10 kilo afvallen, wie doet er mee Deel 6

Discussion in 'Algemene clubs' started by zustertje, Dec 19, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Elena22

Elena22 VIP lid

Feb 10, 2010
    8,110
    1,795
    113
    Kraamverzorgende
    @Butterfly; Oh wat balen meid! Knuffel!

@Hier; Kom morgen weer kletsen; Moet nu echt aan de studie, vriendlief heeft papaduty en ik duik achter de laptop...Fijne avond allemaal en tot morgen!

2. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

Jul 30, 2008
    4,713
    2
    38
    Butterlfy: Hé gatver wat een ellende. Dikke knuffel!

Hier: patat op met frikadel en kaassoufle.....voel me nu schuldig. Straks maar veel water drinken.

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Hallo :)
    Zo Levi ligt op bed.Daarna draai was aangezet, beneden opgeruimd en de wc een grondige schoonmaakbeurt gegeven. Nu even rust.

Butterfly, denk idd dat het verstandig is zelf een keuze te maken en knopen door te hakken.klinkt goed zo'n flexibel kdv !
    Dat is balen zeg. Werkt hij wel in een branche waar je makkelijk nieuw werk vindt ? zou idd ook gaan solliciteren en niet afwachten tot het bedrijf op zijn reet gaat en je er extra concurentie bij krijgt van je collega's

Femke, ik vind het wel mee vallen,maar hoor om me heen dat die buik nu wel echt gaat tekenen
    Hoop dat je vannacht beter slaapt

4. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Mijn zus trekt de slaapzakken binnenste buiten aan bij de kids...misschien helpt dat...rits zit dan aan de binnenkant en beneden aan...krijg die maar eens open.

5. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Hoi meiden, ik heb eerst even terug gelezen hoor. Wat kletsen jullie veel op een dag. Butterfly wat een rotnieuws joh...
    Verder ben ik alweer helemaal kwijt wat ik gelezen heb, ik heb een rotdag gehad. De kinderen op school waren zo druk en vervelend dat ik voelde dat ik gewoon echt sjaggie ervan werd. Normaal 'speel' je altijd dat je boos bent, maar nu voelde ik me gewoon echt boos worden blergh...nou ja gelukkig nu lekker thuis. Zo nog even mijn hometraining af maken dan lekker de douche in en dan naar bed. Heerlijk even voor de buis. Morgen reageer ik meer. Dan heb ik lekker weekeind en komt mijn lief ook weer bijna thuis joepieeee

6. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

Jul 21, 2010
    2,055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Lovely: Thanx!

@Butterfly: Jeetje wat een rot nieuws! Zou er ook helemaal ziek van zijn. Zekers met een hypotheek en twee jonge meiden. Dikke knuff!

@Elena: Studeer ze!

@Wendy: Waren de frietjes wel lekker?

@Kaatje: Je hebt iig veel meer buik als ik, als ik de laatste foto bekijk. Bij mij begint het net, maar ja, jij bent ook veel slanker.

@Beschuitje: Balen van je dag. Gelukkig is het bijna weekend idd.

@Hier: Zit nu lekker aan een appeltje met kaneel en een klein beetje suiker. Had nog geen fruit gehad vandaag.

7. Arual

Arual Fanatiek lid

Mar 22, 2011
    1,178
    1
    38
    Nederland
  8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Die hebben we hier al ;)

Ik ga off
    Truste

9. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

Jul 30, 2008
    4,713
    2
    38
    Femke: Ja, ze waren wel lekker *schaam*.....ach ja, net wat colo's verbrand met "papa en mama tijd"....hihihi *bloos*

10. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

Jul 13, 2008
    2,765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Haha Wendy ;) :p

11. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

Jul 30, 2008
    4,713
    2
    38
    *Bloost nog een keer*

12. Elena22

Elena22 VIP lid

Feb 10, 2010
    8,110
    1,795
    113
    Kraamverzorgende
    @MamavEsmee; Lekker, appeltaart!
    @Wendy; Wat balen van de rotsfeer op je werk, en zulke collega's...je zou ze wat doen he :x Gezondigd?! Foei! Oh zie dat je de kcal al hebt verbrandt ;)
    @Lovely; De actifry bevalt heel goed :D Valt het op :p
    @Patriesje; Ik studeer Hotelmanagement - nu met een kindje (en in de toekomst hopelijk een 2e) is dat toch niet helemaal wat ik wil maar rond deze opleiding nog wel af want moet nog maar 1 jaartje en daarna ga ik internationale bedrijfseconomie studeren. Gefeliciteerd met je vriend!
    @Butterfly; Vind de combi van je diner een beetje apart, lijkt me niet lekker eerlijk gezegd. Ja, studie en gezin zijn goed te combineren :) Moet er wel voor zorgen dat ik mijn rustmomentjes pak (met oog op mijn ziekte) en dat is af en toe lastig maar dat is meer mijn eigen schuld ;) Hahah leuk zo'n bijdehandje, wacht maar tot ze gaat puberen later ;)
    @Femke; Oh leuk hoor! Ik zou er juist wel graag willen wonen (uiteraard met vriendlief en zoon+poezen :D). We gaan ons binnenkort inschrijven voor de Green Card Lottery (even wachten tot we getrouwd zijn want dan mogen we allemaal als een van ons wint). Vind het echt een prachtig land en zoveel meer ruimte en prachtige natuur! Gelijk heb je hoor wat betreft het project!

@Hier; Kon me totaal niet op mijn studie concentreren, dus heb uitstel gekregen van mijn begeleider tot maandag. Zat echt voor de laptop met de gedachte van waar gaat dit over :( Heb wel het een en ander gedaan maar niet genoeg. Ga morgen ook niet naar school maar mag een dag thuiswerken en houdt via de mail contact met mijn begeleider.

13. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    @Elena, het was ook niet te eten hoor, heb een paar happen gehad en de rest weggegooid. Bah!!! Dus jij vind de combi wel te doen? Fijn dat je uitstel hebt gekregen zeg. Heb je even een weekeinde langer, dat scheelt vaak al een hele hoop. Studeer je ook meer in het weekeinde? Ik probeer straks als ik ga studeren in de weekeinden echt in de ochtend te studeren en dat manlief van 07.00 tot 10.00 uur de kinderen voor zijn rekening neemt. Ga ik op zolder zitten met mijn laptopje ;).

Hier de CV van mijn man samen opgesteld.
    En moet zeggen.... ben super blij met het resultaat!!!
    Hij heeft echt super ervaringen dus we hebben goede hoop.
    Maar die onzekerheid is zo erg. Dinsdag weten we meer. Het kutte van alles is gewoon dat hij gewoon geen loon krijgt.
    We hebben afgelopen tijd veel tegenslagen gehad en alles wel overleefd, maar je spaarrekening plundert wel aardig. Helemaal als je net een huis hebt gekocht. En dan de kinderen die ook zo hun dingen nodig hebben. We leven naar 2 inkomens, dus de stap om zover terug te moeten is zwaar kut om het maar grofweg te zeggen.
    Dus het benauwd we allemaal wel eventjes heel erg.
    Maar we gaan van het ergste uit, dus dat hij zijn werk kwijt is en zijn salaris niet krijgt. Kan het dinsdag allemaal wel reuze mee vallen.

Net een klein bakje chips gehad... het smaakt naar meer maar ik weiger meer te eten. Ga de boel afsluiten en lekker naar mijn bed.
    Ben wel moe, was een drukke/vreemde dag!!!! Bah.... hoop snel duidelijkheid te hebben hoor.

14. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

@Butterfly: wat een naar nieuws. hopelijk vindt je man snel ander werk.
    Enne, nee die pasta klonk ook echt goor!

verder wel gelezen, niet onthouden. ben moe...
    trusten!

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Goedemorgen
    Levi was gister om 22.00 uur nog wakker. Gek kind. Zei geen woord maar lag gewoon stil ik bed
    Zelf ook slecht geslapen. Veel wakker en de kleine had vannacht haar trapuurtje ipv vanochtend.

