Lovely.. Wat denk je zelf? Tuurlijk heb ik een stukje gehad. Was lekker zeg. Lekkerder dan kant en klaar. Wil de volgende keer met nootjes & caramel er bij in proberen * kwijl*
@ femke, voor dat snel bevallen ben ik ook wel... (of is dat heel erg als ik dat zeg nu...?) @ melanie en kaatje, ik hoop ook dat ze snel aanslaan, ik begin er echt doorheen te raken.. @ patries, beterschap en welkom in de ziekenboeg... @ mamavesmee, heerlijk boterkoek. Ik moet morgen van mijzelf pastasalade gaan maken... te minste lekker en kan ik kleine hoeveelheden eten... lekker slapen... (in onze hoogslaper...haha)
Mve: ahaha nou ja wie weet kon jij je meer beheersen dan ik kon . Oeh met caramel en nootjes! Lekker! Stond vanmiddag trouwens voor de bitterkoekjes cake lijkt me ook erg lekker . Annemie: Trusten!
Lovely.. Ja, die lijkt me ook lekker! Ik snuffel ook regelmatig op de site van Ah bij het gebak & koekjes.. Jummie! Annemie.. Hoe voel je je nu? En pastasalade is ook lekker. Hoe maak jij dat? **** Manlief is voetbal aan het kijken.. SAAAAAAAAAAI!
Ik ga off Ferry zit de hele avond al dat stomme voetbal te kijken. Ga nog ff lezen in bed en dan hopelijk lekker slapen Truste
Hier staat ook voetbal op bléhhh. Morgen ga ik een koude spaanse aardappelsalade maken met gekookte aardappels, tonijn, rode paprika, olijven, mais, veel kruiden en mayo....lekker joh. Net wel een handje casave op....oeps.
Mve:ja daar staan ook vaak lekkere dingen op Trusten kaatje! Wendy: klinkt lekker! Heb je een recept?
Is heel makkelijk....ik heb het van mijn schoonzus, die kan heel lekker koken. Hoeveelheid weet ik alleen niet precies meer. Doe ik een beetje naar mijn smaak. - aardappels koken en stampen - olijven door de helft en rode paprika in kleine blokjes - daarna gewoon alles (tonijnblikjes op water, paprika, olijven, mais en kruiden) door elkaar mengen en lekker smeuig maken met mayo Ik doe het meestal nog opmaken met plakjes gekookt ei, tomaat en sla....ook ideaal voor eters op een verjaardag ofzo....
Mmh, wat een lekkere dingen komen er voorbij! @Annemie: Nou, je hebt niet echt een makkelijke zwangerschap, dus ik vind het niet gek dat je er wel "klaar" mee bent. Welterusten allemaal!
Wat komen er een lekkere dingen voorbij.... Die aardappelsalade lijkt me lekker zeg... maar ja, smeuiig maken met mayo , ik weiger de komende 80 dagen . Daarna misschien hahaha. Kan ook voor een alternatief kiezen natuurlijk . Bij de koffie had ik speculaasjes... was niet geheel de bedoeling . Maar een speculaasje, waar hebben we het over. Heb alleen nu zin in iets lekkers en manlief nam net chips. Hij liet een bodempje staan en dat stond voor mijn neus.... oehhhhh... maar heb me ingehouden en gevraagd of hij het onmiddelijk weg wilde gooien. Dat heeft hij gedaan. Ik smeer nu nog een beschuitje denk ik.....!!! Dan zo lekker even douchen en met mijn boek lekker mijn bed in. Wil hem nu wel uitlezen eigenlijk, kan ik in een nieuwe boek beginnen. @Lovely, oppasverbod, ik geef je man GROOT GELIJK. Je zus wil niet bij jou komen, maar je kunt wel mooi voor haar klaar staan en dan een hele dag??? Ik herken het wel, altijd goed zijn voor een ander tot je zelf iets of iemand nodig bent, dan zijn ze er niet en kunnen ze niet. Ohhhh..... familie weer he . @Mamavesmee, boterkoek met nootjes en caramel, het water loopt me in de mond....!!!! Boterkoek zelf gebakken is lekker he , veel lekkerder als kant en klaar. Alleen ik kan niet 1 puntje per dag nemen, ik eet meteen een halve boterkoek op. Dus ook dat ga ik komende tijd niet bakken . Hier ook voetbal.... en als er iets is wat ik saai vind.... is het VOETBAL. Manlief kijkt ook wel vaak dartwedstrijden op tv, ook zo gigantisch saai!!! Slaap lekker meiden.
Ga even leuke foto's plaatsen, dat had ik immers nog beloofd. Hier ik met Maureen.... vind de foto zoooo lief .
En Esmee helemaal happy met haar keukentje, ze heeft er de hele morgen mee gespeeld, ze maakte thee voor mij en was druk aan het afwassen .
@Mel: Idd Livera haha @MamavEsmee: Heb ze hier in een kledingwinkel gekocht, maar volgens mij hebben ze ze ook gewoon bij Six etc. @Butterfly: Super leuk die hanger! En fijn dat jullie nu duidelijke afspraken gaan maken mbt Esmee, hoop dat het helpt Nu pas thuis van de training, was eigenlijk niet de bedoeling dat het zo lang zou gaan duren maar goed. Ze hebben mij gevraagd om de mannen iedere dag een commerciele set te geven om te dragen in de winkel, dus ben benieuwd hoe dat uit gaat pakken haha. Ik duik m'n bedje in! Slaap lekker!