10 kilo afvallen, wie doet er mee Deel 6

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door zustertje, 19 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elsie22

elsie22 Niet meer actief

goeiemorgen!!

mijn menu voor vandaag:
    O: yoghurt met museli vitamine c bruistablet kopje thee.
    T: kop thee glas water cracker met smeerkaas.
    L: 2 boterhammen met appelstoop.
    T: opkikker kip glas water fruit.
    A: waarschijnlijk vis.
    T: ?

@patriesje gefeliciteerd!

2. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Kaatje: Van harte!

@Patriesja: Van harte!

@Hier: Gister te laat naar bed, nu dus nog moe... Eigen schuld. Vandaag weer naar chiropractor. Met mijn hoofdpijn gaat het veel beter. De duizeligheid ook, als ik me koest hou.

Menuutje vandaag:
    O: Yoghurt met muesli
    T: Appel en BB met kaas
    L: 2 BB met kaas en grillworst
    T: -
    A: Champignonnesoep met een broodje
    T: ?

Fijne dag allemaal!

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen.
    Vannacht weer veel wakker gelegen door groeipijn in mijn buik en honger. Maar had geen zin om er uit te gaan.
    Dom achteraf want nu heb ik met moeite een boterham naar binnen gekregen en ben ik kots misselijk :(

Patriesja, goed hoor. op mijn oude werk zette je gewoon koek in de kantine, hier ga je echt iedereen af om uit te delen haha. Allemaal leuke reacties, felicitaties etc. en jij ? Gefeliciteerd :)

Femke, thanx voor de felicitatie :)

4. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@kaatje jij ook gefeliciteerd!

weegschaal staat hier nu al voor de derde dag op 69.8

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hier staat hij op 78. nu +6 kg

6. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Op de slaapkamer maar daar verschilt het best wel erg. Misschien gooi ik er ook nog wel even nieuwe batterijen in :p moet toch naar Blokker en dan haal ik die ook gelijk even.....

7. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Thx meiden!!

@beschuitje, oh dat is erg lief van je :D hier hebben ze ook al gezongen haha

@femke, fijn dat het beter gaat!

@kaatje, gister ook leuke verjaardag gehad, hing bij de buitendeur al versiering, patricia 30! haha en onze groep versierd, kids allemaal uitgebreid gezongen, kaarsjes uitgeblazen dus dat wordt uitgebreid gevierd! haha
    Hema bon, boek, douche scrub en mooie tekeningen gehad.

Hier vandaag ook al verwend, van vriendlief een hele mooie gouden armband gehad :D en een doos chocolaatjes!
    En van Celeno een heel mooi kuntwerk :D

8. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

@Patriesja & Kaatje: van harte gefeliciteerd!!! :D

9. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Goedemorgen meiden!
    Wendy: mooie slaapkamer hoor!
    Patriesja: gefeliciteerd!Hoe voelt het om 30 te zijn? :D
    Femke: Wat fijn dat het beter gaat met je hoofdpijn :)
    Kaatje: anders in de avond een droge cracker naast bed leggen?

Hier een korte nacht gehad! Heb tot half 2 doorgewerkt resultaat verslag bijna af, nog even de inleiding en conclusie typen.
    Mijn zus belde om 8uur vannochtend of ik op haar zoon kon passen ze moest even naar het ziekenhuis, heb nee gezegd :D hij gaat normaal ook altijd mee naar het ziekenhuis ;).
    Weegschaal was hier lief! vanaf vorige week - 1.7!

