Zustertje, leuk weer eens wat van je te horen ! Jeetje alweer 32 weken. Gaat hard. Alles al klaar voor de komst van de kleine ? Semmy, welkom en succes ! Femke, diaree al kun je het beter water noemen Hoofdpijn wordt helaas altijd erger als je net gekraakt bent
Hee meiden, hier al een tijdje terug van controle. Op zich goed met de kleine en met de bloeddruk. Alleen was mijn verloskundige niet zo te spreken over de medicijnen die ik voor mijn migrane heb gekregen. Hij gaat morgen overleggen met de gynacoloog.... dus even spannend. Wel aangegeven dat ik steeds meer twijfels heb over thuisbevalling i.v.m. de migrane. hij zou dit ook gaan bespreken... net even lekker naar mijn muziekvereniging geweest. nu lekker bedje in ! @ zustertje, leuk om wat van je te horen/lezen!!!
@Kaatje: Bah, naar. Beterschap. Ik heb de vorige keren geen hoofdpijn gehad, maar hij heeft nu een ander deel van mijn nek onderhanden genomen, wellicht dat het daar van komt. @Annemie: Fijn dat alles goed is met de beeb en je bloeddruk. Even afwachten wat de gyn zegt, wel spannend. vwb buuterfly: haar man zou vandaag op het werk horen hoe het verder gaat met het bedrijf en of hij er kan blijven werken of niet. Slaap lekker!
Even een berichtje van mij. We hebben slecht bericht gehad, Harrold is zijn baan kwijt. Het bedrijf is failliet verklaard . Komende week blijft het afwachten helaas, ze kunnen nog weinig stappen ondernemen. Harrold is nog in dienst van. Volgende week komt het UWV op zijn werk om alles te regelen. Komende dagen kunnen bepaalde werknemers nog worden opgeroepen om projecten af te maken. We gaan dus een onzekere tijd in. Er blijven vaagheden rond een opstarting. De leidinggevende wil zelf iets opbouwen, daar is onder het personeel al wat over gesproken. Vandaar zijn er ook spullen maandag al weg gesjoemeld en ergens anders heen gebracht. Vandaag zijn er mannen bezig geweest al hun spul en voorraad op te schrijven. De verdwenen spullen staan daar niet op. Er zou een lijst zijn opgesteld met een aantal wernemers die ze voor het nieuwe bedrijfje willen aannemen en harrold heeft van een collega gehoorrd dat zijn naam er ook op staat. We pinnen ons er niet op vast, maar geeft wel hoop voor de toekomst. Zal onzeker blijven komende week, en daar kan ik zo niet tegen . We blijven maar lachen en positief denken. Ik heb al heel lang de wens een boek te schrijven maar kon nooit een geschikt onderwerp bedenken. Vanavond stopte ik Esmee in bed en kreeg ineens allemaal ideeen over onze situatie. We moeten nu even creatief met boodschappen, en al deze ervaringen en ideeen wil ik gaan opschrijven. Hoe we alles ervaren en hoe we ermee om gaan. We hebben wel een gezin, we moeten ons hoofd boven water houden, we moeten wel door. Dit is toch realiteit, heb allemaal ideeen dus die ik voor mezelf even uit moet denken en uit moet werken. We halen de positieve dingen eruit . Net al moet het zo zijn, hoe vervelend het ook is. Meiden, slaap lekker!!!
goeiemorgen!! @butterfly oh meid van balen zeg! en die onzekerheid snap dat je daar niet tegen kan. wel een goed idee voor je boek! gisteravond een paar chippies genomen, weegschaal was net 70.1 aangekomen dus maarja had ik maar geen chips moeten eten, vandaag weer opletten! menu: O: 3 beschuitjes met smeerkaas/smeerworst vitamine c bruistablet kopje thee. T: kop thee glas water liga evergreen. L: 2 boterhammen met ? glas melk. T: opkikker kip glas water fruit. A: ? T: ?
Goedemorgen, butterfly geen goed nieuws lees ik. Sterkte ermee en knap van je dat je het positief op pakt met je misschien wel aanstaande boek. semmie van harte welkom hier ! de rest ik reageer later..moet nu werken, GROETJEZZZZZZZZZ
@Butterfly: Wat erg! Vervelend ook dat het allemaal nog zo onduidelijk blijft! Knap dat je er wel een positieve draai aan probeert te geven. Dikke knuff. @Elsie: Balen van de schaal, maar gelukkig weet je wel waar het van komt. @Beschuitje: Werk ze! @Hier: Nog steeds niet lekker, hoofdpijn, misselijk. Blegh. Hoop dat het in de loop van de dag opknapt. Geen drukke dag op het werk, dus dat scheelt. Menuutje vandaag: O: Yoghurt met muesli T: Appel en BB kaas L: 2 BB, 1 kaas, 1 speculoos T: - A: ?, eet bij mijn moeder T: ? Fijne dag allemaal!
