@uk: kon je het niet laten om toch te wegen? Ja m'n meissie is weer beter hoor,nog wel wat verkouden.
Ik doe mee! ben nu 8 dagen bezig en na 6 dagen was ik al 3,2 kilo kwijt. Moet er ongeveer 15 nog vanaf wil ik me echt weer lekker in mn vel voelen.
Heey meiden Thx! @kaatje, ja lijkt op griep, gelukkig heb ik geen koorts erbij, wel ontzettende hoofdpijn, alles zit vast @annemie, ook ziek meis, beterschap! @butterfly, wat een leuke foto's!! @mve, au! door je enkel gegaan, doe maar rustig aan. @corina, welkom! succes met afvallen! Hier vandaag maar ziek gemeld, voel me belabberd, verkouden, hoofdpijn etc. ben steeds aan het stomen, hopelijk helpt het!
Uk.. tegenvaller of wist je het wel? Corina.. Welkom.. Jeetje wat een resultaat na 6 dagen. Laat je niet demotiveren door evt minder kg die er af zijn de komende weken. In het begin is het vaak ook veel vocht. Leuk dat je mee komt kletsen. Wat voor "dieet" doe je? ****** Net alvast groenten gesneden en de burrito's klaar gemaakt. En wat sinasappeltjes uitgeperst. Na het lunchen even de stofzuiger er door en dan naar de huisarts. Weegschaal.. 71.0 vanmorgen. - 400 gram ten opzichte van gisteren. Mag wel ietsjes meer zijn. Menu: O: 1/2 banaantje, yoghurt en 1 eetlepel muesli T: appel en een dropstengel, 2 glazen wate & 1 kopje koffie L: 3 boterhammen 1x light salami, 1x hagelslag en 1x appelstroop 1,5 uitgeperste sinasappel. T: stukje boterkoek en veel water en een kopje koffie A: 2 kleine burrito's met rundergehakt, daarnaast gebakken champigons/paprika en komkommersalade.
Dank je wel Patriesja en MamavEsmee Ik doe Cambridge momenteel. Eerste week had ik 2 shakes en 1 soep per dag en nu 2 shakes en een pap per dag.
Gezellie Uk even samen shoppen!! Ja als Jurre zo door blijft kwakkelen en af en toe kotst ja dan krijg je vanzelf minder trek he en ik me best maar doen om een kuur erin te krijgen! Pffffff ben er frusty van geworden!!!!
@Lovely: Fijn dat ze weer beter is! Nee kon het niet laten hahaha... Deze schaal geeft in ieder geval 3x achter elkaar hetzelfde gewicht aan. De vorige gaf elke keer iets anders aan dus dan pakte ik het laagste gewicht. Lekker jezelf voor de gek houden @Corina: welkom en succes! @Patriesja: beterschap, t gaat niet lekker he... @MvE: ja hoor ik wist dat wel, heb mezelf voor de gek gehouden. Als ik al weer ongeveer op mn oude gewicht zat, had ik al lang weer in mijn broeken gepast @MR: arme Jurre, beterschap!
Zo, ik ben weer thuis. Net mijn tosti op, en oh oh oh, wat was dat lekker. Wil meeeeeer, heb een kopje soep extra gemaakt, daar moet ik het mee doen. Was laat uit het ziekenhuis, liep weer eens giga uit. Maureen was mee en die moest 11.30 de fles dus die jammerde tot 12.00 ook al. Had daar een broodje kunnen eten, maar dan was het minder gezond geweest en die tosti lokte me zoooo. @Mamavesmee, het boek zet me inderdaad even weer in de goede richting. Dit dieet is echt heel fijn en erg lekker. Het is gevarieerd, het avond eten is ook even heel anders dan we hadden dus dan is het ook weer heel erg leuk. Dan experimenteer je ook even weer met verschillende producten. @Rianne, het boek heet jij.valtaf.nl, het is een boek wat is gemaakt door een vrouw die via de site is afgevallen. Je kunt het boek en de site ook combineren. Er staan heeeeeel veel tips in, recepten, menu's voor 84 dagen. Het is ontzettend leuk te volgen. Het boek heb ik van de bieb, ben dus alles aan het overschrijven steeds. Wat een werk. poeh!!!! Beterschap met je mannetje. @Wendy, leuk thema!! Ben ook benieuwd wat je ervan gaat maken. Esmee is ook bijna jarig, ik ga voor thema ROZE hahahaha!!! @Corina, welkom meis en sux6 met de afval race!!! @Patriesja, beterschap meid!!! Goed dat je lekker even tijd voor jezelf neemt. Ik ga aan de slag, even een wasje ophangen en aanrommelen.
Hier net terug van de dokter. Heb een spiertje in mijn voet verrekt de enkel was wel iets gezwollen maar niet ernstig. Mag een week niet hardlopen. Moet ik maar lekker veel gaan fietsen!
