10 kilo afvallen, wie doet er mee Deel 6

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door zustertje, 19 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

Wie weet!

Eerste dag van je laatste menstruatie: 16 maart 2011 (toch?)
    Een beetje vruchtbaar: 27 maart 2011
    Vruchtbaar: 28 maart 2011
    Erg vruchtbaar: 29 maart 2011
    Eisprong: 30 maart 2011
    Innesteldag: 4 april 2011
    Vanaf hier kun je testen: 13 april 2011
    Vermoedelijke bevallingsdatum: 21 december 2011

:D

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Annemie, goed dat je het even laat controleren.

3. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    @Mel: Ja, heb het gehoord van de moeder van H, echt erg he. En ook nog zo kort op elkaar allemaal :( Ik heb niet dezelfde tandarts als jullie haha, die van ons zit vlakbij het nederlandplein.

Gister een interessante cursus gehad, ik dacht altijd een rond figuur te hebben, maar volgens haar heb ik een recht/recht figuur, en normaal gesproken hebben meestal alleen modellen dat. Heb ik ff geluk ;) Haha het zal wel.
    Vanavond moet ik model staan voor de heren, die krijgen vanavond dezelfde training, en dan moeten hun raden wat voor figuur ik heb. Ben benieuwd.....

Hoef pas om 13.00 uur te beginnen dus heb nog even de tijd. Ga even terug met mijn tankini want nu kregen we ineens kortings stickers in de bus, scheelt toch weer 9 euro...

Geniet van het zonnetje allemaal!

4. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Hallo dames,

Ben gister niet geweest, sorry.

Ik zit ondertussen alweer op mijn werk. Heb slecht geslapen. Dane heeft tot 3.00 in eigen bed geslapen (ja, dat is voor zijn doen goed) en ik heb tot die tijd in de waakstand gelegen. Daarna een nachtmerrie gehad. Vriendlief liet mij en Dane zitten voor een jong, blond ding van 22 die zwanger was en niet eens van hem.....ppfff.

Qua gewicht blijf ik nog steeds hangen tussen de 62 en 63. Ik doe ook niet heel streng de laatste tijd....maar ik heb een nieuw doel, 59 kilo voor mijn vakantie begin juni!

Hoe is het verder met jullie?

5. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

Leuke droom Wendy! :(
    Dat soort dromen heb ik ook wel eens, echt naar :(

6. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Wendy.. Knap van Dane zeg! Succes met je nieuwe doel!

KIm.. Hopenlijk krijg je nog even lekker korting en anders retouren en morgen weer ophalen. Lekker kinderachtig.:D Wow een modellen figuur!:cool:

Femke..Balen dat je slecht hebt geslapen. Lekker menu!

Bschuitje.. Zie, UK geeft hoop!;)

@ hoofdpijn.. Hoe gaat het meiden?

Butterfly.. Wow, de weegschaal was i.d. lief!:D

Hier lekker geslapen, vanmorgen al de bedden verschoont, wasje draait en Esmee is lekker in de douche geweest. Werk belde nog, moet donderdagmiddag met een client naar het ziekenhuis. Vind dat altijd wel leuk!:)

De weegschaal was lief -600 gram dus mijn balans dagje heeft effect gehad.

Menu vandaag:

O: yoghurt met muesli en thee
    T: appeltje
    L: 3 boterhammen 2 x beleg en warme melk met een scheutje honing.
    T: sinasappeltje
    A: portie lasagne ( restje van gisteren) en een salade.

Denk dat ik ergens tussen door nog wel wat lekkers plan. Zit nog behoorlijk laag.;)

7. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Vervelend hé. En dan heb je ´s ochtends helemaal zo´n zwaar hoofd. Ik vertelde het hem en hoop je op een knuffel met de woorden dat dat nooit zal gebeuren hihih. Maar nee hoor, er kwam alleen een humm uit :x.

8. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    @MamavEsmee: Precies :D Ze zijn verplicht het verschil terug te betalen (dat is het voordeel als je zelf in een winkel werkt, je kent de regels haha) Dus komt vast goed :D

Gewicht is hetzelfde gebleven, maar heb gister maar 1 liter water op dus dat scheelt ook denk ik, dus vind het niet erg :D
    Zo maar eens even teruggaan met m'n tankini!

Fijne dag!

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Net even boodschapjes gedaan. Bij de zeeman nog een tennis setje voor Levi gescoord.Bij de kruidvat luiers voor de beeb in geslagen en nog even langs de notenboer geweest voor verse pinda's.
    Straks naar de ggz, weinig zin in met dit mooie weer haha

Kimm, haha het figuur van een model.wat wil je nog meer.

