@Mamavesmee, heb wel lekker gewerkt, deed me echt goed even die afleiding. Wel pittige gesprekken gehad, maar kon me er goed toe zetten ondanks alle narigheden even. @Femke, je wilt minder gaan werken begrijp ik? Snap dat je daar NU duidelijkheid over wilt hebben, en dat is je goed recht ook. Nog een uurtje!!!! Spannend zeg . Mijn dag trouwens: O: 2 volkoren beschuitjes met jam, thee. T: niet, te druk gehad. L: 3 boterhammen met zuivelspread en ham. T: thee en een peer. A: aardappels, wienerschnitzel, ijsbergsla met yoghurt dressing. T: ontbijtkoek. Volg nu even niet precies de menuutjes die ik heb, maar het is even keuzes maken in boodschappen doen. Maar gaat toch heel goed en niet eens vreetbuien. Ben trots op mezelf .
Thx voor alle felicitaties meiden! @femke, ga je naar de stad? want daar is gewoon alles open op zondag.
Goedemiddag! Patrieja: hahaha direct al rimpels ontdekt? Annemie: Hoe was de controle? Butterfly: succes vandaag! Hopelijk kan Harold toch zijn baan behouden. MVE:Mooi menu! Succes met hardlopen vandaag? Anders misschien de enkel intapen? Femke: kan begrijpen dat je dat van tevoren geregeld wil hebben, dan kun je ook gewoon in alle rust van je verlof genieten. Verslag is verstuurd, 20 bladzijdes! Man gaat het even voor me laten inbinden. Verder niet veel gedaan vandaag, ben kapot! Hoop dat ik vanavond nog kan hardlopen anders word het morgenmiddag pas en dan wou ik eigenlijk even helemaal niks .
@butterfly, sterkte meis, nog even spanning.... @mve, ach ja... je bent zo jong als je je voelt he haha @lovely, zo erg is het nog niet whahaha
Femke omdat het gewicht daar heel erg verschilt en ik steeds de precieze plek vergeet waar hij bijna hetzelfde aan geeft in de douche kan ik hem precies op 1 tegel zetten namelijk en dat onthoud ik dan makkelijker
Ik geloof dat ik buikgriep heb Lovely, goed dat je een keer nee gezegt hebt ! Annemie, vervelend zeg die migraine aanvallen. wel een lieve weegschaal ! Melanie, wauw.ik wil ook een keer zo uitslapen ! Butterfly, ben benieuwd wat hij op zijn werk te horen krijgt. als ze nu al spullen weg halen lijkt me dat toch geen goed teken Femke, ja hoor is heel netjes. Ben benieuwd hoeveel ik totaal ga aankomen. Idd niets na die tijd ! er moeten van te voren afspraken gemaakt worden. Want als je minder wilt werken moet je dit ook min. 3 maanden van tevoren schriftelijk aangeven
@ Corina, lekker bezig hoor!! @ loverly, moet om half 6 bij de verloskundige zijn. @ kaatje, balen meis, buikgriep. Kan je er nu niet echt bij hebben...
Nee niet echt nee. Gelukkig is het geen spugen want daar wordt ik helemaal hondsberoerd van. Wel goed voor de lijn trouwens maar ja niet handig in mijn situaite. vandaag dit met moeite op : O: 2 br brood hagelslag, half bekertje melk T: 1 melkbisquitje L: 1/2 boterham kaas, stukje komkommer, halve beker melk T: 1 melkbisquitje A: Brood, pap ? nog geen idee wat ik ga proberen. Ferry en Levi eten patat
Meiden ik ben trots op jullie dat het nog zo goed gaat met afvallen! over een kleine 2 maanden hoop ik weer mee te doen hoor kan niet wachten! Laatste weken niets meer aangekomen gelukkig... Ik ben met mijn laatste weekjes werken bezig gaat nog steeds super goed gelukkig. Vanavond weer op controle bij de VK en donderdag de groei echo ben benieuwd hoe het met de kleine is. Ik ga niet op iedereen reageren maar ik wil Butterfly heel veel sterkte en suc6 wensen!!!
hallo meiden graag zou ik me ook willen aansluiten bij jullie. ik ben 32 jaar en wil graag voor een 2e gaan,alleen zit ik met wat overgewicht wat ik graag kwijt wil (15 kilo).ik ben al eens 25 kilo afgevallen maar daar zit inmiddels alweer 12 kilo aan helaas. het probleem is dat ik me motivatie een beetje kwijt ben en die wil ik weer terug door hier steun van elkaar te hebben als het even niet meezit. zag dat jullie met menu's werken waarvan de calorieen geteld word? groetjes
@MvE: Ik vind het fijn dat mijn baas me niet kwijt wil, maar ik kan ook niet fulltime blijven werken als de baby er is. Ik wil ook voor mijn kindje zorgen. @Butterfly: Idd, ik wil 34 uur gaan werken ipv 40. Nog best veel, maar ik heb ook best een pittige baan, waar veel uren in gestoken moeten worden. En ik wil daar voor mijn verlof duidelijkheid in hebben. Fijn dat het zo goed gaat met lijnen, vind het heel knap in deze spannende tijden. Hoe is de meeting op Harrolds werk gegaan? @Patriesja: Ik wou idd met de trein van Adam centraal en dan de stad in. Ik dacht al dat misschien alles gewoon open zou zijn, maar staat niet echt duidelijk op de website Thanx! @Lovely: Super dat je verslag af is! @MR: Dan is het handiger om m in de badkamer neer te zetten. Is ook niet goed voor een weegschaal om m steeds te verplaatsen. @Kaatje: Dat van 3 maanden dacht ik dus ook. Ik ga het ook maar even met HR bespreken denk ik. Balen van je buikgriep, wat heb je? Overgeven, diarree? @Zustertje: 32 weken alweer! Kan me nog goed herinneren dat ik net bij dit topic was en jij net zwanger! Wat gaat het snel! Fijn dat het allemaal zo goed gaat. @Semmy: Welkom! De meeste van ons hier tellen kcal en maken dagmenus. Het is vaak even zoeken wat voor jou het best werkt. Hier kun je iig motivatie vinden. @Hier: Knallende hoofdpijn, zo erg heb ik het allang niet meer gehad. Kom er net achter dat ik niet genoeg rijst meer heb, dus niet kan koken. Dan maar een broodje, mannetje eet toch op het werk.
@kaatje, oh das niet fijn nee, beterschap! En dat nog wel op je verjaardag @zustertje, fijn dat alles goed gaat het schiet nu lekker op he! Al over de 32 weken! @semmy, welkom! succes met afvallen! @femke, ga je lekker shoppen in Amsterdam? Zo wij gaan even eten, vis,rijst en eieren met ui
@Patriesja: Dat waren we wel van plan. Nog tips voor leuke babywinkels? Ik ben al zeker 10 jr niet meer in A'dam geweest om te shoppen. Eet smakelijk!
Heel veel echte babywinkels heb je niet in de stad, maar wel gewoon heel veel winkels zoals hema, v&d, bijenkorf, c&a, h&m, magnaplaza Zal nog is denken..
bedankt voor jullie welkomst berichtjes. is idd dus even zoeken over hoe en wat,maar dat gaat me wel lukken. als er mensen nog tips hebben die zijn altijd welkom