10 kilo afvallen, wie doet er mee Deel 6

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door zustertje, 19 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Kim: Jammer dat je je nieuwe functie nog niet hebben kunnen uitvoeren. Goed dat je dat gaat bespreken.

@MvE: Ja, ga ik doen. Ik vind het raar dat hij er zo ontwijkend op reageert. Ik hoop niet dat ze de nieuwe aannemen als vervanging van mij… Ik wil het voor mij verlof allemaal geregeld hebben iig.
    Fijn dat je morgen al bij de fysio terecht kunt, klinkt toch anders dan verrekte enkelbanden.

@Semmy: Je menu ziet er wel aardig uit. Heb je de kcal geteld? Ik hield meestal tussen de 1100-1200 per dag aan.

@Lovely: Mooi dat je verslag goedgekeurd is. 12 mei is al heel snel!

@Butterfly: Dat Harrold er het moeilijk mee heeft is ook logisch, het is zijn inkomen dat wegvalt. Wel fijn dat jij zo positief kunt blijven, dat doet hem ook vast goed. Balen van je familie.

@Uk: Beterschap meid.

@Hier: Nog steeds niet lekker, dat gedoe op mijn werk houdt me bezig. Ga zo even lekker naar bed, hopelijk knap ik daar weer van op.

2. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Vanmiddag lekker te fietsen geweest met Esmee.
    Zou wandelen met Maureen, maar werd maar niet wakker voor de fles dus om 14.30 ben ik maar met Esmee weggegaan en heeft Harrold Maureen op zich genomen.

Nu zo eten, op mijn menu staat rijst, met gehaktballetjes en pindasaus. Nog nooit gegeten dus ben benieuwd. Heb er lekker uitjes bij gebakken en een teentje knoflook bij gedaan, en een grote schaal sla met yoghurt dressing en cherry tomaatjes.
    Heb wel trek :D.

Mijn dag:
    O: 2 boterhammen, 1 x 30+ kaas en 1x appelstroop, thee.
    T: water, water en water.
    L: 3 boterhammen, gebakken ei met spek, en 1x vlokken.
    T: koffie en 1 lange vinger.
    A: rijst, satesaus, gehaktballetjes en sla.
    T: sinaasappel.

3. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Heey meiden

Alles goed hier? Heb nu niet zoveel tijd om te reageren.
    Mijn broertje en zijn vriendin zijn onderweg hierheen, die komen gezellig chinees eten :D
    Vier zaterdag mijn verjaardag, maar dan zijn ze naar Japan, dus dan gezellig nu.

Misschien nog tot later! Fijne avond!

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hallo.
    Vandaag toch gaan werken al voelde ik me nog niet echt op en top. ook veel last van harde buiken. vanavond er maar weer op tijd in.
    Eetlust was ook nog niet je van het, dus mijn menu van vandaag is :

O: 2 br brood hagelslag, beker melk
    T: 3 rijstewafels met chocolade ;)
    L : 2 crackers met frikandeu, 1 appel
    T : 1 knijpfruit, 1 muesli reep
    A: aardappelen en sla

Butterfly, toch zijn baan kwijt dus :( Klinkt idd wel hoopvol als zijn naam op dat lijstje staat.

Kim, idd goed dat je een gesprek aan gaat

Uk, vervelend blaasontsteking :(

5. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Hey meiden,

@ Butterfly: Balen van het slechte nieuws. Maar je had het al wel aan zien komen natuurlijk… hopelijk is het snel allemaal geregeld en heeft Harrold snel een nieuwe baan! Knuf meid! Knap dat je zo positief bent.

@ Kim: Slim dat je een gesprek aanvraagt op het werk. Hopelijk levert het wat op.

@ Wendy: Kan goed al hooikoorts zijn hoor. Die is al in volle gang (al sinds eind februari!)

@ MamavEsmee: Vervelend dat je voet nog steeds niet goed is. Fijn dat je al zo snel bij de fysio terecht kan.

@ Semmy: Gefeliciteerd met je verjaardag. Ik vind je menu er goed uitzien hoor!

@ Uk: Beterschap!

Hier vandaag lekker gewerkt. Alleen weer giga hoofdpijn. Eten gaat knudde… Moet er echt weer helemaal in komen…

Hoorde vandaag op het werk dat ik dit jaar het jaarlijkse uitstapje mag organiseren (samen met een collega)… maar wat? Iemand hier leuke ideeën om met een team van 15 vrouwen te gaan doen? 1 volledige dag (‘s morgens vroeg tot ‘s avonds laat) en geld speelt geen rol…

Liefs

6. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Butterfly: Hoe was je maaltje? Klinkt wel lekker.