Gelukkig dat het niets ernstigs is! Inderdaad lekker fietsen (tenminste als dat geen pijn doet) en conditie blijven opbouwen.
thx meiden! nee het gaat idd niet echt lekker hopelijk is het nu snel over. Blijf lekker deze week thuis, lekker rustig aan doen. @uk, hoe is het met de kleine? @butterfly, lukt het met de menu's? @mve, gelukkig dat het meevalt, een weekje is zo voorbij Lekker fietsen idd, als dat tenminste lukt. Vandaag alweer 25 weken zwanger!
Hallo meiden, zo eindelijk weer even tijd om lekker bij te komen achter de pc Gisteravond een vergadering gehad en vandaag een drukke dag maar gelukkig een halve werkdag voor mij @kaatje Ik ben blij dat mijn schatje geen voetbal kijkt. Hij geeft er niets om. Hoe gaat het met je buikje ..alweer lekker aan het groeien ? @cornia, van harte welkom hier. Jij gaat wel heel hard met afvallen, maar inderdaad de eerste kilo's zijn meestal wel vocht. Ik wens je veel succes. Hoe ben je aan het afvallen, volg je een bepaald dieet? Oh cambridge lees ik net ..zat niet op te letten. @Annemie en patriesja beiden beterschap !! Patriesja alweer 25 weken dat echt echt snel he? @Butterfly wat een leuke foto's van jou en de kleine. Ook de speeltuin in het park ziet er leuk uit zeg. Daar kunnen de kids zich vast heel goed vermaken. Je dieet blijkt goed te werken Ik zou het boek gewoon kopieren joh overschrijven is mega veel werk @Mammavanesmee een boterkoek? Oei dat is geloof ik wel heel ongezond maar wel erg lekker ! Ik moet zeggen dat ik boterkoek alleen lekker vindt als iemand het zelf gemaakt heeft hoor. Van die uit de winkel daar geef ik niet om...gelukkig maar haha. Balen van je enkel. Goed rust houden hoor, anders blijf je er veel te lang mee lopen. @uk..dus de kleine uk is ook verwekt toen je eigenlijk nog niet op je vruchtbaarst was? Dat geeft veel moed Ach wel zien wel hoe het loopt... @Wendy leuk thema hoor voor de verjaardag. Je kunt er vast leuke dingen mee doen. Ga jij dan ook het hele huis in stijl brengen?
@Rianne, vind het niet erg het te schrijven. Scannen kan ook hoor, maar dan moet ik met laptop weer op zolder zitten en het is niet zomaar klaar. Spit het boek ook meteen lekker door. Zou hem anders wel willen kopen, maar heb alle Sonja boeken toen ook gekocht, en je doet het een paar keer en eigenlijk liggen ze gewoon. Soms doe ik eens een week, of haal er recepten uit. Ik wissel nu steeds zo veel, kan wel alles gaan inslaan, maar ja!!!! @Patriesja, het gaat heel goed met de menu's!!! Ben in 2 dagen 2 kilo kwijt , is ook voornamelijk vocht hoor, maar het is wel weer een lekker begin. Zat eindelijk onder de 83 kilo vanmorgen, daar vecht ik al 3 maanden voor, maar had te weinig motivatie en stoorde me ook niet aan mijn gewicht. Dus dan ben je ook even makkelijker. @Mamavesmee, balen van je voet!!!!!! Heb trouwens vannacht over je gedroomd hahaha!! Het was een hele bizarre droom hoor. Jij en Erwin stonden op een camping, daar gingen wij een dagje heen, en bij de toiletten waren kinderkamertjes waar we Maureen hadden gebracht om te slapen. En toen we haar wilden ophalen was ze weg, mensen hadden haar willen ontvoeren, maar hadden haar eerst verstopt in het achterste kamertje tussen knuffels en andere kinderen. Na 2 dagen vonden we haar daar weer. Heeeeeeeeeeel vaag hahahaha!!!
volgens mij ook 3 of 4 dagen voordat mijn temp. omhoog ging, dus iig een paar dagen voor de eisprong nooit de hoop opgeven!
er is nog hoop hahaha....nee hoor ik maak me er niet te druk om. Iedere maand dat ik niet zwanger ben, kan ik weer kilootjes afvallen, is ook leuk !!
Beschuitje.. Je klinkt weer positief meid! En zelf gebakken is i.d. veel lekkerder. Butterfly.. Haha. Erwin en ik op een camping is al een wonder op zich. En i.d. balen van mijn voet. Zal het rustiger aan moeten doen. Elena.. Biechten dan maar.. Wat is het geworden?! Patriesja.. Beterschap meid! Uk.. Gezellig dat je zo actief mee kletst. Nog leuke menuutjes! **** Net met Esmee naar het dorp geweest, heb een ontzettend leuk kort spijkerjack zonder mouwe aangehad, stond zo gaaf. Maar Erwin ziet me al aankomen. Wel een paar oorbellen gehaald. Kan nu de oorbel van Kim in. ipv een stukje boterkoek een sinasappel genomen, neem ik vanavond lekker boterkoek bij de thee!