10 kilo afvallen, wie doet er mee Deel 6

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door zustertje, 19 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Zwaai! :D

2. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Beschuitje: Je duimen heeft geholpen want het is heerlijk gebleven.

Buttefly: Dat cakje kon best want je verbrand mega veel calorien door in de tuin te werken hoor.

Kaatje: Jeetje, jij bent bezig geweest. Ook wel een beetje van het weer genoten?

Femke: Lekker rommelen aan de babykamer dus. Ik vond dat zo leuk. Was ook heel vaak te vinden in dat kamertje.

MvE: Klintk als een gezellig dorp. Balen van je enkel zeg, je was zo lekker op dreef.

Lovely: Zwaai terug.

Hier: Heerlijke dag gehad. Morgen gaat vriendlief van 7.00 uur tot ongeveer 14.00 uur vissen en willen we 's middags Dane zijn kamertje helemaal omwisselen. Zijn grote jongens bed staat er al een tijdje maar er staat nog een kast en een ladekast op zolder.

Het is alleen een werk om de commode en kast van de babykamer uit elkaar te halen dus zetten we die even in een ander kamertje. Ik wil het kamertje nog wel bewaren voor "als" er een tweede komt.....maar om het nu al die tijd zo te laten staan...Ik denk dat we het wel uit elkaar moeten halen. ach ja, het staat niet in de weg.

3. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Hier een slechte nacht gehad, kon de slaap niet vatten en lig maar te malen en te malen in mijn hoofd. Esmee was nog wakker, dus die verschoond en een fles pap gegeven, vind ze nog zoooo lekker. Ze is meteen weer in slaap gevallen. Ben nog een uur aan het lezen geweest. Wordt daar altijd wel moe van, en slaap zo verder, maar ook het lezen maakte me niet moe :(. Na een halfuur liggen woelen en draaien maar uit bed gegaan. Wilde Harrold ook niet wakker maken, want die slaapt nu lekkerder dan ooit na het rotttige nieuws.
    Kan het me van hem wel voorstellen. Hij heeft al een halfjaar last van lichamelijke klachten en we wisten niet waardoor het kwam. Last van zijn maag en darmen, HA gaf middelen voor slechte stoelgang en ontstekingen, niets werkte ook echt. Het bedrijf gaat al lang niet goed en het schijnt dat Harrold daar veel over piekerde en dit niet besprak met mij. Wist wel dat ze kantje boord hingen, maar als hij piekert over dingen doe hij dat in zijn hoofd.
    Nu heeft hij duidelijkheid, en vind nu rust erin.
    Ik daarentegen maak me grotere zorgen. Vrouwen he ;).
    Ik ben er niet mee bezig maar onbewust speelt het de hele dag in mijn hoofd :(. En dan duurt wachten tot dinsdag zoooo lang.

Ga zo maar wat strijken en was vouwen.
    Scheelt maar weer, nu eerst een kopje thee.
    Ga om 10.00 even naar de sportschool, even een uurtje Zumba.
    Even zinnen verzetten.

@Mamavesmee, Esmee is geen wintermens, dan is ze graag binnen. Maar zodra de zon schijnt wil ze naar buiten. Het is in het voorjaar en in de zomer echt een buitenmensje. Gisteren de hele dag buiten geweest. Zelfs lekker buiten gegeten en na het eten zijn we nog het park ingeweest, Maureen mee in de wagen, gevoetbalt, gespeeld, heerlijk!!!!! En ook tot achter de oren onder het zand :p.
    Heb liever een buitenmeisje, dan dat ze altijd binnen zit te hangen.

4. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    @Butterfly: Kan me heel goed voorstellen dat je je (onbewust) er druk over maakt. Ik hoop dat jullie snel duidelijkheid krijgen.

Heb alleen even de laatste pagina bijgelezen, want ik heb weer teveel gemist.
    Gister lekker gewerkt tot 16.00 uur, het was erg druk dus de dag vloog voorbij.
    Zometeen beginnen ik en mijn bazin om 10.00 uur, omdat er vanmiddag een modeshow is, en 6 Missen van Noordbrabant lopen in onze kleding, dus ben benieuwd. Vind het wel spannend om zoiets allemaal te regelen, dus ben benieuwd hoe het loopt.
    Dan werken tot 17.00 uur, en daarna misschien nog wat eten met collega's, maar ligt een beetje aan het weer denk ik. De weersvoorspellingen zagen er niet zo veelbelovend uit voor vandaag. Dus ben ook benieuwd hoe dat zal gaan met de modeshow, want die is buiten haha.

Donderdag pas vrij, als ik er al aan denk ben ik al moe haha.
    Zou zondag eigenlijk naar Amsterdam gaan met een vriendin, maar ze gaat binnenkort met haar vriend naar Parijs en zat dus een beetje in geldnood, nu dus verplaatst naar juni ergens, maar dan ga ik al een weekend naar Amsterdam, dus we zien wel.
    Misschien dat ik zondag wel met iemand anders ga...

Fijne zondag allemaal!

5. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    Ojaaaaaaa, wat was het gister heerlijk weer!! Heb daarna nog lekker op het terras gezeten (er was niet eens plaats), dus hebben een paar stoelen gevraagd en hadden dus niet eens een tafeltje haha, maar wat doet die zon mensen toch goed! Echt fijn! :)

6. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Zo, intussen al heel wat gedaan :).
    De was is gevouwen en gestreken, de wasmachine draait en de droger staat aan. Heb de keuken gesopt, en de boel beneden even gestoft. Lekker zeg :D.

De meiden slapen nog en manlief ook.
    Ga het badje van Maureen vast klaar zetten, kan ze zo lekker in bad. Ga straks even lekker sporten dus, maar dat had ik al verteld.

De weegschaal was vandaag iets minder blij.
    Mocht gisteren cashewnoten, 25 gram, maar het zakje is leeg. Zat maar 125 gram in. Maar toch 5 keer zoveel gehad :).
    En ze waren best zout, dus halve kilo erbij.
    Maar zo sporten en vandaag streng, dan komt het morgen vast weer goed.

Mijn menu:
    O: 2 volkoren beschuitjes met vlokken, yoghurtdrink.
    T: 2 kiwi's
    L: 2 boterhammen met een gekookt ei, chocomelk light.
    T: waterijsje.
    A: zilvervliesrijst met een preischotel en kip.
    T: knackebrod met appelstroop.

7. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Goedemorgen, ik ben helemaal blij want ik ga straks mijn mannetje ophalen ! Wat een heerlijke dag was het gister ook. Hier lijkt een klein flauw zonnetje toch tussen de wolken door te komen. Gister na mijn geweldige weegmoment mezelf een klein beetje laten gaan bij zus * biecht* ik heb 4 bitterballen op.
    We zaten in de tuin en het rook zo lekker. Nou ja vandaag weer streng verder, anders hou je het ook niet vol als je jezelf nooit eens beloond toch.
    Vanavond lekker macaroni met veel groente.

Butterfly jij moet toch nu inmiddels wel weer moe zijn? Tjonge als ik zie hoe vroeg jij op was en wat je allemaal alweer gedaan hebt?

Kimmetje een terras zonder tafel is ook een terras !! Je zit heerlijk dus wat maakt het uit, drankje in je hand ;)

Wendy succes met de kamerverbouwing vanmiddag :D

8. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Wendy: Ook met de kinderkamer bezig dus. Jullie hebben nog niet echt plannen voor een tweede toch?

@Butterfly: Fijn dat harrold zich beter voelt nu er helderheid is, ook al is het slecht nieuws. In onzekerheid zitten is slecht voor een mens.

@Kim: Werk ze vandaag en succes met de modeshow. Het weer ziet er hier niet heel best uit.

@Beschuitje: Heerlijk, je mannetje weer ophalen vandaag. 4 bitterballen valt best mee, gewoon vandaag weer verder gaan met lijnen, dan is er niets aan de hand.

@Hier: Redelijk geslapen, ben iig uitgeslapen. Jeej wat zijn sommigen vroeg wakker op zondag. Vandaag met de babykamer aan de slag en vanavond gaan we lekker uit eten.:D

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Even snel want kan zo visite komen. Super nacht gehad. 1x wakker geworden van thuis komende buurjongens.

Mve, ja ben zeker tevreden ! Moet nog wel het één en ander qua aankleding gebeuren hoor, maar moet allemaal nog geschilderd worden
    Vervelend zeg je enkel. zou idd nog even langs de dokter gaan ( je hebt voor fysio trouwens geen verwijskaart nodig he )

Wendy, haha ja nog even in het zonnetje gezeten ( en constant Levi corrigeren want die zit weer in een fase ;) )

Butterfly, knuff, hoop dat je vannacht beter slaapt

Beschuitje, fijn je man weer bijna thuis !

Buikfoto van vandaag :

10. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooie buik kaatje!:D

11. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Mooi buikie :D

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Bescheiden ook he :)

13. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Kimmetje: Leuk een moedeshow.

Butterlfy: Jeetje wat ben jij weer vroeg.

Beschuitje: Veel plezier vandaag met je mannetje.

Kaatje: Mooie buik. Mooi rond!

Femke: Ik heb met vriendlief afgesproken dat wanneer Dane naar school gaat het misschien tijd is voor een 2e. Dus dat betekent dat we kunnen beginnen wanneer Dane 3 jaar en 3 maanden is haha....en dat is eind volgend jaar. Gek hé, hij moet nog 2 worden hihih....Ik heb er nu nog geen behoefte aan en mijn vriend al helemaal niet omdat we Dane nu gewoon alle aandacht willen geven.

14. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Goeiemorgen meiden

@femke, nee gister niet geslaagd voor een nieuwe outfit, maar ach heb nog wel genoeg in de kast ;)
    Vier maandag me verjaardag op het werk.
    Veel plezier met de babykamer vandaag!

@kaatje, veel plezier vandaag! Ook bijna jarig he :D

@butterfly, vervelend zo een nacht :(

@beschuitje, lekker je mannetje weer ophalen, veel plezier!

