Nu nog op 1 lijn ja . Als we vanavond duidelijke regels opstellen komt het wel goed. We hebben nooit problemen met Esmee gehad, maar nu ze in die peuterpuberteit komt moeten we even bepaalde dingen anders aanpakken. Pedagoog zei ook al: "het is een pittige meid, en wil al veel te veel voor haar leeftijd". Tsja, dat had ik allang door . Net even lekker buiten in het zonnetje gezeten. Echt lekker die zonnestralen weer op je gezicht te voelen. Ga zo het eten vast opzetten en vast opruimen buiten. Harrold gaat na het eten op de mountainbike het bos in, dus heb de kinderen alleen. Scheelt als ik buiten alles al opgeruimd heb . Nou, tot vanavond... Lekker eten allemaal. Hier giga trek , heb mijn peer al een uur op, mag nog tomaatjes maar die bewaar ik voor vanavond denk ik. Dus 17.00 maar meteen eten.
@Butterfly: Goede adviezen meegekregen bij de pedagoog? @Kaatje: Hoe was het bij de GGZ? Fijn dat het zo goed gaat. @Annemie: Naar die hoofdpijn, laten we hopen dat de kleine snel geboren wordt. @Kim: En wat zeiden de mannen? @Wendy: Wat een nare droom. @MvE: Fijn dat je balansdag effect had. Mooi menu vandaag. @Lovely: Weer begonnen met shakes? Heeft het al effect? @Melanie: Weekendje weg aankomend weekend? Mooi menu vandaag. @Hier: Net uit bed, lekker geslapen. Voel me langzamerhand iets beter, maar slaap nog wel elke middag. Zo meteen lekker een bhm eten.
Lieve meiden, wat zijn jullie toch lief aan het meedenken voor mij. Hihi het schema van Uk geeft mij wel weer wat hoop, je hebt er tenslotte maar 1 goede voor nodig haha... Ach we zien wel, ik wil er ook geen halszaak van maken, maar het zou nu toch wel erg leuk zijn Hier een drukke dag gehad. Vanavond weer vergadering op school. Ik zou eerst daar eten omdat ik toch alleen thuis ben, maar toch maar lekker even naar huis gegaan. Daar ontspan ik veel meer. lekker even op de bank oh ja en ook nog even op de hometrainer. Ben deze week weer heel fanatiek merk ik. Wie weet dit weekeind onder de 100 . Dat zou wel een leuke verrassing zijn voor mijn lief als ie terug komt ( ik mopper namelijk al een tijdje dat ik zooooooo graag onder de 100 wil) Nou meiden misschien nog tot zo en anders tot morgen x
terug van de HA. in overleg met de gynacoloog (lichte) medicijnen tegen migrane gehad, bloeddruk was goed. Ook medicijnen tegen mijn maag gekregen. nu maar hopen dat we het gauw onder controle hebben.
@ Annemie: FIjn dat je medicijnen gekregen hebt. Hopelijk helpen ze... Hier vanmiddag de frietpan schoongemaakt. (hij blinkt als nieuw, Roland zei dat we m beter weg konden doen en een nieuwe konden kopen en was verbaast dat ik m zo goed schoon had gekregen... gna gna!) En daarna lekker in het zonnetje gaan zitten met een boek. En ik ben me toch verkleurd!!! Lekker hoor! Roland was wat eerder uit zijn werk thuis om zijn nieuwe brillen om te halen. Dus rond 17.00 uur nog even gedaan en daarna gaan eten. Nu even lekker op de bank en vanavond even naar mijn ouders. Moet even wat afgeven!
Ach, is kleine moeite toch? Was benieuwd of jullie een kans hadden, en zo te zien is er een redelijke kans hoor. Onze mini is ook een paar dagen voor eisprong gemaakt
@Annemie: Hopelijk gaan de medicijnen helpen, of anders snel bevallen. @Melanie: Vrouwen kunnen toch beter schoonmaken als mannen?!?
@melanie heet water en vaatwastablet in de frietpan. Even uurtje laten staan. Als je 1 met los element hebt: alles behalve element in de vaatwasser! Maar je was al klaar lees ik.
Hier een heerlijke middag gehad, boterkoek gebakken met Esmee en buiten gevoetbalt. Net de eetclub uitgelezen..Wat spannend zeg. Ik ga lekker douchen & dan thee met een stukje koek Lovely.. Hoe ging het hardlopen? Butterfly.. Die zonnestralen op je gezicht zijn i.d. heerlijk! Melanie.. Fijn dat het klusje geklaard is. Kim.. Waar heb je de oorringen weg? Wil graag een zelfde oorbel maar dan zonderbloem en hanger. Vind mijn andere oor zo kaal. femke.. lekker toegeven aan de vermoeidheid. Nu mag het nog. Beschuitje.. Je hebt een mooi doel voor ogen. Go Girl!
Goedeavond! Annemie: fijn dat je toch wat gekregen hebt! Hopelijk is het snel over Femke: ja ben wel tevreden over de shakes, maar resultaat weet ik pas maandag dan mag ik weer wegen patriesja: beterschap! MVE: is het een leuk boek de eetclub? Ben nog thuis...manlief is er nog niet denk dus ook niet dat het hem gaat worden. Morgenvroeg dan maar als de kids weg zijn. Zo ben blij dat ik zit! Wat een drukke dag vandaag mij een beetje te druk. Belde net met m'n man die was een beetje verbaasd dat ik heb opgepast, terwijl m'n zus gisteren niet eens 15 min bij m'n dochtertje wou zijn. Dus een verbod opgelegd gekregen voor oppassen hahaha.
MAMA tijd... de kinderen lagen beide vroeg. Esmee vanmiddag niet echt geslapen, dus die was kapot. GTST afkijken, kopje hazelnootkoffie en een beschuit met jam.....
Butterfly: geniet van je mama tijd Mve: Ja want af en toe ben ik te goed voor deze wereld! Zei al tegen hem wat moet ik de volgende keer zeggen? "heb een oppas verbod van m'n man gekregen"