dan wil het afvallen ook wel weer denk ik. Vandaag wel een zware afval dag, eet toch weer iets minder dan normaal, dus at ook wel weer wat teveel denk ik hahaha. Drukke morgen gehad, de kids houden je wel lekker bezig. Alle was gevouwen, gestreken en opgeruimd, vloeren zijn weer school evenals de toiletten. Ben op rit vandaag . Esmee is weer helemaal vrolijk. Gelukkig maar. Ze wil steeds zo graag helpen, zou mijn fruitschaaltje in de keuken brengen, sneuvelt het schaaltje, even later hetzelfde met mijn theekopje. Allemaal glas . Maar goed, dat gebeurt vast vaker. Ben de hele week vrij , ben al 1.5 week thuis trouwens. De operatie viel zo mee, ben eigenlijk de oude wel weer . Werk wel even laten weten dat als ze me nodig hebben ze kunnen bellen. Wil ook wel weer werken trouwens, thuis is ook wel lekker, maar weer teveel thuis is het ook niet voor mij. Misschien was Esmee daarom zo opstandig. Ze is gewend dat ik werk en soms een middag of avond niet thuis ben. Lekker een week vrij is ook wel lekker, kan ik mooi de voorjaars schoonmaak voortzetten. He, ik ga off, de kapper komt zo . Even weer lekker mijn haar laten knippen. Zit het weer een stuk beter.
Goedemiddag! Heb alleen van gister even bijgelezen. Druk druk druk... @Melanie: Vind het kapsel ook niks eerlijk gezegd... Zou met jouw lengte het mooi opsteken met een paar losse plukken en heel wat mooie klemmetjes of steentjes erin. Je kunt vast wel een keer een afspraak maken bij de kapper om dingen te bespreken/kapsels uit te proberen. @MvE: veel plezier bij de verjaardagen @Elena: Fijn dat je je al weer wat beter voelt. Succes met je examen vandaag! @Femke: mooi zwanger buikje!! @Elsie: fijn dat je weer beter bent! @Beschuitje: nog even tot onder de 100! Waar gaat je man naar toe? (heb ik gemist volgens mij) @MvE: dat wordt nog heel wat werk in de tuin! hier ligt een enorme grasmat waar ik nog wat voor moet verzinnen. Waarschijnlijk grote moestuin en wat boompjes planten, kippenhok erbij voor de verse eitjes, en ook een vijver (wel verhoogd zodat Mini er niet zomaar in kan donderen, en met net/gaas erover). Pfffft nog genoeg te doen de komende jaren, eerst maar de aanbouw realiseren... Oh, en eerst verhuizen hahaha... @Patriesja: oorpijn al weer weg? Had ik laatst ook. Oorpijn en loopoor, brrrr... @MR: fijn dat het redelijk gaat! Dat is een stapje richting "goed" Probeer die motivatie vast te houden!! @Butterfly: Lekker alles op MP zetten! Ik mag niks weg doen, want manlief wil het voor de tweede bewaren. Welke tweede??? Succes met het nieuwe "dieet" van valtaf.nl. Ben benieuwd naar je menuutjes @MvE: ai, zere enkel... ijs er op? @Hier: Mini heeft me vanmorgen weer verrast. We hebben hem om 22u in bed gelegd (zonder protest!) en om 8u vanmorgen heb ik pas de eerste fles gegeven! Wat een heerlijk kind =) Heb hem na de fles nog even op ons bed gelegd zodat ik wat in huis aan kon rommelen. Na een half uurtje hoorde ik wat gebrabbel en heb hem een schone broek gegeven. Tot mijn verbazing zat de luier overvol! En dat zonder gillen, krijsen en janken. Ooooh wat fijn dat hij eindelijk normaal kan poepen! *klopt af* want we hebben het behoorlijk moeilijk gehad de afgelopen weken... Nu ligt hij heerlijk op zijn buikje in de box te slapen. Ik ga nog even van de rust genieten dus
Goedemiddag! MVE:Wat ben je lekker actief geweest! Hoop ook snel zonder problemen 5km te kunnen lopen! butterfly: gewoon nog lekker genieten van je paar dagen vrij! Hoe is je haar geworden? Hier een ziek meissie op de bank, ze heeft koorts en is verkouden. Moet straks nog wel naar buiten om mijn zoon te halen, tenzij er iemand is die het even voor me wil doen.
