10 kilo afvallen, wie doet er mee Deel 6

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door zustertje, 19 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.110
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    Goedemorgen op deze prachtige dag :D

Ik kom vanavond of morgen weer even reageren. Ik ga vandaag mijn bruidstaart proeven :D Heb er echt zin in! Ik ga met mijn beste vrienden en de baby, vriendlief houdt absoluut niet van taart- het is al een wonder dat hij een hapje wilt op de bruiloft zelf. Daarna ga ik op visite bij mijn broer die daar in de buurt woont. En vanavond komt vriendlief ons dan weer halen. Het is nogal uit de buurt - 2 uur reizen.
    Dames voor mij vandaag geen afvaldag, morgen ga ik er weer tegenaan!

Geniet van het prachtige weer!

2. elsie22

elsie22 Niet meer actief

goeiemorgen!

het wegen sla ik vandaag maar over, ben ongesteld en gisteravond lekker wat blokjes kaas gegeten en nog een koekje en s'middags was ik alleen thuis heb een film liggen kijken met speculaasjes:) dus niet zo gezond haha.
    vandaag weer beter opletten.

O: yoghurt met museli kopje thee vitamine c bruistablet.
    T: kop thee glas water 2 cracottes met smeerkaas.
    L: 2 afbakpistoletjes met kaas/ham en 1x kaas.
    T: opkikker tomaat glas water appel/kiwi/banaan.
    A: patatjes;)
    T: niks.

3. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Elena: Fijne dag vandaag. Weet je al welke smaak taart het wordt?

@Elsie: Mmmh, lekker frietjes vanavond.

@Hier: Prachtig weer vandaag! Niet zo heel best geslapen vannacht, ben veel wakker geweest. Heb ook niet helemaal goed in bed gelegen, want ik heb een stijve nek. Ga vandaag een beetje proberen te bewegen, hoop dat het dan allemaal weer soepel wordt.
    Ik had ook beter niet kunnen wegen vanochtend, ineens ruim een kilo meer dan gisterochtend. Raar. Ik kom de laatste weken ineens wel heel veel aan. Hoop niet dat dat zo doorzet...

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen.
    Weer vanaf 4 uur liggen draaien. wordt je toch gek van. Kleine had weer haar schopuurtje vannacht, en sinds twee weken schiet snachts steeds de kramp in mijn kuit. nu spierpijn dus

Elena, geniet van de taart !

5. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Ik ging vanmorgen wegen en weer een kilo zwaarder...ik was al helemaal saggo tot ik bedacht dat de batterijen wel eens op zouden zijn. Ik heb snel nieuwe batterijen erin gedaan ( had ik gelukkig nog) en wat bleek, toch 1,2 kilo eraf :D!

Mijn totaal behaalde resultaat is nu 14,9 ( jammer van dat ene onsje hihi;) )

6. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Goeiemorgen meiden

@elena, oh leuk zeg bruidstaart proeven, veel plezier!

@elsie, ach ja vandaag weer een dag he ;)

@femke, vervelend een stijve nek, hopelijk helpt het bewegen idd.
    tja.. en dat aankomen, heb er hier ook last van.. ;)

@kaatje, vervelend dat slechte slapen :(
    oh die kramp in je kuiten, is zo irritant!

Ik voel me gelukkig weer een stuk beter dan gister, gaat elke dag beter!
    En het is zo heerlijk weer :D kan gelukkig nu vandaag ook nog genieten van het weer!
    Ga zo eerst even shoppen voor een outfit voor mijn verjaardag! :)

7. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    geniet allemaal van deze mooie dag hè?
    Ik ga even langs broer, daarna eind van de dag bij zus eten met mijn ouders en de hele club GEZELLIG !
    Morgen komt mijn liefste weer thuis ..kan niet wachten ;)

8. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    @beschuitje, dat is nog eens mooi! Dat scheelt :D

Ik ga even opschieten! Fijne dag iedereen!

9. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Zwaai.. Het weer is veelste mooi om op internet te zitten. Straks in de tuin bezig en vanmiddag in de tuin met een boekje!

Weegschaal niet lief haha.. + 900 gram maar ben ongi dus niet zo gek!

10. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Ook hier te mooi weer om binnen te zitten.
    De weegschaal was enorm lief. Gisteravond wezen sporten, heerlijke les gehad. We hadden weer een lancering, dus feestelijke opening van de nieuwe lessen. Gisteravond 2 cracottes gehad met ham en zuivelspread. Verder niets :). De weegschaal staat op 82.5 kilo :D.
    In 6 dagen dus gewoon 2.5 kilo kwijt. Heerlijk.
    En het gaat vandaag ook super goed.

