U vraagt, wij draaien! O: - L: 3 pannekoeken (van die kant en klare) met kaas, jam en suiker T: flesje water, halve reep milka (was m vergeten tot manlief de ene helft pakte na de lunch... zucht...) Vanavond maar fruit denk ik
@uk groente en fruit helpt wel idd haha! oh ik heb zin om te snoepen! dr liggen erg lekkere koekjes in de kast!
@Kimmetje; Wat een rare droom zeg! Oh balen dat je terug moet. Ik ben ook zo bang voor de tandarts Leuk zo'n modellen figuurtje @Elsie; Leuk zo'n lieve schaal Wat goed dat je even de winkel in bent geweest! @Femke; Jij mag nu aankomen dus no worries Ik heb in Minnesota gewoond en jij? Hoplijk doet de chiro wonderen voor je! @MamavEsmee; Oeh das flink balen van je enkel Klinkt leuk jullie nieuwe tuin Ik heb in Amerika voor school EN fun gewoond en met de boodschappen was het nog gelukt hoor! Welke CSI heb je gekeken, Las Vegas? Lekker hoor boterkoek. @Butterfly; Lekker hoor zo'n rustig opstart! Voor de een of andere manier heeft Damian het altijd door als ik wakker ben en wordt dan ook wakker. Hopelijk gaat je nieuwe manier van afvallen voor je werken! Super een kg in een dag! Leuke foto's! @Uk;Fijn dat het zo goed gaat met mini! @Lovely; Beterschap voor je meisje. Ik zou ook niet meer oppassen hoor als ze niet eens 15 min bij jou dochtertje wilt zijn :x @Beschuitje; Knuf en hopelijk is het snel zondag! Ik ga voor straf zo extra hardlopen!! @Hoofdpijn; Veel meiden hier ermee @Melanie; Lekker hoor een frisse frituur! @Voetbal kijkende mannen; Hier ook zo'n vent... @Wendy; Leuk thema! @Corina; Welkom @Patriesja; Beterschap! @Annemie; Beterschap, succes met de laatste loodjes! @Biecht: Een reuze chocoladespek en chips en cola Oh oh wat voel ik me slecht, heb de rest van de zak chips maar gelijk weg gegooid :x
@Hier; Mannetje heeft veel last van zijn tandjes en is behoorlijk uit zijn hum vandaag. Gelukkig wel bijna al mijn klusjes kunnen doen, alleen nog rekeningen betalen maar dat doe ik morgen dan wel. Zometeen voor "straf" hardlopen. Daarna komt mijn zusje en gaan we lekker eten (broccoli en tomaatjes uit de oven met kalkoenfilet). Daarna nog even strijken en de was opbergen en dan kan ik morgen lekker studeren en tijd doorbrengen met mijn mannetje...
ik heb nog niks extra's genomen maar heb wel honger! ben benieuwd hoe laat vriend thuis is dan kunnen we eten maken en eten.
@Elena: vervelend dat je zoontje last heeft van zijn tandjes. Kunnen ze flink naar van zijn heb ik begrepen... @Hier: 2 sinaasappeltjes aan het oppeuzelen op dit moment. Groente... bluuuuhhhh... heb witlof, courgette en paprika in huis. niet echt uitnodigend he...
@elena echt vervelend he die tandjes! hier is de stand inmiddels 6. @hier vriend is thuis, zo eerst sam een fles geven en naar bed brengen, dan gaat vriend ondertussen gehaktballen maken. we eten dus gehaktballen met gekookte aardappels en sperziebonen. hoop dat ik vanavond niks neem, ben ongie geworden dus hoop dat ik me kan inhouden!
Goed hoor elena. Ik heb er net driekwartier fietsen op de hometrainer opzitten. Heb als het klopt zoals het er staat nu 400 cal verbrand. Mijn schatje belde net ..blij om zijn stem even te horen. Ben nu bijna over de helft...*gelukkig*....