@Butterfly: Net wat beschuitje zegt, heel knap dat je toch nog een beetje positief kan blijven. Hoop dat er snel duidelijkheid voor jullie is! Vanacht vast geslapen. Ik ben helemaal op, en verlang naar 18.30 uur. Ben dan eindelijk 2 dagen vrij. Ga vandaag een gesprek aanvragen met mijn Store Manager, dat ik dit echt teveel vind. Vorige week 6 dagen gewerkt, en vanaf zaterdag t/m vandaag aan 1 stuk door vind ik echt te lang. Ik heb niet eens meer zin om te internetten of naar vriendinnen te gaan, omdat ik nergens geen puf meer voor heb. En dat wil ik niet... Ook mijn nieuwe functie heb ik nog niet uit kunnen voeren, heb pas 1 dag mee kunnen lopen, en we gaan nu al de 3e week in dat ik dit weet. We hebben zoveel personeels tekort en zieken dat ik steeds niet mee kan draaien en daar baal ik van. Dus ben benieuwd hoe het gaat verlopen.... Fijne dag allemaal, geniet van het zonnetje.
Goedemorgen! Ben de laatste paar dagen druk, druk, druk geweest dus heb niet kunnen kletsen Vandaag ben ik weer lekker vrij van school en kom tussendoor even kletsen.. Tot straks!
Goedemorgen, Heb nog niet teruggelezen want ben gister heel de dag op de Maasvlakte 1 en 2 geweest met mijn werk. Vandaag lekker relaxen met de kleine man. Heb volgens mij weer een kou te pakken. Ben verkouden, beetje benauwd en mijn oor zit dicht. Of kan dit al komen van de pollen? Qua gewicht blijf ik een beetje hangen, maar in ieder geval net onder de 63 en daar wil ik echt niet meer overheen. Vandaag ff een strenge dag proberen....en vanavond weer eens een keer op de crosstrainer.
Butterfly.. Heel veel sterkte in deze moelijke tijd. Gelukkig sta jij er positief in. Komt wel goed schatje Zustertje.. Het gaat hard met de zwangerschap. Voel je je goed? Bijna de groei echo, toch altijd weer spannend, niet? Wendy.. Wat een luxe, een crosstrainer thuis! Moeite met het verantwoord eten weer op te pakken? Femke..Ik zou toch 1 dezer dagen eens een goed gesprek aangaan met je Baas! Beschuitje..De sfeer op je werk inmiddels weer beter? Hoe is de weegschaal? Lovely.. Hardlopen is verslavend he?! Patriesja.. Goede verjaardag gehad? Elena.. Is de combinatie goed te doen? Kim.. goed dat je in gesprek gaat. Niemand zit te wachten dat je straks in de ziektewet zit omdat je oververmoeid bent. ***** Gisteren een stukje hard gelopen, na 7 minuten leek het als of er een mes onder in mijn voet werd gestoken.. Er zit iets niet goed in mijn voet. Heb vanochtend de fysio gebeld en kan morgenvroeg al komen. Dat is wel fijn! De weegschaal was ook weer lief 71.3 ten opzichte van 72.8 maandagochtend. Hier inmiddels alles gezogen/gesopt en gedweild, de terrasstenen op marktplaats gezet. En de aardappels etc voor het avondeten zijn geschilt. Ga zo eerst een lekker stuk wandelen met de honden. Menu: O: 1 krentenbol en 1 boterham met appelstroop & koffie T: koffie/water en een peer. L: 3 boterhammen met mager beleg. T: banaan & een glas sinasappelsap. A: gekookte aardappels, geparneerde snitzel en wittebonen in tomatensaus.