Butterfly, wel een beetje kunnen slapen ?

16. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

Jul 21, 2010
    2,055
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen!

@Wendy: Af en toe zondigen moet kunnen. Zeker als je het er meteen weer af "sport". ;)

@Elena: Ik zou mijn familie en vrienden teveel missen. Ik woonde ook down south, nog best veel racisme daar. Balen dat het niet lekker gaat met school.

@Butterfly: Hopen dat je man snel een andere baan vind. Bah, rottige situatie, heb je nog een beetje geslapen vannacht?

@Uk: Verder alles goed met jou en mini-uk?

@Hier: Niet best geslapen en da's niet goed want heb een super drukke dag. Nu zo eerst naar de chiropractor. Ik heb het idee dat het helpt, want ik heb geen erge hoofdpijn meer gehad sinds ik bij hem geweest ben.
    Vandaag de hele dag werken, we hebben de jaarlijkse certificatie audit. Meestal is dat een piece of cake, dus maak me er geen zorgen over. We hebben wel een nieuwe auditor, dus even afwachten. Heb wel afgesproken met collega's, dat als ik het niet volhoudt, ik gewoon naar huis ga.

Menuutje voor vandaag:
    O: Kwark met muesli
    T: Liga continue koekje, appel
    L: Broodje op het werk
    T: ?
    A: Frietjes? Weet het nog niet.

Fijne dag allemaal!

17. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

Jul 21, 2010
    2,055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Kaatje: Wat raar van Levi. Hij vond het blijkbaar niet vervelend om in bed te liggen.

18. Elena22

Elena22 VIP lid

Feb 10, 2010
    8,110
    1,795
    113
    Kraamverzorgende
    @Butterfly; Ik vind de combi wel goed te doen. Normaal kan ik ook heel goed werken maar van de week moest ik iedereen helpen op school dus heb toen weinig gedaan en weinig naar mijn eigen werk omgekeken dus moet er altijd even inkomen. Maar dit weekeinde gaat het helemaal goed komen ondanks een druk weekend :D
    Super dat je man zo'n indrukwekkend cv heeft, hopelijk krijgt hij daarmee een fijne nieuwe baan en natuurlijk wel een beetje snel ;)
    @Kaatje; Ach zolang hij stilletjes in zijn bedje lag is er niks aan de hand toch?
    @Femke; Ach school loopt wel los ;) Zolang het totale project maar op 15 juni af is, de overige inlever momenten zijn meer bedoeld om feedback over te krijgen... Balen dat je zo slecht hebt geslapen :( Fijn dat de chiro lijkt te werken. Succes op je werk en wel aan jezelf blijven denken ;)

19. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

@Femke: Fijn dat het kraken lijkt te werken! Je hebt toch een heel andere houding wanneer je zwanger bent. Zal straks zonder die buik ook wel even weer wennen zijn.
    Mijn hoofd-/rugpijn wordt de laatste tijd weer minder gelukkig.
    Succes met werken vandaag. En inderdaad, denk aan jezelf! ;)

Hier alles prima met Mini, maar Mama is wat moe... *gaap*
    Hij slaapt heerlijk door 's nachts. Ik word tussen 5-6 meestal even wakker van hem, maar pas tussen 7-8 krijgt hij de eerste fles. Daarna gaat hij vrijwel direct weer een uurtje of 2 verder slapen, dus heb ik even forumtijd :p
    Wel een charmeur hoor, zat vanmorgen tijdens de fles zo lief naar me te grijnzen!

20. elsie22

elsie22 Niet meer actief

goeiemorgen!

helaas weer 100 gram erbij, maar zal wel door de ongesteldheid komen.

O: 3 beschuitjes 2x smeerkaas 1x hagelslag vitamine c bruistablet kopje thee.
    T: kop thee glas water appel.
    L: 2 boterhammen met ?
    T: opkikker kip glas water banaan/kiwi.
    A: ?

Share This Page