10 kilo afvallen, wie doet er mee Deel 6

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door zustertje, 19 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Goedemiddag!
    MVE: hardlopen gaat heel goed! Vind het heerlijk om te doen! Dus esmee doet geen middagslaapje meer? Lijkt me inderdaad wennen! Maar ze ligt er wel lekker op tijd in,dan heb je toch nog tijd in de avond voor jezelf :)
    Femke: Wat fijn dat alles goed was met de kleine meid! Nu kun je meiden kleding gaan shoppen :D

Hier inmiddels flink opgeschoten met school! Maak nog 1,5 bladzijde af en dan ga ik vanavond verder en heb ik de boel denk ik ook wel klaar.

2. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Lovely: Ik ga zekers voor meidenkleding shoppen!:)

@Annemie: Idd fijn om te horen dat alles goed is. Bij jou alles rustig?

@Wendy & MvE: Thanks!

@Hier: Lag net lekker in bed, belt de bedrijfsarts... Ben nu maar uit bed gegaan. Gelukkig vind hij het helemaal prima zoals ik het nu doe.

3. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Leuk een meid Femke!

Nee MvE nog geen oorbellen hier,mijn gewicht was vrijdag ineens raar aan het doen! Eigenlijk als ik op 105.5 zit dan is er al 5 af aangezien ik op 110.5 ben begonnen :)

4. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Hey meiden,

@ Kaatje: Mooie buik, weer heel anders dan de laatste foto! ;)

@ Annemie: Mooie buik meid! :D De 37 weken gepasseerd. Is het geen gek idee, dat het nu mag komen? Niet zo negatief over jezelf meid.... Het is wel herkenbaar hoor (zoals meerdere hier zeggen), zal wel vrouw-eigen zijn ;)

@ Femke: Een meisje... wat leuk, GEFELICITEERD! :D

Sorry meiden, alleen de foto's zijn blijven hangen. Dus reageer even niet op iedereen!

Hier weer terug van mijn weekend weg. Was supergezellig! :D Ik denk dat ik alleen beter de eerstkomende week (of 2... of 3...) de weegschaal kan laten voor wat hij is, en er niet op gaan staan. Geloof niet dat ik daar vrolijk van wordt.

Vandaag laatste "lekkere" dagje, en dan morgen weer streng!

Vanavond lekker pizza eten :D

Liefs

5. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Welkom terug Melanie :)

6. elsie22

elsie22 Niet meer actief

hier vanmiddag op de markt een loempia op! dat was erg lekker. en tijdens het wandelen een liga evergreen dat had ik even nodig. wel lekker een stuk gewandeld:) ook nog even de winkel in geweest voor luiers die waren in de aanbieding.

7. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @MR: De eerste 5 kg komt in zicht?

@Melanie: Welkom terug! Ik zou idd even niet op de schaal gaan staan, demotiveert alleen maar.

@Elsie: Zo'n vietnamese? Mmmh, lekker!

8. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Yep dat hoop ik wel ;)

In het boek jijvaltaf staat dat je bijv in de badkamer kan wegen denk dat ik me daar maar weer heen ga verplaatsen :)

Alleen heb het boek even door gebladerd maarrrrrrr ik lus helemaal geen vis?! Hoe ga ik dat nu oplossen/aanpakken??
    Butterfly jij een idee???

9. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Femke van harte een meid hoor ik ? ( ik kan echt geen foto's 'lezen'hoor hihi)
    Hier een drukke lange dag gehad, ben moe, ga lekker de douche in. Misschien tot vanavond en anders tot morgen

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hallo :)
    Gister viel de verbinding opeens weg dus geen weltrusten meer kunnen zeggen

jarignee ben morgen jarig,maar vierde het gister ;)

Femke, lekker in de babykamer bezig dus
    HOe was je 20 weken echo ? JAAAA ! En een meid. Super ! :)

MVE, beetje een baaldag dus. knuff. Kwarktaart was zeker lekker !

Annemie, mooie buik ! En ik vind mezelf ook nooit mooi op foto's ;)

11. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@femke idd zo eentje was erg lekker! had er nog wel meer op gekunt maar niet gedaan haha!

12. Annemie

Annemie Fanatiek lid

2 apr 2010
    1.067
    0
    0
    Zuid Holland
    @ buikfoto, oke, moet niet zo negatief zijn. Mijn buik vind ik gewoon echt het minst mooie maar iedereen zal wel zo'n plek hebben aan het lichaam.
    Ging vanmiddag even met mijn moeder boodschappen doen. Stond ik bij de etos in de winkel en ik wist dat de vrouw achter de kassa pas was bevallen van een zoontje, dus wij even vragen hoe het met hem ging. Ging mijn moeder heel trots vertellen dat ze half april ook oma werd. Werd er gevraagd of mijn broer dan een vriendin had? haha. ik lied mijn buik zien en toen stonden er 3 verbaasde winkeldames te kijken.... Ik denk dat sommige mensen uit de buurt heel raar zullen kijken als we straks achter een kinderwagen lopen... best grappig eigenlijk. Ik dacht altijd dat ik heel dik zou worden als ik zwanger zou zijn.
    @ femke, Hier alles goed en nog rustig. Morgen weer op controle. Pas om half 6. Dan kan Dennis ook mee... kan hij het hartje ook eens goed en lang horen... hihi
    @ melanie, een gek idee dat het mag komen? helemaal niet! Mijn vriend belt bijna iedere dag op vanaf zijn werk dat hij er even aan moest denken, dat die kleine ieder moment kan komen.
    @ kaatje, jeetje jij ook al weer ruim 24 weken...

13. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
  14. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Recht vooruit.

Die boom heeft mijn vader op schaal over getekend en daarna geschilderd van een tekening van 20cm naar 2m.....

Bekijk bijlage 141934

15. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
  16. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@wendy wat een leuke kamer!!

17. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @MR: Hier staat de weegschaal ook op de badkamer, waar had je hem nu staan dan?

@Beschuitje: Idd een meid (kun je zien aan het “hamburgertje”). Slaap lekker!

@Kaatje: Veel plezier morgen! Goed verwend gister?

@Annemie: Fijn dat Dennis ook mee kan morgen, vind het zelf altijd wel fijn als mannetje mee gaat.

@Wendy: Leuke jongens kamer!

@Hier: Mannetje is weer thuis van het werk, nog even samen tv kijken en dan lekker naar bed. Slaap lekker allemaal!

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wendy, stoere kamer ! Lang leve Ikea :D

Femke, ja leuke dingen gehad gister :)

Ik ga off. knallende koppijn. truste

19. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Heey meiden

@femke, GEFELICITEERD!!!! fijn alles goed! en leuk een meisje!! :D

@annemie, mooie buik hoor!

@wendy, wat een leuke kamer!

@kaatje, en hoe was je feestje op het werk vandaag?

Sorry meiden voor de rest weet ik het niet meer, ben er even snel doorheen gegaan.

Hier vandaag ook op het werk verjaardag gevierd, maar ook pas morgen echt jarig :D
    En OMG dan moet ik er echt een geloven.... morgen ben ik 30!! :$

20. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Patriesja speciaal voor jou omdat je nu 30 bent :

Lang zal ze leven, lang zal ze leven,
    Lang zal ze leven in de glooooorijaaaaaa in de glooorijaaaaa in de gloriaaaaaaaaaaaaaaa

Hiep hiep HOERAaaaaaaaaaaaaaaaa ( x 30 ;))

Een gezellige dag :D:D:D

Deel Deze Pagina