@beschuitje, het gaat nu idd erg snel! Vandaag je ei sprong? @butterfly, fijn dat het zo goed gaat, heel mooi die 2 kilo! @mve, oeh boterkoek! lekker @uk, wel lekker allemaal @elena, dat is netjes 27 min hardgelopen! aah die tandjes, dat is zo zielig @elsie, aah dat is lastig als je ongi bent he, altijd die lekkere trek! Ik heb bijna de hele dag alleen maar geslapen of gelegen. pff zo irriant ziek zijn
Hallo Hier niet echt een lekkere nacht gehad. Best geslapen tot 5 uur en daarna veel wakker gelegen, liggen woelen etc Wel al de hele dag een gevoelige/strakke buik. Denk dat het groeipijn is Butterfly, thanx voor de foto ( hij is in mijn herrinneringen heel anders haha ) Lieve foto's van je meiden MVE< hoop dat je voet over is na een weekje rust
Hey meiden. Mijn dag is weer goed gegaan . Net bij de thee met manlief een appel gegeten. Als ik vanavond nog trek krijg, neem ik een crackertje met mager beleg. Ik zou sporten vanavond......om 18.00 uur, maar alles liep uit en moest 17.00 nog koken. Ik ben dus niet gaan sporten, ga morgenavond en vrijdagavond dus maar. Ik ga afvallen XXL afkijken, en dan even het formulier voor voor peuterspeelzaal invullen. Leuk nieuwtje, we krijgen een nieuw kinderdagverblijf in oosterwolde, flexibele opvang. Het is opgestart door een gastouder die merkte dat er veel vrag naar flexibele opvang is en die is er niet. Je betaalt hier bij de opvang een dagdeel, voor ouders met onregelmarige diensten is dat heel vervelend omdat je voor uren betaalt en geen opvang hebt. Deze nieuwe vorm van opvang is precies wat wij zoeken . Dus ik denk... wij denken dat we stoppen met de gastouder en zowiez voor het dagverblijf gaan. Want ja, stel de gastouder blijft, de kans dat ze over 5 maanden toch iets dichterbij vind is groot. Ik wil gewoon in de opvang duidelijkheid en zekerheid. En ik moet maar wachten en wachten op haar, ik maak de beslissing dus zelf maar. Helemaal omdat ik ook ga studeren, wil zekerheid hebben. Dus ben wel heeeeeel blij nu eigenlijk, we hebben helder hoe we het willen. En jippie.... Het gaat super goed met Esmee en de nieuwe afspraken . Het uitdagen is nu al over, we negeren al het negatieve gedrag, en het werkt echt!
@Wendy: Leuk een jungle thema! @MvE: Balen van je voet, hopelijk is het snel weer over. @Lovely: Wel goed dat je het hardlopen weer oppakt. @Uk: Oeh, dat viel even tegen die nieuwe schaal. @Corina: Welkom en succes! @Patriesja: Beterschap. @Butterfly: Balen dat het zo uitliep in het ziekenhuis. Was de controle OK? Fijn dat er een flexibele opvang bij jullie in het dorp komt. @Elena: Ik aan de andere kant van het land, in Georgia. Heb je daar een jaar highschool gedaan? @Beschuitje: Fijn om je schatje even te spreken. @Kaatje: Is je buik weer hard aan het groeien? @Hier: Jeej, wat hebben jullie gekletst! Net bij van mijn mams terug, was lekker en gezellig. Een oom was er ook, altijd leuk om hem ook even te spreken.
goeiemorgen! @butterfly wat fijn dat de nieuwe afspraken goed werken bij esmee! en wat goed dat er een nieuw dagverblijf bij jullie komt. hier gister dus ongesteld geworden, had gisteravond echt trek en kon het niet bedwingen, 2 koekjes en een paar toastjes met filet american. gister was ik 69.9 nu precies 70. hoop dat ik me de komende dagen wel een beetje kan inhouden. O: 3 crackers met appelstroop vitamine c bruistablet kopje thee. T: kop thee glas water kruidkoek. L: 2 boterhammen met ? glas melk. T: opkikker kip glas water appel. A: ? T: hoop echt niks. moeten boodschappen doen is weinig variatie meer hier.
