10 kilo afvallen, wie doet er mee Deel 6

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door zustertje, 19 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@elena die toastjes zijn idd niet zo verkeerd, maar die 2 koekjes wel, maarja vandaag maar proberen weer goed aan het menu te houden. gister overdag is het me prima gelukt hoor:)

2. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Ik zie allemaal mooie menuutjes voorbij komen. Goed bezig meiden!:)

Hier vandaag een drukke dag. Straks eerst met een client naar het ziekenhuis, daarna latedienst en aansluitend een meeting met allen ouders van clienten die bij ons wonen. Wordt een latertje ben ik bang!;)

De weegschaal was wel lief. + 300 gram, mar was gisteren dan ook best wel licht voor mijn doen.

Menu:

O: 2 boterhammen met 1x pasta en 1x light salami en koffie
    T: fruit
    L: yoghurt met muesli en een stuk fruit.
    T: pakje liga milkbreak.
    A:(
    T: Appeltaart :D

3. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Hallo dames,

Ik zit weer op mijn werk. Het is hier niet gezellig. De sfeer is een beetje grimmig. Ik hoop dat deze dag snel voorbij is, dan heb ik weekend.....

Dane heeft vannacht doorgeslapen in eigen bed tot 6.10. Het gaat de goede kant op. Ik moet zeggen dat sinds hij in zijn grote jongensbed slaapt het inderdaad beter gaat. Ik moet er alleen nog wel aan wennen want lig dan op de waakstand. Maar vannacht ging dat ook beter, tot 3.00 wel goed geslapen (had dan ook 3 melotanine pilletjes op) maar van 3.00 uur tot 6.00 uur liggen spoken....ach ja, komt goed.

4. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Goedemorgen meiden!
    Elsie: op zich valt het wel mee toch wat je gisteren hebt gehad! Bij mij gaat er een hele reep chocola in :D
    Femke: werkse vandaag! Hopelijk lukt het allemaal een beetje.
    Kimmetje: leuk een dagje shoppen in amsterdam :)
    Elena: mooi menu :) bevalt de actifry goed?
    MVE: werkse vandaag!
    Wendy:eek:eh dat maakt het werken niet leuk als er een slechte sfeer hangt!

Hier heerlijk geslapen tot half 8, m'n vent kon later beginnen dus die heeft de oudste naar school gebracht en zelfs voor me gestofzogen!
    Net met m'n meissie gedoucht, zometeen fruit eten en dan gaat ze naar bed.
    Vanmiddag komt een vriendin even op de koffie verder geen plannen behalve wat telefoontjes plegen. Misschien dat ik cakejes ga bakken met de kids.
    Vanavond denk ik hardlopen, heb vandaag totaal geen last van m'n spieren en het weekend kom ik er niet aan toe.

Menu:
    O: shake
    T: koffie, 2 glazen water, kiwi
    L: bb met 1 gebakken ei
    T: 2 glazen water, stukjes komkommer
    A: bami
    T: 2 glazen water, kop thee

5. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Goeiemorgen meiden

@elsie, ik kon dat ook nooit zo goed als ik ongi was idd, erg lastig!

@femke, balen van je nacht, hopelijk kom je de dag goed door.

@kim, gezellig een dagje Amsterdam :D

@elena, wat voor studie doe je?

@mve, oh drukke dag idd! hmm lekker appeltaart!!

@wendy, niet gezellig op je werk?

@lovely, leuk cakejes bakken!

Hier is vriendlief vandaag jarig!! :D
    Vanmorgen met Celeno kadootjes gegeven, hij was super trots op zijn zelfgemaakte rups ;)
    Gelukkig voel ik me al iets beter, dan gister.

6. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@lovely gelukkig hebben we geen chocola in huis anders had ik dat vast genomen.

vanmorgen even een rondje gewandeld in de regen en net even op de wii fit geweest, vanmiddag misschien nog een rondje wandelen als het droog is.

7. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Hey meiden, hier alweer een hele morgen erop zitten.
    Vanmorgen de meiden lekker op tijd klaar gemaakt, Maureen is lekker in bad geweest. Verder nog de hele bovenderdieping gezogen en gedweild, we zijn nog lekker een blok om geweest. Esmee weer met haar buggy :p. We hebben de aanmeldingen voor de kinderopvang en peuterspeelzaal op de post gedaan.
    Eenmaal thuis begon het te regenen, dus nu het zo nat is hoeven we er tenminste niet meer uit. Nog even mijn houten luxaflex schoongemaakt, die was GOOR :):$. Ben ik niet gewend hahaha.

Maureen wil aandacht, ga ik even geven en dan kan ze lekker 12.00 uur naar bed, ze is al de hele morgen wakker. Dus die slaapt straks als een roosje, en Esmee ook, die was ook vroeg vanmorgen.

Weegschaal hier nog steeds onder 83 :). Zelfde als gisteren.
    Had gehoopt dat er weer wat af was, maar helaas.
    Niets gesnoept, dus morgen wordt het een mega lieve schaal :D.

Mijn menu vandaag:
    O: 2 boterhammen met kipfilet, thee.
    T: 2 kiwi's, kopje thee met honing.
    L: 2 boterhammen met een plak kaas, pesto en tomaat, kopje thee.
    T: appel.
    A: koude pastasalade ( volkoren pasta, avocado, bospeen, sla, met een dressing van walnootolie, mosterd en limoensap )
    Ben benieuwd of dit lekker is.
    T: stukje koek denk ik ( mag perensap, maar dat heb ik niet )

Ik moet even met de kinderen bezig.

8. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Zo, de meiden liggen in bed, de vloer beneden ook gezogen en gedweild, zit nu met een kopje soep even te forummen en heb de cd van Take That opgezet. Vriendin heeft een hele cd gemaakt aangezien we in juli naar het concert gaan, dus moet even oefenen hahaha.

Zometeen vast de koude salade maken, nog even wat strijken en opvouwen ;), is ook zo'n dagelijks terugkomende SAAIE klus.
    Manlief en Esmee eten pannekoeken... als ik me maar kan inhouden.
    Ga GEEN pannekoek eten :), heb het niet in de planning.

@Wendy, een nare sfeer op het werk maakt het werken zeker niet gezellig. Is dat vaker zo dan? Of is er iets gebeurd?

@Patriesja, gefeli met je mannetje!!! En fijn dat jij je weer wat beter voelt.

@Mamavesmee, drukke dag zeg!! Sux6 ermee en geniet van de appeltaart :).

@Lovely, lekker he, als je de mannen wat langer thuis zijn. En veel plezier met cakejes bakken. Is leuk he, ga ik denk zondag maar weer eens doen met Esmee. Wordt toch niet zulk lekker weer.

@Elsie, misschien helpt het je om in de avond ook iets van een crackertje te eten. Ik vind het vooruitzicht om s'avonds niets meer te mogen eten zo verschrikkelijk. Bij mij gaat het altijd de hele dag goed, maar in de avond na 22.00 uur ga ik in de mist vaak in. Volg nu een nieuw dieet, en plan zelf elke avond nog een crackertje of beschuit. En het is echt heeeeeel lekker en vult goed.
    Heb je toch nog iets van eten. Vind het anders ook heel zwaar hoor.

@Elena, leerse!!! Kun je het studeren makkelijk combineren met je gezin? Ik ben heel benieuwd hoe het hier zal lopen als ik ga studeren. Ergens ben ik bang dat het teveel van het goede zal worden, dat het niet te combineren valt.

9. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Nare sfeer: Is gelukkig niet vaak hoor. Maar er komt morgen een collega terug van zangerschapsverlof en heb het gewoon gehad omtrent haar.

- Ze is heel negatief en mankeert altijd van alles. wij hebben ons destijds eigenlijk aan haar aangepast.
    - 3 van de 5 secretaresses heeft een kindje gehad en ze is bij niemand meegeweest op visite
    - Iedereen heeft haar in haar verlof gemaild, gebeld en gesmst en ze geageerd op niemand.
    - ook wordt er voor haar veel moeite gedaan zoals dure opleiding, 1e klas reizen, vervoer in zwangerschap, bloemetje toen haar schoonvader overleed, bloemetje voor morgen als ze terugkomt met een lunch erbij.