Zo, de kapper is weer weg, ben weer tevreden!! Ziet er weer lekker fris uit en kan er weer wat mee . @Lovely, heb dik krullend haar, er zijn weer frisse lagen in geknipt. Is ook echt wel nodig bij mij, heb lastig haar. Ai, een ziek meiske!! Dat is nooit leuk he, beterschap met haar. @Mamavesmee, de meiden hebben geen last van het tijdverschil. Wel lagen ze gisteravond beide laat op bed, Esmee wilde in de avond niet echt slapen dus pas 21.00 uur in bed en Maureen ook. Wel waren ze beide op hun normale tijden wakker, Esmee iets later dan anders. En heb het ritme ook meteen weer opgepakt. Gaat goed. @Uk, manlief wilde het liefst ook alles bewaren. Leek hem leuk om de kinderen later hun kleertjes te geven. Tsjaaaa.... er zit mooi babyspul bij en als ik het een beetje leuk kan verkopen.. kan ik daar weer andere spullen voor kopen whahaha!! Als ik al hun kleren vanaf nu ga bewaren, het is goed!!! Kijk, van jou man begrijp ik het nog wel , wie weet komt er een tweede haha. Hier denk ik geen derde, en anders koop ik alles wel weer nieuw joh . Zit nu aan mijn tussendoortje. De knackbrod met kip en heb er een kopje soep bij gemaakt, was wat gammel en wil niets lekkers snaaien. Gaat goed! Straks vast met eten beginnen. Vanavond zou ik een keukentje ophalen die ik via MP heb gekocht, boodschappen doen en door naar mijn vriendin. Drukke avond dus .
Butterfly.. Ik vind sommig fruit gewoon te duur. Eet nu voornamenlijk appels, peren, banaan, sinasappeltjes. straks komen de kersen, druiven, aardbeien en meloen weer. Jummie! Vind je yoghurt met fruit of wat muesli niet lekker als ontbijt? Wat heb je met je haar laten doen? Lovely.. Beterschap voor je kleine meid. Hoe gaat het met afvallen/shaken? Uk.. Knap van miniuk zeg! En fijn voor jullie he?! Leuke plannen hebben jullie met de tuin. Hier een klein tuintje. Hoe gaat het lijnen? ******* Hier vanmiddag met Esmee plastic en glas weggebracht, even wat dingetjes bij de action gehaald. Nu wachten tot Erwin thuis komt. Heb honger!
ben weer terug na een dagje bij mijn ouders, niet echt aan het menu gehouden maar wel gezond gegeten alleen net even een paar chippies omdat ik wat zout nodig had want het auto rijden terug koste me best wat energie! vanmorgen lekker even gewandeld, en zoals ik verteld had durfde ik de winkel niet meer in maar ben vanmorgen heel even de winkel in geweest samen met mijn moeder! volgende keer doe ik een rondje!
@Mamavesmee, ben niet echt een yoghurtfan eigenlijk, ga nu wel vruchtenyoghurt inslaan, dat mag ik als toetje . Ik vind de meeste fruit ook duur, heb nu wel ananas liggen, die vallen over het algemeen wel mee. Maar aardbeien vind ik nu echt TE duur, hier dus met name appels, peren, bananen, sinaasappels, druiven soms omdat Esmee dat wel erg lekker vind, dus beetje hetzelfde als jou . Mijn haar is geknipt, het dode er weer uit. Ik verfde mijn haar altijd en ben het aan het uit laten groeien. We hebben een dik 1.5 jaar geleden mijn haar geblondeerd zodat de uitgroei minder opvalt. Maar het blonde nu vrij onderin mijn haar en dat wordt steeds mega droog en dof, dus weer een stuk eraf en in lagen geknipt. Krult het mooier . @Elsie, je gaat vooruit dus wat betreft boodschappen doen. Lijkt me een fijn gevoel het weer zelf te kunnen doen. Ik ga koken, heb ook trek. Net nog wel een een spuculaasje gehad, moet wel even wennen aan het minder eten , heb echt trek gewoon!!!!
@mamavesmee ben ik ook heel blij mee! als het straks weer echt helemaal goed gaat dan zit ik ook nog weer beter in mijn vel en dan zal het afvallen ook wel wat beter gaan denk ik.
@butterfly:laagjes is altijd mooi bij krullen! @mve: shakes gaat goed, maar moet dan eigenlijk ook streng zijn in het weekend en dat vind ik toch wel moeilijk. @elsie: wat knap dat je toch even de winkel in bent gegaan! Hier het eten opstaan, besloten om maar eens gebakken rijst te maken nu nog even zoeken naar een recept...
Heey meiden Ga straks even teruglezen, eerst zo even eten. Vandaag 2 uurtjes gewerkt en 2 uurtjes gebaren cursus. Cursus was weer leuk En je leert ook echt veel in die 2 uur. Nu weer veel oefenen en dan over 2 weken weer cursus! Ga ff eten, tot straks!
