goeiemorgen! @butterfly wat een leuke foto's!! hier wat aangekomen, maarja had ik gister ook maar geen eetbui moeten hebben, komt denk ik omdat ik ongesteld moet worden. gister 69.5 en net 69.9 wel onder de 70 en daar wil ik wel blijven dus vandaag weer opletten!! mijn menu: O: yoghurt met museli kopje thee vitamine c bruistablet. T: kop thee glas water liga evergreen. L: 2 bruine afbakpistoletjes met filet american. T: opkikker kip glas water appel/kiwi A: ? T: niks.
Ik moet even gillen.. AAAAHHHHHHH De weegschaal was lief!!!! Eindelijk onder de 83 kilo.... 82.9 . Ben in 2 dagen dus gewoon 2 kilo kwijt. Gisteravond zwaar momentje toen manlief chips at maar heb me ingehouden en een crackertje kipfilet gehad. Menu vandaag: O: 2 sneetjes roggebrood, glas Arla drinkyoghurt. T: schaaltje meloen. L: tosti van 2 boterhammen besmeerd met pesto, 1 plak 30+ kaas en plakjes tomaat. T: 3 lange vingers. A: Bami ( mienestjes, oosterse groentemix, zoetzuur, en 2 gebakken eieren ) schaaltje vla. T: appeltje. Door de bami geen vlees . Zal even moet wennen, probeer het wel!! De lunch lokt me wel aan . Drukke morgen, ga zo de meiden uit bed halen. Esmee gaat om 09.15 naar oma, ik neem Maureen mee naar het ziekenhuis. Dan nog even brood halen en twee pakketjes naar het postkantoor brengen. Als de meiden slapen strijken, was vouwen, en badkamer soppen!!! Vanavond weer sporten . Dan is het mijn avondje weer. Heerlijk!!!
Goedemorgen! Zal straks even teruglezen en reageren... Nu eerst mijn verplichte klusjes doen (lees rekeningen betalen, huishouden doen, baby voeden, etc etc)
Wow butterfly wat een lieve weegschaal! Kom straks even reageren, eerst Esmee naar de psz en hardlopen.
Goedemorgen! Butterfly: prachtige foto van jou en maureen! Ik heb gisteren 2,5 uur moeten oppassen...ja familie af en toe weet ik niet wat ik ermee moet! Laats zijn een vriendin van me nog of ik wel zeker wist dat ik uit dezelfde familie kom omdat ik zo anders ben.Wat super dat je al 2 kilo kwijt bent! Elsie: Beetje lekkers eten bij de ongie hoort erbij toch Hier heerlijk geslapen, kids zijn naar school en ik zit aan de koffie . Denk dat ik zo maar m'n sportkleren aandoe en ga hardlopen heb ik dat gehad. Verder vandaag met school bezig en wat in het huishouden doen. Word behoorlijk moet van het huishouden niemand die hier wat achter zijn kont opruimt! Mijn menu: O: shake T: koffie, 2 glazen water, kiwi L: shake T: 2 glazen water, peer A: pasta met roomsaus kipfilet en groentes T: thee, 2 glazen water, bakje yoghurt
Butterfly hoe heet dat boek van dat afvallen??? Wat je nu doet? Hier nog een paar ons/gram en dan ben ik 105 en dan komen er oorbellen haha
Elsie: Jammer van die paar ons, maar dat kan er ook zo weer af... MvE en Lovely: Jullie zijn lekker bezig met dat hardlopen. Ik zou het ook wel willen maar als ik naar het einde van de straat ren ben ik al kapot met mijn astma. Ik hou ook niet van rennen hihi, maar snel een fietsstoeltje halen en met Dane fietsen. Butterfly en Mama Rianne: Jullie zijn ook goed bezig dames! Hier ook een paar ons eraf. Dat had ik niet verwacht.....Ik probeer nu iedere ochtend 3 sets van 15 sit ups te doen maar heb vanochtend overgeslagen, heb weer zo'n last van mijn rug/schouder.