O: 1 pistoletje met ham en zuivelspread, chocomelk light.
    T: appel.
    L: 2 boterhammen met zuivelspread, sla en komkommer, drinkyoghurt.
    T: peer.
    A: sla, gebakken aardappels en een kaassoufle.
    T: glas wijn en cashewnoten :D.

@Femke, we hadden inderdaad flinke tegenslagen maar verder niet zwaar financieel. We spaarden gelukkig veel. Maar goed, wij leven te luxe, je leeft naar wat je hebt en we werken beide. Boodschappen geven we echt veel geld aan uit, en ben gek op winkelen, leuke dingen voor de meiden kopen en mezelf natuurlijk. We geven ons geld makkelijk uit, en als het kan is het goed. Maar als we nu en stap terug moeten zetten is dat wel even wennen natuurlijk. Ben daar niet blij mee, maar ben ook weer heel creatief in dat soort dingen. Ergens vind ik het wel uitdaging :). Ach, we blijven lachen.

@Beschuitje, dus morgen je mannetje weer thuis, wat fijn zeg.
    En wat fiijn van de weegschaal zeg. Zo zie je maar weer.

@Kaatje, lekker zitten snoepen dus, nu mag het he :p.

@Emma, wat heerlijk dat het allemaal zo goed gaat!
    Ben echt blij voor je. En een prachtige echo :).

Dames, ik ga lekker buiten zitten.
    Esmee speelt lekker buiten, die laten we lekker op.
    Ligt ze vanavond op tijd in bed ;).
    Harrold is te mountainbiken.
    Vanmorgen even gewandeld met Maureen, wat boodschapjes gedaan en langs zwager en schoonzus geweest. Daar was Harrold met Esmee. Net lekker buiten gegeten met z'n drietjes.

He, fijne dag meiden.

11. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Ff een berichtje vanuit het zonnige Rotterdam.

Vanochtend voor Dane een driewieler gekocht, ik een jurkje, truitje en een CD en vriendlief een koikarper voor in de vijver.....

We gaan straks BBQ'en dus ga nu maar alvast voorbereiden. Mijn ouders komen ook...gezellie!!!

12. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Ohh wat klinkt dat gezellig, bbq-en. Leuk hoor ! Ik zal duimen dat het niet te snel weer afkoelt. Dat is soms zo jammer op die mooie voorjaarsdagen.
    Hier ook heerlijk in de zon gezeten. Ben er zelfs een beetje rood van. Ga zo lekker even naar mijn kleine neef en nicht ,lekker spelen in de tuin. Veel plezier allemaal x

13. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Zooo, we zijn druk aan de slag geweest in de tuin.
    Dat was ook wel nodig. Onkruid verwijderd, gemaaid, geveegd, alles ziet er weer netjes uit :). Had de ramen nog even willen wassen aan de buitenkant. Maar ja, dat wordt hem niet meer.
    Schoonzus is nog even langs geweest, gezellig thee gedronken en gekletst. Lekkere middag gehad.

I.p.v mijn peer een plakje cake gehad.
    En een waterijsje. Had ik wel verdiend.

@Wendy, BBQ, dat klinkt gezellig meis. Geniet er lekker van.

@Beschuitje, lekker he die zon. Veel plezier met je neefje en nichtje.

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik ben er klaar mee voor vandaag. Helaas zijn mijn klusjes nog niet helemaal af
    Beneden alles afgenomen, twee draaien was gedaan en buiten opgehangen. Luiers gehaald, Levi zijn kamer weer ingericht, babykamer weer op orde, boven alles gestofzuigd etc.
    Straks als Levi op bed ligt nog even een kwarktaart maken, stoelen afnemen en stofzuigen.

Wendy, geslaagd dus in de stad

15. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Kaatje: Zwangerschapskwaaltjes… Drukke dag vandaag!

@Beschuitje: Fijn dat er toch flink wat af is, hard werken wordt beloond. Je gaat als een speer.

@Patriesja: Fijn dat je je weer beter voelt. Lekker geshopt? Kunnen slagen voor een verjaarsdagsoutfit?

@Butterfly: Bij ons gaat het financieel hetzelfde, er komt genoeg binnen, dus leven we luxe. Als het zo zijn dat de tering naar de nering gezet moet worden is dat zo. Wel een uitdaging idd. Jij gaat ook lekker met lijnen zeg!

@Wendy: Mmh lekker, BBQ-en.