Hey meiden, @ Kim: D met bakstenen gooien hahahaha hoe kom je erop. Nooit geweten dat ze zo agressief is. En nee, net als jij drink D nooit! Heb jij het gehoord van de moeder van H? Balen dat je een gaatje hebt. Heb jij ook tandarts Wijer? Ik mag morgen over 2 weken ook weer. @ Elsie: Super zon lieve weegschaal! Wat goed dat je de winkel in geweest bent. Gaat de goede kant op meid! Knap! @ Femke: Hoe was het bij de chiropractor? @ MamavEsmee: Jij ook moeite met het tijdsverschil, hier ook. Heb dat uur wel echt gemist Grootse plannen met de tuin. Hoogteverschillen en een vijver is inderdaad niet echt handig met een kleine meid. @ Butterfly: Je gaat het dus over een andere boeg gooien. Hopelijk werkt dit beter voor je. Fijn dat je je weer helemaal de oude voelt na de operatie. Merk je al iets verschil in je astma ? @ Lovely: Succes met hardlopen vanavond! En beterschap voor de kleine meid! @ Uk: Ik ga bij de volgende pas van mijn jurk, zelf mijn haar opsteken. Bij aankoop had ik mijn haar los. Was er meteen over uit dat ik dat niet mooi vind boven de jurk. Ga het nu dus opsteken om te kijken of dat wat is. Als ik in ieder geval al ongeveer weet wat ik wil, word de keuze al wat makkelijker. Fijn dat het zo goed gaat met mini! Houden zo! Hier vandaag wel lekker gewerkt. Het wat niet zo druk. Wel fijn omdat ik onze nieuwe collega moest inleren. De rest van de week doet een andere collega dat. Heb echt het gevoel dat ik niks gedaan heb vandaag. Alleen maar ernaast gezeten en ernaar gekeken. Maarja hoort erbij! Met een beetje geluk kan ze het na deze week alleen! Verder vandaag goed aan mijn menu gehouden. Weegschaal was vanmorgen niet lief. Gisteren had ik tot de avond een goede dag. Maar Roland en ik hadden beiden nog honger na het avondeten dus hebben we een kroket in de frietpan gegooid. En die op brood (met mayo) opgegeten. Stom!!! Mijn menu van vandaag: O: 200 gram optimel vanille yoghurt 30 gram cruesli balans T: 1 appel L: 2 meergranenboterhammen met; 20 gram filet americain 1 sinaasappel T: niks A: 150 gram krieltjes uit de oven 1 schaaltje sla met een beetje dressing, ananas en komkommer 1 blinde vink 1 lepel halfvolle frietsaus Totaal van 965 kcal. Laag dus. Maar dat is niet erg. Kan het wel gebruiken, na 3 slechte dagen vorige week en gisteren een slechte avond. Morgen lekker vrij. Even in de tuin nog groene-aanslag-spul sproeien (ter voorkoming van) en ik denk dat ik s middags lekker met een boek de tuin in ga. Verder morgen met mijn zus even boodschappen doen voor ons weekendje weg (aanstaand weekend). En natuurlijk in huis wat doen. Nu lekker languit op de bank. Heb gigantische hoofdpijn! Liefs
@MvE: Mooi en lekker menu vandaag, mmh lasagne. @Butterfly: Ken de menu van jijvaltaf.nl, zijn lekker en goed te doen. Succes met deze nieuwe aanpak. @Elena: Waar in Amerika heb je gewoond? Ik heb er ook gewoond! @Kim: Balen van het gaatje. Fijn dat de schaal lief was. Is het gelukt met avondeten? @Lovely: Je meisje weer wat opgeknapt? @Patriesja: Was de cursus leuk vandaag? @Uk: Fijn dat het zo goed gaat met mni-uk! @Melanie: Beterschap met de hoofdpijn. Balen van de snaaiavond. @Hier: De chiropactor was interessant. Hij weet niet zeker of hij me kan helpen, omdat ik ook zwanger ben en hij niet kan inschatten hoe groot het effect van de hormonen zijn. Hij kon wel duidelijk een paar plekken in mijn nek voelen waar de beweeglijkheid minder is. Hij heeft me wel voor het eerst behandeld en dat was heel gek, het kraakt letterlijk. Heb er nu geen last van, behalve dat ik moe ben. Geen hoofdpijn , dus dan ben ik al heel blij. Eind van de week terugkomen en dan begin volgende week weer. Het moet nl heel snel en binnen een paar behandelingen werken.
Goedeavond! patriesja: leuk gebarencursus! Heb je het nodig voor je werk? Melanie: geniet van je vrije dag morgen! Femke: ze is gelukkig wat opgeknapt! Hopelijk gaat de chiropactor werken! Hier net wezen hardlopen met mijn zoon, vond het goed te doen en wat een kick geeft het! Heb boterkoek in de oven staan, voor de visite morgen wil mezelf eigenlijk wel op een stukje trakteren bij een glas thee
Vannacht diep geslapen.Heerlijk. Nadeel is wel dat ik de dag erna knallende koppijn heb Drukke dag gehad op het werk. Daarna nog ff door naar Leen Bakker. had er vrijdag gordijnen voor de babykamer besteld,maar kwam er gister achter dat ik een fout gemaakt had. Had hem uit twee delen besteld ipv uit één stuk. Kon gelukkig nog gecorrigeerd worden.Was ook 8 euro goedkoper uit.atijd leuk MVE, heb ik het toch goed onthouden. Had dus via marktplaats iemand gevonden uit een dorp verderop die had heel leuk een paar hartjes onder elkaar in een slinger. Dacht leuk ! En nu kan ik inrichten, heeft ze geen advertenties meer op marktplaats staan Hoe gaat het met je enkel ? Butterfly, heb je toevallig nog een foto van dat wat MVE voor je gemaakt had ? die kast slinger Leuk he die kleertjes allemaal weer tevoorschijn halen. HOop dat je het snel kwijt bent via marktplaats. mIjn pakketten op mp gaan helaas nog niet zo Uk, mini klinkt als een heerlijk tevreden kind