@Butterfly: Wat een lieve schaal! Goed dat je de chips hebt kunnen weerstaan gister. Mooi foto's van jou en je meiden. @Elsie: Balen van de schaal. Maar een dagje goed opletten en het kan er zo weer af zijn. @Lovely: Niet meer oppassen bij je zus hoor, zij gaat het ook niet voor jou doen. @Kim: Geslaagde cursus dus. Wat bedoel je met een commerciele set? Moet je de mannen gaan kleden? @Wendy: Ook een lieve schaal. @Hier: Heb lekker kunnen uitslapen omdat ik vanmiddag werk. Wel naar gedroomd over mijn vader vannacht. Blijkbaar houd het me onbewust nog heel erg bezig. Vanavond bij mijn moeder eten. Lekker en gezellig. Menuutje: O: Kwark met muesli T: - L: 3 BB met kaas en kipfilet T: Appel A: Pangafilet met witlofsla en aardappelpuree T: Cracker met halvajam
@Butterfly: fijn dat de schaal zo lief was!!! Ik negeer de weegschaal. De batterij is ook leeg, dus dat scheelt hahaha... Ga over een paar weekjes wel weer wegen
Femke: Vervelend hé die dromen. Ik ben een hele slechte slaper en als ik slaap dat droom ik..... Uk: Een paar weken niet wegen? Dat jij dat kan. Mama Rianne: Dat is inderdaad een mooi volgend kado! Gaat je lukken. Hier: Dane zit aan de sap en mini rijswafels en ik aan de wiener melange en met chocorijstwafel. Lekker relaxen vandaag en een tukkie meedoen met Dane straks. O ja, heb gister een thema bedacht voor Dane zijn 2e verjaardag. Dat wordt Jungle! Vorige jaar had ik Mickey mouse....heb er nu al zin hihi....palmboom slingers, opblaasaap wahaha.
Butterfly.. Het boek helpt je weer in de goede richting he? Fijn hoor! Lovely.. Hoe ging het hardlopen? Rianne.. Fijn dat je eerste doel bijna is behaald. En dan i.d. onder de 100! Elena. Je verplichte nummertjes gedaan? Wendy.. Geniet van je relax dagje. ***** Had al een paar dagen last van een zeurende pijn in mijn voet. Vanmorgen toch wezen lopen. Het zo'n 15 minuten kunnen volhouden, daarna moest ik wandelen want de pijn was te groot. Na 5 minuten weer een stukje gedaan en toen ging ik door mijn enkel en oh wat deed dat zeer. Meteen de huisarts gebeld, naar huis gestrompeld ( 2 km) en gekoeld. Ik ben bang dat ik veel te snel heb willen opbouwen en nu moet boeten. Half 2 moet ik naar de huisarts. Denk dat mijn achilles pees is overbelast. Hopenlijk met een week rust is het over.
@mamavesmee oh wat balen van je voet! hopelijk is het snel weer over. @hier net even op de wii fit geweest, maar jeetje ik heb echt een slechte conditie!!
mamarianne: wat super! Die paar ons gaan vast nog wel voor het weekend lukken Wendy: moet je mij eens zien rennen! Geen gezicht . Maar met astma is het inderdaad heel zwaar! Femke: heerlijk dat je hebt kunnen uitslapen werkse vanmiddag! Mve: ik vond het zwaar! Pff heb echt geen conditie...hoest nu ook de longen uit het lijf! Oehh wat balen dat je zo pijn hebt, hopelijk valt het mee! Zometeen eerst maar eens lunchen en daarna lekker douchen
Dan gaan we samen shoppen hoor Ik zal ook een compleet nieuwe garderobe aan moeten schaffen vrees ik H&M is mijn favoriete winkel, en ik weet dat ze ook heeeeeel erg leuke babykleertjes hebben maar ik mag van mezelf niets meer kopen hahaha...
Nee dat kan ik niet hahahaha Banner bijgewerkt. Nieuwe schaal gehaald die nieuw gewicht aangeeft. 5,5kg meer dan de oude. Ach ja, dan moet er nog 5,5kg extra af dus Leuk thema! Ben benieuwd wat je er van maakt. Zie al cupcakes voor me met palmboompjes en slingeraapjes erop