Nu heeft zij wel een andere manager, maar toch. Ik werk me hier de pleuris, ben nooit ziek etc. en ik heb geen bloemetje gehad hoor toen mijn schoonvader overleed of toen ik terugkwam van verlof en al die andere dingen.

En nu werd er aan mij gevraagd of ik dat bloemetje voor haar wilde bestellen. Ja daaaaaagggg!!!!!

Zo, dat ben ik weer ff kwijt.....sorry hoor.

10. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Ik ken alleen de nieuwe cd ;) moet de oude liedjes ook maar opzoeken :p
    Ik heb dat boek jijvaltaf via MP gevonden en bod is akkoord nu krijg ik hem toegestuurd als het goed is :D
    Kon hem gister bij de Bieb in Grou niet vinden dus d8 dan maar via MP...... Kan hem dan altijd nog weer verkopen evt.

Verder niet gelezen sorry!

11. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@butterfly ik ga juist meestal rond 22.00 uur naar bed, het is meestal rond 20 uur als ik gtst kijk dat ik dan nog wel wat wil eten, maar kan dan idd beter een cracker of beschuitje pakken.

12. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    @Rianne, dat is een goede inderdaad, via marktplaats. Zat ik gister ook al aan te denken. Het is echt een heel leuk boek.
    En het is echt heel goed vol te houden ook.
    Hoop dat je hem snel hebt!!! Kun je er ook mee bezig.
    en Take That.... heb de nieuwe nummers ook, en ook oudere, ook alles van Robbie Williams, zal hij ook wel wat van zingen.

@Elsie, dan kun je inderdaad bij de thee nog een crackertje nemen ofzow. Ik neem hem alleen als ik echt trek heb. Deze week net begonnen met "streng" lijnen, dus had het deze week wel nodig. Hoop dat het straks niet meer hoeft :p. Wil snel mijn streef zien te halen, en het gaat nog steeds lekker :).

@Wendy, kan me je woede HELEMAAL voorstellen zeg.
    Nee, jullie zitten niet te wachten op haar terugkomst als ik het zo lees. Vervelende situatie zeg. Werken de managers zo verschillend dan?

De salade voor vanavond is klaar.
    Wel magertjes hoor :(. Volkoren spaghetti, 1/4 avocado erdoor, worteltjes erdoor, tomaatje erdoor, dressing van 1 el walnootolie, 1 el mosterd en 1el limoensap. Het is wel lekker, dat moet ik dan wel toegeven. Ik zal wel zien......!!!!!

13. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Ik playback anders wel wat haha ;) als ik het echt niet weet :D

14. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    @Rianne, had al even op MP gekeken, staat weinig op, 2 boeken!!!
    Ach, butterfly schrijft de 84 menu's wel over hahahaha. Heb er een leuk boekje voor :). Playbacken kan ik ook altijd doen, ken echt niet alle nummers.

Heb hier zooooo gelachen.
    Esmee trekt haar luier uit als ze s'middags op bed gaat.
    Klikt heel lollig, ze doet het ook als de gepoept heeft, of voordat ze gaat slapen, en na haar slaapje is haar bed nat.
    Nu heb ik een slaapzak gekocht voor haar.
    Maar doe ik die gewoon aan, ze krijgt hem zelf uit.
    Vanmiddag had de rits dus aan de achterkant vast gemaakt.
    Ik kijk net bij haar omdat ik haar hoorde, ze was weer in slaap gevallen. En werkelijk....... :$ ze heeft de slaapzak nog maar voor de helft aan. Ze heeft een arm eruit gewurmt, en is zo bij de rits gekomen die voor de helft open is. Haar been hangt er al uit.