@Patriesja: Veel plezier met je broer en zijn vriendin.

@Kaatje: Rustig aan doen meid, teveel harde buiken is niet goed.

@Melanie: Balen van je hoofdpijn. Wat luxe dat jullie geen budget hebben voor het uitje! Heb geen goede ideeën helaas.

@Hier: Lekker gegeten bij mijn moeder. Tilapiafilet met witlofsla en een paar gebakken aardappels.

7. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Melanie, rondtouren op een ouderwetse solex ? Dat was voor ons echt TOP. Google maar het is vast ook bij je in de buurt..

Hier een goede lijn dag. Heb een zware werkdag gehad, dus sorry nietzoveel puf om te schrijven. Zondag is mijn weegdag mve maar misschien ga ik morgenochtend wel even voor een kleine tussenstand...;) Ben wel nieuwsgierig...

8. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    @Mel: Ik weet alleen iets om de dag af te sluiten, en dat is bij Steppegras eten :D hahaha erg.
    Heb het nog gevraagd van je broek, maar kreeg maar een vaag antwoord, dus vraag het zaterdag nog een keer.

Gesprek ging goed. Er werd meteen actie ondernomen, komende weken sta ik al meer ingeroosterd bij Visual Merchandise, om er langzaam in te komen en mee te lopen.
    Eind deze maand, begin mei, begin ik fulltime als Visual Merchandiser (heb het nog niet officieel gehoord via manager, maar wel via Mede-VM'er), dus heb er zin in!
    Eindelijk geen weekenden meer voor mij, jippie!

Morgen en vrijdag lekker vrij, eindelijk! Vrijdagavond gaan mijn extensions eruit, en wordt mijn uitgroei bijgewerkt. En waarschijnlijk gaan m'n nieuwe extensions dan zondag weer of dinsdag weer terug erin...

9. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Kim: dat van die steppegras had ik ook al gezegd hahahaha... :D Bedankt voor het vragen en ik hoor het zaterdag dan nog wel. :D En fijn dat het gesprek zo goed ging, en er meteen actie ondernomen wordt. Lekker, dat je dan geen weekenden meer hoeft te werken :D

@ Beschuitje: Solextocht hebben we vorig jaar toevallig gedaan :D

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Kim, super !

Had vanochtend trouwens geen hagelslag op brood maar pate.
    Net nog een gevulde koek op

Ik ga off en ff lekker douchen. truste

11. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Het eten was heerlijk zeg, en heb echt lekker gesport ook.
    Zumba is echt een uurtje feesten, zooo leuk!!

Ik ben even bezig wat administratie te ordenen, wilde even snel zwaaien en iedereen alvast welterusten wensen.

Tot morgen meiden!!!

12. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Wat kletsen jullie veel hihi.

Net 20 min op de crosstrainer, lekker gedouched en nu een kopje thee (wel 2 paas cremespritsen genomen oei).

Ik ga ook nog ff wat administratie doen en dan lekker op de bank, ben verrot. Morgen weer werken.

13. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Hier even gewogen voor een tussenstand...maar nog niet echt duidelijkheid. ene keer woog ik 99 precies. toen woog ik 100.3 en daarna woog ik 99.7...hmmm wat is het nou?
    Vreemde weegschaal. Batterijen zijn net vervangen. Dat moet toch niet kunnen...De weegschaal staat in de badkamer niet op een voeg maar netjes op de tegels. Ik heb toch liever die ouderwetse dingen hoor...nou ja ik wacht wel even tot het weekeind misschien is het dan wat duidelijker en schommelt ie nu nog gewoon omdat ie twijfeld ;)

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen.vanaf 04.30 weer wakker gelegen :(

15. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Kim: Heerlijk dat je dan geen weekenden meer hoeft te werken!

@Beschuitje: Doet mijn weegschaal ook, alleen bij mij, niet bij mannetje. Heel vervelend. Ik ga er een paar keer opstaan en neem dan het gemiddelde. Maar het goede nieuws is natuurlijk dat je zeker onder de 100 gaat duiken!

@Kaatje: Geen beste nacht dus, balen…

@Hier: Niet lekker geslapen, heb hoofdpijn en ben weer duizelig. Blegh, het gaat helemaal niet lekker deze week. Vandaag 1 vergadering op het werk en verder redelijk rustig.
    Qua eten is het deze week een drama, ik kan me niet aan mijn menuutjes houden en snoep veel te veel. Toch gaat het wel goed met mijn gewicht. Kom niet echt veel aan, sta nog steeds op +3kg. Ga proberen vanaf vandaag weer wat beter op te letten.

