Vandaag wat leuke spulletjes gekocht bij de baby dump, we hebben eigenlijk zo een beetje alles al voor de kleine, wel lekker! Vanmiddag heeft vriendlief me samen met Celeno weggestuurd om de eendjes te gaan voeren, zodat hij ondertussen het huis kon opruimen/schoonmaken/stofzuigen en dweilen! Heerlijk wat heb ik toch een schat van een man!
hier vanmiddag lekker even gewandeld en naar de kinderboerderij geweest. was erg gezellig. nog heel even tv kijken en dan lekker slapen.
Ja dat blijft gewoon leuk en dan hebben we zooooooveel kleertjes en dan nog koop je toch nog even dat schattige shirtje erbij erg he!
Alweer zwaai Sorry...ben al wel wat beter maar nu druk met school,moet woensdag verslag inleveren en moet nog best wel veel doen.
Mijn liefje is er weer ! Kaatje ben je nou jarig heb ik iets gemist? Ik zie allemaal kadootjes staan die je kreeg?
goedemorgen !! Waar was iedereen gister? Ik was de laatste en nu weer de eerste ( ook een keer leuk ) Ik ga weer naar het werk ( geen zin) en jullie horen vanavond weer van mij
@MvE: De hond van mijn moeder was hier, een 3 jaar oude bernersennen. Een schat van een beest! @Butterfly: Het is weer raak bij jou in de familie, balen zeg! Dat gebeurd elke paar maanden of niet? @Kaatje: Heerlijk verwend dus. Wanneer ben je jarig? @Patriesja: Fijn gevoel is dat om alle spullen in huis te hebben. Wij hebben de grote dingen eigenlijk ook allemaal. @Beschuitje: Heerlijk dat je schatje weer terug is. @Hier: Complete verbouwing gehad boven gister! De babykamer is nu wel zover klaar! Alle meubeltjes staan op hun plek, moeten alleen nog gevuld worden. De rest van de kamers is wel een bende dus daar ga ik de rest van de week mee aan de gang. Daarna uit eten geweest bij een restaurant waar we nog niet geweest waren. Was wel lekker, maar ik denk niet dat we er nog een keer naar toe gaan. Had als voorgerecht Ravioli met kipperagout, hoofd slibtong en als nagerecht een appelstrüdel. Menuutje voor vandaag: O: Kwark met muesli T: Appel en mueslireep L: 3 BB met kaas en kipfilet T: ? A: Chicken tonight T: Cracker met halvajam.
@Femke, spannend meis, de echo!! Veel plezier en geniet er maar lekker van. Ja, eens in de zoveel maanden hebben ze weer gezeik nodig bij mij in de familie. Ik hou me overal wat buiten hoor, bemoei me nergens meer mee en zeg nergens meer iets van. En zo van afstand zie je dan hoe kinderachtig ze allemaal doen. Mijn zusje waar ik een betere band mee heb trekt meer naar ons toe, dus zij belt me dan vaak om weer uitgebreid verslag te doen van wat ze hoort. Zo wist ik dus dat mijn jongste zusje weer giga over mij heeft zitten kleppen. En van haar had ik dat niet verwacht. @Beschuitje, weer lekker met je mannetje op de bank van vanavond dus. @Kaatje, nog gefeliciteerd meis! Zag ook allemal cadeaus langs komen gisteren, maar je hebt hier niet verteld dat je jarig bent, of ik heb dat gewoon gemist door alle spanning die we hier moeten doorstaan momenteel. Zag het op hyves net, was daar ook al dagen niet geweest. Ik ben het weekeinde door gekomen zonder snoepen en snaaien . En de weegschaal loont me rijkelijk. 82.2 kilo, dus wat ik gisteren was aangekomen was vocht van die zoute nootjes en is er weer af en 300 ons minder. In een week dus 3.7 kilo afgevallen !!! Veel vocht dus komende week zal het minder zijn. Heb lekker geslapen gelukkig, en vandaag slaapdienst. Krijgen een nieuwe client en collega van mij en hij hebben een gesprek vanmiddag ( wie hem gaat begeleiden ). Dus moet een uurtje eerder naar mijn werk. Vanmorgen de standaard klussen, even met de meiden wandelen nog. Het weer ziet er lekker uit.
Goedemorgen! @Hier; Vandaag weer school - lange dag. Eerst 2 Engelse discussies en daarna 2,5 uur college + 2 uur reistijd totaal... Gisteren ook druk geweest met het huis en nog even meekletsen in een paar andere topics dus dit schoot er helemaal bij in Ik zal gedurende de dag even proberen terug te lezen en te reageren.
Hier qua eten een slecht weekend gehad, zit nog zo lekker in mijn vel. Familie toont weer lekker veel interesse NOT.. Ik heb niet mogen hardlopen en mijn enkel voelt nog niet helemaal ok. De weegschaal is ook niet lief, niet gek na het gevreet en de ongi. Vandaag weer positief en knallen. Oja.. Esmee slaapt niet meer. Kom straks denk ik even reageren. Eerst Esmee naar school en boodschappen halen!
goeiemorgen meiden! gister ook weer goed aan het menu kunnen houden, wilden s'middags een ijsje halen maar er stond een rij, bijna buiten stonden ze dus maar niet gedaan. vandaag zelfde gewicht als gister 69.8. ___________________ mijn menu: O: 2boterhammen met appelstroop kopje thee vitamine c bruistablet. T: kop thee glas water kruidkoek. L: 2 boterhammen met? T: opkikker tomaat glas water fruit. A: ? T: ? _________________________ @butterfly wat vervelend dat gedoe met familie. @mamavesmee sterkte met je enkel. @femke succes bij de 20 weken echo, dat vond ik ook zo spannend.
Goedemorgen meiden! Femke: wat heerlijk dat de babykamer al ingericht is! Moet je verder nog veel inkopen doen? Veel succes met de echo Butterfly: mooi resultaat hoor! Werkse vandaag ...enne familie niet al te druk om maken hoor! Elena: succes op school! Hoe lang moet je nog? MVE: wat balen dat je voet nog niet goed voelt, anders een eind gaan fietsen ter vervanging? Hier slecht geslapen, tot laat voor school bezig geweest...en nu weer verder vind het op zich niet erg want juist onder druk presteer ik goed! Verder geen plannen vandaag,denk dat ik wel de hele dag zoet ben . Mijn menu: O: shake T: sultana, koffie, 2 glazen water L: shake T: eierkoek met aardbeien,koffie, 2 glazen water A: macaroni T: 2 glazen water, thee Vanavond misschien nog hardlopen, even zien hoe ik me voel heb gisteravond namelijk ook nog een rondje gedaan.
Hee hallo allemaal!! even snel gelezen: @ Femke, veel plezier bij de 20 weken echo. @ Butterfly, 3,7 kilo @ kaatje, nog gefeliciteerd en trouwens nog compliment voor je buikfoto... Deze van mij is gisteren gemaakt bij 37weken +3 dagen View attachment 141807 Best netjes moet ik zeggen....