Goedemorgen, @Elsie: Succes met volhouden vandaag. Is moeilijk als je ongi bent. @Hier: Bijna niet geslapen vannacht. Geen idee waarom niet. Ben nu natuurlijk bekaf. Heb vandaag een heel belangrijke meeting, dus kan het eigenlijk niet gebruiken. Hoop dat m'n hoofd in de loop van de ochtend iets helderer wordt. Menuutje voor vandaag: O: Kwark met muesli T: Appel en liga continue koekje L: Wrap met kip, mais, ananas, salsa, sla T: ? A: 3 BB met kaas, kipfilet T: ? Fijne dag allemaal!
Sorry, reageer alleen even op de laatste pagina want ik kan het allemaal niet bijhouden met jullie geklets! @Butterfly: Super zeg dat het nu al helpt met Esmee, hardstikke fijn! @Femke: Balen is dat he, als je slecht slaapt! Succes vandaag Hier heel vast geslapen, maar lig ook al 3 dagen achter elkaar laat in bed. Vanavond geen afspraken en morgen lekker vrij, dus hoop dat ik eindelijk eens uit kan slapen. Gister mijn nagel laten maken (nagelstyliste vertrekt vrijdag naar Bali) en de meiden waar ze mee op vakantie ging waren er ook, 3 daarvan hebben een bloemoorbel gekocht van mij, dus heb weer wat extra centjes. Al moet ik zeggen dat ik nog steeds niks gekocht heb deze week (van mijn weekbudget) dus tot nu toe gaat het nog heel goed. Heb wel een broek apart gehangen op het werk, maar dat is ook wel echt nodig, alles word weer te groot, en die is maar 40 euro (voor onze winkel goedkoop). Volgende week zondag met een vriendin naar Amsterdam, dus probeer zoveel mogelijk mijn geld daarvoor te bewaren Ik ga maar eens wat actie ondernemen. Fijne dag allemaal!
Goedemorgen! @Uk; Heb ook begrepen dat ze flink ziek kunnen worden van tandjes krijgen. Tot noch toe is Damian er niet ziek van geworden, alleen heel huilerig en hangerig, hij raakt helemaal in paniek als ik hem even neerlig.Was bij het vorige tandje ook zo, duurde een dag of 2/3 en toen was het over. Vandaag is hij al een stuk vrolijker dus heb hoop @Beschuitje; 3 Kwartier op de hometrainer is ook goed! @Ongesteld zijn; Voorlopig word ik het niet meer. Na mijn pilavontuur heb ik besloten een spiraaltje te nemen. Heb ik nu sinds december en bevalt me eigenlijk heel goed. Ben alleen wel bang dat als we voor een tweede gaan (aan het eind van het jaar) dat ik het dan opeens heel heftig krijg... @Butterfly; Superhandig zo'n kdv! Fijn ook dat je voor jezelf de knoop hebt door gehakt wat betreft oppassen. Ook erg fijn da de nieuwe structuur en regels voor Esmee lijken te werken @Femke; Oh leuk! Wat heb jij in Amerika gedaan? Ik heb inderdaad High School gedaan en nog 3 maanden rondgereisd. Oh wat balen van je nacht hopelijk ben je straks inderdaad wat helderder, zeker als je een meeting hebt. Zal voor je duimen! @Elsie; Zo slecht zijn die crackertjes toch niet @Kimmetje; Shoppen in A'dam, leuk hoor! Ik duik meestal even de stad in als ik op tijd uit ben of tijdens tussenuren om een leuk restaurantje te zoeken (Ik woon in Amstelveen- das om de hoek van A'dam en ik studeer in A'dam) @Hier; Lekker geslapen... blijf het doorslapen echt heerlijk vinden Zometeen even rekeningen betalen als de kleine man slaapt. Vanmiddag en vanavond moet ik echt aan de studie. Moet ook nog even de was doen en de laatste was opbergen, had ik gisteren niet meer gedaan want heb criminal minds gekeken Mijn menu; O;Een volkoren pistoletje met een gekookt eitje en komkommer, kop thee T; grote mok melk met een Oreo fun stick. L; Grote fruitsalade, kop munt thee, flesje water T; Opkikker, 2 droge cracottes, flesje water D;Krokant vispotje, aardappeltjes uit de actifry, salade, flesje water T; Flesje water, fruittoetje uit de actifry