@Kaatje: Leuk! Wij moeten ook een kaartje gaan uitzoeken, maar vind het best lastig @Annemie: Spannend! Succes vandaag! @Hier: OK geslapen. 1 vergadering op het werk en verder een rustige dag hoop ik. Vanavond naar de verjaardag van een vriendin. Gezellig even bijkletsen met iedereen, ze hebben me allemaal heel lang niet gezien, dus ik kan mooi even mijn buik showen J. Menuutje voor vandaag: O: Yoghurt met muesli T: Appel en BB met kaas L: BB met kaas en stukje suikerbrood T: ? A: ? T: Iets op de verjaardag van die vriendin Fijne dag allemaal!
goeiemorgen!! @annemie succes vandaag als het begint! mijn menu: O: 3 beschuitjes met smeerkaas/smeerworst, kopje thee vitamine c bruistablet. T: kop thee glas water kruidkoek. L: tosti ham/kaas. T: banaan/kiwi/appel glas water kopje thee. A: ? T: ? fijne dag allemaal!
@Annemie: Succes mocht het zover zijn! Hier alweer vroeg wakker op mijn vrije dag. Ga zometeen maar eens een grote schoonmaak houden, en mijn kast maar weer eens uitzoeken. Winterspullen eruit en verhuizen naar een andere kast. Vanavond mijn extensions eruit, en mijn uitgroei bijwerken eindelijk Morgen na het werk gaan er weer nieuwe extensions terug in, maar ben stiekem wel heel benieuwd hoelang mijn eigen haar inmiddels is. Wil misschien nog even naar het Kruidvat, collega van me had daar hele leuke nagellakjes gekocht (maar heb er eigenlijk al zoooooooveel). Fijn weekend alvast!
Goedemorgen! Annemie: spannend! Succes Femke: werkse, en veel plezier op de verjaardag!Hoe gaat het nu met de hoofdpijn? Kimmetje: Geniet van je vrije dag! Hier de kids naar school, ik denk dat ik zo m'n sportkleding aandoe en een eind ga hardlopen. Voel me na dagen eindelijk weer wat fitter! Voor vanmiddag nog geen plannen, vriendin van me hoopt op zon en wil dan even terrasje gaan pakken,maar ik zie het somber in! Plan voor vandaag geen menu!
Annemie.. Spannend! Zet hem op!! Lovely.. Veel plezier met hardlopen.. En hopenlijk zit een terrasje pakker er in want het weer is hier al heerlijk zonnig. Kim.. Succes met het opruimen van je kast. Nagellakjes vind ik ook altijd leuk.. Heb mijn teennagels nu felrood Femke.. net menu en veel plezier op de verjaardag! Melanie.. Goed dat je het weer op hebt kunnen pakken! ****** Vanmorgen lekker tot iets voor half 9 in bed gelegen. De weegschaal was na een dagje streng lief. 71.3 Vanmiddag de slaapdienst in en een ruk van 5 dagen. Best lang voor mijn doen. Werk tenslotte maar 18 uur per week. De tuin schiet al lekker op hier, vanmiddag het laatste er uit en dan beginnen met wit zand en straten.
Dus... Dennis toch naar zijn werk gestuurd, Het kan toch nog zo lang duren. laatste uren wel veel harde buiken dus er is echt wel wat gaande. Ga maar rustig wat proberen te rommelen thuis. Ben super blij want mijn moeder heeft de afgelopen week zowat het hele huis nog goed doorgewerkt. Best een raar idee hoor, dat het nu gaat komen....
Annemie.. Heb je echt weeën? Ik heb vanaf 35 weken elke avond " voorweeën" gehad & dacht elke keer dat het zou beginnen. Pin je er dus niet op vast.. Hoop natuurlijk van harte dat jullie kindje er aan komt.
Het is de eerste, ik weet het ook niet. Het is in ieder geval niet regelmatig genoeg dus ik pin me er ook niet aan vast. Zei ook dat het best nog even kon duren....
@Butterfly Pfff balen joh! Wij hebben november vorig jaar hetzelfde meegemaakt maar na 3 maanden was mijn man al weer aan het werk (nu hadden wij wel heel veel geluk omdat het bedrijf niet failliet was dus kregen een flinke oprotpremie mee. En begin december kreeg mijn man zijn eerste uitkering al van de UWV ging heel vlug. Wij zijn ook altijd positief gebleven en dat helpt echt! Heel veel suc6 ermee en hopelijk is je man weer snel aan het werk. @Annemie Suc6 hopelijk zijn het geen valse voor weeën en moet je niet nog weken wachten. @MVE Balen van je voet hopelijk ben je er snel vanaf en kun je weer lekker hardlopen. @Melanie gaat goed joh met het afvallen super! @Femke gaat het een beetje of nog veel duizelig/hoofdpijn? En gefeliciteerd met jullie MEISJE @Kaatje zo jij bent ook al ver in de zwangerschap gaat het allemaal nog een beetje? @Kimmetje wat een super leuke oorbellen en volgens mij loopt het erg goed! @Lovely Hoe gaat het met je opleiding is het moeilijk of valt het mee? @Uk hoe is het met jou en je allerschattigste zoontje vind het echt zo een dotje! Zijn jullie al verhuisd? Heb even uit mijn hoofd gereageerd wil proberen het weer een beetje bij gaan houden al zal dat over 2 weken makkelijker gaan dan heb ik een weekje vakantie en daarna gaat mijn verlof in met 36 weken lekker relaxen! Ben er echt wel aan toe al gaat het werken eigenlijk nog best goed. Gisteren een groei echo gehad zag er allemaal goed uit alleen het buikje loopt voor (rond de 38 weken) kindje wordt nu geschat op 2250 gram normaal is rond de 2100 gram dus dat is niet schokkend veel.