Wij gaan zo even naar de Baby Dump, gezellig even rondkijken en wat leuke spulletjes kopen! :)

Fijne dag iedereen!

15. elsie22

elsie22 Niet meer actief

goeiemorgen!!

jeetje echt een lieve weegschaal vandaag! gister 70.6 en vandaag 68.8!! wil echt onder de 70 blijven nu! gister overdag goed opgelet en aan het menu gehouden! s'avonds patatjes en een broodje hamburger gegeten. daarna niks meer genomen.

mijn menu vandaag:
    O: 2 boterhammen met appelstroop vitamine c bruistablet kopje thee.
    T: niks laat ontbeten.
    L: 2 boterhammen 1x kaas met ananas, 1x kaas met tomaat.
    T: opkikker kip glas water fruit.
    A: ?
    T: ?

tussendoor drink ik nog veel water.

16. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Wendy: Nog alle tijd voor jullie aan een tweede beginnen, ik zou dan de babykamer wel opruimen denk ik. Maar dat hangt er natuurlijk vanaf hoeveel ruimte je hebt.

@Patriesja: Veel plezier bij de babydump!

@Elsie: Super, die weegschaal!

@Hier: Mijn mams heeft de hond weer opgehaald, dus ik ga zo beginnen met de babykamer:D

17. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@femke idd echt een lieve weegschaal vandaag!
    veel plezier met het maken van de babykamer.

ik ga sam over driekwartier naar bed brengen en dan zelf ook even liggen, vanmiddag weet ik nog niet wat we gaan doen, maar wel even een rondje wandelen denk ik. is niet zulk lekker weer als gister maar het is droog.

18. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Hier een gezellige ochtend gehad, ontbeten met afbakbroodjes en daarna een rondje bos gefietst en bij schoonouders koffie gedaan..

Esmee ligt nu in bed & erwin ligt naast me te snurken haha..

Vanmiddag willen we even met de honden naar het bos toe.

Elsie.. net menu en hopenlijk kun je zelf ook even lekker liggen.

Kaatje.. Mooie buik hoor!

Femke.. Had je een logeetje?

Beschuitje.. Je mannetje inmiddels weer thuis?

Uk.. Hoe gaat het bij jullie?

19. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Lekker gesport vanmorgen.
    Harrold is even met Esmee op pad nu, Maureen slaapt dus ben even aan het poetsen geslagen.... weer :p. De vloeren moesten namelijk nog, en met de kids over de vloer heeft dat geen zin.

Zo de was even opruimen en een doek door de badkamer halen.
    Er is weer schone was wat gevouwen en gestreken moet worden.
    Ben wel even lekker bezig nog.

Maar zit niet echt toppie in mijn vel.
    Mijn zusjes zitten weer te zeuren en moeilijk te doen, een van mijn zusjes dacht ik te kunnen vertrouwen, had iets gezegd wat zij weer helemaal verdraaid heeft en aan mijn andere zusje heeft verteld, waar ik al steeds mee overhoop lig. Dus ben weer erg teleurgesteld, want er was niets aan de hand, maar door het verdraaien van woorden weer gedoe.
    We zouden het contact met elkaar opbouwen door vaker met z'n alles wat leuks te gaan doen. Twee weken geleden was de start, maar kon een van mijn zusjes niet. Ze had geeen geld etc, we hebben het toen wel door laten gaan wat ze niet erg vond. Schijnbaar vond ze het wel erg, want nu gaat zij met een van mijn zusjes en hun mannen uit eten en bowlen, en wij zijn niet gevraagd en mijn andere zusje ook niet. Dat ze er een hele gezeliige avond van gaan maken staat uitgebreid op hyves in hun www!!!
    Heel kinderachtig en flauw. Ze gaan maar lekker hun gang.

Maar ja, zo alles bij elkaar niet zo'n leuk top weekeinde als anders.
    Blegh!!!

@Mamavesmee, oh lekker even het bos in. Het is op zich best lekker weer, niet koud. Alleeen jammer dat het zonnetje er niet bij is.

@Kaatje, mooi buikje meis!!! Je straalt ook helemaal.

@Elsie, lekker wandelen vanmiddag!!!

Ik ga weer effies aan de slag, kan mooi voor mannetje en kind weer terug komen.

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hier zitten mijn smoeder en zusje er nog. verwacht straks mijn svader nog en dan is iedereen geweest. Ben verwend met :
    Van Ferry een babyboek tot 1 jaar en een boek van 1 tot 4 jaar.
    Van Levi een spiegeltje met tekst voor de liefste mama
    3 cadeaubonnen van de hema
    Een fles Canei ( beetje jammer dat ik geen wijn drink )
    10 euro
    Een uitgebreid pakket van Douglas van mijn zusje ( geurtje, badschuim,bodymilk,scrub etc )
    Van mijn smoeder krijg ik dinsdag iets, die heeft nog geen tijd gehad.

Butterfly, vervelend zeg dat familiegedoe steeds :(

Deel Deze Pagina