ik ga vanaf vandaag beginnen op me verjaardag nog wel dus dat word geen lekkernij voor mij hahaha. O:eierkoek met een kopje thee T:liga evergreen met een kopje thee L:3 bb smeerkaas,kipfile,smeerworst T:fruit?,kopje thee A:aardappelen,bloemkool,bal gehakt T:mandarijn met kopje thee en tussendoor veel water kan iemand mij vertellen of mij menu er goed uitziet voor vandaag?ben een beginneling dus alle tips en advies is welkom
Goedemorgen meiden! Butterfly: knuffel voor jullie! Knap dat je zo positief kan blijven . Femke: Succes met werken, hopelijk knap je wat op. Kimmetje: goed dat je een gesprek aangaat hoor! MVE: Echt verslavend hoor! Ik moet mezelf inhouden om vandaag niet te gaan. Mooi menu heb je! Semmy: Welkom! Hier net terug van school en ze vonden m'n verslag goed! Ik mag 12 mei beginnen, hoe lang ik erover moet doen krijg ik nog te horen ze denken een half jaar Nu even een kop koffie en dan de ramen open en lekker schoonmaken. Mijn menu: O: shake T: kop koffie, 2 glaze water, sultana L: denk dat ik mezelf ergens op ga trakteren T: 2 glazen water, kiwi A: bami met groentes en kippenlever T: kop thee, 2 glazen water
Hey meiden. Wat lief dat jullie zo mee leven, dat doet me goed. Dat ik zo positief ben komt omdat we twee kinderen hebben, ik kan mijn kop in het zand steken of een potje gaan zitten huilen, maar daar schieten we hier allemaal niets mee op. Harrold heeft het wel wat moeilijk, hij houdt zich groot, maar ik zie aan hem dat het aan hem vreet. Hij werkte er 10 jaar, het was voor hem een tweede thuis. En het is weg... hij zegt ook dat hij leegte voelt, voelt zich nutteloos op het moment. Als ik er ook nog zo bij ga zitten en me depri ga voelen komen we er in om. Dat wil ik voor de kinderen niet. Het allerkutste is dat we nu niet weten wanneer hij geld krijgt. Onze vaste lasten lopen wel allemaal door, en godzijdank, met ons spaargeld kunnen we ons redden maar we hebben even geen extraatje. Tsja, dat is niet anders, dat accepteer ik nu ook wel. Maar als je luxe leven gewend bent is dit wel om heel verdrietig van te worden hoor. We moeten nu echt kijken naar wat we echt nodig hebben en de aanbiedingen bij langs. Ik vind het wel een uitdaging en we gaan ervoor vechten. Wederom had ik van mijn familie meer steun verwacht. Als je ze nodig hebt zijn ze er niet. Mijn paps was hier gisteravond wel even om het verhaal te horen, puur nieuwschierig. Verder van niemand iets gehoord. Alleen van mijn zusje waar ik goed contact mee heb. We zullen vechten komende weken. Ach, en er zijn ergere dingen in de wereld hoor, denk aan Japan, en al die oorlogen. Collega van mij is jonger dan mij, haar vriend heeft kanker, uitgezaaid naar zijn hoofd, krijg maar eens zulk nieuws. ************************************************* Nu weer wat leuks .... ! De weegschaal is lief zeg, ik sta al op 81.9 kilo . Het gaat ineens wel snel. Moet zeggen dat ik gewoon eet maar geen koekjes en chips in de avond. Dat deed het hem bij mij dus. Bij de thee eet ik een crackertje of beschuitje, verder niets meer. Maar ja, ook minder trek door de spanningen hoor. En chips en koek kopen we nu ook niet meer zo veel. Dus we kunnen niet snaaien . Werkt goed. De boel hier is schoon, wasje buiten gehangen, ik ga zo lekker met Maureen een wandelen. Moet nog een paar boodschappen halen en een pakketje op de bus doen. Vanavond even een uurtje Zumba .
@Butterfly: K*t met een grote K! Sterkte de komende tijd, maar zo te lezen sta je er positief tegenover. Uit elke situatie is wel iets positiefs te halen. Hopelijk komen jullie hier gewoon ontzettend sterk uit! Ben benieuwd naar je kinderboek, wanneer het zo ver is! @Ego (sorry, futloos...): heb een blaasontsteking te pakken. Dat waren dan ws. de krampen van de afgelopen dagen? In ieder geval moet ik me geen zorgen maken over mn cylcus. Kan nog wel een paar maanden duren. Als het meer dan een half jaar na de bevalling nog niet op gang is gekomen, moet ik me weer melden. Wel voor de zekerheid testjes (en rubbers haha) gehaald, straks even testen voordat ik aan de ab ga beginnen.