Ze is zooooo bij de hand zeg.. hahaha!!
    Heb zo staan lachen in haar kamer, ze sliep er gewoon door heen.
    Slaapt nog ;)

15. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Hihi die Esmee.
    Ja idd stonden maar 2 op. Maar vandezelfde pers dus als het goed is komt die nu mijn kant op :)

16. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@butterfly haha die esmee! hoe krijgt ze het voor elkaar. gisteravond had sam niet echt zin om te slapen, kom ik boven even kijken of ie geen poep had, was ze broek uit.. en later lag ie helemaal boven in zijn bed.

17. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Kim: Gaat super met de oorbellen business!

@Elena: Ik heb 7,5 maand vrijwilligerswerk gedaan in een commune. Daarna nog een maand gereisd. Prachtig land, ik zou er alleen niet permanent willen wonen.;)

@MvE: Succes met je drukke dienst.

@Wendy: Fijn dat Dane beter in z’n eigen bed slaapt. Jij went er ook vast snel aan. Mmmh, is geen leuke collega zo te horen…

@Lovely: Heerlijk is dat, iets langer kunnen blijven liggen!

@Patriesja: Gefeliciteerd met je vriend!

@Butterfly: Die pasta salade klinkt wel heel lekker. Esmee is wel heel handig, hahaha.

@Hier: Vanmiddag de gemiste slaap ingehaald. Lekker een uurtje liggen pitten.
    Vandaag een beetje pissig op het werk. Wordt ik gevraagd voor een belangrijke meeting, terwijl ik heel druk ben. Kom ik, mag ik niet bij de aansluitende vertrouwelijke meeting zijn. Terwijl ik het project zo meteen moet gaan leiden en iemand die op het lijstje van optioneel genodigden wel mocht blijven. :x Ik ga het project dus niet doen. Niet bij de meeting, dan ook het project niet leiden. Heb er sowieso geen tijd voor. Baal er gewoon van.
    Nu even de oven aan, ik heb voor vanavond broodje uit de oven.

18. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    @Femke: Je hebt groot gelijk dat je dan het project ook niet wil leiden!

@ de rest: ff zwaai!

Wacht op m'n schoonbroertje dan ga ik even harlopen en daarna zijn haren vlechten.

19. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Hier een klotenmiddag gehad.
    Bij mijn man op het werk gaat het al tijden niet lekker, ze hangen aan de afgrond. Elke maand kwamen de lonen al later, en tot vandaag kwam zijn loon niet binnen. Aan het einde van de dag hadden ze dan ook een gesprek met de baas!!!
    Het bedrijf heeft plannen en dit is uitgewerkt, dinsdag wordt dit aan de bank laten zien en krijgen ze akkoord kunnen de lonen betaald worden. Gaan ze niet akkoord, dan sluit het bedrijf zijn deuren :(:(:(. Dat betekend dus dat mijn man zijn werk kwijt gaat raken.
    En van het laatste gaan wij maar uit.
    Gadverdamme!!!!!
    We hebben een koopwoning, wonen er bijna een jaar, de hypotheek is hoog. Dus het is even giga balen.
    Vanavond gaan we om tafel om een plan van aanpak op papier te krijgen, CV opstellen en een sollicitatiebrief. Manlief gaat zoeken naar vacatures. Stel ze komen er wel bovenop, dan zal het nog elke maand spannend zijn en dat trekt hij niet meer.

Nou, lekker nieuws dus weer!!!!!
    Heb hoofdpijn, voel me bagger, zou gaan sporten. Wilde balance doen maar dat is veel bukken, en met het hoofd naar beneden staan. Mijn neus voelt vervelend drukken en de pijn trekt door naar mijn hoofd. Komt gewoon door dit bagger nieuws :(.

Maar even kalm aan dus!!

Oh, en de pasta was niet te eten.
    Heb 1 pannekoek gehad, en een schaaltje magere aardbeienyoghurt.
    Heb nu ook wel heel erg trek. Bij de thee maar 2 crackertjes met kipfilet.

20. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@butterfly jeetje wat een rot nieuws!!! hoop dat het allemaal goed hoor! en idd vanavond maar even rustig aan.

Deel Deze Pagina