Menu:
    O: shake
    T: koffie, 2 glazen water, halve banaan
    L: shake
    T: 2 glazen water, sultana
    A: stampot andijvie, rundersaucijsje
    T: thee, 2 glazen water

Vanavond hopelijk energie om te hardlopen :)

10. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    @lovely, pff oud hoor 30!! :D haha moet er nog even aan wennen ;)

11. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Gefeliciteerd voor de jarige dames :)

12. Annemie

Annemie Fanatiek lid

2 apr 2010
    1.067
    0
    0
    Zuid Holland
    kaatje en patriesja!!! gefeliciteerd met jullie verjaardag!

hier weer eens een rot nacht gehad. weer een migraneaanval dus mijn mama is nu lekker bij me. ze bracht een weegschaal mee omdat die van ons kappot was. Zelf was ze ook benieuwd hoeveel ik was aangekomen.

ik begon op 103.4 en nu sta ik op 102,6 :D NIET NORMAAL!!!!:D:D ik ben benieuwd hoeveel ik weeg als ik bevallen ben;)

Moet vanmiddag weer op controle en Dennis gaat lekker mee. We willen eens voorstellen om toch in het ziekenhuis te gaan bevallen omdat ik de laatste tijd zoveel aanvallen heb... die kleine wordt nu ook wat minder actief, van mij mag het wel snel gebeuren....

13. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Hey meiden,

@ Wendy: Leuke kamer voor dane!

@ Patriesja: Geleficiteerd!!!

@ Kaatje: Gefeliciteerd!!!

@ Femke: Fijn dat de hoofdpijn al een stuk is verbeterd sinds je naar de chiropracter gaat.

@ Lovely: Lieve weegschaal :D

@ Annemie: Balen van je migraine… hoop dat je je gauw beter voelt. En lichter dan aan het begin van de zwangerschap. Doe je goed ;) :D

Hier vannacht geslapen als een os. Was “vanmorgen” pas om 11.50 uur wakker. Maar meteen mijn bed uit gegaan, en nu net “ontbeten“. Weegschaal sla ik voorlopig even over. Volgende week maar weer eens ofzo ;)

Menu van vandaag moet ik nog eens even bekijken. Want heb nu ontbeten rond lunchtijd dus lunch maar overslaan denk ik. En dan rond een uur of 3 flink wat fruit. Zal het eens gaan bekijken…

Vandaag niet zo veel doen. Gisteren alle was gedaan. Vandaag even wat poetsen en verder niks. Ben nog steeds bekaf van het weekend… en bont en blauw van de wildwaterbaan ;)

Liefs

14. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Hey meiden.

Ben weer uit de slaapdienst gekomen, de meiden slapen, Esmee was toch wel heel erg moe dus lekker naar bed gebracht. Kon ik even lekker schoonmaken beneden. De vloer droogt nu dus even snel forummen :p.

Vandaag een slopende dag!
    Harrold heeft om 16.15 de bijeenkomst van zijn werk.
    Dan weten we dus ook of het bedrijf de stekker er uit haalt :(.
    We gaan er wel vanuit. We kregen vandaag van de FNV Bond een boekje vol informatie wat voor ons van belang kan zijn.
    Harrold kwam gisteren op het werk en een hal was al leeg gehaald, en ook een machine waar hij altijd op werkt was weg. De baas blijft vaag doen en zegt niets. Dat maakt mij zo boos.
    Harrold heeft het idee dat ze met iets bezig zijn, een doorstart.
    Staat ook veel over in het FNV boekje, veel bedrijven doen dit wel en dan zal een kleine groep van de werknemers een nieuw arbeidsovereenkomst krijgen. We hopen dan dat Harrold hierbij zal horen. Maar daar maken we ons geen zorgen over eigenlijk.

Ook als het negatief bericht is.... we hebben dan wel duidelijkheid. Dan kunnen we actie ondernemen, en veder kijken.
    Die onzekerheid, dat is het ergste!!!

Ben er niet even bij.
    Reageren laat ik dus nu even voor wat het is.

Wel gefeliciteerd voor de jarige dames!!!

En Gefeliciteerd Femke!!!!!!!!!!!

Een Meisje, ik zag het meteen. Er hangt niets tussen de beentjes :p. Dat zien jullie toch wel meiden ;).

En Rianne, je lust geen vis, dan neem je toch gewoon een ander stukje mager vlees?? Tartaar o.i.d.
    Ik neem ook niet alle warme maaltijden hoor.
    Dan kies ik ook voor iets anders, aardappels met groentew ofzow.

15. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Oh, kon niet wegen op het werk.
    Wel jammer ;). Het gaat heeeeel goed eigenlijk.
    Gisteren niets gesnoept en nog een crackertje met jam gegeten.
    Al die zorgen omtrent werk doet ook wonderen :p, ik heb ook geen zin in iets lekkers. En de komende weken moeten we echt even op ons geld gaan letten dus lekkere dingen koop ik ook niet, want we hebben het niet nodig. Joh, ik zit straks zo op mijn streef :D.

Client van me vroeg gisteren: "ben je afgevallen?".
    Dat voelt goed :).

16. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Patriesja.. Gefeliciteerd met je verjaardag. 30 is toch nog hardstikke jong?!;):D

Elsie.. Hopenlijk zakt de weegschaal snel weer.

Annemie.. Je bent gewoon afgevallen!:D Succes bij de vk.

Wendy.. Mooie kamer zeg! :)

Butterfly.. Lekker gewerkt?

Melanie.. Genoten van allerlei lekkers?!;)

Lovely.. Een latertje, maar je hebt wel alles af meid. Knap hoor!

Een drukke dienst gehad, na mijn slaap nog 2 uur vergaderen en 1 uur intervisie.. Pfff.. Nu vrijdag weer werken en dan 5 dagen. Kan ik wel lekker veel doen op he werk..:D

Met mijn enkel gaat het goed. Heb hem nu verbonden met rekverband en smeer met ontstekingsremmende zalf.

Denk dat ik vanavond een klein rondje ga lopen.

Menu:

O: 2 boterhammen met 1x light salami en 1x appelstroop
    T: koekje en appel.
    L: 3 boterhammen 1x iets pindakaas en 1x appelstroop.
    T: 2 stuks fruit.
    A: gebakken zalm, rijst en gebakken champignons,ui & paprika.

17. MamavEsmee

Hier inmiddels al weer een wasje gevouwen, witte was draait en de vaatwasser staat aan.

Ook is beneden alles gesopt en heb gedweild. Alles zat onder het zwarte zand want Erwin heeft de grasmat er gister uitgeschept. Schiet mooi op met de tuin! :D

18. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Kaatje: Netjes toch? (+6kg)

@MR: Dan kan natuurlijk ook prima, waarom zou je hem dan verplaatsten?

@Patriesja: Heerlijk verwend dus. Jij woont in de buurt van A’dam toch? Weet jij hoe het zit met koopzondag daar? Op A’dam.nl staat dat de winkels elke zondag open mogen, maar ik kan niets vinden of ze dat dan ook werkelijk zijn.

@Lovely: Goed dat je nee gezegd hebt! En een goed resultaat op de schaal!

@Annemie: Succes in het ziekenhuis vanavond en hopen dat de kleine zich snel aankondigt.

@Melanie: Heerlijk uitgeslapen dus!

@Butterfly: Veel succes voor Harrold. Spannend allemaal hoor!

@MvE: Pittige dienst. Geniet van de twee dagen vrij.

@Hier: Net bij de chiropractor geweest, nu hoofdpijn. Hij had me even goed te pakken. Vanochtend op mijn werk besproken hoe ik het wil doen na mijn verlof. Deed mijn baas ineens heel vaag. Hij zei: dat regelen we na die tijd wel. Euh, nee dat kan dus niet.:( Er wordt nog een nieuwe collega aangenomen en hij wil wachten tot dat duidelijk is welke rol hij in het team inneemt. Dat vind ik OK, maar daarna wil ik het gewoon regelen. Niet dat na mijn ik ineens niet minder kan gaan werken.

19. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Ik ben in 13 dagen tijd 4,7 kg kwijt *trots* en dat terwijl er zondag allemaal lekkere dingen waren omdat ik jarig was, heb er NIKS van genomen, helemaal niks.

20. MamavEsmee

Femke.. je baas wil je dus niet kwijt haha.. Maar fulltime werken en kids is best pittig lijkt me. Fijn dat het goed ging bij de chiropractor!

Corina..Knap zeg!

Deel Deze Pagina