Menuutje:
    O: Yoghurt met muesli
    T: Appel en BB met kaas
    L: BB met kaas en BB met leverpastei
    T: -
    A: Soep met een broodje
    T: Plakje suikerbrood (waarom moeten de friezen dat soort lekkere dingen maken?)

Fijne dag allemaal!

16. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    Hey meiden,

Nou uitslapen is dus weer niet gelukt haha ;)
    Heb ontzettende spierpijn. Gister op het werk een sticker van de raam moeten verwijderen van 6 bij 6 meter ongeveer. 3 afgebroken nagels (mijn nagelstyliste is voor 2 weken naar Bali, dus je snapt dat ik er enig uit zie!), en nu mega spierpijn.

Denk dat ik mijn nagels maar eraf haal, want 3 van die stompjes ertussen ziet er ook niet uit...

Verder nog niet echt plannen voor vandaag. (Hopelijk het lijnen weer oppakken, want het gaat dramatisch).

17. elsie22

elsie22 Niet meer actief

goeiemorgen meiden!

hier vroeg wakker want sam die was om 6 uur al wakker.

mijn menu:
    O: yoghurt met museli vitamine c bruistablet kopje thee.
    T: kop thee glas water rijstwafel met pindakaas light.
    L: 2 boterhammen 1x appelstroop 1x leverkaas gekookt eitje glas melk.
    T: opkikker kip glas water kiwi/appel.
    A: ?
    T: ?

18. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Een mega lieve weegschaal, het gaat echt heel goed.
    Heb gisteravond nog chipjes gehad ook.
    De weegschaal staat op 81.5 kilo :D.
    En dit heb ik zooooo lang niet gewogen, wat een onwijs lekker gevoel. Is al deze sores toch ook nog ergens goed voor.

Gisteravond ben ik begonnen met schrijven aan mijn verhaal.
    Dat geeft ook een lekker gevoel, lekker van je af schrijven.
    We hebben al onze financieen even op een rijtje gezet en gekeken of we het komende tijd op 1 inkomen redden, want ja, we hebben geen idee wanneer hij zijn inkomen krijgt via het UWV.
    Maar gelukkig komen we niet in de shit te zitten en hebben we voldoende om van te leven, dat geeft wel een opluchting hoor.

Vandaag:
    Harrold is met Esmee op pad, hij wilde even verf halen enzo, want hij gaat deuren schuren en verfen. Was een klus die maar bleef liggen en dat pakt hij nu maar op. Gaat de week ook wat sneller voor hem.
    Ik ga Maureen uit bed halen en lekker een lange wandeling maken, moet wat boodschapjes doen, de koopjes bij langs :p, dus ben wel even onder de pannen. Wil vandaag eigenlijk de badkamer een grote beurt geven, helemaal de douchecabine eventjes. En de ramen wil ik graag wassen. Dus heb vandaag een lekkere planning :).

@Kimmetje, balen van je nagels... snap dat je ze af gaat halen ;).

@Kaatje, kort nachtje gehad dus. Begint je dag ze raar he.

@Beschuitje, vervelend zo'n twijfelende meneer weegschaal. Zit je ook niet op te wachten na een wisseling van batterijen.

19. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Wij gaan morgen een weekendje weg dus ik zal dan sowieso niet langs komen ;) maar dan weten jullie dat alvast

Butterfly voor jou nog een knuffel meid!!! Hoop dat er snel duidelijkheid komt....

20. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Beschuitje.. Jammer dat de weegschaal een beetje vaag deed. Maar rond de 100 is toch super?

Femke..Balen dat het van de week wat minder gaat. Misschien toch onbewust wat stress omtrent het minder werken straks? Suikerbrood is i.d. lekker!:D

Butterfly.. Fijn dat de weegschaal lief is.. Bewonder je positieve instellen hoor!

Kaatje.. Balen van de korte nacht!:(

Elsie.. Net menu!

Me gisteren een klein beetje misdragen ( beetje heel erg) :):D Vandaag weer streng.

Menu:

O: 2 boterhammen met 1x appelstroop en 1x light salami
    T: fruit
    L: 3 boterhammen met mager beleg.
    T: fruit
    A: gebakken aardappeltjes met gebakken zalm en een salade.

Om 12.00 naar de fysio.. Gisteren een voetanalyse laten maken en blijkt dat ze me de verkeerde schoenen hebben aangemeten :x

Deel Deze Pagina