Wendy, geen leuke nacht dus

10. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Goedemorgen!
    Butterfly: mooi menu! En wat super dat er al wat af is :D
    Beschuitje: hopelijk is het toch nog raak deze maand, je weet maar nooit!
    Annemie: succes bij de HA!
    Wendy: bah nare nachtmerrie!Werkse vandaag!
    MVE: mooi menu hoor!
    Kaatje succes bij ggz, super dat je het kan afsluiten :)

Hier alweer een drukke ochtend gehad zoals altijd op dinsdag! Zoon naar school gebracht en bij hem gekeken op zwemles.Daarna naar huis huishouden doen en om half 11 stond er visite voor de deur.
    Visite is net weg, dus nu even rust! Meissie ligt ook lekker te slapen. Even stofzuigen aangezien de kinderen koekjes hebben geknoeit ;).
    Vanmiddag de stad in met de kids, we moeten voor papa een spijkerbroek halen bij de jack jones daar hebben ze vandaag 25% korting.
    En vanavond weer hardlopen!

Mijn menu:
    O: shake
    T: thee, muffin, glas water
    L: shake
    T: wortels en stukje komkommer, water
    A:( denk aardappels met groente en tartaar
    T: glas water, kop thee

11. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

Manlief zegt dan: "daar heb ik toch helemaal geen tijd voor!" :$ (vreemdgaan)

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Lovely, actieve ochtend !

13. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Haha dat zou ook zo uit de mond van mijn vriend kunnen komen :p.

14. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Zo, we hebben een heel goed gesprek gehad met de pedagoog en veel tips gekregen hoe we met het spugen en het negatieve gedrag van Esmee kunnen omgaan. Als er bezoek is, doet ze altijd extra haar best aandacht te trekken en het grappige was, al haar negatieve gedragingen liet ze nu ook zien toen de pedagoog erbij was. Hoe ze haar zin door kan drammen en hoe boos ze wordt als we zeggen nee. Dus ze kreeg meteen een goed beeld bij onze verhalen. Harrold en ik verschillen soms in aanpak en dat is voor Esmee erg verwarrend. Daardoor zoekt ze steeds opnieuw haar grens en dat is voor ons, maar ook voor haar heel vermoeiend.
    Elke dag weer opnieuw uit moeten zoeken tot waar je kunt gaan.
    Vanavond gaan Harrold en ik om tafel samen om te bekijken wat voor regels we op gaan stellen, en waar we ook beide achter staan.
    Het zijn maar kleine dingen, zo mag ze van mij bijvoorbeeld wel in de box spelen, maar Harrold wil het liever niet. Dat daagt ze dan steeds naar Harrold uit :). Daarin moeten we nu duidelijk hebben wat ze wel en niet mag!!!!!

Daarna zijn we lekker het park in gewandeld, maureen in de wandelwagen mee, en Esmee met haar baby in de buggy.
    Had de camera mee, heb ontzettend leuke foto's gemaakt :D.
    Zal vandaag wat plaatsen als ik het niet vergeet :p.
    Lekker buiten gegeten, wat een weertje zeg.

Esmee en Maureen slapen nu, dus ik heb mama tijd.... ben lekker wat aan het rommelen, ga niet schoonmaken vandaag ;).
    Wil mijn zomerjassen nog op marktplaats zetten, liggen nog kleine klussen. Shirtje van mij en een van Esmee waar ik even een stukje zoom moest vast naaien, ligt er al maaaaanden :).

Ik rommel lekker verder!
    Eten gaat vandaag goed :D:D.
    Zit weer helemaal in de afvalrace... iets nieuws was ik aan toe.

@Wendy, lekkere droom :(, kan me voorstellen dat je een leukere reactie van je mannetje verwachte hahaha.

@Kaatje, ook lekker aan het rommelen en winkelen zo te lezen, heerlijk he. De foto is gemaakt ;), ga hem zo voor je posten.

@Mamavesmee, dat klinkt lekker :), warme melk met een beetje honing. Dat moet ik proberen een keer!!! Is het ook lekker???

@Lovely, lekker shoppen dus... heb ik van het weekeinde gedaan, en veel te veel geld uitgegeven hahaha. Dus ik moet even weer wachten ;).

15. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Hey meiden,

@ Butterfly: Fijn dat je nu al meer lucht hebt. Vervelend lijkt me dat als je neus helemaal vol zit en je niet mag snuiten. Wanneer moet je op controle? Goed dat je gisterenavond een stuk fruit hebt genomen ipv een stroopwafel! Fijn dat je na 1 dag al zo goed beloond wordt. Motiveert weer lekker!

@ Beschuitje: Balen dat je net je vruchtbare periode hebt nu je man van huis is. Hopelijk heeft Zondag nog een beetje geholpen. Ik duim voor je!

@ Elsie: Dat is inderdaad wel een korte nacht zeg. Fijn dat de weegschaal weer lief was.

@ Femke: Ook al zo’n brakke nacht… rustig aan he ;)

@ Kaatje: Fijn dat het zo goed gaat dat je de therapie kunt afsluiten. Knap meid!

@ Annemie: Vervelend zeg dat je zo veel last van migraine hebt… Ben benieuwd wat de andere arts ervan zegt.