@Zustertje: Dank je wel, oorbellen gaan inderdaad erg goed! Bij jou is het einde in zicht, spannend! Fijn dat het er op de echo allemaal goed uit zag!
Goedemiddag! MVE: Werkse vanmiddag, 5 dagen achter elkaar is inderdaad veel! Zustertje: Ik start 12 mei met de opleiding, denk dat het allemaal wel meevalt, aangezien ik al veel gehad heb.Heerlijk aftellen naar je verlof! Kimmetje: heb je een site waarop je de oorbellen verkoopt? Hier wezen hardlopen...hield het de laatste 3 minuten niet vol maar moet zeggen me al een week niet fit te voelen. Krijg trouwens van iedereen complimenten er goed uit te zien , motiveert me echt enorm. Manlief zei van de week ook al toen ik m'n pyama aandeed dat ik niet nog meer een lekkerding moest worden hahaha. Ga zo lekker douchen en tutten en dan even naar de stad, het is mooi weer en vrijdag dus lekker een wijntje drinken met een vriendin.
@Lovely: Als je hyves hebt kun je ze hier bekijken: Flowers Everywhere! Hyve - hyves.nl En wat fijn die complimenten! Dat motiveerd zeker! Veel plezier in de stad met je vriendin! Ben zo benieuwd hoe mijn haar eruit ziet vanavond als m'n extensions eruit zijn! Heb al de hele dag honger, en probeer het met water maar te sussen, maar tot nu toe helpt het nog niet echt....moet er echt weer inkomen en doorzetten! Zometeen maar verder met opruimen en schoonmaken, dan kan ik niet aan de honger denken
Goedemiddag dames! Heb niet bijgelezen, te druk gehad de afgelopen dagen, sorry! Zag wel snel dat er bij Annemie iets gaande is. Spannend! @Zustertje: Fijn dat je man weer aan het werk is! Ik ga komende week beginnen met werk zoeken. Zit eerst nog in de ziektewet, maar wil wel alvast wat om me heen kijken. Het gaat super met Mini. Heerlijk ventje We gaan komende week een begin maken met de verhuizing. Gelukkig hebben we geen haast, dus kan op alle gemak wat doosjes inpakken. Het zware werk laat ik aan de heren over Poeh, zie dat je al weer bijna op 33weken zit, wat gaat de tijd snel! Gelukkig groeit jullie kleintje goed!
Hier druk druk druk..... Ben flink aan het poetsen geslagen, wilde gisteren de ramen doen enzo, maar kwam er niet meer van. Vandaag pak ik dus alles aan, heb de ramen al gewassen, keuken flink gesopt, speelgoed aan het opruimen geweest, druk met het wasgoed, manlief is weer aan het verfen, ik ga zo de woonkamer nog even aanpakken, en moet nog even wat op de post doen dus nog even een rondje fietsen met Esmee ook. Heb contact met de kinderopvang gehad, ondanks dat Harrold thuis is gaan we toch beginnen met de nieuwe kinderopvang. Het loopt heel snel en de groep zit al bijna vol. De kans bestaat dat het over 2 weken al vol is. Dat zat me totaal niet lekker, als harrold dan weer aan het werk is heb ik geen opvang als we alles stop zetten. En we zijn zoooo positief, dat ik de opvang toch ga starten. Maandag gaan we kennis maken, ga met de kinderen dan even heen. Ben zo benieuwd . Ik ga weer lekker naar buiten, aanrommelen en even CV voor printen, hij brengt vanmiddag wat CV's rond . De weegschaal, was iets minder lief en heb niets raars gedaan. Gisteravond tomaatjes gehad en verder niets. Morgen is ie vast weer heel lief. Menu: O: 2 geroosterde boterhammen, 1x kaas, 1x sandwich spread komkommer, thee. T: 1 sultana koekje, koffie. L: tosti ( 2 boterhammen, kaas en kipfilet ) kopje kippensoep. T: fruit. A: frietjes, kaassoufle en sla met komkommer. T: appel. De friet staat niet op mijn valtaf dieet, maar we hebben zin in friet. En ben deze week zo hard aan het afvallen geweest. Heb het verdiend hoor. Vanavond weer sporten, Zumbaaaa . Wel lekker hoor, dat Harold thuis is . Heb lekker tijd voor alles waar ik anders niet aan toe kom. We genieten er maar van, want dit is denk ik ook harrold zijn vakantie. Zal hij in de zomer vast niet meer hebben, heeft geen uren namelijk.
Hé verdorie, krijg ik weer geen mailtje dat er nieuwe berichten staan. Heb dus veel gemist maar zag snel dat het spannend is voor Annemie. Veel succes Annemie, zet het door?? Dane is heel de ochtend al vervelend. Hij heeft nu geslapen en zijn boterham op dus ga snel de tuin in met hem. Kan hij beetje energie kwijt hihihi.
Kimmetje: Thanx zou eens kijken vind het namelijk echt leuke oorbellen. Butterfly: poetste ben benieuwd hoe de kids het op de kinderopvang vinden! Die van mij willen soms niet eens meer met me mee naar huis
@Lovely: Ik vind ze ook super leuk! Lekker zomers, en met een simpele outfit zie je er toch weer heel leuk uit Ga nu ECHT beginnen met schoonmaken haha erg