@Hier: Even naar Duitsland geweest, naar de C&A, daar hebben ze positiemode. Een spijkerrokje, ¾ broek en een shirt gekocht. Ben nu helemaal vakantieproof. Het eten staat in de oven (aardappelschijfjes met kipkrokant en sla) en na het eten nog even boodschappen doen, hadden we nog geen tijd voor gehad.
    Heb vandaag bij mijn moeder dozen meegebracht, ga morgen echt beginnen met de babykamer. We hoeven niet veel te doen, vorig jaar alles geschilderd en behangen. We moeten alleen de boekenkasten verplaatsten naar de andere kamer. Die zitten in de muur geschroefd, even kijken of daar een sierrandje behang langs moet of dat de gaten mooi wegvallen onder de nieuwe kast die er komt. Verder wil ik het dan wat gaan ordenen, het is nu een grote bende.

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Femke, lekker geshopt dus.

Hier doodop dus duik weer op de bank met een aflevering greys.tot morgen

17. MamavEsmee

Kaatje.. Zag al wat foto's op hyves. Ben je tevreden met het resultaat? En fijn dat alles weer lekker schoon is. Hopenlijk krijg je er niet te veel last van!;)

Butterfly.. lekker menu heb je vandaag! Geniet jullie Esmee ook zo van het buiten zijn? Die van ons moet ik naar binnen trekken.Zat tot achter d'r oren onder het zwarte zand. HeerlijK!:D

Beschuitje.. Kwam je man nou morgen thuis? Wat fijn dat de weegschaal zo lief voor je was. I.d. jammer van die ene ons!;)

Femke.. Leuk dat je zo goed geslaagd bent in Duitsland. Succes met opruimen/veranderen! Hoe is het met de buurvrouw?

Lovely.. Ook zo lekker aan het genieten van het weer?

Wendy.. BBQ.. jij maakt er meteen werk van.:) Heb je nog even kunnen genieten van het zonnetje?

Hier een hele leuke dag gehad. Wel ontzettend slecht gegeten!:D

O: 2 beschuitjes, 1x jam en 1x gekleurde muisjes en koffie
    T: koffie en een 1/2 choco/kaneelbroodje van het stoepje & 1/2 appel.
    L: 1 grote krentebol en 1 beschuit met muisjes en een kopje karnemelk.
    T: klein glaasje sinasappelsap & 1 bolletje pistacheijs.
    A: frietje mayo en een ham/kaassoeflee.
    T: reep rittesport biscuit.:)

Vanmorgen met Esmee het oudpapier weggebracht, Erwin was de vijver aan het dichtmaken en de stenen van de waterval etc aan het losmaken. Daarna met Esmee naar de markt voor wat boodschappen en even het dorp in. Nog met de buurman koffie gedronken en mee geweest naar de stortplaats voor het afval van de vijver.

S'middags even in de zon gezeten met een boek, helaas wou Esmee niet slapen.;) Er was vanalles te doen in het dorp om het voorjaar in te luiden. O.a. springkussen/suikerspin/draaimolen & sminken voor de kids. Esmee was prachtig gesminkt. Daarna naar een ander dorp gefietst voor een lekkere ijsco.

Daarna weer terug gefiets en ergens op een terrasje frietjes gegeten. Wat ontzettend genieten is dit mooie weer!:D Helaas wordt het morgen weer slecht.. BAH!!

Met enkel lijkt het alleen maar erger te worden. Ben er vandaag, ondanks versteviging weer doorheen gegaan. Kan wel janken. Vind er niets aan.:( Maandag maar weer de dokter bellen of ik naar de fysio mag.

18. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Kaatje: Geniet van Greys Anatomy en slaap lekker!

@MvE: Lief dat je het vraagt, het gaat wel redelijk met haar. We spreken haar weinig, ze is veel bij haar kinderen en die wonen allemaal ver weg. Balen van je enkel, misschien toch een paar dagen heel rustig aan doen?

19. MamavEsmee

Femke.. Fijn dat het naar omstandigheden goed gaat. En doe het ook echt rustig aan, probeer zo min mogelijk gek te doen. Merk dat alleen lopen al te veel is. Maar ja, kan moeilijk met mijn poot omhoog. Misschien toch maar met rekverband werken? De huisarts zegt dat een week rust moet helpen. Wordt alleen maar erger.:(

20. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @MvE: Koelen helpt meestal ook goed, zelfs als je geen pijn of zwelling hebt. Ik ben al een keer of 4 door mijn enkels gegaan en af en toe worden ze weer dik. Even een avond goed koelen en dan wordt het beter.

Deel Deze Pagina