@ Kim: Arme H, en familie inderdaad. 2 in 3 weken tijd bah bah! Ok, ik dacht dat jij bij dezelfde tandarts als ik zat. Wow… een echt modellenfiguur :D Slim dat je terug gaat met je tankini! Bij Livera gekocht toevallig ;)?

@ Wendy: Bah was een nare droom zeg. Gelukkig zijn dromen bedrog!

@ mamavEsmee: Lieve weegschaal heb jij zeg! :D

@ Lovely: je hebt de smaak te pakken met het hardlopen he? Gaat het goed?

Hier de hele ochtend op pad geweest. Mijn zus kwam me om half 10 ophalen om boodschappen te gaan doen voor ons weekend. 90 euro lichter en 3 uur later was ik weer thuis. Net alles gereorganiseerd en opgeschreven wat in de vriezer en koelkast ligt zodat ik dat Vrijdag makkelijk kan pakken, en daarna even gegeten. Zo nog even een sinaasappel en dan ga ik even de frietpan schoonmaken. Pokkewerk! Normaal doet Roland dat maar die moet de hele week gewoon werken en die frietpan moet mee op het weekend, dus vandaar.

Gelukkig is mijn hoofdpijn weer zo goed als weg.

Mijn menu vandaag:

O: 2 vitalu volkoren crackers met;
    10 gram appelstroop
    1 beker optimel drink

T: niks (geen tijd)

L: 1 bruine pistolet met;
    20 gram filet americain
    1 beker optimel drink
    1 sinaasappel

T: 100 gram verse ananas

A: 300 gram bami met veel groenten

Totaal van 1083 kcal.

Liefs

16. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

KIm.. Ik heb de oorbel binnen gekregen. Hij is het super mooi! En het formaat is voor mij precies goed. Bedankt hoor!:)

Melanie.. Succes met de frietpan. Vind dat echt een pokke klus. Lekker menu vandaag!

Butterfly.. Fijn dat de pedagoog wat goede tips had voor jullie,nu nog op 1 lijn gaan zitten.;)

Lovely.. Jij bent i.d. fanatiek! Wel voldoende rust nemen na het sporten hoor, zou zonde zijn als je een blessure ontwikkeld. Oja, donderdag bij de lidl hardloop kleding.:)

Uk.. Zeg ik ook altijd tegen manlief!:D Als er op tv bijv weer eens iemand vreemdgaat.

Kaatje.. Heb even gesnuffelt tussen de stofjes. Maar heb geen roze etc meer. Heb laatst alles opgemaakt voor een vlaggenlijntje.;) Sorry.

Vanmorgen bij een vriendinnetje op visite geweest.

Hier zit de was inmiddels in de droger en het eten voor Erwin en Esmee is zo goed als klaar.

Denk dat ik vanmiddag lekker met Esmee op de fiets naar het dorp ga.

Oja.. Bij de koffie ipv een appel een klein koekje gehad.:)

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    GGZ is afgesloten :D:D Daarna nog even door naar de Wibra in de hoop dat ze ook ledikant dekentjes verkochten maar helaas. Wel een leuke zomerbroek en twee shirtjes voor Levi mee genomen

Butterfly, "gelukkig" deed Esmee het nu ook, zodat ze gelijk haar echte ik hebben gezien.Denk idd dat het heel belangrijk is om dezelfde regels te hebben en daar niet overheen te laten gaan.
    Zeker kinderen hebben gewoon die zekerheid en regels nodig

MVE, geeft niet, toch lief dat je even gekeken hebt :)

18. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    @butterfly: wij zijn van het weekend ook al wezen shoppen, maar de spijkerbroeken bij jack jones zitten bij manlief altijd zo mooi, dat ik er toch maar 1 moet halen.
    @melanie: mooi menu hoor, gaan jullie een weekendje weg?
    @mve: ja neem ik ook hoor, maar vond de les van gisteren een makkie vandaar dat ik vandaag weer ga en daarna donderdag pas weer :). Had het inderdaad al gezien bij de lidl denk dat ik even een broek en shirt haal en nog een extra sport bh was namelijk niet duur!
    @kaatje: wibra heeft wel leuk zomerspul hé!?

Hier even aan het oppassen op m'n zus haar zoontje...verklaar mezelf achteraf voor gek want als ik haar vraag op te passen zoals gisteren toen m'n meissie niet lekker was en ik m'n zoon moest halen is het altijd te veel.
    Daarna snel nog even naar de stad.

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Lovely, ja idd. vond het nu wel tegenvallen hoor. had een blauw broekje en twee polo's. ben niet zo van de polo's maar deze vond ik wel lekker fris

20. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Pppfff.....wil eigenlijk een weekendje weg maar heb in april en mei bijna ieder weekend wel iets of het is een feestdag, en 6 juni hebben we vakantie....gaat hem dus niet worden.

Deel Deze Pagina